Şimdi Ara

İstanbul - İzmir arası seyahat güzergahları ve deneyimler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
1
Favori
13.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Eski yollar, otoban, feribot, köprüler, güzergahlar, dinlenme alanları, yol uzunluğu, ortalama hız, seyahat süresi ve seyahat toplam maliyeti hakkında deneyimlerinizi yazabilirsiniz.


    Mesela avrupa yakasından başlayıp çanakkale yolunu deneyimlemek isterim.




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    İstanbul'dan İzmir'e Seyahat: En İyi Güzergahlar ve Deneyimler

    İstanbul'dan İzmir'e seyahat etmeyi planlıyorsanız, en iyi güzergahları ve deneyimleri keşfetmenize yardımcı olacak kapsamlı bir rehber hazırladık.

    En Mantıklı Güzergah

    İstanbul'dan İzmir'e en mantıklı güzergah, Otoyol 5 (O-5) ve Otoyol 30 (O-30) üzerinden giden yoldur. Bu güzergah, İstanbul'daki E-5 karayolundan başlar, Balıkesir ve Manisa şehirlerinden geçer ve yaklaşık 560 kilometre uzunluğundadır.

    En Kısa Yol Güzergahı

    İstanbul'dan İzmir'e en kısa yol güzergahı, Otoyol 6 (O-6) üzerinden giden yoldur. Bu güzergah, İstanbul'daki TEM otoyolundan başlar, Bursa ve Balıkesir şehirlerinden geçer ve yaklaşık 480 kilometre uzunluğundadır. Ancak, bu güzergah O-5 ve O-30 güzergahından daha az tercih edilir, çünkü trafik sıkışıklığı daha yaygındır.

    Nasıl Gidilir?

    İstanbul'dan İzmir'e gitmek için otobüs, tren, uçak veya kendi aracınızı kullanabilirsiniz. Otobüs ile yolculuk yaklaşık 8-10 saat sürerken, tren ile yolculuk 6-8 saat sürer. Uçak ile yolculuk ise en hızlı seçenektir ve yaklaşık 1 saat 15 dakika sürer.

    Geçilen Şehirler

    İstanbul'dan İzmir'e giderken O-5 ve O-30 güzergahını kullanırsanız, Balıkesir ve Manisa şehirlerinden geçersiniz. O-6 güzergahını kullanırsanız, Bursa ve Balıkesir şehirlerinden geçersiniz.

    Deneyimler

    İstanbul'dan İzmir'e giderken yol boyunca birçok deneyim yaşayabilirsiniz. Balıkesir'de Ayvalık ilçesini ziyaret edebilir, Manisa'da Spil Dağı Milli Parkı'nı keşfedebilir ve Bursa'da Ulu Cami'yi gezebilirsiniz.

    Eski Yol ile Yeni Yol Arasındaki Fark

    İstanbul'dan İzmir'e giden eski yol, Otoyol 5'ten önce kullanılan yoldu. Yeni yol olan Otoyol 5, eski yola göre daha geniş, daha düzgün ve daha hızlıdır. Eski yol hala bazı yerlerde kullanılır, ancak yeni yol tercih edilen güzergahtır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Paralı yol çok pahalı ama kısa sürede gitmek için ideal. Parasız yoldan giderken de Bursaya geldiğinizde şehir içinden değil de, alaşarköyden girip paralı yol başlangıcı tabelası görene kadar otoyoldan gidebilirsiniz. Sonradan tekrar parasız yoldan devam edebilirsiniz.

    Direk izmire gidecekseniz, mustafakemalpaşa istikametinden devam edebilirsiniz. Oradan direk balıkesir, akhisar istikametinden devam edebilirsiniz. Çanakkale tarafını kullanmadım ama sanırım rota epey uzuyor. Bigadan sonra yolların durumunu da bilmiyorum. Ama gezerek gitmek isterseniz çanakkale rotası güzeldir. Hızlı gitmek içinse balıkesir üzerinden gidilebilir.

    İzmirin neresine gitmek istediğiniz de önemli burada. Mesela bergama tarafına gidecekseniz çanakkale yolu daha mantıklı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuş Kafası -- 28 Temmuz 2021; 16:59:43 >
  • İzmir'e giderseniz tren müzesini ve araba müzesini görebilirsiniz.

  • Birkaç senedir İzmir-İstanbul gidip geliyorum. Yeni otoban hariç Körfez, Çanakkale yolu, Yalova-Yenikapı, Yalova-Pendik, Eskihisar-Topçular ve Negmar da dahil tüm güzergahlardan gidip geldim.


    Son zamanlarda artık sadece Körfezden dolaşıyorum.


    Öncelikle yeni otoban hariç bu güzergahlarda zaman sıkıntın olmayacak. Her yere radar koyuyorlar ve her gidip geldiğimde sayı artıyor yerleri de değişiyor.


    Eskihisar - Topçular 115 TL'ydi en son. Ben 65 TL falanken bıraktım kullanmayı. Birkaç sene önce gidiş geliş 80'e denk geliyordu fena sayılmazdı. Ama 115 TL de çok. Eskihisar-Topçular arası körfezden dolaşırsan ortalama 100 km mesafe. Benim aracın biri 8 lt/100 km LPG tüketimi var bu güzergahta taş çatlasın 45 TL yakar. Diğer aracım 5.3 lt/100 km LPG tüketimli taş çatlasın 30 TL yakar. Feribot yolculuğu ortalama 45 dk sürüyor, 15 dk ortalama bekleme süresi oluyor, çıkışta da D100'e çıkış bir 10-15 dk sürüyor. E zaten körfez de taş çatlasın 1.5 saat sürüyor. Bu yüzden feribot bence mantıksız bir tercih oluyor. Belki İzmir değil de Bodrum yönünden geliş olursa dinlenme maksatlı feribot tercih edilebilir.


    Avrupa yakasına geçeceksem Yalova-Pendik kullanıyordum 75 dk'da falan geçiyorduk karşıya eskiden. Şimdilerde onu da tercih etmiyorum. Zaten izinlerimizi ortalam 5-7 gün alıyoruz, yaptığımız tasarrufları İstanbul'da gezerken yemek daha mantıklı geliyor.


    Çanakkale güzergahı hem yolu hem yolculuk süresini uzatıyor. Bir kere Çanakkale-İzmir arası yorucu ve sıkıcı. Radyo da ha keza çekmiyor. Yunan radyolarında güzel şarkılar yakalarsak dinliyoruz yoksa internetten açıyoruz. Kaz dağları hariç yol zevksiz ve çok fazla şehir merkezinden geçmek gerekiyor. Çanakkale'de veya Lapseki'de feribot beklemek o yorgunluğun üzerine çok sıkıcı. Bazen beklemeden direkt feribota binebiliyorsun ama bazen de fena bekletiyor. Trakya'ya geçince radar çok fazla. Ama sabah gün doğmadan hemen önce yol çok tatlı oluyor. Sırf o keyif için geceden yola çıkılır İzmir'den.


    Körfez için İstanbul'dan D100 veya TEM (E80) kullanılabilir. Ben son zamanlarda TEM'i kullanıyorum hep. 8-10 TL civarı bir ücreti vardı ama hız sağlıyor. D100 gibi çok kalabalık olmuyor benim gidiş-dönüş saatlerimde. Kocaeli Batı çıkışından çıkıp kısa süreli Kocaeli merkeze girip Gölcük yönüne dönünce şehir trafiği pek görünmüyor.


    Kocaeli çıkışına doğru sahilde oturacak yeşillik alanlar var ama hava da sıcak olunca çok koku oluyor. Bu nedenle sıcak havalarda pas geçiyoruz. Yoksa bulutlu ve serin havada kahveleri çayları alıp tatlı bir mola verilebilir tam güzergah üstü zaten. Oturmayacaksak Opet'ten yakıt ve abur cubur alıp yola devam ediyorum. Sonrası Gölcük, Karamürsel ve hafif Yalova'da trafik olabiliyor. Kocaeli çıkışında oturulmadıysa Karamürsel sahil tercih edilebilir. Bazı mekanların kendi özel ücretsiz otoparkları var. Masa ile deniz arasında sadece yürüyüş yolu kalıyor, güzel tatlı bir esinti eşliğinde yorgunluk atılır.


    Karamürsel ve Yalova'dan sonra vur elini Orhangazi ve arkasından Gemlik. Yalova'da hiç durmuyorum bir albenisi yok bana göre. Birkaç kez merkeze inelim dedik pek beğenemedim. (Gölcük'ten çıkarken Değirmendere'de taze fındık satıyorlar yol kenarında, geçen hafta aldım yiye yiye geldik yolda.) Buralardaki trafik İzmir-Çanakkale yolundaki gibi yorucu değil, kısa sürüyor ve yol hem uyutmuyor hem manzarası tatlı. Karamürsel'e battı çıktı yaptılar baya rahatlattı yolu. Yalova çıkışındaki virajlı rampa da çok tatlı oluyor. Fakat Yalova'ya gelişte bu yokuştan inerken dikkat gerekiyor hiç belli etmiyor ama virajlar yoldan çıkarır arabayı.


    Gemlik virajları sonrası Bursa'ya dümdüz iniyorsun, Bursa girişi Alaşarköy'den yeşil tabela İzmir yönü sonrasında Görükle'den sonraki çıkışa kadar ücretsiz. Çevreyoluna çıkınca ilk Oksijen tesislerinde wc molası verip Starbucks'tan kahvelerimizi alıyorum. Sonra yine yola devam.


    Karacabey civarlarından geçerken şanslıysanız atları görürsünüz koca arazide. Sırf biraz daha seyredeyim diye yavaş geçiyorum oradan.


    Yemek vakti geldi. Susurluk'ta bir tostçumuz vardı aile dükkanı. Paralı yol açılınca kapattılar dükkanı. Hem tostumuzu yer ayranımızı içer üstüne de çay keyfi yapardık hem de sohbet muhabbet biraz yorgunluk alırdı. Şimdi başka bir tostçu var. Orada da ne samimiyet var ne de tostu güzel. Hırgür içinde sipariş falan. Birkaç kez girdik bir daha girmedik. Belediye tesisleri eh işte. Yasa desen fiyat şişirmiş çiğ börek 25 TL olur mu ya bir de yarım saat sıra bekliyorsun. Susurluktaki Köfteci Yusuf da pek tercih edilesi değil. Bir tost keyfimiz vardı yalan oldu. Şimdilerde yine çok kalabalık olmayan esnaflığı düzgün başka bir tostçu arıyorum.


    Susurluk'tan çıkınca Festiva var büyükçe. Yeme-içme alışveriş ve kahve molası için yol üstü temiz sayılan bir yer. Fakat fiyatlar bir tık yukarıda normale göre. Kalabalık oluyor ben genelde tercih etmiyorum burada durmayı. Bir kahve için 20 dk sırada beklemek hoşuma gitmiyor. Bir de burada durursanız arabayı mutlaka ana yola en yakın noktaya park edin. Dükkanlara yakın park ederseniz arabaları yıkıyorlar bir de durduk yere diskleri yamultmayın.


    Yola çıkınca Balıkesir sonrası ara sıra yörük çadırları Oba Otağ Kervan gibi adlarla mekanlar var. Hiç durmadım ama merak ediyorum. Buralarda bir yerde güzel tatlı bir mekan vardı. Çay içelim temiz hava alalım diye durduk ama sahibi herhalde çilingir sofrası kurduracağız zannetmiş çayları asık suratla getirince havamız kaçtı, çay da kötüydü. Kalktık gittik Sonrası zaten Balıkesir, Akhisar ve Manisa, İzmir. Bu yolda ekstra dikkate değer bir şey görmedim hiç. Kavunlar da güzel değil boşuna durmayın. 3 tanesi 10 TL dedikleri kavunlar pörsümüş küçücük 3. sınıf kavunlar. Çöpe atsan için acımaz. Vitrindeki güzel görünümlü kavunlar da maket. Gerçek değil. Şimdiye kadar birkaç kez kavun aldım ama 1 kere ne esnafına denk geldim ne de güzel kavuna.


    Akhisar'a da yeni çevreyolu yaptılar, merkezi görmeden kenardan geçip gidiyorsun yol da bomboş.


    LPG almak için Saruhanlı civarlarındaki istasyonların fiyatları İzmir'den daha ucuz. Dönüşte yakıt buralarda bittiği için alıyorum bir yamuğunu görmedim.


    -----------


    İstanbul havalimanı tarafı - İzmir yolculuğumuz (veya tersi) duruma göre 8-10 saat arası sürüyor. Yolda çok duruyorum su, kahve, wc için. Yol durumu, mola sayısı, trafik durumu, hız ortalaması veya varış yerime göre süre değişiyor doğal olarak. Yolculuğu mecburi olarak değil ayrı bir keyif olarak gördüğümden imkanlar çerçevesinde tadını çıkarmaya çalışıyoruz.


    İstanbul Havalimanı tarafına gelirsem ortalama 650 km 10 saat, Kadıköy'e gelirsem ortalama 560 km 8-9 saat yolculuk yapıyoruz. Hangi araçla gittiğimize de bağlı, geçenlerde Twingo ile gittik 10 saatten biraz fazla sürmüştü. Hız kurallarına uyarım, güvenli yolculuk vazgeçilmezimdir. Herkese de sakin sürüş ve kurallara uymayı tavsiye ederim.





  • canocan_07 kullanıcısına yanıt
    Adam ne yazdı bee, yolu gittim geldim okurken :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canocan_07

    Birkaç senedir İzmir-İstanbul gidip geliyorum. Yeni otoban hariç Körfez, Çanakkale yolu, Yalova-Yenikapı, Yalova-Pendik, Eskihisar-Topçular ve Negmar da dahil tüm güzergahlardan gidip geldim.


    Son zamanlarda artık sadece Körfezden dolaşıyorum.


    Öncelikle yeni otoban hariç bu güzergahlarda zaman sıkıntın olmayacak. Her yere radar koyuyorlar ve her gidip geldiğimde sayı artıyor yerleri de değişiyor.


    Eskihisar - Topçular 115 TL'ydi en son. Ben 65 TL falanken bıraktım kullanmayı. Birkaç sene önce gidiş geliş 80'e denk geliyordu fena sayılmazdı. Ama 115 TL de çok. Eskihisar-Topçular arası körfezden dolaşırsan ortalama 100 km mesafe. Benim aracın biri 8 lt/100 km LPG tüketimi var bu güzergahta taş çatlasın 45 TL yakar. Diğer aracım 5.3 lt/100 km LPG tüketimli taş çatlasın 30 TL yakar. Feribot yolculuğu ortalama 45 dk sürüyor, 15 dk ortalama bekleme süresi oluyor, çıkışta da D100'e çıkış bir 10-15 dk sürüyor. E zaten körfez de taş çatlasın 1.5 saat sürüyor. Bu yüzden feribot bence mantıksız bir tercih oluyor. Belki İzmir değil de Bodrum yönünden geliş olursa dinlenme maksatlı feribot tercih edilebilir.


    Avrupa yakasına geçeceksem Yalova-Pendik kullanıyordum 75 dk'da falan geçiyorduk karşıya eskiden. Şimdilerde onu da tercih etmiyorum. Zaten izinlerimizi ortalam 5-7 gün alıyoruz, yaptığımız tasarrufları İstanbul'da gezerken yemek daha mantıklı geliyor.


    Çanakkale güzergahı hem yolu hem yolculuk süresini uzatıyor. Bir kere Çanakkale-İzmir arası yorucu ve sıkıcı. Radyo da ha keza çekmiyor. Yunan radyolarında güzel şarkılar yakalarsak dinliyoruz yoksa internetten açıyoruz. Kaz dağları hariç yol zevksiz ve çok fazla şehir merkezinden geçmek gerekiyor. Çanakkale'de veya Lapseki'de feribot beklemek o yorgunluğun üzerine çok sıkıcı. Bazen beklemeden direkt feribota binebiliyorsun ama bazen de fena bekletiyor. Trakya'ya geçince radar çok fazla. Ama sabah gün doğmadan hemen önce yol çok tatlı oluyor. Sırf o keyif için geceden yola çıkılır İzmir'den.


    Körfez için İstanbul'dan D100 veya TEM (E80) kullanılabilir. Ben son zamanlarda TEM'i kullanıyorum hep. 8-10 TL civarı bir ücreti vardı ama hız sağlıyor. D100 gibi çok kalabalık olmuyor benim gidiş-dönüş saatlerimde. Kocaeli Batı çıkışından çıkıp kısa süreli Kocaeli merkeze girip Gölcük yönüne dönünce şehir trafiği pek görünmüyor.


    Kocaeli çıkışına doğru sahilde oturacak yeşillik alanlar var ama hava da sıcak olunca çok koku oluyor. Bu nedenle sıcak havalarda pas geçiyoruz. Yoksa bulutlu ve serin havada kahveleri çayları alıp tatlı bir mola verilebilir tam güzergah üstü zaten. Oturmayacaksak Opet'ten yakıt ve abur cubur alıp yola devam ediyorum. Sonrası Gölcük, Karamürsel ve hafif Yalova'da trafik olabiliyor. Kocaeli çıkışında oturulmadıysa Karamürsel sahil tercih edilebilir. Bazı mekanların kendi özel ücretsiz otoparkları var. Masa ile deniz arasında sadece yürüyüş yolu kalıyor, güzel tatlı bir esinti eşliğinde yorgunluk atılır.


    Karamürsel ve Yalova'dan sonra vur elini Orhangazi ve arkasından Gemlik. Yalova'da hiç durmuyorum bir albenisi yok bana göre. Birkaç kez merkeze inelim dedik pek beğenemedim. (Gölcük'ten çıkarken Değirmendere'de taze fındık satıyorlar yol kenarında, geçen hafta aldım yiye yiye geldik yolda.) Buralardaki trafik İzmir-Çanakkale yolundaki gibi yorucu değil, kısa sürüyor ve yol hem uyutmuyor hem manzarası tatlı. Karamürsel'e battı çıktı yaptılar baya rahatlattı yolu. Yalova çıkışındaki virajlı rampa da çok tatlı oluyor. Fakat Yalova'ya gelişte bu yokuştan inerken dikkat gerekiyor hiç belli etmiyor ama virajlar yoldan çıkarır arabayı.


    Gemlik virajları sonrası Bursa'ya dümdüz iniyorsun, Bursa girişi Alaşarköy'den yeşil tabela İzmir yönü sonrasında Görükle'den sonraki çıkışa kadar ücretsiz. Çevreyoluna çıkınca ilk Oksijen tesislerinde wc molası verip Starbucks'tan kahvelerimizi alıyorum. Sonra yine yola devam.


    Karacabey civarlarından geçerken şanslıysanız atları görürsünüz koca arazide. Sırf biraz daha seyredeyim diye yavaş geçiyorum oradan.


    Yemek vakti geldi. Susurluk'ta bir tostçumuz vardı aile dükkanı. Paralı yol açılınca kapattılar dükkanı. Hem tostumuzu yer ayranımızı içer üstüne de çay keyfi yapardık hem de sohbet muhabbet biraz yorgunluk alırdı. Şimdi başka bir tostçu var. Orada da ne samimiyet var ne de tostu güzel. Hırgür içinde sipariş falan. Birkaç kez girdik bir daha girmedik. Belediye tesisleri eh işte. Yasa desen fiyat şişirmiş çiğ börek 25 TL olur mu ya bir de yarım saat sıra bekliyorsun. Susurluktaki Köfteci Yusuf da pek tercih edilesi değil. Bir tost keyfimiz vardı yalan oldu. Şimdilerde yine çok kalabalık olmayan esnaflığı düzgün başka bir tostçu arıyorum.


    Susurluk'tan çıkınca Festiva var büyükçe. Yeme-içme alışveriş ve kahve molası için yol üstü temiz sayılan bir yer. Fakat fiyatlar bir tık yukarıda normale göre. Kalabalık oluyor ben genelde tercih etmiyorum burada durmayı. Bir kahve için 20 dk sırada beklemek hoşuma gitmiyor. Bir de burada durursanız arabayı mutlaka ana yola en yakın noktaya park edin. Dükkanlara yakın park ederseniz arabaları yıkıyorlar bir de durduk yere diskleri yamultmayın.


    Yola çıkınca Balıkesir sonrası ara sıra yörük çadırları Oba Otağ Kervan gibi adlarla mekanlar var. Hiç durmadım ama merak ediyorum. Buralarda bir yerde güzel tatlı bir mekan vardı. Çay içelim temiz hava alalım diye durduk ama sahibi herhalde çilingir sofrası kurduracağız zannetmiş çayları asık suratla getirince havamız kaçtı, çay da kötüydü. Kalktık gittik Sonrası zaten Balıkesir, Akhisar ve Manisa, İzmir. Bu yolda ekstra dikkate değer bir şey görmedim hiç. Kavunlar da güzel değil boşuna durmayın. 3 tanesi 10 TL dedikleri kavunlar pörsümüş küçücük 3. sınıf kavunlar. Çöpe atsan için acımaz. Vitrindeki güzel görünümlü kavunlar da maket. Gerçek değil. Şimdiye kadar birkaç kez kavun aldım ama 1 kere ne esnafına denk geldim ne de güzel kavuna.


    Akhisar'a da yeni çevreyolu yaptılar, merkezi görmeden kenardan geçip gidiyorsun yol da bomboş.


    LPG almak için Saruhanlı civarlarındaki istasyonların fiyatları İzmir'den daha ucuz. Dönüşte yakıt buralarda bittiği için alıyorum bir yamuğunu görmedim.


    -----------


    İstanbul havalimanı tarafı - İzmir yolculuğumuz (veya tersi) duruma göre 8-10 saat arası sürüyor. Yolda çok duruyorum su, kahve, wc için. Yol durumu, mola sayısı, trafik durumu, hız ortalaması veya varış yerime göre süre değişiyor doğal olarak. Yolculuğu mecburi olarak değil ayrı bir keyif olarak gördüğümden imkanlar çerçevesinde tadını çıkarmaya çalışıyoruz.


    İstanbul Havalimanı tarafına gelirsem ortalama 650 km 10 saat, Kadıköy'e gelirsem ortalama 560 km 8-9 saat yolculuk yapıyoruz. Hangi araçla gittiğimize de bağlı, geçenlerde Twingo ile gittik 10 saatten biraz fazla sürmüştü. Hız kurallarına uyarım, güvenli yolculuk vazgeçilmezimdir. Herkese de sakin sürüş ve kurallara uymayı tavsiye ederim.

    Hocam ellerinize sağlık. Yolu adeta yalayıp yutmuşunuz. Bu arada 9 10 saate ist muğla arası yapıyorum. Siz bayağı olması gereken yolculuğu yapıyorsunuz. Otoban ucuzlarda bunlar anı olarak kalır inşallah.👍




  • Temmuz başında İstanbul - Ayvalık yolculuğum oldu. Komple paralı yoldan gittim. Bir kere Yalova’da eski yoldan gideyim diye normal yola geçme girişimim oldu, bir anda kalan mesafe 1 buçuk saat artınca ve çıkar çıkmaz garip bir yoğunluk olunca ilk sapaktan İzmir otobanına giriş yaptım. Çanakkale, İzmir yolcuları da bu otobanı kullanıyor ve gerçekten konforlu bir yolculuk yapıyorsunuz. İki çocuk ve eşimle 2 saat rahat rahat sohbet ederek gitme fırsatı oldu. İstanbul trafiği ve d100deki dur kalkları düşündükçe hiç pişman olmadım.

    Bence bu yolun tek dezavantajı (fiyatından başka) alışık olduğunuz şekilde farklı şehirleri ziyaret etme duygusu olmuyor. Ben mola bile vermedim mesela. 5 saatte İstanbul’dan Balıkesir’e geçmiş olduk. Otoyol, kalitesi ve sakinliği ile yolculuğu keyifli kılıyor.

    Burada ilginç birsey de var. Arkadaşım benden bir hafta sonra körfezi dolaşarak aynı yere gitti. Onda da iki çocuk var, otoban ve köprü parası vermedi ama hem yol çok uzun sürmüş hem de yolda mola vermek zorunda kalmışlar Susurluk tarafında ve otoyol parası kadar parayı yiyeceğe vermişler. İsin kötüsü Susurluk’taki yorsan tesislerinin tost ve ayranları gerçekten çok kötüymüş. Pişman oldu yanı.

    İzmirden gelirken paralı yolu tercih eden varsa Balıkesir civarı Köfteci İsmail olan mola yerinde mutlaka durmalı. Ben pek sevmem normalde bu restoranı ancak adamların et dürümünün tadı hala damağımda. İki yarım dürüm menü ve 1 latteye 28tl verdim. Beklentim sıfırdı. Hayatımda yedigim en iyi et döner listesinde ilk 3e girer.




  • Bu hafta Muğla Bursa yolculuğum olacak otoyola Aydından girsem Bursa ya kadar kesintisiz otoban yolculuğu yapabiliyorum değil mi bir de İzmir Bursa arasındaki otoyol yeni yapılan pahalı otoyol mu

  • 9 ağustos da istanbul dan izmire geçeceğim.
    İstanbulu hiç bilmiyorum.
    Kardeşimin evi var halkalı atakentte.Yolculuk buradan başlıyacak.
    Osmangazi köprüsü ve istanbul izmir paralı yolunu kullanmadan nasıl giderim.
    Yolculuk yaklaşık kaç saat sürer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali2037

    Bu hafta Muğla Bursa yolculuğum olacak otoyola Aydından girsem Bursa ya kadar kesintisiz otoban yolculuğu yapabiliyorum değil mi bir de İzmir Bursa arasındaki otoyol yeni yapılan pahalı otoyol mu

    Aydın'dan otobana girince İzmir Işıkkent gişelerinde (kameralı gişe bölümleri olmayan) otoban bitiyor çevreyolu başlıyor. Tek fark geçtiğiniz saate göre yoğun trafik olabilir. Yol yine otoban ama bu bölüm ücretsiz.


    Kameralı bölümü geçince yol ayrımı var, İstanbul Ankara tabelasını takip ediyorsunuz. Uzunca tatlı bir yokuş aşağı yolculuktan sonra yol sola doğru kavis çizdikten sonra sağa doğru İstanbul Ankara (E881) tabelasını göreceksiniz, oradan girip yolu takip edin. Tünellerden sonra İstanbul yönünde Bursa yolu başlamış oluyor. Evet pahalı otoyol bu.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: canocan_07

    Aydın'dan otobana girince İzmir Işıkkent gişelerinde (kameralı gişe bölümleri olmayan) otoban bitiyor çevreyolu başlıyor. Tek fark geçtiğiniz saate göre yoğun trafik olabilir. Yol yine otoban ama bu bölüm ücretsiz.


    Kameralı bölümü geçince yol ayrımı var, İstanbul Ankara tabelasını takip ediyorsunuz. Uzunca tatlı bir yokuş aşağı yolculuktan sonra yol sola doğru kavis çizdikten sonra sağa doğru İstanbul Ankara (E881) tabelasını göreceksiniz, oradan girip yolu takip edin. Tünellerden sonra İstanbul yönünde Bursa yolu başlamış oluyor. Evet pahalı otoyol bu.



    Alıntıları Göster

    Çok teşekkür ederim yolu karıştırır mıyım diyordum ayrıntılı bir şekilde yazmışsınız





  • SARIKIRMIZI 01 S kullanıcısına yanıt

    Yenikapidan bandirma veya mudanya feribotuna binebilirsiniz. En rahati ve mantiklisi yenikapidan feribot ama mudanya mi bandirma mi bilmiyorum. Galiba mudanya daha mantikliydi

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.