Şimdi Ara

Kredi Kartı Bilgilerim Kopyalanmış, İnternetten Alışveriş Yapılmış!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
5
Favori
54.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle iyi günler! Başlıktata belirttiğim gibi kredi kartı bilgilerim çalınmış. Turkcell'den TL yüklenmiş, Connected.me'den, Zizigo'dan ve Morhipo'dan alışveriş yapılmış. Pazartesi savcılığa vereceğiz. 680 civarı param çekilmiş. Buradan sonra neler yapabilirim, paramı geri alabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GotBaba -- 16 Mayıs 2015; 13:57:47 >



  • Tarih: 21.07.2016 nikestore.com amsterdam dan kredi kartim uzerinden 1500 tl lik alisveris gerceklesti.allahtan bilgilendirme mesaji geldi.gelmeseydi yanmistim...hemen denizbank musteri hizmetlerini aradim.benim haberim olmadan boyle bir alidveris gerceklesmis dedim.hemen karti iptal ediyorum yoksa baska alisverisler yapilabilir dedi.toplamda 2 alisveris yapilmiis 490 dolar civari biri 486 dolar nikestore.com digeri 4 dolar empire hotel diye.dedim benim bu alisveris ile bir alakam yok.o zaman hemen karti iptal ediyorum dedi.yeni kart gonderiyorum dedi tamam dedim.kartin limiti cok yuksekti.allahtan 8-10000 lira kullanmamis.size hemen harcama itiraz formu gonderiyorum dedi.onu doldurup ya herhangi bir subemize verin.yada xxxx numaraya faxlayin dedi bende tamam dedim.ama gelen o sms le uzerimden kaynar sular dikulmustu sanki..saat 20.43 te falan gelmisti allahtan mesaja baktim.musteri hizmetleri iyiki hemen aradiniz dedi ve allahtan banka odeme bilgilendirme mesaji atti.ya atmasaydi ekstrede gorseydik ne olacakti is isten gecmis olacakti.sonra ertesi gun oldu.oglen saat 15-16 gibi bi internete gireyimde karta bi daha bakayim dedim.bi baktim 1480 tl yani 486 dolar olan iptal edilmis.allaha sukurler olsun dedim.hemen teyit etmek icin bankayi yine arayim dedim aradim iptal edildigini soylediler nasil sevindim anlatamam...basimizdan boyle bir olay gecti velhasıl...allah bu durumlara dusenlere yardim etsin...allah bunu yapanlarinda cezasini versin...saygilar....
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Kredi Kartı Bilgileriniz Kopyalanmışsa İnternetten Alışveriş Yapılmışsa Ne Yapmalısınız?

    Kredi kartı bilgileriniz kopyalanmışsa ve yetkisiz kişiler tarafından internetten alışveriş yapılmışsa, aşağıdaki adımları atmanız çok önemlidir:

    • Bankanızı Arayın: Kartınızı derhal iptal edin ve bankanızdan yeni bir kart talep edin.
    • Yetkisiz İşlemleri Bildirin: Bankanıza yetkisiz işlemleri derhal bildirin. Bunu banka şubesine giderek, müşteri hizmetleri numarasını arayarak veya çevrimiçi bankacılık aracılığıyla yapabilirsiniz.
    • Kredi Kartı Şirketine Başvurun: Kredi kartı şirketinize başvurarak yetkisiz işlemlere itiraz edebilirsiniz.
    • Sahtekarlık Uyarısına Kaydolun: Sahtekarlık uyarı servislerine kaydolarak kredi bilgilerinizdeki herhangi bir şüpheli etkinlikten haberdar olabilirsiniz.
    • Kredi Raporunuzu İzleyin: Kredi raporunuzu düzenli olarak izleyerek yetkisiz hesap açılıp açılmadığını veya diğer şüpheli etkinlikleri kontrol edebilirsiniz.

    0 USD Tutarlı Kart Doğrulama İşlemi Nedir?

    "0 USD tutarlı kart doğrulama işlemi", kredi kartından 0 USD tutarında bir doğrulama işlemidir. Bu işlem, genellikle kartın geçerliliğini doğrulamak için çevrimiçi satıcılar tarafından kullanılır. Ancak, yetkisiz kişiler bu işlemi dolandırıcılık amacıyla da yapabilirler.

    Kredi Kartınızla 0 USD Tutarlı Kart Doğrulama İşlemi Gerçekleştirildi Mesajı Alırsanız Ne Yapmalısınız?

    • Kartınızı İptal Edin: Kartınızı derhal iptal edin ve bankanızdan yeni bir kart talep edin.
    • Bankanızı Arayın: Bankanızı arayarak yetkisiz 0 USD tutarlı işlemi bildirin.
    • Kredi Kartı Şirketinize Başvurun: Yetkisiz işlemden dolayı kredi kartı şirketinize itiraz edin.

    Kredi kartı bilgilerinizin kopyalanması halinde derhal harekete geçmeniz çok önemlidir. Bu adımları izleyerek yetkisiz işlemleri en aza indirebilir ve kimlik hırsızlığını önleyebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Geçmiş olsun /
  • Geçmiş olsun bankaya harcama itirazı yapın derhal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bazzzingaaa

    Geçmiş olsun bankaya harcama itirazı yapın derhal.

    Sağolasın. İtirazda bulunduk, savcılığa gidin dediler.
  • OnurGSLi O kullanıcısına yanıt
    Bugün savcılığa şikayette buluduk 10 gün sonra bizi arayın bilgi vereceğiz dediler. Yalnız ben de işleyişi bilmiyorum. Belki hapse girmemek için parayı geri verir.
  • Eğer fiziksel bir kopyalama yapılıp fiziksel alışveriş yapılmış ise ; banka sorumludur. ( kartın aynısını basıp pos cihazından alışveriş) o parayı size geri öder.
    Sanal alışverişlerde olay biraz farklı oluyor. Eğer karşı taraf sizden mail order yöntemiyle sizden onay almadan ( 3D secure) çektiyse banka o parayı firmaya ödemez size geri iade eder.
  • ysakay kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi internetten alışveriş yapmış. Zizigo'dan 270 liralık ayakkabı. Morhipo'dan Koton marka tişört almış 9 taksit yapmış aylık 23 lira gibi bir şeydi. Bana mesaj filan gelmedi. Ödeme gününde ekstrede gördüm. Yalnız anlamadığım birşey var bu adam(!) kimlik bilgilerini adresini filan vermesi gerekiyor değil mi? Zaten kim olduğu belli bakalım ne olacak.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GotBaba

    Dediğim gibi internetten alışveriş yapmış. Zizigo'dan 270 liralık ayakkabı. Morhipo'dan Koton marka tişört almış 9 taksit yapmış aylık 23 lira gibi bir şeydi. Bana mesaj filan gelmedi. Ödeme gününde ekstrede gördüm. Yalnız anlamadığım birşey var bu adam(!) kimlik bilgilerini adresini filan vermesi gerekiyor değil mi? Zaten kim olduğu belli bakalım ne olacak.
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peekay -- 24 Mart 2017; 22:0:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peekay

    ...

    Alıntıları Göster
    Sanal kart kullanmanızı tavsiye ederim,

    Kendi kredi kartım internete postaya alışverişe kapalıdır.

    Otobüs şirketleri , kasko firmaları falan kredi kart bilgilerini kaydetme tehlikesi vardır, kaydetmediklerini kimse garanti edemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: combo003

    Sanal kart kullanmanızı tavsiye ederim,

    Kendi kredi kartım internete postaya alışverişe kapalıdır.

    Otobüs şirketleri , kasko firmaları falan kredi kart bilgilerini kaydetme tehlikesi vardır, kaydetmediklerini kimse garanti edemez.

    Alıntıları Göster
    en iyisi banka kartı mis gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBearGrylls

    en iyisi banka kartı mis gibi

    Alıntıları Göster
    deep web deli gibi bilgi satıyorlar, adres telefon tc numaraları. bunu yapanlar 15-16 yaşında veletler. savcılıga başvurun alınan ürünler kargo ile ergenlere gidecektir, bakalım kim teslim alacak paketleri. Banka iade ediyor 3d ile yapılmayan harcamaları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysakay

    Eğer fiziksel bir kopyalama yapılıp fiziksel alışveriş yapılmış ise ; banka sorumludur. ( kartın aynısını basıp pos cihazından alışveriş) o parayı size geri öder.
    Sanal alışverişlerde olay biraz farklı oluyor. Eğer karşı taraf sizden mail order yöntemiyle sizden onay almadan ( 3D secure) çektiyse banka o parayı firmaya ödemez size geri iade eder.

    3D işlemlerde banka kart sahibine parayı iade etmez.

    Kart sahibi kullandığı kartın bankasına ait web sitesi üzerinden (veya farklı şekillerde) kartını 3D sisteme kaydeder. Bu noktadan sonra yapılacak tüm 3D alışverişlerde, işlemin tamamlanabilmesi için 3D şifre kart sahibinin bankada kayıtlı olan cep telefonuna gelir.

    Kart sahibinin rızası olmadan kart bilgileri kullanılmak istense bile o 3D şifrenin kart sahibinin telefonundan bir şekilde alınarak kullanılabilmesi gerekir ki bu durumda sorumluluk kart sahibine ait olur. 3D olmayan sanal alışverişler için ise harcama itirazı süreci biraz karmaşıktır. İtirazın içeriğinde ve işlemin detaylarına göre iade edilebilir de edilmeyebilir de..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysakay

    Eğer fiziksel bir kopyalama yapılıp fiziksel alışveriş yapılmış ise ; banka sorumludur. ( kartın aynısını basıp pos cihazından alışveriş) o parayı size geri öder.
    Sanal alışverişlerde olay biraz farklı oluyor. Eğer karşı taraf sizden mail order yöntemiyle sizden onay almadan ( 3D secure) çektiyse banka o parayı firmaya ödemez size geri iade eder.

    3D işlemlerde banka kart sahibine parayı iade etmez.

    Kart sahibi kullandığı kartın bankasına ait web sitesi üzerinden (veya farklı şekillerde) kartını 3D sisteme kaydeder. Bu noktadan sonra yapılacak tüm 3D alışverişlerde, işlemin tamamlanabilmesi için 3D şifre kart sahibinin bankada kayıtlı olan cep telefonuna gelir.

    Kart sahibinin rızası olmadan kart bilgileri kullanılmak istense bile o 3D şifrenin kart sahibinin telefonundan bir şekilde alınarak kullanılabilmesi gerekir ki bu durumda sorumluluk kart sahibine ait olur. 3D olmayan sanal alışverişler için ise harcama itirazı süreci biraz karmaşıktır. İtirazın içeriğinde ve işlemin detaylarına göre iade edilebilir de edilmeyebilir de..

    3D ile değil mail orderla çekerse demek istedim. Anlatım bozukluğu olmuş.




  • Hocam noldu buldunuz mu parayı cekenleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Profes07sional

    Hocam noldu buldunuz mu parayı cekenleri
    alışveriş yaparken telefonuna sms gelmiyor mu senin. şifre smsi gelmeden yapamıyorsun diye biliyorum
  • Profes07sional kullanıcısına yanıt
    Parayı çekenleri bulamadık ama Turkcell çalınan parayı yatırmış. Savcılık 3 - 4 aya sonuçlanır dedi.
  • Bazı sitelerde gelmiyor. Mesaj para çekildikten sonra gelmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GotBaba

    Bazı sitelerde gelmiyor. Mesaj para çekildikten sonra gelmişti.
    Sadece ulaşım sitelerinde kullandığım cepteteb kart bilgilerimin çalındığını bugün gelen 3d secure sms ile öğrenmiş oldum. Sms şu şekilde:

    JPY 54130 tutarındaki ksdenki adli isyerinden xxxxx referans numaralı alışveriş için tek kullanımlık şifreniz: xxxxx

    ksdenki adlı japon alışveriş sitesi anladığım kadarıyla, toplam çekilmek istenen tutar yaklaşık 1157 tl.

    54130 Japon Yeni =1157 Türk Lirası

    kartı hemen kapattım tabiki diğer kartlarımı da internette alışverişlere kapattım. bundan sonra kesinlikle sanal kart ile işlem yapacağım.

    bundan sonraki süreçte bu bilgilerin nasıl çalındığı ile ilgili yapabileceğim birşey var mı?
  • Üstteki olaydan 2 gün önce 3d secure olmadan işlem yapmışlar ve para çekilmiş şimdi itiraz ile uğraşacağız bakalım. Firma mitsubishi olarak gözüküyor yine japonya sanırım. iade gerçekleşir mi sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ea85

    Üstteki olaydan 2 gün önce 3d secure olmadan işlem yapmışlar ve para çekilmiş şimdi itiraz ile uğraşacağız bakalım. Firma mitsubishi olarak gözüküyor yine japonya sanırım. iade gerçekleşir mi sizce?
    ulasim sitesi derken otobus firmasi falan mi? Ama ben sadece uçak bileti alirken kredi karti kullaniyorum. Hemen sifre geliyor odeme olmadan. Migros sanal ve hepsiburada da sifre geliyor. Daha uçuk firmalarda kredi karti bilgileri vermem
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.