Şimdi Ara

iPhone 11 almak için heyecanlananlara önemli tavsiyeler (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
210
Cevap
6
Favori
44.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
268 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu konuya boş, gereksiz diyenler falan olmuş. abi adam kendi düşüncelerini yazmış belki birine faydası olur diye, ne kadar yerinde ya da doğru olduğu tartışılır tabi ama bu konuda boş bir şey yok. en azından ''abiii 6s mi alsam 7 mi yaaaa'' konularından daha iyidir. ayrıca isteyen iphone 13838 max bile alır bu kimseyi ilgilendirmez, alan sonra bu vergiler ne diye ağlarsa da kendine ağlar. kimse kimsenin yediğine içtiğine zevkine karışamaz yıllardır bunu algılayamayan tek milletiz sanırım. ''ay aysel bizim komşu yeni fırın almış yaa'' diye gıybet yapan kadınlardan farksız bu olay.
  • Sen ne kadar kavgacı agresif ve sorunlu birisin?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tibitermo

    Sen ne kadar kavgacı agresif ve sorunlu birisin?
    beni nereden tanıyorsun da bu kanıya varıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk mesaj güncellendi. Bilinçli tüketime yönelik "lifeprotips" tadında eklemeler yapıldı:

    quote:


    - Taksitle alışveriş: iPhone'u taksitle almak için tek seçeneğin kredi kullanmak değil. Kredi kartı kampanyalarıyla da cihaza ödedeğin tutarı taksitlendirebilirsin. Örneğin şu anda Axess'in faizsiz-ücretsiz takst kampanyası var, 30 Kasım'a kadar geçerli. Mobil uygulamadan kampanyaya katıldığında, online mağazalardan ve teknoloji marketlerden yapacağın alışverişi ikiye bölebilirsin. Hiç yoktan iyidir. POS cihazının sektör bilgisi telekom vb. taksit yasaklı bir sektör olmadığı sürece her alışveriş bu şekilde bölünebilir. Farklı kartların farklı kampanyaları mevcut. Cep telefonuna taksit yasağı geldiğinden bu yana en az 4-5 kez iPhone aldım, her seferinde de bu yöntemle alışverişimi taksitlendirdim. Eskiden Axess 3'e kadar bölüyordu.

    - Önümüzde 11.11 kampanyası var. Hem çek toplayarak hem çek satın alarak (yüksek rakamlı) 11 Kasım için hazırlık yapabilirsin. Çeksiz özel fiyatla satılacak kampanya ürünlerine de odaklanırsan, iPhone 11'de ciddi indirim yakalayabilirsin. Aynı günlerde Hepsiburada, Gittigidiyor ve Amazon TR gibi rakiplerden de ciddi indirimler gelebilir. Takipte kal.

    - Demo cihaz almayın: Türkiye gibi alım gücü düşük ülkelerde, perakende zincirler mağazalara teşhir için gönderilen demo cihazları da satışa koyuyor (parfümcülerin yaptığının aynısı ama fark var). Fiyatları cazip görünse de bu cihazlardan uzak durulmalı. Demo cihazlar Apple tarafından perakende zincirlerine ve medyaya teşhir/inceleme amaçlı gönderilen cihazlardır (iş hacmine göre bedava ya da iskontolu rakamlarla gönderilir). Satış amaçlı ürünler değildir ve son kullanıcıya satılmaları teorik olarak yasaktır, bu cihazlar garanti hizmeti de almaz. Geçen yıl demo XR alıp serviste mağdur olanlar oldu, aman diyeyim. İkinci elde de demo cihazlardan uzak durun. Bazı uyanıklar demo cihaz olduğunu saklayarak ilan açıyorlar, "sadece kulaklığı eksik" diyerek. Kanmayın, demo cihazların garantisi yok. TU/A ile biten part nosu standart dışı olan cihazlar demodur. Garanti sorgusunda ne göründüğünün bir önemi yok. Servise gidip red cevabı aldığında çok üzülürsün.

    - Kasko/sigorta tuzağına düşmeyin: Öncelikle stok yalanlarına kanmayın. Apple mağazalara stokları gıdım gıdım ekliyor, ürünler adeta tek tek ithal ediliyormuş gibi günlük adetli getiriliyor, tüketiciyle dalga geçiyorlar. Bu cihazlar paletler üstünde, tonlarcası birden gümrükten geçerek geliyor. Olay son 3-4 yıldır uyguladıkları algı operasyonundan ibaret. Talebi artırmak, çok satıyor görünmek için özellikle yapıyorlar. Ayrıca teknoloji mağazalarının "abi sana bir de kasko yapalım, sigorta verelim" gibi kurnaz tekliflerine hemen teslim olmayın. Teknoloji mağazalarının en büyük gelir kapısı, "en kemiksiz kârı" cihazlar için yaptıkları kasko/sigorta satışlarından geliyor. Teknolojik oyuncak almış, mutlu, heyecanlı insanların duygularını sömürüp, o zayıf anlarında sigortayı adeta usta bir manevrayla ittiriyorlar. İyice düşünün, klozete otururken bile elinizde tuttuğunuz cihaz için 1000-1500 TL'ye kasko yaptımaya gerçekten ihtiyacınız var mı? Mağazadaki heyecanla boş bulunup gereksiz masrafa girmeyin. İndirim var diye televizyon, tablet, telefon, buzdolabı almak için o mağazalara giren tüketicilerin büyük kısmı, kasko/sigorta/ek garanti ilavesiyle birlikte piyasanın çok üzerinde rakamlar ödeyerek çıkıyor. Uyanık olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 26 Ekim 2019; 19:57:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • demo cihazların garantisi ile ilgili sorun olmaz hocam zaten aldıgınız gün garantisi başlıyor bizzat ben kullandım sıfır kutuda jelatınde geliyor orjinal neyse o
  • veysel_lowe kullanıcısına yanıt
    Demo cihazın ne olduğunu ve nasıl geldiğini biliyorum. Mesele nasıl geldiği değil, serviste nasıl muamele gördüğü. Demo cihazla servise işin düştü mü hiç? Cihazın arızalandığında servise götür, ne demek istediğimi anlarsın. Servislik işin olmadığı sürece tabii ki çok güzel, ucuz, hesaplı. Ama servis işlem yapmayı reddedince dünya başına yıkılıyor. Demo XR ile servis talebi reddedilen kullanıcılar mevcut. Bir tanesi de bu forumdandı, okuyorsa deneyimini yazar hatta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    Demo cihazın ne olduğunu ve nasıl geldiğini biliyorum. Mesele nasıl geldiği değil, serviste nasıl muamele gördüğü. Demo cihazla servise işin düştü mü hiç? Cihazın arızalandığında servise götür, ne demek istediğimi anlarsın. Servislik işin olmadığı sürece tabii ki çok güzel, ucuz, hesaplı. Ama servis işlem yapmayı reddedince dünya başına yıkılıyor. Demo XR ile servis talebi reddedilen kullanıcılar mevcut. Bir tanesi de bu forumdandı, okuyorsa deneyimini yazar hatta.
    peki hocam mesela servise işimiz düştü cihazı gönderdik cihaz üzerinde veya garantisinde demo olduğu yazmıyor ki ? bir tek kutu üstünde demo ibaresi var . bilgilenmek amacıyla soruyorum hocam bilgisizlikten yani




  • veysel_lowe kullanıcısına yanıt
    Cihaz Apple’ın sisteminde direk demo olarak görünüyor, sorun yaşadığında servis belki insiyatif kullanıp yardımcı olabilir ama kesin değil. Ayrıca retail cihaz ile demo cihazların part no.su farklı oluyor. Kutunun arkasında ve Ayarlar-Hakkında-Model Numarası bölümüne baktığında da görülüyor. Örneğin 64GB iPhone XR Red cihazın part no.su MRY62TU/A olarak geçer, en sondaki ülke kodu dışında evrensel olarak standarttır ve tüm renk/kapasite seçeneklerinde aritmetik olarak değişir. Aynı cihazın demosunda bu kod 3D825TU/A. Yani ikinci el alırken bile kolayca anlarsın cihazın demo olduğunu. Apple servisleri sistemden zaten görüyor.

    Demo cihazların son kullanıcıya satışı tüm dünyada prensip olarak yasak, Apple’ın kurumsal politikası bu. Adı üstünde demo unit, irsaliye kesilip reseller diye geçen zincirlere gönderiliyor veya fatura ediliyor. Zincirlerin demo cihazları satması ayrı bir ticari etik meselesi. Apple muhtemelen müşteriler mağdur olmasın diye cihazlara serviste bakıyor genelde ama son dönemde demo cihazlar da reddedilmeye başladı. Serviste neyle karşılaşacağını bilemezsin. Bilgi olsun diye yazdım. Ben demo cihaz tavsiye etmiyorum. Yıllardır açılan her demo cihaz başlığına da yazıyorum. Yarı fiyatına olsa neyse, ama 500-600 lira ucuz diye demo cihaz alıp garantiyi riske atmaya değmez. iPhone 11‘de de yakında demo cihazlar piyasaya düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zenginin malı çene yormuş yine :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    Cihaz Apple’ın sisteminde direk demo olarak görünüyor, sorun yaşadığında servis belki insiyatif kullanıp yardımcı olabilir ama kesin değil. Ayrıca retail cihaz ile demo cihazların part no.su farklı oluyor. Kutunun arkasında ve Ayarlar-Hakkında-Model Numarası bölümüne baktığında da görülüyor. Örneğin 64GB iPhone XR Red cihazın part no.su MRY62TU/A olarak geçer, en sondaki ülke kodu dışında evrensel olarak standarttır ve tüm renk/kapasite seçeneklerinde aritmetik olarak değişir. Aynı cihazın demosunda bu kod 3D825TU/A. Yani ikinci el alırken bile kolayca anlarsın cihazın demo olduğunu. Apple servisleri sistemden zaten görüyor.

    Demo cihazların son kullanıcıya satışı tüm dünyada prensip olarak yasak, Apple’ın kurumsal politikası bu. Adı üstünde demo unit, irsaliye kesilip reseller diye geçen zincirlere gönderiliyor veya fatura ediliyor. Zincirlerin demo cihazları satması ayrı bir ticari etik meselesi. Apple muhtemelen müşteriler mağdur olmasın diye cihazlara serviste bakıyor genelde ama son dönemde demo cihazlar da reddedilmeye başladı. Serviste neyle karşılaşacağını bilemezsin. Bilgi olsun diye yazdım. Ben demo cihaz tavsiye etmiyorum. Yıllardır açılan her demo cihaz başlığına da yazıyorum. Yarı fiyatına olsa neyse, ama 500-600 lira ucuz diye demo cihaz alıp garantiyi riske atmaya değmez. iPhone 11‘de de yakında demo cihazlar piyasaya düşer.
    zaten açıkçası bende domo bekliyordum hocam ama bu söylediklerinizden sonra vazgeçtim demodan teşekkür ederim bilgileriniz için




  • melankoln34 kullanıcısına yanıt
    Konuştuğumuz şey iPhone. Zengin malı falan değil, basit bir tüketim nesnesi. Beden gücüyle çalışan işçi de kullanıyor, milyoner de. Kenyalı da, Konyalı da, Kanadalı da sahip olabiliyor. Sadece %50’yi aşan vergiler, dibe batmış ekonomi ve düşen alım gücü nedeniyle şu anki iPhone fiyatları çoğunluğa pahalı geliyor.

    Zenginin malı iPhone değil boğazda yalıdır, milyon dolarlık yat, ıstakoz, havyar, altın tozu serpilmiş tatlı, Ferrari araba, İsviçre’de göl kenarında kışlık, Man Adası’nda dolar hesabı, Miami’de yazlık falandır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce yazdığım gibi, Apple’ın tatil dönemi iade politikası 15 Kasım itibarıyla başladı. Akasya/Zorlu ve Apple Online Store’dan yapılan alışverişlerde iade tarihi 20 Ocak 2020. Apple.com’daki yardım sayfalarında bu bilgi henüz girilmemiş ama aşağıda örnek fiş mevcut. Bu uygulama, istisnasız her yıl geleneksel olarak uygulanıyor. Benzer şekilde Amazon.com.tr de bu yıl kendi sattığı ürünlerde iade tarihini 8 Ocak'a esnetti.


    iPhone 11 almak için heyecanlananlara önemli tavsiyeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 17 Kasım 2019; 22:28:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tam ekranlı bir iPhone deneyimi nasılmış öğrenmek için şu 20 Ocak olayıyla alsam mı acaba? Geri iade edeceğim yüksek ihtimalle ama bunu deneyimlemek istiyorum. Etik açıdan yanlış mı sizce? Telefonum henüz bozuk değil ama bozulduğunda geçip geçmeyeceğimi belirlemek için şimdiden alıp bakmak istiyorum. Ama suistimal etmek gibi bir niyetim de yok. Arada kaldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler ama artık telefonumu aldım 😂 yine de bilgilendirme için tekrar teşekkürler başka bi apple ürünü alırsam ( apple watch düşünüyorum ) önceliğim apple mağazaları olur heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne kadar fiyata çıkar acaba minimum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C9F4BCB80

    ne kadar fiyata çıkar acaba minimum
    Karşıyaka'ya kadar yüzebilir misin, Kırmızi Şortli? :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nakahella

    Tam ekranlı bir iPhone deneyimi nasılmış öğrenmek için şu 20 Ocak olayıyla alsam mı acaba? Geri iade edeceğim yüksek ihtimalle ama bunu deneyimlemek istiyorum. Etik açıdan yanlış mı sizce? Telefonum henüz bozuk değil ama bozulduğunda geçip geçmeyeceğimi belirlemek için şimdiden alıp bakmak istiyorum. Ama suistimal etmek gibi bir niyetim de yok. Arada kaldım.
    Hiç tereddüt etmeden almanı tavsiye ederim. Kendini mahçup hissetmene gerek yok. Apple bu uygulamayı zaten senin gibi potansiyel müşteriler için yapıyor ve her türlü kazanan Apple oluyor, emin olabilirsin. Özellikle senin durumunda, daha önce tam ekran iPhone yaşamamış biri iade etse bile ileride mutlaka yeni cihaz alır. Tam ekran deneyimini bir kez yaşayınca, geri dönmek istemezsin çünkü. Aldığın cihazı iade etsen bile, daha sonra bir şekilde alacaksın. Satın aldığın cihazı temiz ve hasarsız kullandığın sürece, eksiksiz geri götürdüğün sürece, Apple sorunsuz şekilde iadeni alır. Sebep belirtmene bile gerek yok. Zaten o cihazlar ya swap havuzuna alınıyor, ya yedek parça oluyor ya da refurbished olarak yeniden satılıyor. Yani Apple bu uygulama ile zarardan çok kâr ediyor aslında. Çünkü bu uygulama, potansiyel müşteriye ulaşma anlamında, belki on milyonlarca dolarlık reklam bütçesine eşdeğer etkiye sahip. Üstelik ürünler geri de dönüyor.

    Apple genel olarak en çok satışı bu tatil döneminde (Kasım-Ocak) yapıyor, üstelik uzun ve son derece esnek iade sürecine rağmen. Çünkü maksat zaten insanlar tereddüt etmeden alsın, denesin, hediye edecek olanların kafası rahat olsun, yılbaşı-tatil döneminde bol bol alışveriş yapılsın. Suistimal edenler mutlaka oluyordur, ama o insanların sayısı göz ardı edilecek kadar az olmalı ki uygulama her yıl sürüyor. Şahsen çevremde pek çok insanı bu uygulama ile Apple kullanıcısı yaptım. Kimisi iade etmedi, kimisi kafası rahat şekilde denedi, beğendi, iade etti ama ileride bütçesi uygun olunca aynı ürünü tekrar aldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ederim yorumunuz için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konunun içinden ne alınması gerektiğini bilmeyenlere gereksiz gelir tabi konu

    Halen zenginlik kavramını bir anlıyamadık, 500 binlik arabaya binenede zengin, iphone 11 kullananada zengin diyen milletiz
    Hatta Marlboro içenler sizde zenginsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    Daha önce yazdığım gibi, Apple’ın tatil dönemi iade politikası 15 Kasım itibarıyla başladı. Akasya/Zorlu ve Apple Online Store’dan yapılan alışverişlerde iade tarihi 20 Ocak 2020. Apple.com’daki yardım sayfalarında bu bilgi henüz girilmemiş ama aşağıda örnek fiş mevcut. Bu uygulama, istisnasız her yıl geleneksel olarak uygulanıyor. Benzer şekilde Amazon.com.tr de bu yıl kendi sattığı ürünlerde iade tarihini 8 Ocak'a esnetti.


    Hocam sitede yazmaması bir sıkıntı çıkarmasın? Geçen sene siteyi değiştirmişler miydi?




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.