Şimdi Ara

iphone 6 batarya-servis sorunu 1!!111!!1

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    4 aylık iphone 6 gold cihazımı 3 gün önce bataryasının kendi kendine bitmesi şikayetiyle Ankara'da Apple yetkili servise verdim. Ertesi gün cihazınızın işlemleri tamam alabilirsiniz diye mesaj geldi. İnternet üzerinden ne işlem yapılmış diye sorguladığımda telefonumun sol alt köşesinde olan çiziğin fotoğrafını çekip "Cihazınızın sorununun giderilmesi için değişimi gerekmektedir ancak fiziksel hasar tespit edilmiştir. Bin kusur liraya yenisi ile değişimini yapabiliriz." tarzı bi açıklama yapılmıştı. Telefonun batarya problemi ilk kullandığım zaman da vardı ancak genelde evde olduğum ve sınava hazırlandığım için servise götürme fırsatım olmamıştı. 9.1 güncellemesiyle batarya süresi iyice kısalıp günde 3-4 kez şarj etmem gerekince servise götürdüm. Yarın gidip telefonu teslim alacağım. Böyle bir şey, bataryanın çabuk bitmesi ile yere düşmesinin alakası olabilir mi? -ki yüksekten de düşmemişti telefonum-. Yoksa yarın gidince itiraz mı etmeliyim? Lütfen yardım11!!!!1!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aprill -- 17 Kasım 2015; 19:44:00 >







  • Tabii ki de itiraz edin. Eğer mümkünse bir şekilde İstanbul'daki Apple Store götürün veya bir tanıdığınızla gönderin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lydia'nın ilk yaptığı bir şey değil bu. Ücretli değişim talep edilen cihazları Akasya veya Zorlu ücretsiz garantiden değiştiriyor. Şansını Akasya veya Zorlu'da dene.
  • Son durum nedir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz da cizik degilde gozle kolay gorulen ezilme varsa boyle bahaneler turetiyorlar,apple da ki genius larda yapiyor bunu,umarim sorunun bir an once cozulur,senin derdinin caresi bizzat apple store dur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beter.böcek -- 16 Kasım 2015; 20:17:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede ıphone 6 var. Ve bir çok kere yere düşürdüm hatta uzerıne su bile döküldü düşmeyle olacak birşey olsa 50 kere servislik olması lazım benim telefonum hiç servislik işim olmadı çok şukur ama genelde müşterilerini üzmediğini duyuyorum apple nin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleservice'e vermiştim telefonumu. Lydia nasıl bilmiyorum. Sonuçta dün gidip itiraz ettim, dedikleri şu; sizin cihazınızın problemi evet fiziksel hasar ile ilgili olmayabilir ancak fiziksel hasar varsa bi telefonda garanti dışı kalır. Ben de telefonumu servise batarya problemi ile getirdiğimi cihazdaki çizik ile bataryasının çalışmaması arasında bir alaka varsa mekanik olarak da kanıtlamadıkları sürece böyle bir saçmalığı kabul etmediğimi söyledim. Tüketici hakem heyetine gideceğimi söyleyip telefonumu teslim almadım. Daha sonra Apple destek ile görüştüm, gerçekten kibar ve ilgiliydiler. Onlar da cihazı servisten alıp bireysel bilişim diye bir yere vermemi, bireysel bilişim ile kendilerinin bizzat irtibata geçeceğini söylediler. Bireysel bilişimden bugün telefonumu aldım, sorunun yazılımsal olduğunu, gerekli güncelleme ve testleri yaptıklarını ve kullanımda sorun devam ederse tekrar getirmemi söylediler. Telefon değişmedi sonuçta ama benim için esas sıkıntı Teleservice'in telefonumu garanti dışı bırakmasıydı. En yakın zamanda da Teleservice'i tüketici hakem heyetine sikayet edeceğim haksız para istemekten. Şikayet varda yüzlerce şikayet var bu şekilde, resmen bunu politika haline getirmişler.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    iPhone 6 Plus 8.2 Şarj
    10 yıl önce açıldı
    7 Plus Pil Sorunu
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bataryadsn kaynaklanan sorun için para almaması lazım. Bataryayı ücretsiz değiştirmesi lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.