Şimdi Ara

İnsignia - Civic RS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    2013 cosmo makyajlı kasa insigniam var. 26000 km'de temiz bir araba.
    Zevkle kullandım ama artık hem yakıt dert olmaya başladı hemde kime sorsam 60.000 km den sonra bekletme sat diyor. Sanırım şanzıman ve motor bloğunda sorun çıkma ihtimali yüksek bir arabaymış.
    Şimdi yeni civic RS ile takas etmeyi düşünüyorum. Yalnız D sınıfı bir arabadan C+ sınıfı bir arabaya geçmek doğru olurmu diye kafamda soru işaretleri var. Donanım olarak her iki arabanın artıları ve eksileri var ama insignianın yol tutuşu, sağlamlığı ve verdiği güveni civic RS'den alırmıyım emin olamıyorum.
    Bir çok test sürüşü yaptım ama bu konuda düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    Saygılar sevgiler.



  • 1. Civic rs neden c+ onu anlamadım.

    2. İnsignianın manuelini bırakın otomatiği bile taş gibidir 60k da sorun çıkarması dsg nin 10k da sorun çıkarmasından düşük ihitmaldir.

    3. Motor bloğunda sorun çıkar diyenler kimler acaba sorabilir miyim neci bunlar.

    4. Yol tutuş olarak çok farketmez iki araç da iyi yol tutuyor.

    5. Civic rs gibi 1.5 182hp araca geçip de ne kadar tasarruf yapabileceksiniz ki tasarruf diyip basmayacaksanız madem neden 182hp alıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emin olun civic rs en az i signia kadar tuketir reel kullanimda 13lt lerden bahsediyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nbacıshaquılle kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler.

    1. Araç tabiki C segmentinde C+ yazmamın sebebi, bir çok araç testinde kullanıcılarına D segmentinde bir araç kullanıyor hissi vermesinden kaynaklı. Banada aynı hissi verdi diyebilirim.

    2. Aracımın lastik basınç sensörünü ve alarmını yöneten modülde arızam var. Garantisi bittiği için servis servis gezdim tanıdık tanımadık birçok yer. Hemen tamamı arızaya gelen insigniaların, ortalama 60.000 den sonra motor bloğu, sübap kapakları sebebiyle geldiğini söylediler.

    3. Ben performanslı araba seviyorum. Hızlı demeyim ama devirli kullanırım arabayı. İnsigniada ortalama yakıt 12-14 lt civarında geziyor. Hondada bunun 7-9 lt civarında olacağını tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel araçları servisi sever biraz hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence İnsignia ile yola devam edebilirsiniz.

    Şirketimizde var İnsignia. 120 küsür binlerde şu an hala tık demedi, bakımdan bakıma gidiyoruz servise. Otomatik vites araç birde. Şanzımanda falan her hangi bir sıkıntı yaşamadık henüz.

    Civic için son zamanlarda bir şikayet çıktı ortaya. Bir çok kişinin aracında hepsi aynı yerde olmak üzere kapı üstlerinde yani tavanın sağ ve sol köşelerinde göçükler oluşmaya başlamış. Sanırım kronik bir sorun.
  • eudimonia kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    2014 Insignia kullanıcısıyım, Civic RS ide denemiştim.


    1- Civic bana göre de C sınıfına göre "tok" bir kullanım hissine sahipti, teste kardeşimin Golf 7 si ile gitmiştik bunu da ilave etmek isterim. Aracın amortisörleri çoğu C sınıfı ortalamarına göre sessiz ve dengeli, direksiyonu oldukça doğal bir hisse sahip, konforlu ve direkt.

    2- Aracımın motoru 1.6 turbo 170Hp, ben lpg taktırmadım. Bu motorun herhangi bir sorununu kendi çevremden - servis ustalarımdan ya da Insignia forumlarından duymadım ve okumadım ama mevzu olan sorunlar sonradan takılan lpg kaynaklı ise eminim doğrudur. Motorlara fabrika çıkışı sonrası uygulanan lpg ye bağlı sorunları motorların zayıflığı olarak nitelendirmiyorum, fabrika çıkışı lpg li Opel motorları var, onlar sorunluysa kabul ederdim mesela.

    3- Civic RS Insignia dan perfomans olarak daha iyi ancak benzer kullanımda Insignia dan 5 litre daha az yakacağını düşünmüyorum, RS deki şanzıman sakin kullanımda konforu ve ekonomiyi destekliyor ancak devirli kullanımda motor ile uyumunu çok iyi bulmadım, daha iyi bir şanzımanı hakediyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Civic hb 182 hp kullanıyorum.



    Evden ise sakin kullanim ile 4.9 ile gittigimde oldu 9 litre ile gittigimde oldu.



    Ortalama kasmadan keyif ile 7 ile gidiyorum.



    13 litrelere inanmam acemi birisi desem oda olmaz tapa gaz ve son anda frenajla anca 13 litre yakar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizin aracın motor-şanzıman nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    sizin aracın motor-şanzıman nedir?

    1.6 170 hp active select şanzıman
  • Motor direkt enjeksiyondu hatırladığım kadarı ile. Zaten lpg uyumsuz ama sizin söylediğiniz gibi bir sıkıntı hiç duymadım. Önceki 180 hp liklerin subaplar sıkıntılıydı özellikle lpg de. Ama active select büyük sıkıntı arkadaşta 40.000 km de durduk yere arıza yaptı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel insignia otomatik var 160 binde sıkıntı yok.

    Motoru ve şanzımanı çok iyi diyor herkes sizi kim kötü dedi acaba benzinlidir diye mi dediler acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahatolun -- 22 Temmuz 2017; 22:45:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eudimonia kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle belirtmek isterim ki; performansı seven biri olarak RS tam olarak size göre. Ben şahsen Civic'leri de beğenen biri olarak RS ile Civic'e daha da aşık oldum Opel'i severim evet ama Insignia ile ilgili iki farklı arkadaşım tarafından pek hoş şeyler duymadım. Öncelikle yukarı da bir arkadaşın da dediği gibi Opel araçları gerçekten servisi sever. Hele ki Insignia... Dediğim o arkadaşlarımdan biri aracı kullandıkça servistekilerle ahbap oldu Diğer arkadaşımda aracı satarken oldukça zararla elden çıkardı. Bu örnekler bence tam sizin için çünkü ikisi de aracı uzun süre kullandılar, km'lerini arttırdılar ve başlarına gelen bunlar...

    RS'e gelecek olursak bu aracıda kuzenim kullanıyor ve bende çoğu zaman sürme fırsatı elde ediyorum. Araç gerçekten performansını hissettiriyor. Özellikle tasarımını oldukça beğeniyorum. Klasik avrupa araçlarına kıyasla Japon fütüristik tasarımı oldukça dikkat çekiyor. Sorunsuz geliştirilmiş CVT şanzımanı ile sizi üzmez. Insignia'ya oranla yakıt konusunda da canınızı sıkacağını sanmıyorum. En güzelide Honda araçları ikinci ele çıkarken size zarar ettirmez. 60bin km bir araç için hele ki Opel aracı için bence sınır olmalı. Zarar etmemek ve canınızı sıkmamak için bence elden çıkarıp RS'e geçebilirsiniz.




  • Eğer nabza göre şerbet veren biri olsam Civic rs den inen birine daha özel ilgiyle yaklaşırım.



    Civic Rs bence hem genç arabası, hemde kendini genç hisseden patron havası veriyor. Yakıt olarak insigniadan daha az yakacaktır ama çok fark beklemeyin. Şehir içinde de cvt şanzıman çok iyi oluyor. Ben sanmıyorum donanım olarak çok eksik olacağını. Güzel bir tercih olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insignia benzinli otomatik kullanıcısı olarak civic rs yi kullanmadım fakat bayisinde inceledim.motor şanzuman sürüş konusuna girmeyeceğim civici deneyimlemedim.
    fakat malzeme kalitesi ve tokluk olarak civic çok geride.kapılarının kapanışı içine oturduğundaki insignianın verdiği güven hissi bence civicte yoktu.sağlamdır birşey diyemem ama opelin ağırlığı ve tokluğu kesinlikle yoktu.belki benim ağır ve tok olması hoşuma gittiğinden bende bu fikir oluştu ama arabanın inceliği hafifliği kendini belli ediyordu bence.
    ayrıca 60bin km den sonra zor satarsın satamassın sorunlu lafları bence afaki.
    arabaya ne kadar bakarsan oda sana o kadar bakar bence kullanışla alakalı meseleler.
    malum siteden ilanları hala takip ederim sadece insignia değil vectra dahil temiz diri araba çok kolay müşteri buluyor km ye bakmayan diri ve yıpranmamış arabayı tercih edecek çok insan var kuruntu yapmayın bence.
  • Ben de sizin gibi 2013 1.6T otomatik Insignia kullanıcısyım. Civic ilk çıktığı zaman benim de başlarda aklımı çeldi ama gidip yerinde incelediğimde Insignia'nın verdiği o kalite hissinin fersah fersah uzağında olduğunu farkettim ve dönüp bakmıyorum bile. Aracı kullanmadım ama o motor ve ağırlıkla eminim performans olarak Insinia'dan daha iyidir
  • cevaplar için teşekkürler. Çok faydalı oldu

    Siparişi verdim. İnşallah vade yeter, parasınıda bulursam yine bir insigniaya dönerim inşallah ileride

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.