Şimdi Ara

Iphone 5 Pil Sorunu ve Kasa Soyulması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mrb arkadaşlar dün iphone 5 black cihazımı aldığım MediaMarkt aracılığıyla Brightstar garantisine yolladım.Cihazımın arızası olarak ise %30, %50 sarjda iken kapanması ve kasada darbeye bağlı olmayan soyulmalar mevcut olduğunu belirttim.Cihazımda hiç darbe izi yok.Sizce değişim olur mu?

    Not:Cihazıma iOs tanılama uyguladım ve pil servis gerektiriyor seçeneğiyle karşılaştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yvzhnphlvn -- 20 Ocak 2015; 2:15:43 >



  • Hiç mi kimse yok cevap verecek?
  • Hocam brighstar bilmem ama bende telecervice gönderdim yüzde 60 ın altında herhangi bir yerde 3G açma yada telefonla Konuşurken telefon bi anda kapanıyor açılmıyordu cevap olarak dediğiniz hataları bulamadık diyip geri gönderdiler malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam başıma gelen bir olayı anlatarak yardım edeyim cihazım da batarya ve dokunmatik sorunu vardı teleservice gönderdim cihaz 1 ay sonra işleme alındı sürekli siteden takip ettim ama bi gelişme yoktu adamları her arayışımda yedek parça bekliyoruz diye gecistiriyorlardi böyle böyle baya benim dandik eeski telefonla gezdim en sonunda gidip yasal haklarımi kullandım para iadesi çıktı parayi da dediklerinden 1 ay sonra yatırdilar bence uzak durun direk apple store a götürün derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Clariyt -- 21 Ocak 2015; 1:22:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük ihtimalle batarya değiştirip yollarlar.. Apple store ve servisler son zamanlarda değişimden çok, onarım yapmaya başladı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frux arkadaşın dediği gibi. Apple store ve servisler onarıma doğru yöneldi. Artık kolay kolay değişim olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım Ankara'da yaşadığım için Zorlu'ya gitmem biraz sıkıntı.Ama cihazda kesinlikle bir darbe yok kendi kendiliğinden kasanın yanları soyuldu buna hangi hakla kullanıcı hatası diyecekler onu merak ediyorum.Bataryayı yapıp yollasınlar önemli değil de.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İphone 15 ısınma sorunu
    9 ay önce açıldı
    iPhone 15 ekran sorunu
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yvzhnphlvn

    Anladım Ankara'da yaşadığım için Zorlu'ya gitmem biraz sıkıntı.Ama cihazda kesinlikle bir darbe yok kendi kendiliğinden kasanın yanları soyuldu buna hangi hakla kullanıcı hatası diyecekler onu merak ediyorum.Bataryayı yapıp yollasınlar önemli değil de.

    buyuk ihtimalle değişim gelir..ki bugun ip5 lerde(garanti dışı) üst tuş problemı dolayısı ıle değişim yaparlerken garantili cihazı da değiştiriler diye düşünüyorum..sonucu blidirniz.
  • Ben teleserviceye verdim değişim kararı çıktı bekliyorum. Brightstarı bilemiyorum ne yapar. Kasası düzgündü benimkinin sorunlarada erken kapanma ve bikaç birşey eklemiştim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatihgaucho kullanıcısına yanıt
    Anladım benim sorunumda hemen hemen sizinle aynı bakalım ne cevap gelicek, olumsuz bi cevap gelirse peşini bırakmam ama hata benim değil çünkü.
  • fatihgaucho kullanıcısına yanıt
    Umarım dediğiniz gibi olur sonucu yazıcam.
  • fatihgaucho kullanıcısına yanıt
    Karar çıktı swap yapıldı diye ben pek anlayamadım ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yvzhnphlvn

    Karar çıktı swap yapıldı diye ben pek anlayamadım ama.

    Cihazinizi degistirmisler hayirli olsun fakat tam anlamiyla sıfır cihaz olmuyor swap cihazlari.suan uzun uzun yazamiyorum internetten bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Night_Noise kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bende tam onu araştırıyordum.Fakat benim telefonumdan daha sağlam olacağı kesin gibi pil ve soyulmalar konusunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yvzhnphlvn

    Mrb arkadaşlar dün iphone 5 black cihazımı aldığım MediaMarkt aracılığıyla Brightstar garantisine yolladım.Cihazımın arızası olarak ise %30, %50 sarjda iken kapanması ve kasada darbeye bağlı olmayan soyulmalar mevcut olduğunu belirttim.Cihazımda hiç darbe izi yok.Sizce değişim olur mu?

    Not:Cihazıma iOs tanılama uyguladım ve pil servis gerektiriyor seçeneğiyle karşılaştım.

    Hocam bu ios tanılamayı nasıl uyguluyorsunuz?
  • Ostard kullanıcısına yanıt
    Usb ile cihazınızı iTunes'a bağlayın ve bu sayfadaki linke tıklayın.http://support.apple.com/tr-tr/HT6331
  • mümkün değil değişim olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yvzhnphlvn

    Karar çıktı swap yapıldı diye ben pek anlayamadım ama.

    Benimkide öyle oldu hocam sıfır cihaz geliyor jelatinini siz açacaksınız. Hayırlı olsun
  • fatihgaucho kullanıcısına yanıt
    Eyv teşekkürler :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.