Şimdi Ara

İnternetimde bir sorun mu var ben mi takılıyorum? Tt altyapı Fiber 100mbps

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
2.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, öncelikle düzgünce anlatmaya çalışacağım, Millenicom geçtim yaklaşık 1 ay öncesinde ve Millenicom kaynaklı bir problem alıyorum, MH her zaman olduğu gibi tracert komutunu bile bilmediğinden anlayamadı.


    Öncelikle sorunum şu: yurtdışı çıkışlar dahil internet kullanım sırasında 3-5 dakikada bir kez olmak üzere 10 saniye gidiyor, google vb. yerlere giriş yapmıyor, veri çekemiyor hiçbir yerden.

    Hız testlerim yurtdışı için;

    speed of me
    My Speed Test Result
    https://i.speedof.me/200207115511-6694


    speedtest son sonuçlar
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx38a


    Hız testi ekleme:

    İnternetimde bir sorun mu var ben mi takılıyorum? Tt altyapı Fiber 100mbps


    PingPlotter 1;
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx3hd


    PingPlotter 2;
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx3m0


    PingPlotter 3;
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx3qv



    Tracert örnekleri;
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx42u

    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx462

    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx4dn
    -önemli
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx4lv
    -önemli 2


    Yaşadığım sorun anlık yaşarken çektiğim ve millenicom MH attığım (üsttekileri de attım) sslerden birisi
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qyx51b


    Steam'den anlayan herkes ne kadar çok kesildiğini orada görebilir.


    Bu sorunu anlayan, bilen ne yapmam gerektiğine dair fikri olan, Millenicom'a ne şekilde yaklaşarak çözebileceğimi bilen var mı?


    Millenicom'un yaptıkları;

    Sorunu detaylı şekilde anlattığım halde Türk telekom ekibini modem değişimi için yollamışlar, modemi değiştirdiler sorun devam ediyor. Gelen ekip elemanına modemle alakalı sorun yok ama değiştirin, laf etmesinler dedim. Sorun düzelmedi.



    Cevaplar için teşekkürler.

    Ekleme1:

    Modem Archer c5v Türk telekom modemi tp-link


    Merhabalar, konu ile ilgili olumlu olumsuz dönüş yapılmadı,

    Şuraya ve ana mesaja yeni bir tracert ekliyorum az önce meydana ve başıma geldi, tracert 4.sünde öncelikle ulaşılamadı, sonrasında 200ms ile ulaştı. 2sinin de ss'i aşağıda ve yukarıdadır.

    TESTLER ARKA ARKAYA ARALARINDA 2 DAKİKA OLACAK ŞEKİLDE YAPILMIŞTIR.
    bu 1:
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qzxwps


    Bu 2:
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qzxxen



    eklemeler yeni

    İlk mesaja ekliyor olduğum, bi 10-15dk öncesinden beri (en az) internet olmayışı ve tracertim ardından modemi resledikten sonra internetin şu anlık düzelmesi.


    res öncesi
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/r0fm4t



    res sonrası

    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/r0fmff



    Halen ilgileniyoruz diyen millenicom yetkili arkadaşlar bir dönüş yapmadılar, beklemedeyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rayjon32 -- 11 Şubat 2020; 1:50:5 >







  • Hangi ilde ikamet ediyorsunuz?

    Bu sonuçları olduğu gibi Alper Bey'e de özel mesaj yolu ile iletin.

    Şu an kullandığınız modemin markası nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k8s

    Hangi ilde ikamet ediyorsunuz?

    Bu sonuçları olduğu gibi Alper Bey'e de özel mesaj yolu ile iletin.

    Şu an kullandığınız modemin markası nedir?
    Modem Archer c5v Türk telekom modemi tp-link

    Manisa Yunusemre bölgesinde ikamet ediyorum, altyapı çok yeni ve bayağı sağlam aslında, türksat kablo superonline turk telekom hep altyapıları etrafta fiber olarak var mevcut.

    Alper Bey kimdir bilmediğimden özel mesaj yoluyla muhtemelen iletemeyeceğim, kendisi konuyu görüp yazı yazabilir mi acaba? Teşekkürler.
  • Muhtemelen bulunduğunuz ilin santralinde kurulu olan Millenicom cihazında sorun var. Sürekli gidip gelmesi ve yavaşlık onu gösteriyor. Alper Bey'i ve Millenicom hesabını etiketliyorum. Umarım kısa sürede sorununuzu çözerler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rayjon32

    Modem Archer c5v Türk telekom modemi tp-link

    Manisa Yunusemre bölgesinde ikamet ediyorum, altyapı çok yeni ve bayağı sağlam aslında, türksat kablo superonline turk telekom hep altyapıları etrafta fiber olarak var mevcut.

    Alper Bey kimdir bilmediğimden özel mesaj yoluyla muhtemelen iletemeyeceğim, kendisi konuyu görüp yazı yazabilir mi acaba? Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .




  • Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k8s

    Muhtemelen bulunduğunuz ilin santralinde kurulu olan Millenicom cihazında sorun var. Sürekli gidip gelmesi ve yavaşlık onu gösteriyor. Alper Bey'i ve Millenicom hesabını etiketliyorum. Umarım kısa sürede sorununuzu çözerler.
    Merhabalar, cevaplar için çok teşekkürler, pm aracılığı ile bilgilerimi millenicom kullanıcısına attım umarım ilgilenirler, ilgilenene kadar konu burada böyle kalsın, belki benzer sorunu yaşayan olur ya da durumum ile alakalı güncelleme olur, teşekkürler.
  • Merhabalar, konu ile ilgili olumlu olumsuz dönüş yapılmadı,

    Şuraya ve ana mesaja yeni bir tracert ekliyorum az önce meydana ve başıma geldi, tracert 4.sünde öncelikle ulaşılamadı, sonrasında 200ms ile ulaştı. 2sinin de ss'i aşağıda ve yukarıdadır.

    TESTLER ARKA ARKAYA ARALARINDA 2 DAKİKA OLACAK ŞEKİLDE YAPILMIŞTIR.
    bu 1:
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qzxwps


    Bu 2:
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qzxxen




  • İlk mesaja ekliyor olduğum, bi 10-15dk öncesinden beri (en az) internet olmayışı ve tracertim ardından modemi resledikten sonra internetin şu anlık düzelmesi.


    res öncesi
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/r0fm4t



    res sonrası

    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/r0fmff



    Halen ilgileniyoruz diyen millenicom yetkili arkadaşlar bir dönüş yapmadılar, beklemedeyiz.




  • https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/138948813#138948813

    zamanında benimde dilim çok yanmıştı bu sorundan dolayı
    modeminizi yeniden başlatmanıza gerek yok çünkü sorun bağlı olduğunuz 10.60.160.x networkündeki cihaz ile alaklı
    bir geliyor bir gidiyor

    sabit ip routeunda 10lu blok yer almıyor
    dilerseniz 'millenicom kaynaklı bu sorunu' "ekstra ücret karşılığında" sabit ip alarak çözebilirsiniz

    yoksa haftalarca yada aylarca bu soruna maruz kalmanız muhtemel

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/138302980
    buyrun buradan sabit ip ve cgnat ip arasındaki route u görebilirsiniz
    sabit iplerde paket 217 ile başlayan ip li cihaza ulaşıp ordan direkt superonline a teslim oluyor

    ben bu sorun sadece superonline altyapısında var sanıyordum türk telekom altyapısında da görmek üzdü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schipht -- 11 Şubat 2020; 10:55:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bende netspeed 35 mb kullanıcısıyım cuma gününden beri hattımda dalgalanma ve hız düşümleri oluyo akşam bakıyom 2 mb sabah 8 mb 5 dk sonra 14 mb dün gece online oyunlara giremiyorum.Aklıma iji şey geliyo birincisi ya bu firmalar bu yoğunlukları kaldıramıyor veyahut Türk Telekom bunları sabote ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • schipht kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim, aynı sorunu önceden yaşadığınızı bilmek açıkçası beni bi nebze olsun rahatlattı. Muhatap bulamıyorum resmen, sabit ip falan düşünmüyorum çok güvenliksiz Türkiye'de ddos saldırıları aldı başını gidiyor biri oyunda bana taksa ddos atsa o ip değişene kadar beni sürekli vurur, çok sağlıksız. Ki sabit ip ile çözülüp çözülmeyeceği meçhul, benim anlamadığım Türk telekom altyapısını kullanıyorum ama reverse.superonline bağlanıyor tracert de ve bu cihaz bölgesel cihaz sanırım, düzeltemiyorlar mı ? Ben taahhüt vermedim çok şükür, eğer ki caz yapar ilgilenmezlerse böyle, bu gidişle geçerim başka şirkete dolu şirket var bu ne böyle.
  • ali vardar kullanıcısına yanıt
    hocam geçmiş olsun, TTELEKOM ve SOL sabote eder mi bilemem gerçekten ama ya bu adamlar bu cihaz işlerini bilmiyorlar ve beceremiyorlar ya da ttl ve sol bunları sabote ediyor. İkisinden biri olduğu bariz belli olmaya başladı. İşin kötü tarafı bi arkadaşım beni, ben de bi arkadaşımı abone olduktan sonra davet etmiştim şimdi ne beni davet eden arkadaşım bana bir şey diyebiliyor utancından ne ben davet ettiğiöm arkadaşıma bir şey diyebiliyorum utancımdan.
  • Rayjon32 kullanıcısına yanıt
    millenicom superonline omuragasını kullandığı için reverse superonline ı görüyorsunuz
  • schipht kullanıcısına yanıt
    hocam siz bu soruna çözüm bulabildiniz ya da buldurabildiniz mi acaba ? yani seve seve çözmek zorundalar diye düşünüyorum gerçekten büyük rezillik eğer çözmezlerse.
  • Rayjon32 kullanıcısına yanıt
    Millenicom size dönüş yapmadı mı? Tekrar yazın isterseniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Mesajınıza ithafen bugün tekrar milleni hesabına mesaj attım ve ilgileneceklerini söylediler, 1 saat kadar önce modemimi habersiz reslemişler wifi falan gitmiş telefonda internet gidince fark ettim ben de, ayarlamalarını yaparken wifinin hesap pm attı kontrol edebilir misiniz diye, cevapladım fakat dönüş alamadım anlık.

    İlk mesajımdaki hız testlerine baktıktan sonra aşağıda vereceğim hız testlerine bakın, güncel durumum sıkıntılı bir hal aldı.

    İlk testimde 10mbit, sonrasında 6mbit ardından 15-20 mbit ve şu an 1.5 saat geçmiş durumda ve 60mbit aldım az önce.

    ilk testim:
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/r0uy4v




    Speedtest.net
    Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test
    https://www.speedtest.net/result/9029927083



    Sorunum tracert'de gözükmüyor ne gecikme (200ms gibi) ne de o satırdaki ip'i görüyorum. aşağıya ss bırakıyorum yani nasıl çözdüler bilmiyorum ama inşallah bir daha kopmaz :)

    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/r0vjiw


    Hız değerlerim eski haline gelene kadar ve sorunun tam olarak çözülüp çözülmediğini test için bu konunun ucunu açık bırakıyorum, umarım çözülmüştür hepimiz dua ile.




  • Rayjon32 kullanıcısına yanıt
    https://whatismyipaddress.com/ buradan ve modem arayüzünden ip adreslerinizi karşılaştırır mısınız? büyük ihtimalle sabit ip tanımladılar. umarım kalıcı tanımlamışlardır sorun giderilene kadar. bende kalıcı değildi modemi yeniden başlatınca tekrardan cgn ip almştım sorun devam etmişti.
  • schipht kullanıcısına yanıt
    şu an cgn ip değil baktığımda, fakat hız değerlerim 10mbit ile 30-40 mbit arasında sürekli gidip gelmekte, modemi yeniden başlatınca düzelme şansı var mı bu hız değerlerinin acaba ? hem hızım düşük hem de sabit ipsiz gezmek istemiyorum. Sabit ip olması da çok büyük dezavantaj benim için maalesef.

    editliyorum modem resledim ip sabit kalmış fakat 3mbit hız alıyorum.
    Speedtest.net
    Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test
    https://www.speedtest.net/result/9030068173

    bu hız testim

    bu da tracert sonucum
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/r0w87k


    sorun nerede anlayamadım kafayı yiyeceğim, bu akşam çözülmezse 3mbit inter net ile artık 144p minecraft izlerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rayjon32 -- 11 Şubat 2020; 22:23:35 >




  • Rayjon32 kullanıcısına yanıt
    çözerse onlar çözer hocam geçmiş olsun
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.