Şimdi Ara

X5 Ama hangi model?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
6.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili bmw sürücüleri ve fanları...

    Aşağıda yazacak olacağım sorular birbiriyle çelişebilir, neden x5 ile 530D karşılaştırıyosun demeyin :) şimdiden belirtmek istedim. :)

    Başlıktan da anlayacağınız üzere x5 düşünüyorum. tabi 2. el yurtdışında yaşıyorum fakat motor güçleri ve performanslarından emin değilim. O yüzden sizler kadar bu işin kurdu kişilere sormak istiyorum.

    Hangi model x5 kaç beygir kaç torktur, ve top speed nedir? internette 3.0D'lerin 220de tıkanıp kalan videolarını gördükten sonra soğudum ve 4.4 veya 4.6 mı almalıyım diye düşündüm....

    Amacım bu araç ile Türkiyeye gelmek. yani öncelik yakıt tasarrufu ardından da motor gücü. ama 220yi zor yapan bi arabaya binmek istemem haliyle. BMW alıp 250yi görmemek olmaz değil mi :) şaka tabi herkesin beklentisi farklıdır...

    Velhasıl kelam, eğer bana x5in kasası ağır o yüzden 3.0D kaldırmıyor ve max hız ciplerde 220 falandır derseniz ben de gidip 530D alıcam. evet segmenteler tamamen farklı ama dediğim gibi öncelik konfor ardından performans...

    Başlığı açmamdaki esas neden de 2000li yıllarda iki kez motorun geliştirilip beygir arttırılması. (kasa yapısı pek önemli değil, şuanki q7 3.0D gibi 240hp motoru var mı x5'in?)

    Sağolun, teşekkür ederim







  • cevap vericek kimse yok mu arkadaşlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    cevap vericek kimse yok mu arkadaşlar...
    5.30d'nin çıktığı maksimum sürat 250km o da limitör olduğu için.. Türkiye'de bu hızları görebileceğiniz yol neredeyse yok denecek kadar az.. siz kendi zevklerinize öncelik verin, bırakın max speed muhabbetlerini.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    5.30d'nin çıktığı maksimum sürat 250km o da limitör olduğu için.. Türkiye'de bu hızları görebileceğiniz yol neredeyse yok denecek kadar az.. siz kendi zevklerinize öncelik verin, bırakın max speed muhabbetlerini.......

    Alıntıları Göster
    1. Bu araçla İngiltereden Türkiyeye gitmeyi planlıyorum, Avrupanın en kaliteli yolları yani bazı paralı 5-7 şerit otobanlarda bu hıza legal olarak ulaşabilirim.

    2. izin verinde istediğim muhabbeti yapayım... yani o yüzden ayrı başlık açtım

    Çeşitli göstergeleri yanyana koyarak en uygun aracı seçmeye çalışıyorum, bu konuda varsa fikriniz memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    1. Bu araçla İngiltereden Türkiyeye gitmeyi planlıyorum, Avrupanın en kaliteli yolları yani bazı paralı 5-7 şerit otobanlarda bu hıza legal olarak ulaşabilirim.

    2. izin verinde istediğim muhabbeti yapayım... yani o yüzden ayrı başlık açtım

    Çeşitli göstergeleri yanyana koyarak en uygun aracı seçmeye çalışıyorum, bu konuda varsa fikriniz memnun olurum.

    bakın anlatamıyorum galiba..

    o otobanlarda bende araç kullandım yani uzak değilim o tip konulara... aracı Avrupa otobanlarında kullanmak için alacaksanız ve son hız sizi kesmiyorsa alın bir E60 kasa M5 limitörünüde söktürün 300 - 330km ile gelin.. yani bırakalım bu son hız işlerini.. 5 yaşındaki çocuklar bile kadranda son rakam ne diye bakınmıyorlar artık... birde madem hız sizi ilgilendiriyor, SAV ya da SUV hiçbir jip hız için üretilmemiştir.. amaçları hız yapmak değildir.. önce bunun farkında olmak lazım..

    son hıza bakıp araç seçecekseniz ve BMW düşünüyorsanız M serilerine bakın..

    ha sonra o aracı Türkiye'de kullanacaksanız o bahsettiğiniz hızlarda Avrupa otobanları gibi yaldır yaldır fln gitmeyi unutun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 31 Temmuz 2010; 2:00:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    1. Bu araçla İngiltereden Türkiyeye gitmeyi planlıyorum, Avrupanın en kaliteli yolları yani bazı paralı 5-7 şerit otobanlarda bu hıza legal olarak ulaşabilirim.

    2. izin verinde istediğim muhabbeti yapayım... yani o yüzden ayrı başlık açtım

    Çeşitli göstergeleri yanyana koyarak en uygun aracı seçmeye çalışıyorum, bu konuda varsa fikriniz memnun olurum.

    bakın anlatamıyorum galiba..

    o otobanlarda bende araç kullandım yani uzak değilim o tip konulara... aracı Avrupa otobanlarında kullanmak için alacaksanız ve son hız sizi kesmiyorsa alın bir E60 kasa M5 limitörünüde söktürün 300 - 330km ile gelin.. yani bırakalım bu son hız işlerini.. 5 yaşındaki çocuklar bile kadranda son rakam ne diye bakınmıyorlar artık... birde madem hız sizi ilgilendiriyor, SAV ya da SUV hiçbir jip hız için üretilmemiştir.. amaçları hız yapmak değildir.. önce bunun farkında olmak lazım..

    son hıza bakıp araç seçecekseniz ve BMW düşünüyorsanız M serilerine bakın..

    ha sonra o aracı Türkiye'de kullanacaksanız o bahsettiğiniz hızlarda Avrupa otobanları gibi yaldır yaldır fln gitmeyi unutun...

    Alıntıları Göster
    M serisiyle Suv 3.0D'in ortasını niye bulamıyosunuz onu anlamadım. Biraz ekonomik olsun diyorum M serisi öneriyosunuz. M serileri burda Suv'ın yarı fiyatına satılıyor. Ama salt amaç hız değil. Konfor da önemli. O yüzden yazdım mesajın başında ama atlamışsınız ve hıza takılmışsınız.

    Türkiyede 6 sene araba kullandım, 24 senelik İstanbulluyum iyi biliyorum kullanılıp kullanılmayacağını. Ama bir suv'ın 220kmde takılmasına anlam veremiyorum. M'lerden bahsetmek yerine 4.6i motordan bahsetseniz daha faydalı olacak hem benim için hem başlık için...

    Buarada Limitör hiç önemli değil, amacım 300 falan değil yani. 220'yi sıkılmadan görsün 250ye de ulaşsın yeter... 100mil boyunca 250 km gidemem zaten. Maksat ara ara ibreyi dayamak bir de koltuğa yaslanmak. (suv'ın ağırlığından ötürü bu mümkünmü bunu da bilmiyorum, x5 kullanan kimse de yok sanırım)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    M serisiyle Suv 3.0D'in ortasını niye bulamıyosunuz onu anlamadım. Biraz ekonomik olsun diyorum M serisi öneriyosunuz. M serileri burda Suv'ın yarı fiyatına satılıyor. Ama salt amaç hız değil. Konfor da önemli. O yüzden yazdım mesajın başında ama atlamışsınız ve hıza takılmışsınız.

    Türkiyede 6 sene araba kullandım, 24 senelik İstanbulluyum iyi biliyorum kullanılıp kullanılmayacağını. Ama bir suv'ın 220kmde takılmasına anlam veremiyorum. M'lerden bahsetmek yerine 4.6i motordan bahsetseniz daha faydalı olacak hem benim için hem başlık için...

    Buarada Limitör hiç önemli değil, amacım 300 falan değil yani. 220'yi sıkılmadan görsün 250ye de ulaşsın yeter... 100mil boyunca 250 km gidemem zaten. Maksat ara ara ibreyi dayamak bir de koltuğa yaslanmak. (suv'ın ağırlığından ötürü bu mümkünmü bunu da bilmiyorum, x5 kullanan kimse de yok sanırım)

    M serisi motorlar ile 3.0d'nin ortasını hangi segmentte bulacağımız önemli... o zaman ekonomiyide atlamak zorundayız.. 5.30d çok rahat olmasada 250km'yi görüyor.. "rahat rahat" 250'yi görücem derseniz en kötü 5.50i almanızı tavsiye ederim..

    X5'de ise 4.6is gerçekten iyidir.. 2002 yılında sahibiyik sonra 2003'de taşıt vergileri %100 zamlanınca (hiç unutmam yıllık 5400TL'den 10.800TL'ye çıkmıştı) sattık.. ankara istanbul otobanında düzlüklerde çok sağlam uzuyordu alet.. ama virajlarda ne yazık ki o yere tutunma hissini vermiyor.. sağa virajda sola sol virajda sağa çok yatıyor.. takla attım atıcam hissi uyandırıyor.. o yüzden diyorum hem tehlikeli hemde SAV - SUV gibi araçlar hıza uygun değildir diye..

    yine 250'yi rahatça görmek istiyorsanız E53 kasanın 2005 yılındaki son makyajıyla gelen X5 4.8is ya da E70 kasa 4.8i alın.. ancak E53'de 250'yi rahat görmez.. E70 çok daha iyi bu konuda.. videolarını ekleyim siz karar verin..


    E53 4.8is (2005 - 2006)


    E70 4.8i (2007 - .... )




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu accent hangi kasa oluyor ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    M serisiyle Suv 3.0D'in ortasını niye bulamıyosunuz onu anlamadım. Biraz ekonomik olsun diyorum M serisi öneriyosunuz. M serileri burda Suv'ın yarı fiyatına satılıyor. Ama salt amaç hız değil. Konfor da önemli. O yüzden yazdım mesajın başında ama atlamışsınız ve hıza takılmışsınız.

    Türkiyede 6 sene araba kullandım, 24 senelik İstanbulluyum iyi biliyorum kullanılıp kullanılmayacağını. Ama bir suv'ın 220kmde takılmasına anlam veremiyorum. M'lerden bahsetmek yerine 4.6i motordan bahsetseniz daha faydalı olacak hem benim için hem başlık için...

    Buarada Limitör hiç önemli değil, amacım 300 falan değil yani. 220'yi sıkılmadan görsün 250ye de ulaşsın yeter... 100mil boyunca 250 km gidemem zaten. Maksat ara ara ibreyi dayamak bir de koltuğa yaslanmak. (suv'ın ağırlığından ötürü bu mümkünmü bunu da bilmiyorum, x5 kullanan kimse de yok sanırım)

    M serisi motorlar ile 3.0d'nin ortasını hangi segmentte bulacağımız önemli... o zaman ekonomiyide atlamak zorundayız.. 5.30d çok rahat olmasada 250km'yi görüyor.. "rahat rahat" 250'yi görücem derseniz en kötü 5.50i almanızı tavsiye ederim..

    X5'de ise 4.6is gerçekten iyidir.. 2002 yılında sahibiyik sonra 2003'de taşıt vergileri %100 zamlanınca (hiç unutmam yıllık 5400TL'den 10.800TL'ye çıkmıştı) sattık.. ankara istanbul otobanında düzlüklerde çok sağlam uzuyordu alet.. ama virajlarda ne yazık ki o yere tutunma hissini vermiyor.. sağa virajda sola sol virajda sağa çok yatıyor.. takla attım atıcam hissi uyandırıyor.. o yüzden diyorum hem tehlikeli hemde SAV - SUV gibi araçlar hıza uygun değildir diye..

    yine 250'yi rahatça görmek istiyorsanız E53 kasanın 2005 yılındaki son makyajıyla gelen X5 4.8is ya da E70 kasa 4.8i alın.. ancak E53'de 250'yi rahat görmez.. E70 çok daha iyi bu konuda.. videolarını ekleyim siz karar verin..


    E53 4.8is (2005 - 2006)


    E70 4.8i (2007 - .... )


    Alıntıları Göster
    Çok teşekkür ederim, iyi bir kıyaslama oldu bu... Bunlarda beygir gücü yazıyor, peki sizin aldığınız 3.0D kaç beygirdi? vergi yüzünden sattığınız x5 yani...

    Buarada süspansiyon inmiyor mu? hani altına hava almasın diye.. sonuçta q7de bile dynamic modda araç yere yapışıyor... bunlarda da olmalı sanki. x5de hiç duymadım ama...

    işte tam bu bağlamda size katılarak (virajda sanki takla atacak gibi eğilmesi) 530D/330D veya q7 gibi air adaptive modlu araçlara yönelmeyi tercih ediyorum. evet 5ve3 serisi sedan ama madem x5 yüksek hızda ürkütecek, o halde yere yapışan bi araç daha makul. üstelik aynı yolları gitmiş (avrupa) biri olarak sormak isterim siz, 3.0D bir araç olacak, q7 mi 3 mü 5 mi diye.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    Çok teşekkür ederim, iyi bir kıyaslama oldu bu... Bunlarda beygir gücü yazıyor, peki sizin aldığınız 3.0D kaç beygirdi? vergi yüzünden sattığınız x5 yani...

    Buarada süspansiyon inmiyor mu? hani altına hava almasın diye.. sonuçta q7de bile dynamic modda araç yere yapışıyor... bunlarda da olmalı sanki. x5de hiç duymadım ama...

    işte tam bu bağlamda size katılarak (virajda sanki takla atacak gibi eğilmesi) 530D/330D veya q7 gibi air adaptive modlu araçlara yönelmeyi tercih ediyorum. evet 5ve3 serisi sedan ama madem x5 yüksek hızda ürkütecek, o halde yere yapışan bi araç daha makul. üstelik aynı yolları gitmiş (avrupa) biri olarak sormak isterim siz, 3.0D bir araç olacak, q7 mi 3 mü 5 mi diye.....

    Alıntıları Göster
    bizim sahibi olduğumuz araç 3.0d değildi.. E53 kasa X5 4.6is idi ve yanlış hatırlamıosam 340 beygirdi..

    işte söylemek istediğimde buydu zaten size.. son hız olayını jiplerde geçelim derken özellikle X5 için söyledim.. çünkü BMW'nin üretmiş olduğu jipler SUV değil SAV'dır.. dolayısıyla havalı süspansiyon opsiyonel olarak bile sunulmuyor.. bu ne demek araç hep belli bir yükseklikte ve aşağı inemediği için altına hava alıyor... yani virajlarda yüksek hızlarda ciddi anlamda sakat..

    Q7, 3, 5 çok farklı segmentteki araçlar.. bence öncelikle sizin hangi segmentte araç almak istediğinizi belirlemeniz gerek.. SUV mu? binek mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 31 Temmuz 2010; 17:02:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    bizim sahibi olduğumuz araç 3.0d değildi.. E53 kasa X5 4.6is idi ve yanlış hatırlamıosam 340 beygirdi..

    işte söylemek istediğimde buydu zaten size.. son hız olayını jiplerde geçelim derken özellikle X5 için söyledim.. çünkü BMW'nin üretmiş olduğu jipler SUV değil SAV'dır.. dolayısıyla havalı süspansiyon opsiyonel olarak bile sunulmuyor.. bu ne demek araç hep belli bir yükseklikte ve aşağı inemediği için altına hava alıyor... yani virajlarda yüksek hızlarda ciddi anlamda sakat..

    Q7, 3, 5 çok farklı segmentteki araçlar.. bence öncelikle sizin hangi segmentte araç almak istediğinizi belirlemeniz gerek.. SUV mu? binek mi?

    Alıntıları Göster
    O zaman şöyle sıralıyayım;

    İlk amacım konfor ve git-gel 10000km'yi rahat konforlu katetmek.
    İkinci amacım bu konforun yanında beni biraz koltuğa yaslayan bir tork ve hız.
    Üçüncü amacım bu kadar km yolu ekonomik bir motorla gitmek.

    Yani şimdi dışardan bakışta "ula Q7 nerde 330D 530D nerde" dediğinizi duyar gibiyim. Ama bu üç amaç biaraya gelince;

    Q7 heybetli, dikkat çekici ve rahat. 10000km çekilir bununla.
    330D mis gibi araba, hem spor hem de hızlı. Üstelik 2.5ton civarında olmadığı için q7'den daha az harcar ve hızlıdır
    530D hem spor hem ağır konforlu araba ama 330D ile arasındaki fiyat farkına değer mi

    Sorular daha da şekillenmiş oldu sayenizde, en azından x5 ile o kadar hız yapılmaması gerektiğini anlamış bulunmaktayım. Hem de diğer taraftaki q7 mi x5 mi başlıklarındaki mantıklı cevaplar ve içimdeki q7 aşkıda beni x5i silmeme itti. Şimdi geriye bu sedan ve q7 kaldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    O zaman şöyle sıralıyayım;

    İlk amacım konfor ve git-gel 10000km'yi rahat konforlu katetmek.
    İkinci amacım bu konforun yanında beni biraz koltuğa yaslayan bir tork ve hız.
    Üçüncü amacım bu kadar km yolu ekonomik bir motorla gitmek.

    Yani şimdi dışardan bakışta "ula Q7 nerde 330D 530D nerde" dediğinizi duyar gibiyim. Ama bu üç amaç biaraya gelince;

    Q7 heybetli, dikkat çekici ve rahat. 10000km çekilir bununla.
    330D mis gibi araba, hem spor hem de hızlı. Üstelik 2.5ton civarında olmadığı için q7'den daha az harcar ve hızlıdır
    530D hem spor hem ağır konforlu araba ama 330D ile arasındaki fiyat farkına değer mi

    Sorular daha da şekillenmiş oldu sayenizde, en azından x5 ile o kadar hız yapılmaması gerektiğini anlamış bulunmaktayım. Hem de diğer taraftaki q7 mi x5 mi başlıklarındaki mantıklı cevaplar ve içimdeki q7 aşkıda beni x5i silmeme itti. Şimdi geriye bu sedan ve q7 kaldı

    Alıntıları Göster
    walla 10000km yol için ideali 5.30d'dir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    walla 10000km yol için ideali 5.30d'dir...

    Alıntıları Göster
    yurt disinda yasadiginiz icin, turkiyede bizim yasadigimiz motor hacmine gore yuksek vergi sorunu sizin icin gecerli olmadigina ve performans da sizin icin onemli olduguna gore, ben 5.50 oneririm.

    eger biraz spor bir arac isterseniz, onden gorunusu sizi rahatsiz etmiyorsa, birazcik yaslanmis olsa da, 6.50i coupe goze guzel gelen bir arac.

    M3, M5 ve M6 tabi ki performans icin asil tercih etmeniz gerekenler. ancak konfordan biraz odun vermek gerecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namessar -- 31 Temmuz 2010; 23:22:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar

    yurt disinda yasadiginiz icin, turkiyede bizim yasadigimiz motor hacmine gore yuksek vergi sorunu sizin icin gecerli olmadigina ve performans da sizin icin onemli olduguna gore, ben 5.50 oneririm.

    eger biraz spor bir arac isterseniz, onden gorunusu sizi rahatsiz etmiyorsa, birazcik yaslanmis olsa da, 6.50i coupe goze guzel gelen bir arac.

    M3, M5 ve M6 tabi ki performans icin asil tercih etmeniz gerekenler. ancak konfordan biraz odun vermek gerecektir.

    Alıntıları Göster
    q7 onermiyorum. hangi motorunu tercih edeceksiniz bilmiyorum, ama yine de gereginden buyuk bir kasa. her ne kadar otoban gidecekseniz de geleceginiz yer turkiye.

    turkiye de sehir icinde dar yollar q7 suruculeri icin her zaman sinir bozucu olmustur. otopark sorunu da cabasi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar

    q7 onermiyorum. hangi motorunu tercih edeceksiniz bilmiyorum, ama yine de gereginden buyuk bir kasa. her ne kadar otoban gidecekseniz de geleceginiz yer turkiye.

    turkiye de sehir icinde dar yollar q7 suruculeri icin her zaman sinir bozucu olmustur. otopark sorunu da cabasi.

    Alıntıları Göster
    Sondan başlayarak yanıtlayayım, İstanbulda mondeo kullanıyorum. q7 kadar olmasa da yinede büyük araç. 492 falandı sanırım boyu. yani büyük araçlara alışığım ve nişantaşına gelicem çok da fazla sokak arasında işim yok. Buarada 550i veya 650i önermişsiniz ama inanın o kasalarda 3.0i bile yeterli 250yi görmeye. 650 tahrik edici sese ve güce sahip ama ne yazıkki bu araçlar İngilterede çok da ucuz değil... Vergisi yok doğrudur fakat x5 12500pound iken x5 4.6i 20bine kadar çıkıyor yani aradaki 8bin pound (20bin TL) için yüksek motor almaya deymez. tabi bu benim görüşüm. ama Türkiyede vergiden canı yanan arkadaşlar için nası olsa vergi yok 20bin bana koymaz diye düşünebilirler haklılar tabiki... o kadar parayı vergiye vermektense motora veririm daha iyi değil mi....

    Ama burada devamlı benzin istasyonu aramakta var tabi ödeme vs... x5 ile bir arkadaşım 3.5 depo benzinle gitti. 3.0D'di motor. eğer 550i falan alırsam 5 depoyu gözden çıkarırım rahat. hadi bastık vs 6.5 7 depo. git gel 14 depo. yani 550i ucuz ama masrafı çok. biri 6 silindirle 250yi görüyor biri 8 silindirle. 10-15 sn erken 250ye ulaşacak diye o kadar para vermek malesef anlamsız

    techzone, sanırım 530D veya q7 ile bitecek bu iş. gönlüm kalbim q7 diyor ama mantığım, daha ucuz ve 250yi rahat görecek olan 530D diyor...

    yüksekten sürmenin ve sarsıntısız olmanın avantajı var q7'de...

    530D de ise tork ve hafiflikle koltuğa yaslanma hissii...

    geçenlerde bi başlıkta 320D 184 beygirin hafif gazda koltuğa yasladığını söylemişti bi arkadaş. bunu q7'nin 3.0D (240hp ama 2.4ton) aracıyla yaşayabilirmiyim? yoksa ağırlıktan ötürü onu unut mu diyosunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    Sondan başlayarak yanıtlayayım, İstanbulda mondeo kullanıyorum. q7 kadar olmasa da yinede büyük araç. 492 falandı sanırım boyu. yani büyük araçlara alışığım ve nişantaşına gelicem çok da fazla sokak arasında işim yok. Buarada 550i veya 650i önermişsiniz ama inanın o kasalarda 3.0i bile yeterli 250yi görmeye. 650 tahrik edici sese ve güce sahip ama ne yazıkki bu araçlar İngilterede çok da ucuz değil... Vergisi yok doğrudur fakat x5 12500pound iken x5 4.6i 20bine kadar çıkıyor yani aradaki 8bin pound (20bin TL) için yüksek motor almaya deymez. tabi bu benim görüşüm. ama Türkiyede vergiden canı yanan arkadaşlar için nası olsa vergi yok 20bin bana koymaz diye düşünebilirler haklılar tabiki... o kadar parayı vergiye vermektense motora veririm daha iyi değil mi....

    Ama burada devamlı benzin istasyonu aramakta var tabi ödeme vs... x5 ile bir arkadaşım 3.5 depo benzinle gitti. 3.0D'di motor. eğer 550i falan alırsam 5 depoyu gözden çıkarırım rahat. hadi bastık vs 6.5 7 depo. git gel 14 depo. yani 550i ucuz ama masrafı çok. biri 6 silindirle 250yi görüyor biri 8 silindirle. 10-15 sn erken 250ye ulaşacak diye o kadar para vermek malesef anlamsız

    techzone, sanırım 530D veya q7 ile bitecek bu iş. gönlüm kalbim q7 diyor ama mantığım, daha ucuz ve 250yi rahat görecek olan 530D diyor...

    yüksekten sürmenin ve sarsıntısız olmanın avantajı var q7'de...

    530D de ise tork ve hafiflikle koltuğa yaslanma hissii...

    geçenlerde bi başlıkta 320D 184 beygirin hafif gazda koltuğa yasladığını söylemişti bi arkadaş. bunu q7'nin 3.0D (240hp ama 2.4ton) aracıyla yaşayabilirmiyim? yoksa ağırlıktan ötürü onu unut mu diyosunuz?

    Alıntıları Göster
    ben bile 3.18d sahibiyim inanın benim arabamda Q7 3.0 TDI'a göre daha çok yaslıyor koltuğa.. Q7 gerçkten çok hantal.. ha Q7 4.2i alsanız tamam diyeceğim ama 3.0 TDI pek tatmin etmeyebilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    ben bile 3.18d sahibiyim inanın benim arabamda Q7 3.0 TDI'a göre daha çok yaslıyor koltuğa.. Q7 gerçkten çok hantal.. ha Q7 4.2i alsanız tamam diyeceğim ama 3.0 TDI pek tatmin etmeyebilir...

    Alıntıları Göster
    q7 4.2i çok lüks olacak ama o da seçenekler arasında şu dakikadan sonra. öncelik 3.0D

    buarada 3.18d bile arkaya yaslıyosa, 3.30d veya 5.30d'i düşünemiyorum şuan için. ben yıllarca 2.0 145beygir kullandım ve artık daha fazlasını istiyorum mümkünse 220hp+ gerek dizelle gerekse benzinle....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    q7 4.2i çok lüks olacak ama o da seçenekler arasında şu dakikadan sonra. öncelik 3.0D

    buarada 3.18d bile arkaya yaslıyosa, 3.30d veya 5.30d'i düşünemiyorum şuan için. ben yıllarca 2.0 145beygir kullandım ve artık daha fazlasını istiyorum mümkünse 220hp+ gerek dizelle gerekse benzinle....

    Alıntıları Göster
    3.30d ayrı bir dava zaten.. inanılmaz bir güç... üniversiteyi bitirip askerden gelince değiştiricem bende sanırım 5.30d alırım artık ya da 2. el 2007 2008 model Range Rover Vogue'da düşünmüyor değilim hani




  • ingiltere dediniz mi durum degisir. Turkıyeden sonra ab de en yuksek fiyatlar orada. Sagdan direksiyon uretiminin uretim bandı maliyetini arttırdıgını iddia edip yuksek fiyat cekerler orada. Bunu orada uretim yapan markalar bile yapıyor. ben daha cok hollanda yada almanya da oldugunuzu dusunmustum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras
    q7 4.2i çok lüks olacak ama o da seçenekler arasında şu dakikadan sonra. öncelik 3.0D

    buarada 3.18d bile arkaya yaslıyosa, 3.30d veya 5.30d'i düşünemiyorum şuan için. ben yıllarca 2.0 145beygir kullandım ve artık daha fazlasını istiyorum mümkünse 220hp+ gerek dizelle gerekse benzinle....

    3.18d de 2.0 143 beygir. Olay torque un yarattıgı yanıltıcı his sanırım. ben 1.18i 143 beygire biniyorum. Daha hafif ve daha atak bir arac olmasına karsın babamın 3.18d sindeki kalkıştaki o guzel his yok.


    Bu is goreceli biraz. Esim mini cooper kullanıyor 1 ton kasa 120 beygir.benimkinden sadece 200 kilo hafif ancak cok daha cevik geliyor kullanırken. Bu isler biraz da algıya bakıyor.

    Bu ay aracımı 5.20d ile degistiriyorum.eger sizin oradaki vergi avantajı burada olsa 20bin tl farka ragmen ucuza iki motor modeli yukarı almıs olacaktım. Burada adam yarı cıplak 5.20d ye 85bin euro istiyor. 5.50i baz liste fiyatı uk icin 53bin sterlin. Aynı donanımla olsun 56bin.

    Hele almanya fiyatlarını gorseniz cıldırırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namessar -- 2 Ağustos 2010; 9:31:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras
    q7 4.2i çok lüks olacak ama o da seçenekler arasında şu dakikadan sonra. öncelik 3.0D

    buarada 3.18d bile arkaya yaslıyosa, 3.30d veya 5.30d'i düşünemiyorum şuan için. ben yıllarca 2.0 145beygir kullandım ve artık daha fazlasını istiyorum mümkünse 220hp+ gerek dizelle gerekse benzinle....

    3.18d de 2.0 143 beygir. Olay torque un yarattıgı yanıltıcı his sanırım. ben 1.18i 143 beygire biniyorum. Daha hafif ve daha atak bir arac olmasına karsın babamın 3.18d sindeki kalkıştaki o guzel his yok.


    Bu is goreceli biraz. Esim mini cooper kullanıyor 1 ton kasa 120 beygir.benimkinden sadece 200 kilo hafif ancak cok daha cevik geliyor kullanırken. Bu isler biraz da algıya bakıyor.

    Bu ay aracımı 5.20d ile degistiriyorum.eger sizin oradaki vergi avantajı burada olsa 20bin tl farka ragmen ucuza iki motor modeli yukarı almıs olacaktım. Burada adam yarı cıplak 5.20d ye 85bin euro istiyor. 5.50i baz liste fiyatı uk icin 53bin sterlin. Aynı donanımla olsun 56bin.

    Hele almanya fiyatlarını gorseniz cıldırırsınız.

    Alıntıları Göster
    Yakın bi akrabam almanyada oto galericisi. 2. el porsche 4s'ler 60binden satılıyor. çıldırıyorum vallahi evet

    buarada torqun verdiği yaslanma hissi sanırım dediğiniz gibi yanıltıcı olabiliyor... çok güzel bi örnek olmuş 3.18i ve 3.18d arasında ama işte 530D bi gömlek üstte olacak dediğiniz gibi...

    techzone 2. el de olsa direk 530D alıcam sanırım. başlık x5 hangi model dedik ama sayenizde mantıklı kararlar aldım... şimdi sıra arabayı bulmakta :) bulmak kolay aslında ama bürokratik işlemler uzun. malum araç avrupaya çıkacak sigortası falan değişiyor.. şuan için beklemedeyim...

    buarada 2004-2010 yılları arasındaki 530D kaç beygir acaba? bazı sitelerde 201-215 arası değişiyor. 240 değil dimi? net bir bilgisi olan var mı




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.