ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE MERHABALAR. YAKLAŞIK 2 AY ÖNCE İPHONE 8 CİHAZIM KENDİ KENDİNE RESET ATIYORDU VE EN SONUNDA %100 ŞARJI OLDUĞU HALDE TELEFON ŞARJ ALETİNE BAĞLI KALMADAN AÇILMAMAYA BAŞLADI. APPLE GÜRGENÇLER YETKİLİ SERVİSE GÖNDERDİM TELEFONA 10 GÜNLÜK Bİ BEKLEME SONUNDA TELEFONUMA KAVUŞTUM. TELEFONU FABRİKA AYARLARINA DÖNDÜRÜP YAPILAN TESTLERDE HERHANGİ BİR SIKINTI ÇIKMADIĞINI TELEFONUMUN DONANIMSAL BİR PROBLEMİNİN OLMADIĞINI SÖYLEDİLER. TELEFONU ALDIĞIMIN HEMEN ERTESİ GÜN TELEFON TEKRARDAN KENDİNE RESET ATMAYA BAŞLADI VE TEKRARDAN AYNI SORUNLA KARŞILAŞTIM. TEKRAR SERVİSE YOLLADIM YAKLAŞIK 1 AY BEKLEME SONUCUNDA BUGÜN TELEFONUMDA CİHAZIMDA EKRAN AYRILMASI VE TIKLAMA SESİ VE PİL İLE İLGİLİ SIKINTILAR ORTAYA ÇIKTIĞINI ÖĞRENDİM. MADEM DONANIMSAL BİR SORUN VARDI NEDEN İLK SERVİSE GÖNDERDİĞİMDE BUNUNLA İLGİLİ Bİ İŞLEMDE BULUNULMADI. GEÇEN AYIN 18'İN DE VERDİĞİM TELEFONUMUN BUGÜN GELMESİ DE 20 İŞ GÜNÜNÜ GEÇTİĞİNİ GÖSTERİYOR SANIRIM. BUNUNLA İLGİLİ NEREYE BAŞVURABİLİRİM ACABA? ARKADAŞLAR SAÇMA SAPAN Bİ MAĞDURİYET YAŞIYORUM İLK İPHONE DENEYİMİM NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ BİLMİYORUM VE CİHAZI DA BU ŞEKİLDE TESLİM ALMAK İSTEMİYORUM. YARDIMCI OLABİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM
Müşteri hizmetlerini ara gerekli bilgiyi verip şikayetciyim 20 iş gününü geçti diyip şikayet edicegini söyle gerekeni yaparlar..