Şimdi Ara

İNGİLZCE BİLENLER YARDIM LÜTFEN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • gecen hafta salı günü oyundan cıktım yani dc olmadım ertesi gün oyuna gireyim dedim char askıda kalmış ve halada askıda siteden ticket attım ve şu cevap geldi ingilizcesi iyi olanlar çevirirlerse sevinirim

    We are aware that sometimes the server says the account is still in use and shows that you are still online even after you have logged off. Please give the server a few minutes so the system can properly log you off, and then try again. If this problem persists please contact us again so we can look further into this. Thank you for playing Knight Online.



    Knight Online Customer Support Team, CSR Vihas



  • bazen oyundan çıkmış olmanıza rağmen tekrar girmek istediğinizde serverların hesabınızın halen kullanımda olduğu hatasını verdiğinin farkındayız. lütfen servera sizi düzgün bi şekilde log off yapması için bi kaç dakika zaman tanıyınız ve tekrar deneyiniz. eğer bu sorununuz devam ederse bize ulaşınız ki bu konu hakkında daha derinlemesine bi araştırma yapalım. KO oynadığınız için teşekkürler bıdı bıdı da bıdı bıdı ..
  • cubik kardeşim peki sorunumun ortadan kakmadıgını varsayarsak ki kalkmadı 1 hafta oldu bu durumda ingilizce olarak dediklerini yaptıgım halde sorunumun devam ettigini belirten kısa bi ticket ornegi yazarmısın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkman35 -- 26 Kasım 2007; 19:06:49 >
  • kardeşim benim çarımda şu an içerde cumartesi gece saat 12 de dc oldum dah da giremedim sıyırcam kafayı:S:S:SS

    seninkisi açilmdimi açildiysa ne yaptın
  • Biz, bazen servisçinin, hesabın, kullanımda sakin olduğunu dediği ve gösterdiği senin, hatta hala internet üzerinde olduğun haberdarız, sen, ötede günlüğe kaydettikten sonra. Lütfen birkaç dakika servisçiye ver, bundan dolayı sistem uygun şekilde, seni ötede günlüğe kaydedebilir, ve sonra yeniden deneyebilir. Eğer bu problem, ısrar ederse, lütfen, yeniden bizle temas kur, bundan dolayı biz, buna daha fazla bakabiliriz. Şövalyeyi internet üzerinde oynamak için sana teşekkür ederim.
    İnternet üzerinde müşteri destek takımının olduğu şövalye, CSR Vihas
  • quote:

    Orjinalden alıntı: exselans562

    Biz, bazen servisçinin, hesabın, kullanımda sakin olduğunu dediği ve gösterdiği senin, hatta hala internet üzerinde olduğun haberdarız, sen, ötede günlüğe kaydettikten sonra. Lütfen birkaç dakika servisçiye ver, bundan dolayı sistem uygun şekilde, seni ötede günlüğe kaydedebilir, ve sonra yeniden deneyebilir. Eğer bu problem, ısrar ederse, lütfen, yeniden bizle temas kur, bundan dolayı biz, buna daha fazla bakabiliriz. Şövalyeyi internet üzerinde oynamak için sana teşekkür ederim.
    İnternet üzerinde müşteri destek takımının olduğu şövalye, CSR Vihas



    al işte Türkçesinden bile bişey anlamadık ki, ingilizcesi daha anlaşılırdı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Haplo


    quote:

    Orjinalden alıntı: exselans562

    Biz, bazen servisçinin, hesabın, kullanımda sakin olduğunu dediği ve gösterdiği senin, hatta hala internet üzerinde olduğun haberdarız, sen, ötede günlüğe kaydettikten sonra. Lütfen birkaç dakika servisçiye ver, bundan dolayı sistem uygun şekilde, seni ötede günlüğe kaydedebilir, ve sonra yeniden deneyebilir. Eğer bu problem, ısrar ederse, lütfen, yeniden bizle temas kur, bundan dolayı biz, buna daha fazla bakabiliriz. Şövalyeyi internet üzerinde oynamak için sana teşekkür ederim.
    İnternet üzerinde müşteri destek takımının olduğu şövalye, CSR Vihas



    al işte Türkçesinden bile bişey anlamadık ki, ingilizcesi daha anlaşılırdı

    ESPİRİMİ YAPTIGNI SANIYOR
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LÜTFEN YARDIM
    9 yıl önce açıldı
    Lütfen yardım...
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: exselans562


    quote:

    Orjinalden alıntı: Haplo


    quote:

    Orjinalden alıntı: exselans562

    Biz, bazen servisçinin, hesabın, kullanımda sakin olduğunu dediği ve gösterdiği senin, hatta hala internet üzerinde olduğun haberdarız, sen, ötede günlüğe kaydettikten sonra. Lütfen birkaç dakika servisçiye ver, bundan dolayı sistem uygun şekilde, seni ötede günlüğe kaydedebilir, ve sonra yeniden deneyebilir. Eğer bu problem, ısrar ederse, lütfen, yeniden bizle temas kur, bundan dolayı biz, buna daha fazla bakabiliriz. Şövalyeyi internet üzerinde oynamak için sana teşekkür ederim.
    İnternet üzerinde müşteri destek takımının olduğu şövalye, CSR Vihas



    al işte Türkçesinden bile bişey anlamadık ki, ingilizcesi daha anlaşılırdı

    ESPİRİMİ YAPTIGNI SANIYOR


    espiri yapmıyorum. madem ingilizce bilmiyosun kasma kendini.

    @Cubic arkadaşımıza teşekkürler anlamlı çevirisinden dolayı..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • arkadaşınız yrdm etmeye çalışmış o kadar da üstünee gitmeyin bence
    askıda kalıyosun sanırım sık sık ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkman35

    cubik kardeşim peki sorunumun ortadan kakmadıgını varsayarsak ki kalkmadı 1 hafta oldu bu durumda ingilizce olarak dediklerini yaptıgım halde sorunumun devam ettigini belirten kısa bi ticket ornegi yazarmısın


    hi,

    as i mentioned in my previous ticket, i m having logging problems after logging off the server. my account remains online and server says my account is in use. according to ur instructions answering my previous ticket, i wait a few minutes and try to log in again but it still gives the same error message. i m having this problem for a week. please solve my problem as soon as possible, thx for your interest.


    bu da Türkçesi yaklaşık olarak
    slm,

    önceki şikayet mektubumda belirttiğim gibi, log off yaptıktan sonra oyuna bağlanmada sorunlar yaşamaktayım. log off yaptıktan sonra yeniden bağlanmayı denediğimde server hesabımın kullanımda olduğunu söylüyor. önceki şikayetime önerdiğiniz kısa bir süre bekleyip yeniden log in olma çözümünü denememe rağmen aynı hata mesajı tekrar karşıma gelmekte. bu sorunu yaklaşık 1 haftadır yaşıyorum. lütfen sorunumu en kısa zamanda çözünüz, ilginiz için teşekkürler.




  • teşekkürler cubik çok yardımcı oldun
  • cubik kardeşim yazdıgın ticketı yolladım gelen cevap şole ing. bilen biri cevirirse memnun olurum ne bu çektigimiz yaff

    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolve this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkman35 -- 28 Kasım 2007; 11:34:12 >
  • Knight Online Müşteri Desteği ile bağlantıya geçtiğiniz için teşekür ederiz. Ne yazık ki sizin bu sorununuzu ben çözemem. Bu sorununuzu ek inceleme için daha üst bir bölüme ileteceğim.Sorununuzun iletileceğinden ve en kısa zamanda cevap alacağınızdan emin olabilirsiniz.Bu olayın yarattığı güç durumlar için özür dilerim ve biz bu problemi çözmeye çalışırken gösterdiğiniz sabır için de teekür ederim.



    Umarım yardımı dokunur.. Problemin çözülür.. Hadi iyi oyunlar..
  • sagolasın yardımın için hiç sanmıyom problemin çözülecegini ama neyssseee
  • Biz, bazen servisçinin, hesabın, kullanımda sakin olduğunu dediği ve gösterdiği senin, hatta hala internet üzerinde olduğun haberdarız, sen, ötede günlüğe kaydettikten sonra. Lütfen birkaç dakika servisçiye ver, bundan dolayı sistem uygun şekilde, seni ötede günlüğe kaydedebilir, ve sonra yeniden deneyebilir. Eğer bu problem, ısrar ederse, lütfen, yeniden bizle temas kur, bundan dolayı biz, buna daha fazla bakabiliriz. Şövalyeyi internet üzerinde oynamak için sana teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.