Şimdi Ara

İnternetten aldığım urun gelmedi nereye şikayet edebilirim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
33.832
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada dan ürün aldım. 25 kasımda verdiğim sipariş hala gelmedi. 5 Aralık çıkış yazıyordu en geç. 3-4 defa hb yi aradım mesaj bıraktım ama bir gelişme yok. Ürün teslim edilmiş diye bana mesaj geldi. Bana 1000 km uzak bir şehirden bir kargocu aradı siz burda misiniz bunu yanlış yollamışlar diye ses kaydım da var. Kimseden bir cevap yok ne iade ediyorlar ne yeniden gönderiyorlar ne geri dönüyorlar. Nereye şikayet edebilirim hızlıca.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • bankana ters ibraz (chargeback) için başvur. Bak o zaman HB seni nasıl arıyor.
  • Kredi kartı ile ödediyseniz, bankanızla irtibata geçin, paranızı iade eder kartınıza banka.www.sikayetvar.com gibi web sitelerine de şikayet yazarsanız, çözüme kavuşur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realgs -- 20 Aralık 2016; 23:36:44 >
  • Hem bankaya hem sikayetvar a yazdım. Harcama itiraz ve şikayet. Tüketici heyetine de dilekçe bırakmam lazım olabilir mi? Banka çözer mi?
  • 23 kasımda n11 den verdiğim sipariş hala kargoya verilmedi. En az on defa aradım hiç bir sonuç alamadım. Twitter üzerinden yazdım 5 dakika içinde geri dönüş yaptılar akşama da sorunu çözdüler. Sosyal medyayı denemenizi tavsiye ederim.
  • hizlial.com siparişi göndermiyor. telefonu açmıyorlar, site çöktü:)
  • mechultipo M kullanıcısına yanıt
    hizlial çökeli 2 buçuk sene oldu aslında
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Allah akıl fikir versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTRiX

    Allah akıl fikir versin.
    amin..
  • Erchank kullanıcısına yanıt
    n.11.com kadar insanı sinir krizine sokan alışveriş sitesi mesveddesi bi oluşum olamaz dünya üzerinde yaw
  • Vittoria Vetra V kullanıcısına yanıt
    Merhaba Vittoria Vetra,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Kılıfland.com sitesinden kılıf sipariş verdim. Ürünü göndermediler ve hiç bir şekilde ulaşılamıyor.İlgili yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.