Şimdi Ara

istanbul-izmir arası parasız yol hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
88.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • navigasyonda belirtilen iki yol var e881 parasız olan yol mu? osmangazi köprüsünden sonra e881 den mi devam edicem yoksa 0-5 yolundan mı? istanbul-izmir arası parasız yol hangisi?



  • Arkadaş doğru söylemiş bursanın çıkışında otoban ayrılıyor levhalardan takip edebilirsiniz. Mavi renkli izmir yazısını takip edin. O yol izmire kadar parasız devam ediyor.

    İzmirden gelişte de bornovada ege üniversitesi önünden geçen yoldan akhisar manisa ya ayrılın sol taraftan o yol dümdüz sabuncubeli tünellerine ardından manisa akhisar balıkesir susurluk mustafakemalpaşa ve bursa çevreyoluna ayrılıp istanbula devam ediyorsunuz. İyi yolculuklar...
    Arkadaş sen varya ayvayı yemişsin istediğin kadar eski yoldan git istediğin navigasyonu kullan şerefsiz navigasyonlar önceden yol değişimini sorarlardı şimdi öyle bir ayarlamışlarki sormadan bi bakmışsın o paralı yola çoktan vermi hemde bunu 1-2 defa değil tüm yol boyunca yaptı ne koparırlarsa kar mantığı heralde :) ben navigasyonu açık bıraktım ama hiç dinlemedim çünkü zaten seçmeme rağmen defalarca hiç sormadan bilgi vermeden değiştirdi o yüzden tabela takip ettim başka çaren yok sende öyle yap yoksa laps diye geçirirler
    Yapay Zekanın Yanıtı

    İstanbul-İzmir Arası Parasız Yol Tarifesi

    İstanbul'dan İzmir'e kara yoluyla ulaşmak için ücretli ve ücretsiz olmak üzere iki farklı yol seçeneği bulunuyor. Ücretsiz yol seçeneği, E881 Devlet Karayolu olarak da biliniyor.

    E881 Ücretli mi?

    Hayır, E881 karayolu ücretsiz bir yoldur. Bu nedenle İstanbul-İzmir arası yolculuğunuzu ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz.

    İstanbul-İzmir Parasız Yol Tarifi

    İstanbul'dan İzmir'e parasız yoldan gitmek için şu adımları izleyebilirsin:

    • İstanbul'dan E881 Otoyolu'na bağlan.
    • E881 Otoyolu'nu Bursa, Balıkesir ve Manisa üzerinden takip et.
    • İzmir'e ulaştığında E881 Otoyolu'ndan çıkış yap.

    Notlar:

    • E881 karayolu bazı bölümlerinde çift şeritli, bazı bölümlerinde ise tek şeritlidir.
    • Yolculuk süresi trafik yoğunluğuna bağlı olarak yaklaşık 7-8 saat sürmektedir.
    • Yolda mola vermek için dinlenme tesisleri bulunmaktadır.
    • Güncel yol durumu ve olası yol çalışmaları hakkında bilgi almak için resmi kaynakları takip etmeyi unutma.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Osmangazi den sonra Bursa'ya kadar 33.5 lira otoban var. Bursada bir süre ücretsiz otobanda gidiyorsunuz. Sonra tekrar ücretli otobana giriyorsunuz veya eski yoldan gidiyorsunuz. Sanırım görükle tarafındadır yeni otoban. Ben olsam o şekilde yapardım. Bursa'ya kadar otoban bursadan sonra ücretsiz yol



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakaniko -- 13 Ağustos 2019; 21:42:3 >
  • E881 kısmen paralı olması lazım mapste sağ üstte seçenekler var ordan ücretli yolları kullanma'yı seçin balıkesir manisa izmir olarak çizer rotayı
  • Arkadaş doğru söylemiş bursanın çıkışında otoban ayrılıyor levhalardan takip edebilirsiniz. Mavi renkli izmir yazısını takip edin. O yol izmire kadar parasız devam ediyor.

    İzmirden gelişte de bornovada ege üniversitesi önünden geçen yoldan akhisar manisa ya ayrılın sol taraftan o yol dümdüz sabuncubeli tünellerine ardından manisa akhisar balıkesir susurluk mustafakemalpaşa ve bursa çevreyoluna ayrılıp istanbula devam ediyorsunuz. İyi yolculuklar...
  • Haritanıza şimdi baktım siz dikilidesiniz sanırsam. Dikiliden o geçtiğiniz yolu pek tavsiye etmem biraz yolunuz uzar ama akhisar üstünden geçerseniz ücretsiz eski yoldan devam edebilirsiniz. Eğer dikiliden akhisar yolunu kullanacaksanız akhisara yaklaşırken süleymanlıdan sonra medar var ve orda otobanın kavşağı var oraya olabildiğince yavaş girin
  • Arkadaş sen varya ayvayı yemişsin istediğin kadar eski yoldan git istediğin navigasyonu kullan şerefsiz navigasyonlar önceden yol değişimini sorarlardı şimdi öyle bir ayarlamışlarki sormadan bi bakmışsın o paralı yola çoktan vermi hemde bunu 1-2 defa değil tüm yol boyunca yaptı ne koparırlarsa kar mantığı heralde :) ben navigasyonu açık bıraktım ama hiç dinlemedim çünkü zaten seçmeme rağmen defalarca hiç sormadan bilgi vermeden değiştirdi o yüzden tabela takip ettim başka çaren yok sende öyle yap yoksa laps diye geçirirler
  • google map icin ayarlardan ücretli yol seçeneğini kapatın. parasız yoldan götürecek
  • Ehliyeti manavdan almadıysanız mavi tabelaların ücretiz olacağını, yeşillerin ise otoban olacağını bilmeniz lazım.
  • Maps teki ücretsiz yol seçeceğini bilmiyordum,burada yazılınca öğrendim.Bende Antalya-Armutlu yapacaktım sürekli kısa sürelide olsa o5 i veriyordu.
  • Cevaplar içn teşekkürler arkadaşlar. Orhangazi köprüsünden sonra İzmir paralı yoluna girdim. Girmeden önce bir süre ücretsiz yoldan gittim navigasyonla. Ayarlardan ücretli yolları kapattım fakat bir yerden sonra öyle bir yola soktuk beni dönüş yoktu(navigasyonda görünüyordu) ve mecburen ücretli yola girdim.

    Aslında paralı daha iyi oldu. Bir ara 30 km ücretsiz İzmir yolundan gittim, solu kapatan doblolar mı dersiniz, 120 le giderken ve önümde aynı hızda araçlar varken kıçımıza kadar girip selektör yapanlar mı dersiniz... Baya hareketli bir yoldan sonra ücretli yol gayet güzel geldi. Kendi halinde sakin 3 şeritli yoldan 140_150 km hızla ulaştık dikiliye. Osmangazi 103 tl, İzmir paralı yolundan soma çıkışından ayrıldım orda da 51 TL ödedim. Toplamda 154 tl masraf oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat8550 -- 19 Ağustos 2019; 11:15:35 >
  • Yeşil tabelalar paralı yoldur uzak dur. Navigasyon kullanmana gerek yok. Çok basit bir istikamet.0
  • murat8550 kullanıcısına yanıt
    Yeni yol mükemmel olmuş, İstanbul-Muğla arası kullandık. 140 ile giderken sanki o hızla gidilmiyor hissiyatı veriyor. Viyadük bağlantı noktaları hariç yolda sarsıntı yapacak yer yok. Ama gelelimki köprü ve otoyol ücretlerine, yaktığın yakıttan daha fazla tutar ödüyorsun.
  • Kasto_37 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle... Ücretlerin bu kadar yüksek olması en büyük problem.

    Tabiki gönül isterki çok güzel demiryolları yapılsa bu kadar yakıt tüketimi olmasa.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.