Şimdi Ara

İnternetten TV aldım kırık çıktı lütfen yardım edin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnternet üzerinden TV aldım. Kargo ile geldi. Kutuda herhangi bir dezenformasyon yoktu. Bende teslim aldım. Servisi aradım üç gün sonra kurulum için geldi. Kutuyu açtı baktı panel kırılmış. Kutunun fotoğraflarını çekti. Servis raporu hazırlayacağım dedi gitti. Dün aradı servis kutunun altının ve yanlarının da fotoğrafını istiyor dedi.

    Bende çektim attım. Bugün aradım fotoğrafları atmış ama servisten bir cevap gelmemiş. Ürün 2 Ekim'de gelmişti. Bu ürünü 14 gün içinde mi iade etmem gerekiyor. Lütfen bana yol gösterin. Servis işi yokuşa sürüyor gibi. Servis raporu olmadan aldığım yer iade almaz mı. Kutuda filan bişey yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Arkadaşlar bu durumu daha önce yaşayan yok mu. Bana akıl verecek. Hiç bir suçum olmadan zarara gireceğim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Humanistik

    Arkadaşlar bu durumu daha önce yaşayan yok mu. Bana akıl verecek. Hiç bir suçum olmadan zarara gireceğim
    Hocam ürünü siz mi actınız yetkili servis mi?
  • Yetkili servisi açtı hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Humanistik

    Yetkili servisi açtı hocam
    Hocam hangi marka ürün nedir?
  • Sunny ürün hocam. Yetkili servis dediki ben rapor düzenleyecegim. Kutu fotoğrafları filan çekti gitti iki gün sonra aradım. Hala mail gelmemiş cuma günü yine aradım pazartesi cevap gelir dedi. Oyaliyorlar gibi. Ürünü 14 gün içinde mi iade etmem gerekiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Humanistik

    Sunny ürün hocam. Yetkili servis dediki ben rapor düzenleyecegim. Kutu fotoğrafları filan çekti gitti iki gün sonra aradım. Hala mail gelmemiş cuma günü yine aradım pazartesi cevap gelir dedi. Oyaliyorlar gibi. Ürünü 14 gün içinde mi iade etmem gerekiyor
    Hocam tamamdır yetkili servis geldiğse sorun olmaz raporunu tutar isterseniz ürün iadesi isterseniz ürün değişim yapar direk.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hocam inşallah. Neredeyse maaşımı verdim. Çok moralim bozuldu. Şikayet vara girince biraz firma ile ilgili kötü yorumlar okudum. Servis raporu ile bile iade almama veya servis raporunu aide edilemez olarak yazma gibi şeyler. Bunlar da canımı sıktı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tuttuğu raporu bir kopyası alsaydiniz en azından rapor okusaydiniz ne gibi bir yönde rapor tutmuş sonra inşallah uğraşmak zorunda kalmazsınız servis her zaman sıkıntı olabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • servis raporiunda degisim yada ekranin degistirilmesi yazacak. ona gore ya tamir olur yada yeni televizyon servise iade edip yenisini verecekler. garanti oldugunu icin sikinti olmazzzzz

  • Kutuda hasar söz konusu değilse canınızı sıkmayın..
    Direkt değişim veya iade hakkınız var..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.