< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
İPHONE KUTULU DEĞİŞİM (22. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hocam sıfır ürün derken retail box dedikleri içinde aksesuar olmayan beyaz kutuda mı yoksa mağazada satılan yeni ürün kutusunda mı aldınız? Benim de aynı durum var swap verdikleri cihazın arızalı olduğunu ıspatlamam 40 gün sürdü. 4 defa Apple Akasya'ya gittim geldim. Şimdi değişim demişler ama beyaz kutu olduğu için tekrar aynı sorunlarla karşılaşmamak için kabul etmedim ve tüketici hakem heyetine başvuracağım.
-
Beyler safari ve instagram şifrelerimi kabul etmiyor neden olur ?
-
Hocam beyaz kutulu değil, normal mağazadan aldığınız gibi geliyor kutulu değişimler. Beyaz kutulu olanlar Swap büyük ihtimalle ve bana 2 defa bu şekilde değişim kararı çıkmıştı, ikisinde de cihaz arızalandı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Apple’nin ülkeye geldiğindeki saf ve temiz duygularını, kendilerini akıllı zanneden aptal insanlar, defalarca kötüye kullanarak kapalı kutu değişim işini imkansız hale getirdiler.
Yeni sistemde swap, yani arızalı ve yenilenmiş ürünü değişim kararı çıktığında sıfır diye dayayıp geçiyorlar. Bence az bile yapıyorlar. Bizim millet aldığı garantili 2. el ürünü, nasıl bozupta aynısı ile veya utanmayıp bir üst modeli ile değiştiririm diye günlerce araştırma yapmaya devam ettikçe iyi niyetli insanların burnu boktan kurtulmaz, kurtulmayacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beyler macbook pro için gider pusulası imzalayıp danışmana attım. Cihazımı teslim almaya gelecek kurye. Sormak istediğim iki soru var. İlki şarj cihazını kutuya koymasam değişim iptal olur mu? İkincisi sıfır cihaz geldikten sonra Apple’a iade edip ücretini alma durumum var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk sorunuz için kutuya şarj cihazını koymasanız herhangi bir sorun olmaz, gönderilen aksesuarlar geri dönüşüme gönderiliyor. İkinci sorunuza gelince de iade edemezsiniz hatta yasal olarak da iade hakkınız mevcut değil, yeni cihaz bedelini siz ödemediğiniz için faturada cihaz değişiminden kaynaklı olduğuna dair bir ibare yer alacak.
Onun dışında normal şartlardaki garanti, onarım ve tekrar aynı şekilde değişim haklarına sahipsiniz.
Bu arada konuya da not olsun; CRU (Customer Return Unit) denilen bu kutulu değişim türü; yerel yasalardan kaynaklı olarak bilinse de aslında Apple’ın uluslararası olarak sunduğu hizmetlerden birisi. Dolayısıyla sanıldığının aksine sadece Türkiye’ye özgü bir şey değil ama yerel yasalara göre yine benzer bir yasal düzenleme ülkemizde bulunuyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carcharies -- 13 Ocak 2023; 14:46:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar, fransadan aldığım 14 pro max cihazımın lightning soketi gevşek ve geniş açı kamerasında toz var. Şarj portu gevşek olsa da sağa sola oynamadığı sürece şarj oluyor ama ufacık bir hamle bile şarjı kesiyor ve kameradaki toz ise kozmetik olarak rahatsız edici ama fotoğrafları etkilemiyor.
Cihaz yurtdışı olduğu için zorlu veya akasyaya götüremiyorum, diğer teknik servislere yönlendirdiler. Onlar da şarj soketinde onarım yapılmadığını yeni cihaz verileceğini söylediler. Cihaz alınalı daha yeni 10 gün oldu. Yurtdışı cihaz olsa bile kutulu değişim için apple’ı darlamamı önerir misiniz. Zira swap cihazlarda ne tür sorunlar çıktığını biliyorum ve yaşadım. Ve apple kıdemli uzmanı bana her zaman olmasa da arada kutulu değişimin yapıldığını belki bu şekilde destek alabileceğimi söyledi.
Yoksa direkt dert etme telefonu kullan mı dersiniz? Ama şunu belirteyim 10 senelik iphone 5 in lightning portu çok daha sağlam tutuyor kabloyu bu cihazda ise kablo sağa sola oynuyor ve şarj bazen kesiliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhabalar hocam apple ile baya 5 6 ay gibi bir süre uğraştık swap cihaz önermem yurtdışı yükümlülüğü nedir bilmiyorum ama aynı prosedür işleniyorsa direkt değişim yapmayabilirler benim cihazın iki kere ekranı değişti bir kere swap oldu hepsi sorunluydu değişim kararı çıktı kapalı kutu geldi o bile sorunlu çıktı şansıma tekrar sıfır kapalı kutu ile değişti appleda üst üste iki kere kapalı kutu değişim alan nadirdir bence, darlayıp nedir ne değildir iyice öğrenin bence olumsuz dönüş alırsanız swaptan ziyade tamir daha mantıklı bir seçenek olabilir en azından sorunu belli
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam teşekkürler yanıtınız için. Yurtdışı da olsa beyaz kutulu servis cihazıyka değişiyormuş, zira lightning konnektörü için servis sunmuyorlar. Ama direkt ilk aşamada kutulu değişim istemek gibi bir durum var mı bilmiyorum. Aksi türlüsüne de içim el vermiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kıdemli danışman ile görüşürken swap cihazlarda genelde sıkıntı olduğunu kapalı kutu ile değişim istediğinizi söyleyin ha yok falan derlerse iletişimde kalmak istediğinizi gelen cihazda sıkıntı çıkarsa tekrardan iletişime geçeceğinizi söyleyin gelen cihazda çok ufak bir sorun bile olsa iletişime geçip kapalı kutu için bastırın 2 veya 3 parça değişimden sonra zaten değilime gider swap verirlerse umarım sıkıntı olmaz sorunsuz kullanabilirsiniz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Konuyu HORTLATMA zamanı. Arkadaşlar Entry girmemiştim apple 14 PRO Max göndermedi Türkiye de satışa çıktığı gün 13 pro max 1 TB gönderdi yani 128 yeni 1tb geldi onu da 39k ya satıp farkını koyup 14 pro max aldım. Şimdi sorun ise airpods pro cihazımda. Cihaz defalarca değişti apple kutulu değişimi kabul etti. İrlandaya başvurup airpods pro 2. nesil gönderecekler bende ki magsafe olandı. Süreç ne kadar sürer sizce yine 1 ayı alır mı. Apple değişim maili ne zaman düşer sizce unutmuşum uzun zaman oldu.
-
-
Cihaz 128 değil 1tb olarak geldi o da güzel be :)
-
bildigim kadariyla tuketici haklari kapsaminda ilk 6 ay arizali cikan urunlerde iade veya kutulu degisim hakki var. apple’dan alinan cihazlarda bu konuda zorluk cikiyor mu? cihazimin ahizesinden az ses geliyor ve ekrani diger ip13’lere gore daha az parlak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
KARGOYA VERİLDİ. PAZARTESİ BENDE :)
-
Apple'a göndermek lazım. Parlaklıkta bir şey olduğunu düşünmüyorum. Havalar sıcak iphone hep parlaklığı kısık normaldir. Ahize için aynısını diyemem. Ama basit bir hata belki kabul edilmez. Cihaz neydi?
-
GELDİ AİRPODS PRO 2.NESİL. APPLE CANDIR YA
-
Herkese iyi geceler dilerim, kapanıp açılmayan iPhone se 2020 cihazımı garanti dahilinde servise verdim servisten sorguladığımda "Cihaz incelenmek üzere Apple onarım merkezine sevk edildi" bildirimi çıkıyor. Bu değişim demek mi ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X