Şimdi Ara

fiorino ama hangi modeli?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
126.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi günler herkese.
    babamla birlikte bir araba almaya karar verdik. gezdik galerileri falan. amacımız en az 6 7 sene kullanacağımız güzel temiz bir araba almaktı. en son fiorinoda karar kıldık. fakat internette fiatın kendi sitesinde combi modelinin 5 alt modeli var. ekonomiklik ve 5 kişilik ailenin ihtiyacını karşılaması için bir model tavsiye edermisiniz?

    birde easytronic sistem varmış galiba fiorino da babamın otomatik vitesler için genel kanısı" çabuk bozulur, çok yakar". gerçekten böyle mi? ben şahsen test etmedim fakat easytronicte tam otomatiğe göre daha iyiymiş şanzımanı koruması açısından.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Fiorino: En Çok Tutulan Modeller

    Fiat Fiorino, küçük işletmeler ve ticari amaçlı kullanımlar için tasarlanmış popüler bir ticari araçtır. Geniş iç hacmi ve özelleştirilebilir seçenekleriyle öne çıkan Fiorino, farklı ihtiyaçları karşılamak için çeşitli modellere sahiptir.

    En çok tutulan Fiorino modeli, dengeli özellikleri ve uygun fiyatıyla Fiorino Cargo'dur. Kompakt boyutları ve verimli motoruyla şehir içinde kolayca manevra yapabilirken, geniş kargo alanı da çeşitli eşyaları taşımanıza olanak tanır.

    Daha yüksek taşıma kapasitesi arayanlar için Fiorino Maxi modeli uygundur. Fiorino Cargo'dan daha uzun bir dingil mesafesine sahip olan Maxi, daha fazla kargo alanı sunar. Ayrıca, çift kabin seçeneği sayesinde hem yolcu hem de yük taşıyabilirsiniz.

    Konfor ve teknoloji arayanlar için Fiorino Combi modeli idealdir. Kombi, yolcular için daha konforlu bir iç mekan ve çeşitli teknolojik özellikler sunar. İsteğe bağlı olarak sunulan elektrikli camlar, klima ve dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi gibi özellikler, sürüş deneyimini iyileştirir.

    Fiorino modelleri arasındaki temel farklar şunlardır:

    • Kargo Alanı: Cargo modeli 2,5 metreküp, Maxi modeli 2,8 metreküp ve Combi modeli 1,2 metreküp kargo alanı sunar.
    • Yolcu Kapasitesi: Cargo modeli iki yolcu, Maxi modeli üç yolcu ve Combi modeli beş yolcu kapasitesine sahiptir.
    • Konfor Özellikleri: Combi modeli, diğer modellere göre daha konforlu koltuklar, klima ve elektrikli camlar gibi özellikler sunar.
    • Teknolojik Özellikler: Combi modeli, isteğe bağlı olarak dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, navigasyon ve geri görüş kamerası gibi teknolojik özellikler sunar.

    İhtiyaçlarınıza ve bütçenize en uygun Fiat Fiorino modelini seçmek için bu faktörleri göz önünde bulundurabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bir komşumda geçen yıl aldı. otomatik vitesten hiç memnun değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: this is haylaz style

    iyi günler herkese.
    babamla birlikte bir araba almaya karar verdik. gezdik galerileri falan. amacımız en az 6 7 sene kullanacağımız güzel temiz bir araba almaktı. en son fiorinoda karar kıldık. fakat internette fiatın kendi sitesinde combi modelinin 5 alt modeli var. ekonomiklik ve 5 kişilik ailenin ihtiyacını karşılaması için bir model tavsiye edermisiniz?

    birde easytronic sistem varmış galiba fiorino da babamın otomatik vitesler için genel kanısı" çabuk bozulur, çok yakar". gerçekten böyle mi? ben şahsen test etmedim fakat easytronicte tam otomatiğe göre daha iyiymiş şanzımanı koruması açısından.


    öncelıkle merhaba kardeş fiorinonun biçok modelı var ama bence en iyisi emotion oolanlar daha şık duruyor

    komşumda dynamıc versıyonu var hiç memnun degil savuruyor çekmiyor yanından agır vasıta geçince zaptetmesi zor diyor .

    daha detaylı bilgiyi imzam daki bölümden sorup araştırabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-9872305B9

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    5 kişi için fiorino biraz küçük gelir onun yerine partner tepee falan düşünün derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    5 kişi için fiorino biraz küçük gelir onun yerine partner tepee falan düşünün derim

    Alıntıları Göster
    arkadaşa katılıyorum 28-30bin tl ye tepee yada berlıngo tavsıye ederım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    arkadaşa katılıyorum 28-30bin tl ye tepee yada berlıngo tavsıye ederım

    Alıntıları Göster
    kesinlikle emotion
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    arkadaşa katılıyorum 28-30bin tl ye tepee yada berlıngo tavsıye ederım

    Alıntıları Göster
    bana kalsa 2. el doblo daha mantıklı ama paranın fazlasını babam vereceği için "parayı veren düdüğü çalar" mantığında:)
    tepee 2010 modeller
    Comfort - 1.6 HDi 75 hp - 5 ileri man. 29.990 27.350
    Premium - 1.6 HDi 90 hp - 5 ileri man. 34.290 31.550
    Premium Pack - 1.6 HDi 110 hp - 5 ileri man. 38.150 35.590
    Premium Style Pack - 1.6 HDi 110 hp - 5 ileri man. 39.920 37.090

    http://www.peugeot.com.tr/fiyatlar-partner/partner-tepee-737/

    opsiyonların falan fiyatlarıyla baya pahalı oluyor tepee. hoşuma gitti gerçi tipi ama. 30-32bini geçmemesi temennimiz.daha ucuz olursa tabiki daha güzel:)


    işin aslı ben hiç ticari alma taraftarı değilim birinci köprü, k1 belgesi src falan benim sinirimi bozan şeyler olduğu için iç hacim olarak geniş, sedan araba istedim. sizin tavsiyeleriniz ne olur? hafif ticaride ne tavsiye edersiniz? sedan otomobilde neler tavsiye edersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: this is haylaz style

    bana kalsa 2. el doblo daha mantıklı ama paranın fazlasını babam vereceği için "parayı veren düdüğü çalar" mantığında:)
    tepee 2010 modeller
    Comfort - 1.6 HDi 75 hp - 5 ileri man. 29.990 27.350
    Premium - 1.6 HDi 90 hp - 5 ileri man. 34.290 31.550
    Premium Pack - 1.6 HDi 110 hp - 5 ileri man. 38.150 35.590
    Premium Style Pack - 1.6 HDi 110 hp - 5 ileri man. 39.920 37.090

    http://www.peugeot.com.tr/fiyatlar-partner/partner-tepee-737/

    opsiyonların falan fiyatlarıyla baya pahalı oluyor tepee. hoşuma gitti gerçi tipi ama. 30-32bini geçmemesi temennimiz.daha ucuz olursa tabiki daha güzel:)


    işin aslı ben hiç ticari alma taraftarı değilim birinci köprü, k1 belgesi src falan benim sinirimi bozan şeyler olduğu için iç hacim olarak geniş, sedan araba istedim. sizin tavsiyeleriniz ne olur? hafif ticaride ne tavsiye edersiniz? sedan otomobilde neler tavsiye edersiniz?


    2010 berlıngo 92 ps SX en fulü 31e verıyolar pazarlıkla 30ada alırsınız arayın bı konuşun derım





    karar sizin tepee alıcaksan 110lık berlıngo alıcaksan 92lık derım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: this is haylaz style

    bana kalsa 2. el doblo daha mantıklı ama paranın fazlasını babam vereceği için "parayı veren düdüğü çalar" mantığında:)
    tepee 2010 modeller
    Comfort - 1.6 HDi 75 hp - 5 ileri man. 29.990 27.350
    Premium - 1.6 HDi 90 hp - 5 ileri man. 34.290 31.550
    Premium Pack - 1.6 HDi 110 hp - 5 ileri man. 38.150 35.590
    Premium Style Pack - 1.6 HDi 110 hp - 5 ileri man. 39.920 37.090

    http://www.peugeot.com.tr/fiyatlar-partner/partner-tepee-737/

    opsiyonların falan fiyatlarıyla baya pahalı oluyor tepee. hoşuma gitti gerçi tipi ama. 30-32bini geçmemesi temennimiz.daha ucuz olursa tabiki daha güzel:)


    işin aslı ben hiç ticari alma taraftarı değilim birinci köprü, k1 belgesi src falan benim sinirimi bozan şeyler olduğu için iç hacim olarak geniş, sedan araba istedim. sizin tavsiyeleriniz ne olur? hafif ticaride ne tavsiye edersiniz? sedan otomobilde neler tavsiye edersiniz?


    2010 berlıngo 92 ps SX en fulü 31e verıyolar pazarlıkla 30ada alırsınız arayın bı konuşun derım





    karar sizin tepee alıcaksan 110lık berlıngo alıcaksan 92lık derım

    Alıntıları Göster
    geç olduğu için yarın arayayım dedim citroeni. internet sitesinde fiyatı yazıyo gerçi orada da YENİ BERLİNGO COMBİ SX 1.6HDİ 92HP 31.525 TL yazıyor.
    24 ay vadeli %0.89 faizle 37.584 oluyor. aylık 1.566 tl ödenicekmiş. bana uygun geldi.

    geçen sene "Allah uzak etsin" bir kaza görmüştüm. citroen c4 ile doblo çarpışmışlardı. c4 resmen dağılmıştı. üstelik kafa kafaya çarpışmışlardı. c4 için çekici geldi doblo tutanakları alıp kendi gitti tamirciye. şoke oldum. citroen arabalar nedense pek dayanıklı değilmiş gibi geliyor. tamamen içgüdüsel ama bu.

    birde insignia hakkında ne dersiniz acaba? çok "cool" bi araba iç hacmi nasıldır acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi this is haylaz style -- 2 Haziran 2010; 22:40:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: this is haylaz style

    geç olduğu için yarın arayayım dedim citroeni. internet sitesinde fiyatı yazıyo gerçi orada da YENİ BERLİNGO COMBİ SX 1.6HDİ 92HP 31.525 TL yazıyor.
    24 ay vadeli %0.89 faizle 37.584 oluyor. aylık 1.566 tl ödenicekmiş. bana uygun geldi.

    geçen sene "Allah uzak etsin" bir kaza görmüştüm. citroen c4 ile doblo çarpışmışlardı. c4 resmen dağılmıştı. üstelik kafa kafaya çarpışmışlardı. c4 için çekici geldi doblo tutanakları alıp kendi gitti tamirciye. şoke oldum. citroen arabalar nedense pek dayanıklı değilmiş gibi geliyor. tamamen içgüdüsel ama bu.

    birde insignia hakkında ne dersiniz acaba? çok "cool" bi araba iç hacmi nasıldır acaba?

    Alıntıları Göster
    Fiorinonun kardeşlerini yani aynı bantta üretilen ancak aksesuar ve logo farkı ile satılan peugeot ve citroen deki modellerini tercih etmek bence pek mantıklı değil.Bakım ve parça maliyetlerini de göz önüne almayı unutmayın

    Tam otomatik ve duologic arasındaki temel fark kavrama sistemi.Tam otomatik şanzımanlı araçlarda ayağınızı frenden aldığınız anda ileri hareket eder.(yokuş ise geri kaymaz) Duologic şanzımanlı araç ise ayağınızı frenden aldığınızda kıpırdamaz gaza basmanız ile ileri hareket eder. (hill holder opsiyonu yok ise yokuşlarda geri kayar)

    Emotion modeli gerçekten dolu.Hafif ticari bir araç için beklentinin ötesine geçebilir donanım olarak.

    Son olarak araç ticari araç olarak kullanılmayacaksa yoğun trafikte rahat etmek için duologic iyi bir opsiyon olur.Yok yük taşınıp haftasonları da aile için kullanılacak ise düz vites tercih etmek daha mantıklı gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 13NiGhT_M@Re

    Fiorinonun kardeşlerini yani aynı bantta üretilen ancak aksesuar ve logo farkı ile satılan peugeot ve citroen deki modellerini tercih etmek bence pek mantıklı değil.Bakım ve parça maliyetlerini de göz önüne almayı unutmayın

    Tam otomatik ve duologic arasındaki temel fark kavrama sistemi.Tam otomatik şanzımanlı araçlarda ayağınızı frenden aldığınız anda ileri hareket eder.(yokuş ise geri kaymaz) Duologic şanzımanlı araç ise ayağınızı frenden aldığınızda kıpırdamaz gaza basmanız ile ileri hareket eder. (hill holder opsiyonu yok ise yokuşlarda geri kayar)

    Emotion modeli gerçekten dolu.Hafif ticari bir araç için beklentinin ötesine geçebilir donanım olarak.

    Son olarak araç ticari araç olarak kullanılmayacaksa yoğun trafikte rahat etmek için duologic iyi bir opsiyon olur.Yok yük taşınıp haftasonları da aile için kullanılacak ise düz vites tercih etmek daha mantıklı gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    dualogic fazladan bir vitese sahip 6.vitese alırsanız araç 100-110 kmh süratlerde çok ekonomik hale geliyor. çok yakın arkadaşımda fiorino dualogic emotion var. birçok sefer seyahat ettim. bagajı küçük ancak arka koltuklar dar değil. 4 kişilik bir aileye yetebilir. ön taraf hem sürücü hem yolcu için konforlu. donanımı yeterli. ancak yerinizde olsam yeni doblo premio veya elegance alırım. aradaki fiyat farkını sonuna kadar hak eden bir araç. 1.3 multjet elegance 32.000 tl fiyatı ile alınabilir duruyor. ayrıca pazarlık yaparak iyi bir indirim alırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: this is haylaz style

    geç olduğu için yarın arayayım dedim citroeni. internet sitesinde fiyatı yazıyo gerçi orada da YENİ BERLİNGO COMBİ SX 1.6HDİ 92HP 31.525 TL yazıyor.
    24 ay vadeli %0.89 faizle 37.584 oluyor. aylık 1.566 tl ödenicekmiş. bana uygun geldi.

    geçen sene "Allah uzak etsin" bir kaza görmüştüm. citroen c4 ile doblo çarpışmışlardı. c4 resmen dağılmıştı. üstelik kafa kafaya çarpışmışlardı. c4 için çekici geldi doblo tutanakları alıp kendi gitti tamirciye. şoke oldum. citroen arabalar nedense pek dayanıklı değilmiş gibi geliyor. tamamen içgüdüsel ama bu.

    birde insignia hakkında ne dersiniz acaba? çok "cool" bi araba iç hacmi nasıldır acaba?

    berlıngonun çarpışma videoları var izle istersen zaten 4 yıldız almış bı araç .

    ara hattta git bayıye sıkı pazarlıkla çok daha düşürürsün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: this is haylaz style

    geç olduğu için yarın arayayım dedim citroeni. internet sitesinde fiyatı yazıyo gerçi orada da YENİ BERLİNGO COMBİ SX 1.6HDİ 92HP 31.525 TL yazıyor.
    24 ay vadeli %0.89 faizle 37.584 oluyor. aylık 1.566 tl ödenicekmiş. bana uygun geldi.

    geçen sene "Allah uzak etsin" bir kaza görmüştüm. citroen c4 ile doblo çarpışmışlardı. c4 resmen dağılmıştı. üstelik kafa kafaya çarpışmışlardı. c4 için çekici geldi doblo tutanakları alıp kendi gitti tamirciye. şoke oldum. citroen arabalar nedense pek dayanıklı değilmiş gibi geliyor. tamamen içgüdüsel ama bu.

    birde insignia hakkında ne dersiniz acaba? çok "cool" bi araba iç hacmi nasıldır acaba?

    berlıngonun çarpışma videoları var izle istersen zaten 4 yıldız almış bı araç .

    ara hattta git bayıye sıkı pazarlıkla çok daha düşürürsün

    Alıntıları Göster
    Cruze alın o paraya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Cruze alın o paraya.

    Alıntıları Göster
    Yeni doblo var ama onlarda çok pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcfacia07

    Yeni doblo var ama onlarda çok pahalı

    yeni dobloyu incelemiştim

    32 bin tl mi neydi premio 1.3 modeli

    döşemesini ve iç mekan tasarımını çok beğenmiştim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcfacia07

    Yeni doblo var ama onlarda çok pahalı

    yeni dobloyu incelemiştim

    32 bin tl mi neydi premio 1.3 modeli

    döşemesini ve iç mekan tasarımını çok beğenmiştim


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız için. ailem artık 5 değil 6 kişilik oldu. yeni gelen bebekle birlikte zorunlu olarak cocuk koltuğu şartı var. dolayısıyla fiorino yerine başka araç bakmamız gerekecek. yeni dobloların 1.3 mj 90 hp düşünüyorum. yeter inşallah. varsa başka tavsiyesi olan esirgemeyin nolur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: this is haylaz style

    arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız için. ailem artık 5 değil 6 kişilik oldu. yeni gelen bebekle birlikte zorunlu olarak cocuk koltuğu şartı var. dolayısıyla fiorino yerine başka araç bakmamız gerekecek. yeni dobloların 1.3 mj 90 hp düşünüyorum. yeter inşallah. varsa başka tavsiyesi olan esirgemeyin nolur.

    güzel seçenek olur

    arka tekerler makaslı değil

    iç mekan çok ferah eski doblodan da çok daha geniş

    özellikle premionun döşemelerini ve iç mekan düzenini çok beğenmiştim

    alınası bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: this is haylaz style

    arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız için. ailem artık 5 değil 6 kişilik oldu. yeni gelen bebekle birlikte zorunlu olarak cocuk koltuğu şartı var. dolayısıyla fiorino yerine başka araç bakmamız gerekecek. yeni dobloların 1.3 mj 90 hp düşünüyorum. yeter inşallah. varsa başka tavsiyesi olan esirgemeyin nolur.

    Alıntıları Göster
    Valla 6 kişilik bir aile için bence en ideali Dacia Logan MVC 1.5 DCİ 85hp olanıdır diye düşünüyorum.Pek sağlam olduğunu söyliyemiycem doğrusu ama o fiyat aralıklarında ve 6 kişilik bir aile için bence en ideali bu.opsiyon olarak yolcu havayastığı var ayrıca yine opsiyonlarda elektrik paketi aldığınızda arka camlar da elektrikli oluyo.Ama dediğim gibi sağlamlık konusunda bişey diyemiycem.Ayrıca 1.5 DCİ motor gerçekten az yakıyor.Ayrıca dediğniz gibi yeni doblo da alınası bir araç olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemay

    Valla 6 kişilik bir aile için bence en ideali Dacia Logan MVC 1.5 DCİ 85hp olanıdır diye düşünüyorum.Pek sağlam olduğunu söyliyemiycem doğrusu ama o fiyat aralıklarında ve 6 kişilik bir aile için bence en ideali bu.opsiyon olarak yolcu havayastığı var ayrıca yine opsiyonlarda elektrik paketi aldığınızda arka camlar da elektrikli oluyo.Ama dediğim gibi sağlamlık konusunda bişey diyemiycem.Ayrıca 1.5 DCİ motor gerçekten az yakıyor.Ayrıca dediğniz gibi yeni doblo da alınası bir araç olmuş.

    loganla doblo kıyaslanmaz bence

    logan düşük bütçelere alternatif olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemay

    Valla 6 kişilik bir aile için bence en ideali Dacia Logan MVC 1.5 DCİ 85hp olanıdır diye düşünüyorum.Pek sağlam olduğunu söyliyemiycem doğrusu ama o fiyat aralıklarında ve 6 kişilik bir aile için bence en ideali bu.opsiyon olarak yolcu havayastığı var ayrıca yine opsiyonlarda elektrik paketi aldığınızda arka camlar da elektrikli oluyo.Ama dediğim gibi sağlamlık konusunda bişey diyemiycem.Ayrıca 1.5 DCİ motor gerçekten az yakıyor.Ayrıca dediğniz gibi yeni doblo da alınası bir araç olmuş.

    loganla doblo kıyaslanmaz bence

    logan düşük bütçelere alternatif olabilir



    Ben logan la doblo yu zaten kıyaslamadım istesemde kıyaslayamam arada dağlar kadar fark var.Ben sadece 6 kişiye uygun bir araç önerdim o kadar,ama arkadaş doblo dediği için onada yorum yaptım.Yoksa tabikide parasal durum el veriyorsa doblo almak daha mantıklı.Ama parasal durumlar el vermiyosa 6 kişilik bi aileye anca 7 kişilik logan uyar dedim,yani ucuz yollu bi tavsiye verdim.Ama tabikide alabiliyorsanız doblo tavsiye ederim.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.