Şimdi Ara

İSS'da çalışıyorum. Sorularınızı sorabilirsiniz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
1.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hoşgeldiniz. 1 yıla yakın süredir bir internet servis sağlayıcıda çalışıyorum. kendi altyapısı olan olan ve ismini söyleyemeyeceğim bir iss. Merak ettiklerinizi sorun içlerinden biri olarak cevaplayayım.


    Eskiden ben de bu forumda simetrik genişlik, akk konularına destek vermiştim. Yani her iki tarafta da bulundum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kısır Hamide -- 11 Nisan 2024; 9:12:37 >



  • International Space Station olan ISS'de çalışıyorsun sandım 😀


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saldıray_TR kullanıcısına yanıt

    Aynısını düşündüm. :D

  • Turknette çalışıyorsun yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet değil.

  • İss abonelerin internet trafiğinde hangi bilgilerini görebiliyor ?

  • Özel taahhüd teklifi almak için iptal blöfü işe yarıyor mu

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Pazarlık ederken gerçekten sistemde anlık teklif mi görünüyor yoksa her satis personelinin belirli kotası var ona göre mi düşük teklif verebiliyor ayrıca düşük fiyat alabilmek için işin püf noktası nedir teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇevreMühendisi kullanıcısına yanıt

    Bildiğim kadarıyla yalnızca adres yani karşının ip ya da url'i. Btk istiyor diye tutuyorlar iss için de dert bir sürü yer kaplıyor.

  • Res+ kullanıcısına yanıt

    Isp'ye göre değişir ama bizimkinde iptal ederim diye tehdit edenleri anında kesiyoduk ancak tatlı dille pazarlık yapan ya da yine tatlı dille fiyatı şikayet eden olursa indirim yapılıyordu kişiye özel.

  • Onyargisiz kullanıcısına yanıt

    Üstteki mesajım sizin sorunuzu da yanıtlıyor.

  • turknet abonesiyim, önceden memnundum sonra prime time da özellikle maç yayın saatlerinde birşeyler olmaya başladı ve şu anda sadece küfredebiliyorum.

    bant genişliğinin kasıtlı olarak daraltıldığını düşünüyorum.

    Buna katılıyor musunuz ? Ve bana önerebileceğiniz ISS var mıdır ?

  • Hangi firmanın hangi bölümündesi bilmiyorum ama benim yaşadığım sorunu nasıl açıklarsın? Bulunduğum yerde 2 yıldır Türk Telekom abonesiydim. 14 Mbps hız alıyordum speedtestte modem arayüzünde ise 16 Mbps'ydi bu değer. Zamlardan dolayı başka bir sağlayıcıya geçtim geçen aylarda. 6 saat sonra DSL bağlantısı koptu ve 20 gün sonunda sorun çözüldü ancak hız 4 Mbit'e düştü. Sağlayıcım altyapın sorunlu diyerek daha fazla yardımcı olmadı ve sağlayıcı kaynaklı olduğunu düşünerek abonelik iptali gerçekleştirdim. Sonrasında 4 Mbps'ye bile muhtaç kaldım ve aktivasyon ve kurulum ücreti almayan Oris Telekom ile anlaşmalı olan Migros İnterneti buldum ve abone oldum yani hem de deneme yapmış olayım dedim hız ne olacak diye? Hız yine aynı durumda. Müşteri hizmetleri bana eski sağlayıcıma göre detaylı bilgi verdi port arızalıymış ekipler 3 defa gelmiş arıza kaydı açtırmıştım. Sorun çözülememiş ve boş port yokmuş. Türk Telekom'a bildirdiler. Daha fazla ileri gidemiyorlar bu süreçte. Ben sorgulama yaptığımda bulunduğum yerde boş port var olarak gözüküyor ADSL'de. İlçe müdürlüğüne gittim bana aldığın hıza şükret 1 Mbit alan var, Türk Telekom'dan çıkmasaydınız diye saçma cevaplar verdiler. Çok sinirlendim ancak bir şey demeden ayrıldım oradan çünkü işim düşecek yine onlara. Türk Telekom portlarını bu firmalara kiralıyor ve sorun anında geç ekip yolluyor ve şu an beni arızalı portta tutuyorlar. Muhtemelen Türk Telekom abonesi olsaydım bu sorun yaşanmayacaktı. Kasıtlı şekilde arızalı porta mı geçirildim yoksa gerçekten port mu arızalandı? Bir sürü soru işareti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Söylemiş olduğunuz ikisi de ihtimal dahilinde. Ancak ben birinci ihtimalin yani kötü portun size verildiği kanaatindeyim. Çözüm olarak iki yol var: ya TT abonesi olacaksınız ya da TT tarafında bir tanıdığınız enseli birisi olacak.

    Not: küçük bir ihtimalle şöyle de çözebilirsiniz. Saha ekiplerinin sokaktaki dolaba geldiğini görürseniz durumu iletin. Bir ihtimal yardımcı olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E5CE2E848 -- 19 Eylül 2024; 2:10:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saha ekibini de yakaladım ve konuştum. Onlar da eskiden de bu hızı alıyorsunuzdur normal dediler. Komşumunkini ölçtüm evi bana 50 metre uzaklıkta.13 Mbps diyorum aldırış etmiyorlar. Burası köy bu arada. Hocam ben TT'yi de aradım. Size geçiş yaparsam taahhüt ettiğiniz hız nedir diye? 6 Mbps destekliyor altyapınız dediler. İşler iyice karıştı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 19 Eylül 2024; 2:43:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Sanırım size direkten gelen siyah kabloyla modeme direkt ulaşacak şekilde hizmet veriliyor. Ev içi kablonuz var mı, TT etiketi bıraktığı pano yok değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var hocam etiket. Sorun için Türk Telekom ekibi gelmişti direğe de baktı. Evde tesisatta sorun var dedi. Elektrikçi çağırdık kabloyu tekrardan bağladı cat6'ya öyle DSL ışığı yanmıştı. Yani bağlantı kopmadan orayla oynanmadı hiç. Durduk yere kopmuştu geçiş yapınca. Sonrasında DSL bağlantısı gelince hız düştü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Elektrikçi cat6 kabloyu nasıl bağladı? Ek yaparak bağladıysa oksitlenme yapmış olabilir hocam. Bu cat6 bina dışından mı gidiyor? Eğer bina dışından gidiyorsa veya ek varsa burada problem olabilir. Daha önce buna benzer bir olay başıma gelmişti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Kısır Hamide Bakalım cevap alabilecek miyim Soru: mevcut ADSL olan sitemize fiber geldi her şey bağlı sinyal var mı bilmiyorum ama mh de bilmiyor çünkü arayıp abonelik hazır olsun dedim mh hemen randevu verip kurulum için ekip yollamaya çalışıyor fakat kutu da sinyal var mı bir haber. Diyorum tamam kuruluma gelinecek fakat mevcut ADSL kesilecek mi evet diyor eee fiberde sinyal yoksa ne olacak yada ekip sinyal olmadan nasıl kurulum yapacak diyorum cevap 15 20 güne gelebilir diyor Bu iş böyle mi oluyor fibere geçişte henüz sinyal olmasa da kurulum yapılıyor mu? ve ayrı hat olan ADSL neden fiberde sinyal olmasa da kesiliyor? cevabı merakla bekliyorum. NOT: TT abonesiyim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 21 Eylül 2024; 2:23:13 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.