Hocam bugün sağlayıcıya baskı uyguladım. Migros İnternet (Oris Telekom). Port değişikliği talebinde bulunamıyoruz her sebepten dolayı diyor müşteri hizmetleri. Artık usandım. Neden bu sağlayıcıdasın derseniz? Biz TT kullanıcısıydık 2011'den beri. 2 yıl önce köye taşındık burada da 2 yıldır TT kullanıcısıydık. Aşırı gelen zamdan dolayı başta NetServices'e geçiş yapmıştım fiyat uygun ve kullanıcıları tavsiye ediyor diye. İlk bağlantı sağlandığında Hızım 13 Mbps'ydi. 6 saat sonra akşam saatlerinde DSL bağlantısı koptu. 20 günde DSL bağlantısı anca geldi. Geldiğinde ise Hız 4 Mbps'ye düşmüştü. Müşteri hizmetleri daha fazla ilgilenmedi, abonelik iptali yaptım sinirden. Sonra Migros İnternete abone oldum aktivasyon ücreti almadığı için deneme amaçlı. Sonuç yine aynı. Kuruluma gelen ekipler biz bu sağlayıcıların adını ilk defa sizden duyuyoruz demekten başka bir şey yapmıyor. Peki ben bilindik bir sağlayıcıya geçsem yardımcı olacaklar mı? O da şüpheli. Türksat Kablonet veya Netspeed'e geçmeyi planlıyorum. Orada da sonuç alamazsam superbox alacağım herhalde. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 26 Eylül 2024; 23:38:7 > |
İSS'da çalışıyorum. Sorularınızı sorabilirsiniz. (3. sayfa)
-
-
Durumunuzu anlıyorum hocam. Yalnız Kablonet'de DSL kısmına fazla ilgilenmiyor diye biliyorum. Yani sorununuzu çözemeyebilir başından savabilir. Netspeed'de ise durumunuz müşteri temsilcisi ile şansınıza kalır. 3 yıl önce benimle güzel ilgilenmişlerdi. Ancak şimdi kullanıcı sayıları artınca eski ilgiyi göremeyebilirsiniz. Superbox mevzusunda ise sizin yerinizde olsam Superbox yerine pahalı da olsa TT aboneliği başlatırım. Superbox'tan biraz daha ucuz hem de port sorununuzu halletmiş olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kapıya Türk Telekom bağlantı etiketi bırakılmış. Ön taraftaki isim - daire no kısmında adım yazıyor ama onu karalayıp, etiketin arkasına daire 5'teki çocuğun adını - daire numarasını yazmışlar.
ben kablonet kullanıyorum. öndeki kısmı yanlış yazıp mı karalamışlardır yoksa farklı bir durum olabilir mi?
-
Eskiden etiketiniz varsa ve hala duruyorsa belki onu karalayıp yeni abonenin bilgilerini yazmışlardır hocam.
-
Eski servis sağlayıcı millenicom'du. Kablonet'e geçeli de 4 ay oluyor. Millenicom da telekom altyapısı kullandığı için, bizimkini silip yenisini eklemiş olabilirler belki dediğiniz gibi.
-
E-Devlet üzerinden (Mobil/Sabit/İnternet/Kablo Tv/Uydu İşletmecilerinden Borç/Alacak Sorgulama ve Ödeme/İade İşlemleri) aktif veya pasif olan tüm aboneliklerinizi görebilirsiniz. Bilginiz dışında bir abonelik yoksa sorun olmaz hocam.
-
Teşekkürler. Şimdi kontrol ettim, bir abonelik görünmüyor. Birkaç gün sonra tekrar kontrol eder bakarım.
Sağolun.
-
Fiber de modem kirası olayına deliriyorum, elimde keenetic router var bana zyxel i dayatıyor. Sorularım:
- Devlet/BTK buna neden müdahale etmiyor.
- Şikayet etsek bir işe yarar mı?
- Modem kira ücreti ödemeyeceğim bir ISS önerir misiniz?
-
Son durumda şu şekilde. Pilot bölgelerde uygulamaya başlandı. Yeni aboneler için modemli/modemsiz seçeneği olacak.
-
Hay ağzınıza sağlık... Çok sevindim. Peki şu an geçebileceğim ISS var mı?
-
O konuda net bir bilgiye sahip değilim maalesef.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X