Aynı durumdayım o yüzden insignia ile devam etme kararı aldım, bir insignianın yerini ancak başka bir insignia doldurabilir Makyajlı kasasında daha güzel bir motor olsaydı belki model yılını yükselmek için alabilirdim, belki alıp yazılım attırıp binebilirim bilmiyorum. |
Insignia mi Corolla mi? (3. sayfa)
-
-
Boşver A3 ovuyordu Insignia karşısında iç hacmini bilmemesi normal
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok haklısınız, ben Continantal'leri Michelin ile değiştirdim, o yüzden çok memnunum sanırım, trim sesi de kalmadı lastik değişiminden sonra
-
35 yaşından büyükseniz Corolla aşagi iseniz insignia. Ayrıca Corolla alınacaksa en fazla dream paketine kadar para verilmeli. Üst paketleri o fiyatları haketmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yaş 43 ama dream çok boş; ben en düşük dream-X düşünüyorum ki asıl içimden geçen FLAME-X.
2018 insignia -excellence-dizel bir araç buldum; araç bakımlı; ufak tefek hasarları var; km. düşük. 1170 TL dedi.
birde
;
Flame-X 2022 15bin km de ufak bir hasarı olan araç var o da 1140 TL dedi.
2si arasında gidip geliyorum; bakalım birinden biri nasip olacak. artık hangisinin sahibi daha samimi -dürüst gelirse
-
üstad burada arteon dan daha kaliteli mi demek istiyor?
kafa kafaya mı ?
Almancam yok; özet geçersen süper olur.
-
Video çekenler ortalama yorum yapıyordur
Ama aşağıdaki ziyaretçi yorumlarında GSI çok daha başarılı bulunuyor
Arteon gereksiz pahalı bulunuyor
Sürüş olarak özellikle Opel çok daha başarılı bulunuyor , Arteon biraz salınımlı
Buna benzer yorumları ben ve başkaları da çokça yapmıştı burada
DSG güzel , ama 8 ileri ile Opel uzun yolda bir tık önde ( benim kullandığım 1.5 de 8 ileri )
Opel'e önyargılarının kullandıktan sonra kırıldığını söyleyen bir kaç kişi de var
Araba tek kelimeyle viraj ustası
-
Arteon'un özellikle 2.0 dizeli DSG ile beraber özellikle uzun düz yolda çok keyiflidir ama o araçtan çok çeviklik beklememek lazım. Öyle viraj kasma işlerini falan pek sevmiyor.
Insginia GSI'ın zaten 4 çeker sistemi eğlence odaklı... GKN 4 çeker diferansiyel sistemi var araçta ve arkadan itiş odaklı. tork yönlendirme özelliği ile de arabayı baya eğlenceli hale getiriyor. Uygun hızda viraja girdiğinizde viraj içerisinde çok rahat gaza oturabiliyorsunuz, bu da arabanın burnunu içeriye çok güzel sokmasını sağlıyor. Arabanın arkası ile de viraj çıkışlarında çok güzel oynayabiliyorsunuz :).
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 14 Mart 2024; 15:46:57 > -
Ben de aynı şekilde, ağır bakımlarını yaptırıp yola devam ediyorum hocam :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dolu boş kişiye göre değişiyor tabi. Mesela bana anahtarsız çalıştırma, dijital klima ve cruise kontrol yetiyor. Seçiminiz ne olursa olsun kazasız belasız kullanmak dileği ile
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler. Ben biraz sürüş destek sistemleri olsun istiyorum. En azından değsin model yenilediğime
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arteon la gsi ayrı sürücü tiplerine hitap eden araçlar,biri süzülsün diye yapılmış premium rakibi bir araç birisi sportif D sedan boyutların benzer olmasına aldanmayın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 15 Mart 2024; 9:42:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X