i m sorry that I will be unable to resolve this issue personally and must escalate this to another department. Please be assured that your issue will be resolved as soon as possible. Should you have any other concerns, please submit another ticket. Thank you for your patience while we work to resolve this for you. -Knight Online Support Team
çevirebilecek bi arkadas olursa ii olur tsk ler şimdiden
yokmu cevirebilecek biri ???
up
sen bir iteme reverse mi basmaya çalıştın çünkü yanlış kagıdı kullanıyosunmu ne diyo galiba
adamlar artık copy paste yapıyolar ticketlara bu forumda birine daha aynısını yollamıslardı
up up up up kronox alakası yokk :D saol ama ii sallamısın :d
ne bilim abi reverse ve please submit another ticket kelimelerini görünce öle bişey sandım.sölesene nerden alıntı bu?
yav gizli sorumun cevabını değiştirinn dedim bu cevabı gonderdi adamlar ya 1 aydır ugrasuyırum
ok merakım gitti.içimden bi his olumsuz bi cvp aldıgını sölüyor NOT kelimesi cok fazla
saolun ya valla baya yardımcı oldunuz ama neyse kendi işimi kendim gördum ben yazayım bari cevirisini
özür dilerim ama ben sorununuzu şahsen çözemiyorum ve bunu ilgilibirine aktarmak zorundayım. lütfen emin olun ki mesele en yakın zamanda çözülecektir.eger başka probleminiz varsa lütfen ayrı bir mail daha atmaktan çekinmeyin probleminiz üzerinde çalışma yaparken sürecek zaman için sabrınızı rica ediyorum buymuşşşşş
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme