Merhaba nerde görsem kiminin ekranı sarı kiminin kasası açık bazılarında dokunmatik sorunu varmış vs. Almaya niyetim varda gerçekten böyle mi? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
iPhone 13’ler Arızalı Mı?
-
-
Güncel
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Var mı gerçekten böyle bir şey
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arızalı demeyelim de üretim bandında bazı parti ürünlerin üretim ve kalite kontrol aşamalarında sıkıntılar olduğunu düşünüyorum.
Kutudan çıkan sıfır telefonun ekranının kasasının kamerasının çizik çıkması bunun üretim sırasındaki teknik nedenlerden olduğu ve kalite kontrol aşamasında da bu kusurların gözden kaçtığını gösterir.
Önceki serilerde de bu tür olaylar olabiliyordu fakat 13 serisinde daha yaygın bir sorun var gibi. Genelde bu tür sorunlar müşteriler apple'a bildirdikçe ve ürün değişimleri yapıldıkça fabrikaya bildirilir ve yaşanan sıkıntı için fabrika taraflı üretim bandında gerekli önlemler alınır ilk birkaç aylık üretimde bu tür durumlar daha sık yaşanır daha sonraki partilerde sorunlar giderilince azalır. Direkt apple üzerinden aldığınız sürece bu durum pek sorun yaratmaz iade ve değişim hakkınızı sonuna kadar kullanabilirsiniz, 13 serisindeki olumsuz durum ise stok sıkıntısı nedeniyle değişim sürecinin uzaması.
Benim kasım başında elime ulaşan 13 telefonumun da ekranında çizgi çıktı ve değişim işlemini başlattım. Fakat bundan sonraki yıllarda bir iphone telefon alırsam kesinlikle 3-4 ay bekleyip öyle sipariş vereceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 21 Kasım 2021; 23:39:10 >
-
Apple ürünler arızalı olsa ne olacak ki? En fazla cihazı geri yollarsınız, 2 hafta içinde yenisi geri gelir :)
-
iPhone 13’ler arızalarıyla geldi ilk parti alınmaz cidden
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X