Şimdi Ara

işbankası int.şubesine giremiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
11.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar işbankasının internet şubesine giremiyorum şifreli isteyen kısımlarda klavye yazmıyor. fakat int kafeden girebiliyorum benim bil sorun ne yardımcı olursanız çok sevinirim



  • Büyük ihtimalle tarayıcıdan kaynaklanıyor. Farkli bir tarayıcı ile deneyin.
  • ilk satırıda müşteri numaranızı yazdıktan sonra alt satıra "tab" tuşu ile geçin, siz parola satırına yazdıklarınızı göremesenizde aslında yazıyorsunuz...yazdıklarınızı görememenizin sebebi "güvenlik çemberi 2" nin kurulu olmaması olabilir...onu mutlaka bilgisayarınıza kurun...
  • ie8 de bazı uyumsuzluklar oluyor.Bunun için tarayıcı, uyumluluk modunda çalışırsa bu sorun ortadan kalkıyor.
    Ben ie7 den 8 e geçince sizdeki sorun oluştu.Tabii hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz bilemiyorum ama ie7 ve 8 arasında ki farkı bilmeniz açısından yazdım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OTinGO

    ie8 de bazı uyumsuzluklar oluyor.Bunun için tarayıcı, uyumluluk modunda çalışırsa bu sorun ortadan kalkıyor.
    Ben ie7 den 8 e geçince sizdeki sorun oluştu.Tabii hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz bilemiyorum ama ie7 ve 8 arasında ki farkı bilmeniz açısından yazdım..

    Güvenlik Çemberi’ni yükledim, ancak şimdi şifre ve parola bilgimi giremiyorum, ne yapmalıyım?

    Windows Vista veya 7 ile birlikte İnternet Explorer 8 sürümünün çok yüksek bir güvenlik seviyesi ile çalışmasından dolayı internet şubemizde parola girişiniz sırasında sorun yaşanabilmektedir. Bu nedenle tarayıcı programınızda "Araçlar->İnternet Seçenekleri-> Güvenlik" sekmelerine giriş yapıp "Güvenilen Siteler" altınahttps://www. isbank.com.tr , http:// transfer.isbank.com.tr ve https:// transfer.isbank.com.tr adreslerini ekleyin. Aynı sekme içerisinde yer alan “korumalı mod” seçeneği işaretlenmiş ise bu işareti kaldırın ve “Tamam” butonlarını kullanarak bu pencereleri kapatın.
    Açık olan tüm tarayıcı pencerelerinizi kapatıp yeniden açtığınızda yapmış olduğunuz değişiklikler aktif hale gelecek ve sorununuz çözülecektir.
    Eğer bu aşamaları izlemenize rağmen sorun çözülmediyse 4440202 numaralı Çağrı Merkezi’ mizden destek alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxelll -- 12 Mart 2010; 14:59:34 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.