Şimdi Ara

İnternetten alışveriş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir sorum var. Bir kurumsal firmanın internet sitesinden bir ürün sipariş ettim. Ertesi gün siteden ürünün satışını kaldırdılar ve benim siparişimde tedarik sürecinde gözüküyordu. 3 gün sonra müşteri hizmetleri beni aradı ve ürünü tedarik edemediklerini, başka bir ürün veya para iadesi teklifinde bulundular. Ben ise reddettim ve tedarik edemedikleri bir ürünü satışta tutmamaları gerektiğini, ürünü tedarik etmeleri gerektiğini söyledim ve telefondaki kişi bunu yetkililere ileteceğini söyledi kapattı.
    Sorum şu; bu durumda benim yasal olarak haklarım nedir? (Ürün çok ucuzu geleceği için para iadesi yerine ürünü istiyorum ben)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhdgn -- 29 Temmuz 2013; 11:02:11 >



  • İmzan güzelmiş
  • Etti , reddetti nedir
    Fiyatını yanlış girmişlerdir , yollamamaları normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dafuq

    Etti , reddetti nedir
    Fiyatını yanlış girmişlerdir , yollamamaları normal

    M harflerini yazamamışım mobilden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasal bilisi olan varmı bu konu ile ilgili?
    mesela 1 haftadır param onların hesabında. Buna istinaden bir yaptırımım olabilir mi?
    Tüketici heyetine gitsem bir faydası olur mu?
  • bu internetten satış işi hala ülkeme göre değil desenize. Çoğu konuda bilgimiz yok. (şahsen kendi adıma söylüyorum)

    Artık firmanın eline düştük desenize. Nasıl isterlerse öyle yapacaklar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.