Merhaba öncelikle konuya uygun forum varsa taşınabilir. Bilgili kişilerden bilgi almak için açtığım, bir konu sadece. Konumuz 6 nisanda Trendyol üzerinden Siemens marka kurutma makinesi aldım. Ürün bana horoz lojistik ile geldi, ambalaj kısmı normal, yırtılma vs. Yoktu eşimde imza atıp teslim aldi. Ambalajda yırtık yok. Ertesi gün servis geldi, ambalajı acti. Ürünün üst kısmında bulunan sunta tavlada sol üst köşede delik vardı. Ürünün üstüne çivili birşey koymuşlar ama çivi birşey ince delmis. Üst kartondan bunu nasıl anlayabilirim. Çok ince bir delik. Servis bunu gördü ve bana üründe bu şekilde delik var, müşteri kurulum istemiyor diye rapor verdi. Bende bunu trendyola gönderdim, urunede ekleyip iadeye gönderdim. Ancak red ediliyor. 2.kez red edildi ürün ve sürekli bana geliyor. En sonunda bana açıklamasında servisten iade veya değişim yazılı rapor almanız gerektiğidir diyor. Ancak servis internet üzerinden alınan ürünlerde, böyle bir rapor veremeyiz diyor. Ancak yetkli bayimizden alırsanız o şekilde verebiliriz diyor. Trendyol üzerinden aldigim üründe yetkli bayi olmayan biri üzerinden bana geliyor. Servisten bu şekilde rapor alamıyorum. Sadece ilk geldiği gün durum hasar raporu verdiler. Bunuda işleme almiyorlar. Trendyol benden iade degisim yapılabilir belge istiyor, servis internet üzerinden satışlarda bu belge verilmiyor diyor. Ee ben bu ürünü nasıl iade edicem. En sonunda tüketici hakem heyetine durumu ilettim. Sonuç bekliyorum. Sizin bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var. Satıcı firma, kargodan alırken detaylı incelemeden almisiniz sizin sorumluluguzda diyor ve tüm hatayı bana yüklüyor. Benim tek hatam bunlardan ürün almam oldu. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karamurat_670 -- 8 Mayıs 2022; 8:44:40 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim