Şimdi Ara

iPhone 6s Plus ikinciye değişim!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Yine sıkıntılı bir telefon...

    Ben ki Apple hastası olan bir genç paramı denkleştirip iki hafta önce iPhone 6s Plus 64gb siparişi verdim.
    Ancak ilk telefonda olan ekran gölgelenmesi, ahize cızırdaması ve pilin az gitmesi nedeniyle değişim yapılmıştı.

    Bugün ikinci telefon da geldi ve bunda ekran gölgelenmesi ve ahize cızırtısı sorunuyla birlikte bir de ekranın solunda bir ölü piksel çıktı!
    İkinci kez değişim yapılacak.

    Bir hevesle 3800 tl bayılarak aldığım telefonda iki kez böyle sorunlar yaşamam aklımda bir sürü soru işaretlerine yol açtı.
    Üçüncüsünde de böyle sıkıntılar yaşarsam ne yaparım bilemiyorum.

    Acaba sorun sadece Plus modellerde mi? Plus modeli iptal ettirip normalinden sipariş versem böyle sıkıntılar tekrar başıma gelir mi?







  • Cihazı teslim alıp gitmeden önce iyice kontrol et. Boşuna vakit kaybetme.

    Bazı kronik sorunlar 6S ve 6S+'ta da devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Cihazı teslim alıp gitmeden önce iyice kontrol et. Boşuna vakit kaybetme.

    Bazı kronik sorunlar 6S ve 6S+'ta da devam ediyor.
    Hocam maalesef ben Ankara'da olduğum için ancak kargo ile yapabiliyorum değişimi. Yoksa üç haftam boşuna heba olmazdı zaten
  • bravez kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun inşallah sorunsuz gelir 3. Cihazınız . Yani 3.Sü sağlam gelirse toplamda 1 ayda paranızın karşılığını almış olacaksınız. Büyük ayıp ! . 3. Telefonda zaten sorunlu gelirse lütfen haberim olsun .) . Tekrar geçmiş olsun .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lunhker

    Öncelikle geçmiş olsun inşallah sorunsuz gelir 3. Cihazınız . Yani 3.Sü sağlam gelirse toplamda 1 ayda paranızın karşılığını almış olacaksınız. Büyük ayıp ! . 3. Telefonda zaten sorunlu gelirse lütfen haberim olsun .) . Tekrar geçmiş olsun .
    Çok teşekkürler hocam gelişmeleri buraya yazacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravez

    Merhabalar,

    Yine sıkıntılı bir telefon...

    Ben ki Apple hastası olan bir genç paramı denkleştirip iki hafta önce iPhone 6s Plus 64gb siparişi verdim.
    Ancak ilk telefonda olan ekran gölgelenmesi, ahize cızırdaması ve pilin az gitmesi nedeniyle değişim yapılmıştı.

    Bugün ikinci telefon da geldi ve bunda ekran gölgelenmesi ve ahize cızırtısı sorunuyla birlikte bir de ekranın solunda bir ölü piksel çıktı!
    İkinci kez değişim yapılacak.

    Bir hevesle 3800 tl bayılarak aldığım telefonda iki kez böyle sorunlar yaşamam aklımda bir sürü soru işaretlerine yol açtı.
    Üçüncüsünde de böyle sıkıntılar yaşarsam ne yaparım bilemiyorum.

    Acaba sorun sadece Plus modellerde mi? Plus modeli iptal ettirip normalinden sipariş versem böyle sıkıntılar tekrar başıma gelir mi?

    6s modelini 4 kez değişim yaptığımı biliyorum.




  • cnr.kh kullanıcısına yanıt
    Hocam hangi nedenlerden dolayı değişim yaptırdınız? Sonunda düzgün cihaz geldi mi ?
  • bravez kullanıcısına yanıt
    Turkcel den sifir aldim, parmak izi okuma calismadi, turkcell degisim yapmiyor onarima gonderiyor. Bende apple dan sifir degistim.

    Aldigim swap urunde de ekranda ölü pixel vardi, ertesi gunude onu degistim, ucuncu cihazimda da ekranda bariz toz vardi.

    Onuda degistiler yeter dedim sattim. Baska sifir aldim yine turkcell den sifir da da ekranin tam ortasinda toz birikintileri vardi onuda degisip sattim. Gittim apple a dedim sifir alicam yeter dedim bir sorun daha cikarsa swap istemem sifir kutusunda verirsiniz tamam dediler cok sukur bunda hicbir sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnr.kh

    quote:

    Orijinalden alıntı: bravez

    Merhabalar,

    Yine sıkıntılı bir telefon...

    Ben ki Apple hastası olan bir genç paramı denkleştirip iki hafta önce iPhone 6s Plus 64gb siparişi verdim.
    Ancak ilk telefonda olan ekran gölgelenmesi, ahize cızırdaması ve pilin az gitmesi nedeniyle değişim yapılmıştı.

    Bugün ikinci telefon da geldi ve bunda ekran gölgelenmesi ve ahize cızırtısı sorunuyla birlikte bir de ekranın solunda bir ölü piksel çıktı!
    İkinci kez değişim yapılacak.

    Bir hevesle 3800 tl bayılarak aldığım telefonda iki kez böyle sorunlar yaşamam aklımda bir sürü soru işaretlerine yol açtı.
    Üçüncüsünde de böyle sıkıntılar yaşarsam ne yaparım bilemiyorum.

    Acaba sorun sadece Plus modellerde mi? Plus modeli iptal ettirip normalinden sipariş versem böyle sıkıntılar tekrar başıma gelir mi?

    6s modelini 4 kez değişim yaptığımı biliyorum.

    Nasıl bir sabır var helal olsun sizde .) . Ben olsaydım sizin yerinizde telefon haricinde çok şey değişirdi .) . En sevilen müşteri tipi adayı olmalsiniz .). Neyse sonuncuda sıkıntı yoksa geçmiş olsun diyelim .)




  • Çok şükür ilk gün gidip aldığım 6s de bi sorun yok. Geçmiş olsun sorun yaşayan arkadaşlarıma...
  • Bende geçen hafta gittim bimeksten aldım 3300 e geldi bana telefon 64gb 6s plus bi sıkıntı çıkmadı alırken bende korktum Baya Allah'a şükür bi sıkıntı çıkmadı
  • cnr.kh kullanıcısına yanıt
    Hocam işte beni korkutan şey, ben Ankara'da yaşıyorum. O yüzden böyle mağazaya gidip hızlı bir şekilde değişim yapamıyorum. Benim tek bir cihazın değişmesi bile bir hafta sürdü. Bu şekilde sürekli değişim olacaksa ben ne anladım o kaliteden... Ben sağlam cihazı denk getirene kadar iPhone 7 çıkacak anlaşılan.

    Yıllardır diğer markaların cihazlarını kullandım bu tarz hiçbir sorun yaşamadım ama en kaliteli marka olan Apple'da sağlam ürün yok!

    Daha önce daha da büyük bir sıkıntıyı iPad'imde yaşamıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravez -- 8 Ocak 2016; 21:43:58 >
  • CaNeRR kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten çok şanslıymışsınız. İkisi de sıkıntılı olunca ve arkadaşın yukarıda yazdıklarını da okuyunca gerçekten sağlam cihaz hiç gelmeyecek gibi geliyor insana.
  • Apple stoktan urun satarken ilk giren ilk cikar mantigiyla satttigindan dolayi kapali kutu degisim cihazlarinda bu tür seyler cikiyor ne yazik ki,5s ilk ciktiginda 5 defa degisim yaptirmak zorunda kalmistim
  • Hocam 6s+ kasıyor mu? Ben de 6s ve 6s+ arasında kaldım. Büyük ekranı beslerken işlemci zorlanır diye düşünüyorum ama. Emin olamadım.
  • bravez kullanıcısına yanıt
    Al dostum bi kez daha bence bu sağlam çıkacak
  • En mantıklısı imkan varsa mağazada kontrol etmek. Akasya appleda aldığım cihazı oturdum açtım masada, ölü piksel çıktı. Direk alıp başka kutu getirdiler.
  • skydiver132 kullanıcısına yanıt
    Hocam kasma yok ama bir 6s stabilitesi de yok. Yani işletim sistemi bangır bangır ben normal model için optimize edildim diye bağırıyor.
  • bravez kullanıcısına yanıt
    Çok iyi değil, çok kötü de değil.

    Büyük ekranı beslemek gerçekten sorun. Iki model arasında kaldım da. Büyük ekran cezbediyor normalde. Ama işte, sistemin akmaması benim için sorun mesela.

    Teşekkür ederim.
  • Valla ben her cihazda bir kusur buluyorum,arkadaşlarımın iphone 6s-s plus cihazlarında,çok inceleyen kıl bir insanım illaki bir yerinde birşey buluyorum,kusursuz cihaz yoktur,ya bir ölü pixel,ya kasa açıklığı,home tuşu sorunu,ekran oynaması,sarı ekran v.s.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.