Şimdi Ara

İnternetten Baktığım Araçlar Hep Boyalı Almalımıyım ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 15 20 Bin Tl Arası Araçlara Bakıyorum İnternette. Genelliklede Beğendiğim Arabalar Hep BELDEN Aşağısı Boyalı Diyor Kimi Kazadan Kimi Çizikten. Size Boyalı Araç Almalımıyım Sizce ?

    Ayrıca 15 20 Bin Arası Hangi Araçları Önerirsiniz ?

    Yorumlarınızı Bekliyorum
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi norful1 -- 21 Aralık 2014; 22:52:22 >



  • O fiyata bulacağın araç illaki boyalı olacaktır. Ki en az 5-6 yıllıktır boya illaki vardır.

    Kimi gerçekten takıntılı, benim gibi, kimi ise boydan boya bariyere sürtmüş aracı keyfekeder boyalı diye satar.

    Sahibinden almaya ve sahibinin tavırlarına dikkat et dostum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen yaw 1999 2003 clıo pejo 206 veya polo 99 lar hep boyalı :) temız guneş yanıgıdan buldum bırcok arac ama 200 bınde gelde sınır olma :)
  • boyasız 2. elde çok zor bulursun, anca yeni model olucak öyle. eski araçların çoğunda vardır. ben bile aracı alırken 5 parça boyalı aldım, sıkıntı etmem. önemli olan hasar kaydı, kazası olmasın.
  • boya takıntın varsa 25-26 lık arabalara değil 15-16 lık arabalara bak temizini boyasız kazasızını 17-18'e bulursun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç boyalı olsa ne olurr olmasa ne olur.
    fazla kurcalamamak lazım bence
  • Bazı zihniyet; orijinalliği bozulmasın diye, boyatmıyor... Bu tarz insanları bulabilirsen vuruk, çizik, boyanmamış araba bulabilirsin...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Önemli olan boyalı olması değil. Önemli olan neden boyandığı. Kazadan dolayı boyalı değilse, örneğin güneş yanığından dolayı boyanmışsa şahsen ben boyalı tercih ederim.
  • boya olması bize aracın darbe alıp almadığı hakkında bilgi vermektedir. yoksa kuru teneke kaportayı ezip büzmenin araca ve sürücüye bir zararı yoktur. aracın genel sürüş dinamiklerine zararı dokunmamış boyalar hiç önemli değil. çünkü bazı fabrikalarda beğenilmeyen kısımları tekrardan boyuyorlar, bize bir zararı var mı? yok. buradaki husus boyanın kendisi değil nasıl bir hasar sonucu boyandığı.
    zamanla boyanın kendisi takıntı haline gelmiş, fobik insanlar asıl hasarı inkar edip semptomları kaale alır olmuşlar.
  • servise sokmadan hiçbir araba alma.. boyalı araba alırken 100 defa düşün..
  • Teşekkürler Yorumlar İçin :)
  • Boyaya çok takılma, değişene odaklan bence. Arabını parkedersin biri gelir sürter çizer. Sonra mecbur boyatırsın al sana boyalı araba.
  • leanor022 L kullanıcısına yanıt
    200 binde gel de sinir olma mı?

    Hadi basit bir matematik hesabı yapalım :

    2015 - 1999 = 16 Yani araç 16 yaşında

    200.000 / 16 = 12.500 KM Yani senede 12.500 KM yol yapmış

    12.500 / 12 = 1041 KM Yani ayda 1041 KM yol yapmış

    1041 / 30 = 34 KM Yani günde 34 KM yol yapmış


    Şimdi diyorsunuz ki günde altı üstü 34 KM yol yapmış olan araç çok kullanılmış öyle mi? Yapmayın arkadaşlar! Böyle yapa yapa millete KM düşürtüyorsunuz. Biraz mantık lütfen!
  • bizim insanımız ne ara böyle pimpirikli oldu yaa boyaya takar, değişene takar sen sağlamlığına bak arabanın.. sıfır almıyorsun ki takasın, 0 km alacak olsan haklısın adam boyasız değişensiz taş gibi arabasını neden satsın??? kendinizi düşünün aşırı memnun olduğunuz arabanızı neden satasınız??? 2. el demek elbet var kusuru demektir önemli olan o kusurun fazla can yakmamasıdır...
  • criptex C kullanıcısına yanıt
    90 model araçlar -200.000 km de
    95 modeller 200-000 de
    2000 modeller genelde 150 -200
    2005 modeller genelde 150 de

    Şuan azımsanmayacak sayıda kişi km si düşürulmus araç kullanıyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 Fiestam var, daha en ufak kazası yok.Gel gelelim parkta sürtmüşler tampon kenarlarına, veletler çizmiş kapımın kenarını(ufakça)...Gittim yıllık hasarsızlıktan tertemiz boyattım.Boyatmasamda olurduda madem bedava olsun dedim.

    Şimdi satsam adam diyecek boyanmış bu araba :D eeee?

    Bundan önceki aracıma, Algida kamyonu, arka kapağı açıkken geri geri gelerek, kaputumu boydan boya çizdi... Servis sıfır kapakla değiştirdi.Tramerde 2500tl hasar kaydı yapıldı.

    Sonuç: aracı satarken alıcıların saçma sapan yorumlarıyla sinir krizleri geçirdim :D yok araba kazalı, yok şöle yok böle...Ya arkadaş fotolarla gösteriyorum mevzuyu, ne güzel sıfır kapak takmış servis, ciddi kazada değil ama yok...

    Bundan sonra araç satacaksam eşe dosta satarım kafa yormam...

    Sizin sorunuza gelirsek, bu ülkede ufak tefek boyalı vakalarda bile 4-5 bin tl değer düşmesi oluyor.Bence sanayiye sokun aracı, ciddi kaza takla vs yoksa boyalı yada çizik ufak vuruklu aracı alın geçin...




  • Sorun arabanın boyalı olması değil neden boyandığı piyasa al sat yapan çakallarla, galerici vampirlerle, kendinizi çok zeki sanan aman farkedilmez itelerim sanan fırıldaklarla dolu olduğu için güven kalmadı kimseye, Bu forum takla atmış pertten toplanmış arabaları lokal boyalı diye satmaya çalışanlarıda gördükten sonra boyalı denildimi 5 defa düşünüyor olduk.
  • Çizikten boyalıysa hiçbir sorun yok zaten. Kazadan boyalıysa da kaza fotoğrafını isteyin. Mesela 1 ay önce tam sağ farın oradan darbe aldım. Tampon değişti sağ çamurluk değişti kaput ucu büküldü mecbur kaputu komple boyattım. Fotoğrafı olmasa aracı ağır hasarlı diye mimlerler hemen ama ufak hızla da olsa tek şanssızlığım üç parçanın birleşim noktasından darbe almış olmam oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atla atmadığı, göle düşmediği, yürüyen aksama zarar verebilecek bir kaza yapmadiktan sonra alınabilir bence zaten aldığınızda şehir içinde zaten park ettiğinizde mutlaka aracınızda bir göçük olacak. Özellikle avm otoparklarında öküzce açılan kapılar yüzünden çok kafaya takmamak lazım yürüyen aksamda sorun yoksa.
    Varsa boya öncesi ya da kaza ise kazanın fotolarını isteyin ona göre yorum daha rahat olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TroubleTrouble kullanıcısına yanıt
    Çünkü bizim insanımız araba nedir, nasıl kullanılır, yıpranıp yıpranmadığı nasıl anlaşılır bilmiyor. Bu konuda bildiğin kara cahil. Araba isterse 500.000 kmde olsun. Götürürsün servise. Enjektörleri söküp piston sıkıştırma basıncını ölçerler. Eğer yeterli basınçta ise motorunda hiçbir aşınma yoktur ya da çok az aşınma vardır demektir. O zaman alır gönül rahatlığıyla binersin.

    Yok ben şehir efsanelerine inanırım, 100 binde motoru biter arabanın kuralını uygularsanız 60-70 binde anası ağlatıla ağlatıla kullanılmış motoru zaten tükenmiş sıfır ayarında bir arabayı alır, motor masrafı çıkınca da gözlerinizin yuvasından fırlamasına katlanırsınız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.