Şimdi Ara

intellicel iletişim mağdurlarına bir kişi daha ekleyelim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Intellicel firma garantisindeki paralel ithalat olan Nexus 5 telefonumu Hepsiburada.com aracılığıyla aldım. Telefonumda arızalar meydana gelince, karşılaştığım sorunları kendilerine detaylı ve açıklamalarıyla birlikte yazarak, telefonu kendilerine 11.04.2016 tarihinde gönderdim. 12.04.2016 tarihinde telefon kendilerine ulaştı ve sadece şarj aletini değiştirip 13.04.2016 tarihinde servisinden çıkışı gerçekleştirilip tarafıma gönderildi. Kendileriyle ilgili birçok şikayet okudum ve maalesef ben de şikayet yazmak zorunda kaldım.

    Telefonu hepsiburada'dan almadan önce firmayı arayıp "telefonu alacağım fakat garanti konusunda şüphelerim var, mağdur olmam değil mi?" diye konuşmuştum. Konuştuğum bayan ismini bile yazdırmıştı, merak etmeyin hiçbir sorun ile karşılaşmayacaksınız diye. Intellicel iletişim hakkında çok şikayet okudum, bu firma garantisi altında satılan ürünlere dikkat edin arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayblack -- 15 Nisan 2016; 10:52:35 >







  • Böylelerini Allah ıslah etsin inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Listede ben de varım Galaxy S6 ile dahilim.
  • HeavyClocker H kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam. Ürünü hepsiburada aracılığıyla pazartesi tekrar göndereceğim. Bu arada şarj aletini de değiştirmemişler, kargoyu teslim aldım. Şarj aletinin ucundaki amerikan prizi avrupa prize çevirmeyi sağlayan aparat değiştirilmiş. Hani şu 50 kuruşluk olan aparat :)
  • 2014 Yaz aylarında gittigidiyordaki cepport nickli kullanıcıdan lg g3 telefon aldım. Yaklaşık 1,5 yıl sorun vermedi ancak daha sonra kendi kendine reset atmayai, wi fi ise kopmaya başladı. Garantiye gönderdim ücretsiz kargo ile. Geldiğinde 5 tl kargo parasına bana ödettiler ve raporda “KALİBRASYON YAPILDI BELİRTİLEN ARİZALARA RASTLANİLMADİ TEST EDILDI .” yazıyordu. Teli açıp kameraya girdiğim an tekrar reset attı tel. Google play ile bir şey indirmeye başladım tuş kilidi olunca yine wi fi koptu. Wifi ayarları doğru olmasına rağmen (Her zaman açık tut olarak ayarladım). Gerisin geri birazda sert bir notla tekar gönderdim ellerine Cuma günü ulaştı.
    İkinci kez gönderdim anında arıza yoktur dedikleri telin şarj soketini değiştirip gönderdiler. Bu sefer maşallahı vardı 4 saat reset atmadı. 3. Kere gönderdim batarya değişti. Altını çiziyorum ilk gönderdiğimde arıza yoktur demişlerdi 3 hafta içinde bu işlemler yapıldı.
    Ve sonuç ilk saat reset attı 3. Kez geldiğinde. 4. Kere gönderdim ve arkadaşlar yine arıza yoktur dediler. Tüketici mahkemesine başvuru yaptım. Bu arada şu an lanet telefon hiç kullanılmıyor. Bu garantiye göndermeden günde bir iki kere reset atıyordu şimdi arka arkaya durmadan reset atıyor kullanılamayacak hale gelmiş.
    İnanmayanlara belge fotosu dahi atarım. MYS İLETİŞİM adı altında gg’de birçok kişi böyle satış yapıyor onlardan ve intellicel garantiden kaçın. Ya da şansınıza güveniyorsanız 200-300 tl için bi nevi garantisiz tel almış olursunuz…

    Düzenleme 1: Şu an tel tamamen gitti hiç açılmıyor...




  • Beni de lg g4 bootloop sorununu garanti kapsamı dışında tutarak mağdur ettiler listeye benimde ekleyin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim telefon intellicelegöndereli 20 iş günü geçti hakem heyetine para iadesi istedim. intelede mailattım hemen imei no istediler. ağzıma gelenisöyledim para iadesi içintelefonun incelenmesi gerekiyormuş dedim. siz önce 20 iş gününde yapamadığınız telefonun açıklamasını yapın sonra telefonu incelerler dedim. paramı alacağım bir daha intellicelin yanından geçmem
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peyzaaj

    benim telefon intellicelegöndereli 20 iş günü geçti hakem heyetine para iadesi istedim. intelede mailattım hemen imei no istediler. ağzıma gelenisöyledim para iadesi içintelefonun incelenmesi gerekiyormuş dedim. siz önce 20 iş gününde yapamadığınız telefonun açıklamasını yapın sonra telefonu incelerler dedim. paramı alacağım bir daha intellicelin yanından geçmem

    HAYATIMDA MYS İÇ VE DIŞ TİC. LMT. ŞTİ. i kadar adi bir firma görmedim. gitti gidiyor alışveriş sitesi üzerinden 1529 tl ye lg g4 telefon satın aldım. cihaz 7/8 ay sonra kendi kendine kapandı ve bir daha da açılmadı. MYS İÇ VE DIŞ TİC. LMT. ŞTİ ni aradım, intellicel diye bir servis bakıyormus tamire gönderdim. telefon gidiş o gidiş bir daha haberini almadım. tüketici hakem heyetine başvurdum en son; aylar sonra sonuç çıktı. hakem heyeti beni haklı buldu. 15 günlük itiraz süresi bitince MYS İÇ VE DIŞ TİC. LMT. ŞTİ ni aradım, ödemeyi ne zaman yapacaklarını sordum. ne ödemesi kardeşim dediler ödeme mödeme yok. firmayı icraya vereceğimi söyledim istediğini yap biz icrayı durdurmasını biliriz dediler. bende firmayı icraya verdim aylar ayları kovaladı ne icra müdürlüğü parayı alabildi ne de ben. BİMER e bile şikayetimi yaptım biz herhangi birşey yapamayız dediler. bu arada dolar ve euro kurundan telefonlara zam üstüne zam geldi ve ben hala param gelecek ümidiyle emanet bulduğum eski bir telefonla idare etmeye çalışıyorum. ben çok zarar ettim sizler etmeyin. internetten iki kuruş ucuza cihaz alıcaz diye paranızı ziyan etmeyin. sağlıcakla kalın, hoşcakalın...




  • tuncayilhan80 T kullanıcısına yanıt
    fatura kimin adına kesilmişti? mahkemedeki icra müdürlüğüne gidin onlar faizi ile alırlar paranızı merak etmeyin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.