Şimdi Ara

İpad air ses sorunu ve vatan bilgisayarın tutumu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iki ay önce aldığım ipadi 2 aydır güzel bir şekilde kullanıyorum. Dün gece şarzı yüzde 8 gibi birşey kalmıştı bende kapatayım şarzı az kalmış hem cihazda dinlensin sabaha kadar ertesi gün takarım dedim. Ertesi gün şarza taktım şarz yüzde 40 a falan gelince ipad şarzda iken apple tv incelemesine bakacaktım youtube dan bir video açtım baktım ki ipad in sesi çıkmıyor. Daha öncede bir kere sesi çıkmamıştı ben anlam verememiştim açıp kapattım o zaman düzeldi. Bugün iki kere açıp kapattım ses gelmedi. Üçüncüsünde ses gelmeye başladı müziklerden bir tane müzik açtım sanki seste aniden bir yırtılma oldu. İpad hopörlörlerinden bir tanesinin çalışmadığını farkettim. Sesi biraz açtığımda hemen cızırdamalar başlıyor zaten. Önceki temiz ses yok yani. Bir de yandaki ses açma kapatma tuşuna basıyorum hiçbir tepki vermiyor ses açıksa eğer açık kalıyor. Tuşları kilitlediğimde de tuş kilit sesi bir tuhaf şekilde çıktı. Şimdi ben cihazı vatan bilgisayardan aldım daha iki aylık cihaz neden böyle birşey yaptı anlamadım aldığım ilk apple ürün. Apple servisi ve vatanın teknik bölümüyle ilgili birşey bilmiyorum bununla ilgili sizden bilgi almak için yazdım ki gitmeden önce ne gibi birşey ile karşılaşabilirim beni kandırmasınlar diye. Daha geçen bir yerde okudum ipad air tamir edilebilirlikten 10 üzerinden 2 almış cihazı nasıl açacaklar dışında bir tane vida yok. İçini açınca başka sorunlar baş gösterir mi ? Sizce yenisini mi istemeliyim ? Ne yapayım lütfen yardımcı olun







  • Mesai saatleri içinde 00800 448 829 873 veya 0 (216) 282 15 11 arayın mutlaka yardımcı olacaklardır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslannn

    Mesai saatleri içinde 00800 448 829 873 veya 0 (216) 282 15 11 arayın mutlaka yardımcı olacaklardır

    Merhaba bahsettiğiniz numaralar teknik destek kısmının numaraları mı ? Bugün arayamam heralde pazar olduğu için sanırım. Buradan ne gibi bir bilgi verirler bana ?
  • Bu arada şu anda ipad ten ses geliyor hiç ses gelmeme sorunu yok oldu gibi fakat dediğim gibi soldaki hoparlörden ses gelmiyor. Kulağımı yakınlaştırarak anlayamadım ama elimle sağ hoparlörü kapadığım ses azalıyor solu kapadığımda hiç azalmıyor. Zaten sesi belli seviyeden yukarıya çıkarınca seste cızırdama meydana geliyor. Ayarlar-Ses kısmından kendi zil seslerine baktım zaten önceki gibi temiz bir ses vermiyor ve sesi artırıp azaltıyorum önceden sesi en düşük seviyeye indirdiğimde daha az ses geliyordu ve temiz bir sesti. Şimdi sesi azaltıyorum en düşük seviyede bile sanki o seviyede gibi değil. Tuş kilit sesi bazen geliyor bazen gelmiyor.
  • Tahminimce sesin gelmediği taraftaki hoparlörün bağlantı kablosunda bir sıkıntı var veya anakarta bağlantısının olduğu kısımda bir açıklık var. Sorunun yazılımsal olmasına ihtimal vermiyorum zaten, bu yüzden cihazın içi açılacaktır. Ne kadar yetkili servis açacak olsa da öyle bir cihazın açılmış olması kullanıcıya güven vermeyebilir bu yüzden cihazı Vatan Bilgisayar'a verirken ısrarla yeni cihaz talebinizi iletin. Galiba servis eskisi gibi Bilkom'a bağlı değil, Apple Türkiye'ye bağlı, bu durumda cihazın yenisinin verilmesinin daha büyük bir ihtimal olduğunu düşünüyorum.
    Vatan Bilgisayar'ın herhangi bir numarasını ararsanız zaten gerekli yere yönlendirilirsiniz. Size tavsiyem cihazınızı servise vermeden önce yedeğini almanız. Kargo ile servise yollacayacak olursanız cihazı kutusuyla ve tüm aksesuarlarıyla birlikte yollayın ve bir adette not kağıdına cihazınızı tüm aksesuarlarıyla yolladığınızı, ürünün sorununu ve yeni ürün istediğinizi ve iletişim bilgilerinizi ekleyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Tahminimce sesin gelmediği taraftaki hoparlörün bağlantı kablosunda bir sıkıntı var veya anakarta bağlantısının olduğu kısımda bir açıklık var. Sorunun yazılımsal olmasına ihtimal vermiyorum zaten, bu yüzden cihazın içi açılacaktır. Ne kadar yetkili servis açacak olsa da öyle bir cihazın açılmış olması kullanıcıya güven vermeyebilir bu yüzden cihazı Vatan Bilgisayar'a verirken ısrarla yeni cihaz talebinizi iletin. Galiba servis eskisi gibi Bilkom'a bağlı değil, Apple Türkiye'ye bağlı, bu durumda cihazın yenisinin verilmesinin daha büyük bir ihtimal olduğunu düşünüyorum.
    Vatan Bilgisayar'ın herhangi bir numarasını ararsanız zaten gerekli yere yönlendirilirsiniz. Size tavsiyem cihazınızı servise vermeden önce yedeğini almanız. Kargo ile servise yollacayacak olursanız cihazı kutusuyla ve tüm aksesuarlarıyla birlikte yollayın ve bir adette not kağıdına cihazınızı tüm aksesuarlarıyla yolladığınızı, ürünün sorununu ve yeni ürün istediğinizi ve iletişim bilgilerinizi ekleyin.

    Teşekkür ederim sizce bugün götüreyim mi hemen vatana ? Şu anda ipad şarz oluyor şarzı yüzde 70 peki ben vatan bilgisayar'a cihazın yenisini istediğimi belirttiğimde vatanın bunu servise belirttiğinden nasıl emin olabilirim ? Ben yenisini istiyorum dediğim de vatan bana ne söylebilir beni vazgeçirmek adına veya öyle bir hakkınız bulunmuyor falan diyebilir mi ?




  • Eğer götürüp verebilirseniz verin tabiki, onlar cihazı büyük ihtimalle yarın servise yönlendirirler. Dediğim gibi ürünün kutusunun içine bir not bırakırsanız servis bu notu alacaktır, cihazın seri numarasını vs. alarakta daha sonra hangi servise gittiğini öğrenip telefonla notunuzu da iletebilirsiniz (belki).
    Şuan için bu ürün sorunlu, ben yenisini istiyorum demek gibi bir hakkınız yok ancak cihazda hata varsa ve servis cihazın yenisinin verilmesini uygun görürse tabii ki ürünün yenisini alabilirsiniz. Vatan Bilgisayar bu durumda yalnızca cihazınızı servise yönlendirmede bir aracı rolünde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Eğer götürüp verebilirseniz verin tabiki, onlar cihazı büyük ihtimalle yarın servise yönlendirirler. Dediğim gibi ürünün kutusunun içine bir not bırakırsanız servis bu notu alacaktır, cihazın seri numarasını vs. alarakta daha sonra hangi servise gittiğini öğrenip telefonla notunuzu da iletebilirsiniz (belki).
    Şuan için bu ürün sorunlu, ben yenisini istiyorum demek gibi bir hakkınız yok ancak cihazda hata varsa ve servis cihazın yenisinin verilmesini uygun görürse tabii ki ürünün yenisini alabilirsiniz. Vatan Bilgisayar bu durumda yalnızca cihazınızı servise yönlendirmede bir aracı rolünde.

    Vatan bilgisayarı aradım şu anda görüştüm cihazınızı bugün getirin işlemi yapalım. Yarın servise göndeririz bir aksaklık olmaz ise dedi. Cihazın servise ulaştığı zamandan itibaren servis süresi başlar dedi. Peki cihaz Apple Türkiye garantili mi diye sorduğum da oradan evet Apple Türkiye falan dedi. Bende yani bilkom değil mi dedim ? Hayır sizinle bilkom ilgilenecek siz cihazı apple Türkiyeden almadınız zaten Apple Türkiye daha açılmadı siz cihazınızı Bilkomdan aldınız dedi. Ben peki kutunun içine bırakacağım nota sizce tam olarak ne yazmalıyım ? Sadece kutunun içerisine bırakacağım kağıda mı yenisini istiyorum diyeyim yoksa vatan bilgisayardan tableti alan kişinin hazırlayacağı rapora da mı söylemeliyim ? Eğer içerisine not bırakacaksam sizce tam olarak ne yazmalıyım ?




  • quote:

    Merhaba,
    iPad Air cihazımı xx.xx.20xx tarihinde Vatan Bilgisayar X Şubesi'nden aldım, ürünümü 2 ay kullandıktan sonra bir gün şarj edip tekrar açtığımda sesinin çıkmadığını farkettim, cihazı yeniden başlattığımda sorun çözülmedi, terkar başlattım bu sefer bir taraftan ses gelirken diğer taraftan ses gelmiyordu. Ürünüme hiçbir şekilde donanımsal yada yazılımsal anlamda zarar gelmedi, zaten sorun da birdenbire gerçekleşti. Ürünümün mekanik tamirinden başka sorunların da oluşacağını düşünerek cihazımın yeni bir cihazla değiştirilmesini talep etmekteyim.
    İsim Soyisim (İletişim: 05xx xxx xxxx)
    İyi çalışmalar.

    Umarım sorun kısmı doğrudur, daha önce rastladığınız durumu yazmadım çünkü neden daha önce başvurmadınız şeklinde bir cevapta alabilirsiniz. Bunların haricinde bir sıkıntı daha varsa onu da belirtin. Raporun içine de aynı mesajı yazarsanız bir sıkıntı olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    quote:

    Merhaba,
    iPad Air cihazımı xx.xx.20xx tarihinde Vatan Bilgisayar X Şubesi'nden aldım, ürünümü 2 ay kullandıktan sonra bir gün şarj edip tekrar açtığımda sesinin çıkmadığını farkettim, cihazı yeniden başlattığımda sorun çözülmedi, terkar başlattım bu sefer bir taraftan ses gelirken diğer taraftan ses gelmiyordu. Ürünüme hiçbir şekilde donanımsal yada yazılımsal anlamda zarar gelmedi, zaten sorun da birdenbire gerçekleşti. Ürünümün mekanik tamirinden başka sorunların da oluşacağını düşünerek cihazımın yeni bir cihazla değiştirilmesini talep etmekteyim.
    İsim Soyisim (İletişim: 05xx xxx xxxx)
    İyi çalışmalar.

    Umarım sorun kısmı doğrudur, daha önce rastladığınız durumu yazmadım çünkü neden daha önce başvurmadınız şeklinde bir cevapta alabilirsiniz. Bunların haricinde bir sıkıntı daha varsa onu da belirtin. Raporun içine de aynı mesajı yazarsanız bir sıkıntı olmaz.

    Bunların haricin bazen bazı uygulamalardan aniden atıyor apple logosu geliyor sonra hemen düzeliyor ama bu sorunu daha önce birkaç kişiden daha duymuştum o zaman yazılımsal ios 8 gelince düzelir dediler sizce onu da belirteyim mi ? Veya hiç karıştırmayayım mı ? Yoksa ona da neden daha önce göndermediniz derler mi ? Çünkü onu ispatlayamam her zaman olmuyor o durum mesela sahibinden.com da ilanın mega fotoğraflarına tıkla dediğimde web tarayıcısından atıyor direk. Veya herhangi bir oyunu uzun süre oynadıktan sonra apple logosu gelip atabiliyor. Arkadaşımın 5S inde de olmuş birkaç kere.




  • Tarayıcıdan atma sorunu genelde bellek yetersizliği durumlarında olur, o durumda yapılacak şey arka planda ve diğer sekmelerde çalışan işlem bırakmamak ki cihaz mevcut bellekten ayırabildiği kadarını oraya ayırarak sitenin tam olarak çalışmasını sağlamak. Ara sıra uygulamalardan atmakta şeklinde bir cümleyi ekleyebilirsiniz tabii ki. Direkt servise vermek daha hızlı sonuç alacağınız anlamına gelir, karar sizin.
    Ek bilgi: Bu arada daha önce ki bilgilerime dayanarak, sürecin sizin ürünü Vatan Bilgisayar'a teslim ettiğiniz andan itibaren başlaması gerekir. Unutmayın ki azami tamir süresi 20 iş günüdür, 20 iş gününü geçtiğinde ürünün yenisini veya ücret iadesini alma hakkınız vardır. Özellikle ücreti iadesi kısmında servisler daha farklı şeyler uydurabiliyorlar ancak buna kanmayın. Ayrıca iş günleri servisin çalışıp çalışmama durumuna göre değil, yasada belirtilen duruma göredir bu da, pazar günleri ve resmi tatil günleri hariç her gündür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Tarayıcıdan atma sorunu genelde bellek yetersizliği durumlarında olur, o durumda yapılacak şey arka planda ve diğer sekmelerde çalışan işlem bırakmamak ki cihaz mevcut bellekten ayırabildiği kadarını oraya ayırarak sitenin tam olarak çalışmasını sağlamak. Ara sıra uygulamalardan atmakta şeklinde bir cümleyi ekleyebilirsiniz tabii ki. Direkt servise vermek daha hızlı sonuç alacağınız anlamına gelir, karar sizin.
    Ek bilgi: Bu arada daha önce ki bilgilerime dayanarak, sürecin sizin ürünü Vatan Bilgisayar'a teslim ettiğiniz andan itibaren başlaması gerekir. Unutmayın ki azami tamir süresi 20 iş günüdür, 20 iş gününü geçtiğinde ürünün yenisini veya ücret iadesini alma hakkınız vardır. Özellikle ücreti iadesi kısmında servisler daha farklı şeyler uydurabiliyorlar ancak buna kanmayın. Ayrıca iş günleri servisin çalışıp çalışmama durumuna göre değil, yasada belirtilen duruma göredir bu da, pazar günleri ve resmi tatil günleri hariç her gündür.

    Çok yordum sizi verdiğiniz bilgiler için ve yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Bugün teslim edicem cihazı uygulamadan atma sorununu ekliyip eklememe de kararsızım notu yazıp kutunun içine bırakacağım aynı notu vatandaki görevliye de yazdıracağım. Sonuçtan ve süreçten bu konudan haberdar ederim ki diğer kullanıcılarda faydalansın. Ayrıca tekrar size teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocak157

    quote:

    Orijinalden alıntı: aslannn

    Mesai saatleri içinde 00800 448 829 873 veya 0 (216) 282 15 11 arayın mutlaka yardımcı olacaklardır

    Merhaba bahsettiğiniz numaralar teknik destek kısmının numaraları mı ? Bugün arayamam heralde pazar olduğu için sanırım. Buradan ne gibi bir bilgi verirler bana ?

    bence siz yarın verdiğim Apple Türkiye numaralarını arayın , şayet sizi tatmin edecek bir çözüm bulamazlarsa , vatana götürürsünüz , birde en önemlisi cihazda jailbreak varsa restore edin öyle verin cihazı ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Low 1 seneden beri ipad miniyi hiç kapatmadan 1 kere bile devamlı çalışmakta galiba hor ve ilgisiz kullanınca ürün uzun ömürlü oluyor..
  • Arkadaşlar dün bütün hazırlığımı yapmıştım tam vatan'a gidicektim dur şunu bir daha açıp kapatayım buna belli olmaz vatanda rezil olmayayım dedim. İpad çalışıyor ne bir cızırtı var nede başka birşey herşeyi düzgün şu anda valla bu zamanakadar en anlamadığım cihaz oldu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazınız apple garantisi altında değil.Apple Mağazası acılana kadar bilkom bakıyor.Bilkomunda tamir etmeye yetkisi var.Cihaz acılmamasını istiyorsanız kesinlikle belirtin veya tamire vermeyin.Bu adamların ne yapacaği belli olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: White Aura

    Cihazınız apple garantisi altında değil.Apple Mağazası acılana kadar bilkom bakıyor.Bilkomunda tamir etmeye yetkisi var.Cihaz acılmamasını istiyorsanız kesinlikle belirtin veya tamire vermeyin.Bu adamların ne yapacaği belli olmaz.

    Bende vatandan aldım garanti belgesinde apple turkiye yazıyor ve adres olarak apple türkiyenin sitesinde belirtilen adres var. Fakat vatanda sorunca bilkom diyorlar. Garanti belgesi böyle olunca kimle muhattap oluyorum ? Ayrıca şehrimde belirtilen yetkili servislere kendim elden teslim edebiliyormuyum ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimano kullanıcısına yanıt
    Apple su anda sadece Online Store'da satılan ürünlere garanti hizmeti veriyor.
    Mağaza acılana kadar farklı yerden alınan ürünler eskisi gibi Bilkom,Teleservis,genpa falan bakıyor.Tabiki bu servisler sizi madur ederse siz Apple şikayet edersiniz ve Apple sizinle ilgilenir.Olağan üstü bir olay olmaz ise dediğim gibi Mağaza Acılana kadar bu servisler bakıyor.
    Vatanın şubelerinden teslm edebilirsiniz fakat Vatana güvenmenizi tavsiye etmem.Vatan kendis iiade almayacaksa Bilkoma siz kargoyla gönderin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: White Aura

    Apple su anda sadece Online Store'da satılan ürünlere garanti hizmeti veriyor.
    Mağaza acılana kadar farklı yerden alınan ürünler eskisi gibi Bilkom,Teleservis,genpa falan bakıyor.Tabiki bu servisler sizi madur ederse siz Apple şikayet edersiniz ve Apple sizinle ilgilenir.Olağan üstü bir olay olmaz ise dediğim gibi Mağaza Acılana kadar bu servisler bakıyor.
    Vatanın şubelerinden teslm edebilirsiniz fakat Vatana güvenmenizi tavsiye etmem.Vatan kendis iiade almayacaksa Bilkoma siz kargoyla gönderin.

    Hocam bilkom un servisi yanlızca istanbulda değil heralde? Sitesindeki yetkili satıcılar kısmında servis hizmeti veren yerler var, bunlara vatanı araya katmadan elden teslim (kargoyla değil) yapılabiliyor mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimano kullanıcısına yanıt
    Bilkom genpa gibiyse pek bir şey farketmez.Genpa da istediğiniz şubesine teslim edin onlar merkeze gönderir. Ben bilkom ile hic ürün göndermedim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.