BTK'nın log deseninde istediği her şey kayıt altında. Bunların hepsi kaydedilip FTP ile BTK'ya upload ediliyor özel devre ile. Hangi ip adresine gittiğin, hangi url'leri ziyaret ettiğin. BTK her hangi bir mahkeme kararına istinaden bilgi isterse log kayıtlarından ilgili ip adresi bulunup o anda hangi pppoe kullanıcısında olduğu mac veya service id ile bulunur. Şifrelenmemiş veriler açıkça görülür. Örneğin bir whatsapp konuşması görüntülenemez ancak google'da deneme diye bir arama yaptın, url formatında bu açıkca belli olduğu için görülür. https://w ww.google.com/search?q=deneme gibi. Gizlilik için DoH veya DoT hizmetlerini kullanın. Çoğu takipten kaçınırsınız. |
İSS'da çalışıyorum. Sorularınızı sorabilirsiniz. (2. sayfa)
-
-
Bant genişliği daraltılmıyor saçma olurdu zaten. Kapasite yetersiz yani sature oluyor. Sizin sorununuzu yaşayan bir yerleşim yeri vardı 130 kadar 25-50-100 mbit aboneli. O yere 500 mbit uplink veriliyordu ve haliyle akşamları rezil bir servis vardı. 1 gbit yapılabilirdi ama bu ıplinki TT sağladığı için para istiyordu bizim isp de yapmıyordu.
Eğer isp TT altyapısından geliyor ve prime saatlerde kalite düşüyorsa bir düşün derim değiikliği.
-
Evet muhtemelen TT abonesi olsan çözülürdü ancak bir yol daha var: Mevcuttaki isp TT'ye yeteri kadar baskı yaparsa çözülür. Ek olarak Ege'deki tatil yerlerinde çözümler hep geç ya da hiç sonuçlanmıyor bunu da göz önüne al.
-
Aynısı bizim binamızda oldu.Fiber dönüşüm kapsamında kablolar çekildi bina içi kablolarıda biz çektik.
Telekom ekibi aşağıda kutuyu sonlandırdı.
Ve sistem aktif oldu.
Bunu sizin anlamanızın basit bir yolu var.
Örneğin Millenicomun sitesinden altyapı sorgulaması yapın.
Eğer orda 1000 Mbit görebilirsiniz hat aktiftir ona göre geçiş işlemini yaparsınız.
Bizde Vdsl vardı hat kontrolünü yaptık.TT sistemlerinde evimiz aktif hale gelmiş geçiş işlemini başlattık.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Fiber'de 1000 mbps altyapının olduğu bilgisinin verilmesi bir şey değiştirmiyor. Sinyal verilmedi ise eldeki dsl bağlantıyıda kaybedersin. Benim sorgulamalarımda da aktif görünüyordu ancak kutuya baktığımda optik sinyal yoktu. Bunu telekoma bildirdikten sonra sinyal verdiler ve sonra dönüşüm için başvuru yaptım.
-
Bizde öyle bir problem olması hocam işte genelde bütün işlemleri halledip ona göre sisteme giriş yapıyorlar.
Bulunduğunuz bölgede ekiplerin işgüzarlığı diyelim ona.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Eşeği sağlam kazığa bağlamak gerek hocam, burası Türkiye :) Her işin peşinden kendimiz koşmalıyız. İşgüzarlıktan ziyade iletişimsizlik olabilir. Tanımlamaları yapan vatandaş müdürlükte bilgisayar başında, sinyal verecek vatandaş sahada.
-
Öyle tabi hocam.Biz 2 yıl boyunca şikayet etmedik yer bırakmadık.En sonunda kuzenim Telekom’da işe girdi o hızlandırdı olayları yoksa fiberi dahi göreceğimiz yoktu.
Adamlar en sonunda pes etti.
Bize 1000 metre fiber kablo verdi siz bunları çekin biz bağlarız diye.
1 gecede 6 daireye kendimiz çektik :) Ertesi gün kazı çalışmaları yaptılar.
1 gün sonrada fiberi sonlandırdılar.
Kısacası 2 yıllık şikayetin sonunda 3 günde internet işini çözdüler.
Yeterki canları istesin :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Maalefes bilgim yok ama dsl iptal olmadan fiber bağlanmayabilir. Aceleci olmamakta fayda var. Ama avantajın fiber de TT ise aksi bir durumda hızlı aksiyon alınır çok dert etme. Büyükşehirde 12 saat kırsalda 48 saat eskalasyon süresi var.
-
Telekom için altyapı yapılacak mesafe, abone sayısı, maliyeti, kazısı vs. hiç birisi önemli değil. Yeterki hazırlanan projeler bütçe onayı alsın. Her sene belirlenen bölgelere belirli bütçeler ayrılıyor. Bu bütçeler içinde de en etkin şekilde harcanması planlanıyor. Kimisi istemez kapısına gelir, kimisi kapıda yatar yıllarca altyapı alamaz. Kimisinin sadece 10mbps adsl altyapısı vardır, kimisinin tt, sol, vf, turknet vs. gibi ayrı ayrı birden fazla fiber altyapısı vardır. Fiber altyapının ortak kullanımı hala yapılmıyor. Boşuna giden yatırımlar, zaman ve ulaşılabilirlik oluyor. BTK denilen yapı site engellemekten ve abonelerin loglarını istemekten başka bir şey yapmıyor.
-
Söylediklerinize harfiyen katılıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Abi fiber kutusunda fiziksel olarak optik sinyal var mı yok mu bunu müşteri hizmetleri bilmez, bilemez. Onlar planlama bölümünün yaptığı tanımlamaları görebilir sadece. Fibere dönüşüm istediğinde nakil iş emri oluşturulur, bu yüzden dsl bağlantısı kesilir. Ve bu olduktan sonra geri dönüşü yok. FTTH tanımlaması yapıldıktan sonra bakır başvurusu kapatılır. Çok emin olmak istiyorsan binanın kutusundaki bölücüye giren SC konnektörü söküp içini kontrol et, lazer varsa sinyal vardır. (Gözlere dikkat!!)
-
Çanakkale'nin Biga ilçesindeyim. Çok baskı yapmadım. Türk Telekom müdürlüğü ile konuştum. Saha Amiri ile. Bilmiyorum deyip geçiştirdi. Kontrol bile etmediler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen bilmezmiş de bari adsl kesilir demeseydi Neyse onu hallettik de şimdi fibere geçiş için talebime şok bir yanıt aldım 4. kata henüz hazır değilmiş sinyal 3 kat karşı komşuya var böyle bir durum olur mu gerçekten? şoktayım
-
4. kata çıkmıyormuymuş sinyal :)
-
Olay şu galiba ben 100 istedim bizim ilçede tt 100 veremiyormuş mh onu diyorda tersten
-
Hocam sadece beyaz daire içi kablolar varken 1000 yada 100 görünüyordu neyse onu aştık komşulara bağlandı fakat ben 2 yıl önce hattı annemden üstüme alırken ofisteki süper zeka kadın sözleşmeye mahalleyi eski adıyla yazmış faturada yeni ad var ama sözleşmede eski olunca işlem olmuyor 5. aramada aklıma gelip çözdüm olayı
@ru.celebi Asıl olay buymuş adam sözleşmedeki mahalle adını görüp öyle saçma bir olay söyledi büyük ihtimal komşuları da apartman değil mahalle komşusu anladı galiba komedi bu tr yahu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 25 Eylül 2024; 17:36:10 >
-
Elektrikçi mavi ve beyaz kabloyu ters bağlandığını görmüş onu düzeltmiş. Hocam internet ilk kesildiğinde akşam 9'da kesilmişti. Port arızası olunca DSL direkt mi kopar yoksa hız mı düşer? Sonrasında mi port değiştirdiler acaba? Anlamadım hiçbir şey. Şu anki sağlayıcı da port değişikliği için talepte bulunamıyoruz diyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi firma daha iyidir diye sorsam saçma mı olur?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Port değişkliğinde DSL hattı kopar hocam sonra tekrar gelir. Port arızasında ise bir kere başıma gelmişti düşük hız düşük snr şeklindeydi. Altyapı 64 iken binaya 17-18 geliyordu. O zaman yaklaşık 3 yıl önce Netspeed'deydim. Biraz üsteleyince port değişikliği olmuştu ve sorunum çözülmüştü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X