Şimdi Ara

İnsignia Rezaleti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
1
Favori
4.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eric Clapton-

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eric Clapton-

    Yerine dedemin çok az kullandığı 2010 2.0 130 bg insigniasını aldım

    Çok az kullanıyorsa niye 2.0 dizel? Hem pahalı, hem vergisi yüksek, hem benzinlisinden performanssız, hem de az kullanılan bir araç için yaptığı tasarruf yetersiz..

    Alınırken şirket arabası olarak düşünülmüştü ama olmadı o yüzden araba hala 3 bin küsür kilometrede. Alınma amacı mantıklı ama kullanılmadığı için sizde haklısınız

    Anladım, saldırı olarak algılamayın sadece merak etmiştim..

    Yo anladım ben sizi




  • Sende clc var annene verdin ve dedenin insigniasını aldın he dostum kıskandım şimdi amma zenginsiniz benim dedemde şahin var ya
  • İlk defa boyle bir sorun duyuyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayatımda böyle bir şey duymadım.
  • Ben de geçen gün babaannemin hiç beğenmediğim X5'i ile gezerken... Avrupada 2010 yılında Insignia? 2011 de Astra j en sorunsuz araç seçilmemişler miydi? Mobildeyim link veremiyorum. Saçmalamak serbest, milletin ağzı torba değil ki büzelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eniştemde 6 yıldır astra 2001 var. Memnun olduğu için geçen ay sıfır astra clasic aldı. Yine annemin amcasında 69 model rekord var ve hala biçok parçası orjinal. Direksiyondan vitesli :-) Ben en çok fiatta duydum bu direksiyon arızalarını. Sanırım elektrikli direksiyonlarda oluyor en çok. Benim araçta da tam elektrikli. Keşke yarı hidrolik olsaydı diyeceğim ama yok yarı hidrolikle arada dağlar kadar fark var. Böyle iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 8 Temmuz 2012; 12:52:14 >
  • CLC'nin arkası iğrenç duruyor bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Eniştemde 6 yıldır astra 2011 var. Memnun olduğu için geçen ay sıfır astra clasic aldı. Yine annemin amcasında 69 model rekord var ve hala biçok parçası orjinal. Direksiyondan vitesli :-) Ben en çok fiatta duydum bu direksiyon arızalarını. Sanırım elektrikli direksiyonlarda oluyor en çok. Benim araçta da tam elektrikli. Keşke yarı hidrolik olsaydı diyeceğim ama yok yarı hidrolikle arada dağlar kadar fark var. Böyle iyi.

    2006 demek istediniz heralde
  • Gecmis olsun opel gercekten sikintili bir marka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu elektrik takviyeli direksiyonlarin isi galiba. Laguna 3 de hatirlatsaniz bir arkadasimiz kaza yapmisti direksiyon kitlendigi icin... eskidrn pek boyle seyler olmazdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk defa duyuyorum direksiyonun kilitlendiğini çalışan ve yürüyen arabada nasıl kilitlenir aceba yol bozuksa kontrol biraz güç olabilir fakat kilitlenme gibi bir durum söz konusu olmaması lazım.
  • Bu aralar OPEL özellikle INSIGNIA beni gerçekten şaşırtıyor.
  • ben yeni nesil elektro hidrolik direksiyonlu araçlarda bu şikayete çok rastlıyorum ama geleneksel hidrolik direksiyonlu araçlarda bu tarz bir sorun yok.. bence sistemde bir sıkıntı olmalı.. sadece opel de değil diğer markalarda da benzer şikayetler çok.. galiba en sonunda klasik sisteme geri dönüş olabilir..
  • clio 2 lerde direksiyon kilitlenmesi durumunu ilk kez duyuyorum... forumlardada lakin öyle bişey hiç görmedim... direksiyon motoru elektrikli kömürü bitince agırlasma durumunu karıstıranlar cok...

    herkes arabadan cok iyi anlayacak diye bişey yok tabi...

    100bin km üzerinde yada 4-5 yasından buyuk arabada boyle bir arıza olma durumu olabilir insanlar 4-4 luk araba kullanmıyorlar sonucta... bilinçsizce motor yıkayanlar yüzünden de araçlarda elektronik arızalar cıkmakta sonra kullanıcı hep sucu markaya atmakta...

    4-5 defa aracımdan airbag arızası almıştım keza geçen arabam malatyada 100bin km de enjektör arızası verdi... ama enjektörde sorun yokmuş akümün 2 gözü ölmüş akü bitik oldugu için beyin tam verimli çalışmıyormuş.. şimdi yeni akü aldım sorun kalmadı...

    renault zaten orta ve alt sınıfın arabası .... alan adam arabasına bakmıyorki tamircide umursamıyor... hayvan gibi kullanıyorsun banamısın demiyor öyle arızalar 1-2 de olsa cıkar...

    100bin liralık arabada bu arıza cıkarsa hemde bakımlı ve az km de ozaman orada bi anormallik vardır... bununda savunulacak bi tarafı yoktur...




  • Elektronik sistemlerde her zaman ariza cikmasi muhtemeldir, bu hem her marka arac, hem de elektronigin kullanildigi herseyde mumkundur, binlerce arabanin piyasaya suruldugu ortamda da bu tur arizalar cikabilir dogaldir, ama insignia gibi sorunsuzlukta odul almis bir arac icin,keza almasa da olurdu, vay arkadas bes para etmez bu araba gozumden dustu derseniz ben sizi kaale almam, guler gecerim..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar. Arabayı yarın servise götürüp göstereceğim sonucuda en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım .Bazı arkadaşlar laf olsun diye konu açtığımı falan sanmış pes diyorum. Clc diiye mercedes diye abarttıgınız araba o kadar ucuk fiyatlı bir araba değil ki insignia daha pahalı ondan. Herkesin aile durumu, maddi durumu kendisine. Kimsenin kimseye yalan söyleceği bir platformda değil burası en azından bu bölüm benim gözümde öyle. Ama bunlara rağmen hem hiç bir bilgisi olmayıp, olayı anlamayıp ve üstüne üstlük dalga geçmeye açık aramaya gelen bazılarına cidden sokaktaki köpekten farklı bir gözle yaklaşmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forever eagle

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Eniştemde 6 yıldır astra 2011 var. Memnun olduğu için geçen ay sıfır astra clasic aldı. Yine annemin amcasında 69 model rekord var ve hala biçok parçası orjinal. Direksiyondan vitesli :-) Ben en çok fiatta duydum bu direksiyon arızalarını. Sanırım elektrikli direksiyonlarda oluyor en çok. Benim araçta da tam elektrikli. Keşke yarı hidrolik olsaydı diyeceğim ama yok yarı hidrolikle arada dağlar kadar fark var. Böyle iyi.

    2006 demek istediniz heralde

    2001 model. Yanlış basmışım. 2. el almıştı.

    Bu arada şuanda kullanılan 3 tane bildiğim temel direksiyon sistemi var. Hidroilk, elektro-hidrolik ve elektrikli servo. Bendeki araçta elektrikli direksiyon var. Direksiyon hidroliği koyacak yer yok yani. Ama 1.4 ve dizellerinde hep yarı hidrolik dedinlen elektrohidrolik var. Bu sorunlar sanırım en çok benimki gibi tam elektrikli sistemlerde oluyor. Akü veya elektrik sistemindeki bir sorunda elektronik sistem o an devre dışı kalabiliyor. Ya da bi sürü parça var arıza yapabiliyor. Hidrolik bağlantı olmadığından da ne kadar zorlasanız da dönmüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 8 Temmuz 2012; 13:03:48 >




  • Araba hala serviste sorunun kaynağını detaylı bir şekilde arıyorlar baya bir ilgilendiler ama servise ilk götürdüğümde. Önümüzdeki hafta içinde sonuç belli olacakmış.
  • astra h kullanıcısıyım kıltlenme olmuyorda stop edıyor ama...
  • Normaldir. Cunku Opel.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.