Selamlar, 1 ay önceye kadar ev interneti olarak Millenicom kullanıyordum. (35MBPS Download) Zaman zaman internet gidip geliyordu. Modemi kapat aç yaptığımda yaklaşık 1 dakika boyunca Power led'i yanıp sönüyordu. Şimdi Türknet'e geçtim, 75MBPS Download 15MBPS Upload alacağımı söylediler. Şuanda internetim 25MBPS download 11MBPS upload alıyor.
Fikirlerinizi almak istiyorum, LAN portunu değiştirmeyi denemiştim önce ama sorun çözülmedi. Şimdi yeni bir şarj adaptörü sipariş verdim, gelmesini bekliyorum. Ama ankastre sorunu nasıl bir şey? ankastre nedir, evin neresinde bulunur? Modem modeli: Zyxel VMG3312-B10B < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysferdal -- 9 Kasım 2023; 23:46:42 > |
İnternet hızında yavaşlama



-
-
Ek olarak hız 25MBPS download olarak gözüküyor ama indirme yaparken max 850Byte download kullanım oluyor. (Arka planda çalışan/güncellenen uygulama yokken)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysferdal -- 9 Kasım 2023; 23:39:7 > -
Ankastre yani telefon kutusu. Binanızda veya evin dışında direk üzerinde veya duvar üzerinde bulunur. Sizin hat kablosu da ona bağlanır.
Bu arada hat değerlerinizi eklerseniz yardımcı olmaya çalışalım
-
Hocam hat değeri dediğin buysa buyur:
-
Al bak bu da çektiğim eziyet
-
Hat değerleriniz iyi olmadığı için bu sorunu yaşıyorsunuz yani yavaşlama, kopma gibi. Değerlerinize bakarak konuşuyorum eğer 24 ve civarına çekebilirseniz tanımlı hızı (işletmeci ile irtibata geçerek) probleminiz ortadan kalkar yani stabil şekilde çalışır. Devamında da arıza kaydı açarsınız problemin çözümüne odaklanılır ama o sürece kadar stabil kullanmak istiyorsanız tanımlı hızı düşürmek gerek.
https://goknet.com.tr/internet-altyapi-sorgulama/
Buradan adresinizi kontrol ettiğinizde kaç hız gösteriyor maksimum?
-
Hız 71000kb
-
Tamam dediğim gibi arıza kaydı bırakmanız gerekiyor kontrol için. Onlar gelene kadar stabil kullanmak için tanımlı hızı 24 e çekin örneğin bu şekilde arıza çözümlenene kadar stabil kullanırsınız. Mevcut değerlerinize bakarak konuşuyorum tabi. Arızanız çözümlenince de zaten iletişime geçip yükseltirsiniz.
-
Arıza için ankastre kaynaklı bir arıza olduğunu söylediler zaten, uzman bir elektrikçiden yardım alınması gerektiğini de söylediler ama Türk telekom sağolsun söylenen şeye pek güvenemiyorum 🫠 zamanında az çekmedim onlardan
-
Kendiniz de yapabilirsiniz ille elektrikçiye ihtiyacınız yok. Dairenize gelen kablo sebebiyle problem yaşadığınızı düşünüyorsanız tabi.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunla ilgili online işlem merkezinden arıza kaydı oluşturmanızı rica ederim. Eğer arıza kaydınız varsa numarasını paylaşır mısınız? -
Merhaba, arıza kaydı numarası 69182109
-
Merhaba, kontrol ettiğimde açık bir kaydınız yoktu ve modeminiz 10 Mbps' de buluşuyordu. Sizin için 69342433 numaralı destek kaydını oluşturdum. Ekibimiz kontrol ederek dönüş yapacak.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X