Şimdi Ara

Istanbulda kullanilmis araba mi baska sehirde kullanilmis araba mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba kafama takılan bir şey var araba alacağım 2 araç arasında kaldım.2000 model bir araç.2 aracın da fiyati aşağı yukarı aynı.Fakat kmleri farklı. Aracın biri istanbulda 190 bin kmde,diğeri kütahyada 270 binde. Istanbulda kullanilan araçtan hayir gelmez diyor cevremdekiler.Asiri dur kalk yapiliyor,araç istanbulda çok yorulur vs sebepler...Ama diğer aracin da kmsi cok yüksek,motoru falan ariza cikarabilir,değişim isteyebilir diye korkuyorum. Sizce kmsi düşük istanbul aracı mı yoksa kmsi yüksek normal bir sehirde kullanilmis araç mı tercih edilmeli ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Çevrendekiler avelmiş kusura bakma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ikisi de tehlikeli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de bu konuda şu şekide düşünürüm.. istanbulda trafikte bakımsız bir araba yürüyemez.. bakım yaptırmazsan yolda kalma ihtimalin %95 bu da seni düzenli bakıma iter. kütahyada ise bütük ihtimalle motor ısınmadan gideceğin yere varıyorsundur ve de bakımsız da olsa araç belli etmeyebilir ;)

    bi de böyle düşünün...
  • İstanbulda yoğun trafikte araba kullananların çoğu şirket flo aracı, bide parası çok olanlar.



    Günlük işe gidenler ,otobüs servis kullanıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbulda dur kalk yapan bir motor.
    kütahyada taşra yollarda mahvolan araba .
    başka bir tercihde yapabilirsiniz. para sizin seçim sizin.
  • İstanbulda 190, kutahyada 200 yapsa sartlar esit olurdu. Fakat arabanin sadece km'sine bakmak yanlis. Daga bayira vurulan icinde keci koyun tasinan, bakimlari zamaninda yapilmayan bir arabada olabilir.
    Km takintiniz olmasin, max 250.000 limiti koyun kafanizda cebinizde rahat etsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Motoru degisen arac alinir mi
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Senkei kullanıcısına yanıt
    Mesela ? Önerdiğin bir seçim var mı
  • Km konusunda gerçekten çok takıntılıyım da bu model arabanın da kmsi elbet 250.000 den fazla oluyor.Az olanlar da işte ya istanbulda oluyor ya başka bir şey çıkıyor...Bu gidişle araba alamayacağım herhalde
  • hocam 200bini aşmış araçlar birçok şehirde dolaşmış olabilir bilemiyorum.
    bizim dediklerimiz genel öngörüler. ankaranın yolları iyi derler genelde. trafiğini bilmiyorum.
    bursa, yalova, balıkesir olabilir.
    sizin aradıgınız araç ve bütçe nedir merak ettim.
  • Kütahya'da motor ısınmadan stop edilmiş olma ihtimali dur kalk yapmasından daha çok kafa yoruyor.
    Dur kalk yapan arabanın en çok baskı balatası yıpranır bir de çok yakar. Onun dışında sürekli dur kalk motoru çok da yormaz. Baskı balatası yıpranan bir arabanın da baskı balatası değişir.
    İstanbul'daki araba diriyse alınır yani niye alınmasın?
  • Istanbulda trafikte 200bin km yapmış bir motor, saat baz alırsak diğer şehirlerdeki 200bin km araca göre daha fazla saat çalışmış olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Kütahya'da motor ısınmadan stop edilmiş olma ihtimali dur kalk yapmasından daha çok kafa yoruyor.
    Dur kalk yapan arabanın en çok baskı balatası yıpranır bir de çok yakar. Onun dışında sürekli dur kalk motoru çok da yormaz. Baskı balatası yıpranan bir arabanın da baskı balatası değişir.
    İstanbul'daki araba diriyse alınır yani niye alınmasın?

    Bir araç 100 kilometreyi 2 saatte gidiyor. Diğer araç 8 saatte. İkisinin çevirdiği devir aynı mıdır? Tabi ki bu bir çok etkene bağlı. Ama istanbulla anadolu şehrindeki araba aynı şartlarda aynı kilometreyi yaparsa istanbuldaki kat kat fazla yıpranır + Dolandırıcısı çok olur.



    Sebeplerine gelirsek



    Doğru düzgün park yeri yok sağı solu sürtülmüş oluyor çoğunun.

    Sürekli dur kalk trafikte araçlar. Adam akıllı hızlanıp yol alamıyor hep vitesle oynuyor sürücü.

    Nem yüzünden kasası daha erken paslanıyor. Kışında yediği tuzu temizletmiyor çoğu sürücü. O da pasa sebep oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben küçük şehirden hatta istanbul dışından araba almam şahsen.

    Birincisi, ufak yerlerdeki araçlar pahalı oluyor hele hele km'si de düşükse yeme de yanında yat. Sıfır corolla 60 bin lirayken efsane kasa diye kendi çaplarında şahaneleştirdiklerini 65'e satmaya çalışan adamları gördüm.

    İkincisi, istanbul'daki çoğu kişinin zamanı değerli, keyfe keder satayım, şöyle edeyim durumu olmuyor. Bu ne sağlıyor derseniz, küçük şehir adamıyla araç almak için buluşun, şurasında bu varmış dersiniz size çıkışır, aracı ekspertize götümek istersiniz size çıkışır, beğenmiyorsan alma kardeşim havasu beni öldürüyor.

    Üçüncüsü, istanbul'daki ustalar daha geniş skaladaki bir araç stoğuyla ilgileniyorlar, bostancı sanayi sitesine git, porsche panamera ile astra'yı aynı yerde tamir ederlerken görürsün ama kuş uçmaz yerde ustalar şahin tosorla uğraşmaktan iş yapamıyorlar.


    Sonuçta istanbul aracı, ucuz, fazla çakallığa maruz kalmamış olurken sahibi de hiç değilse bir ihtimal efendi adam çıkıyor. Küçük yerin adamıyla uğraşılmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Kütahya'da motor ısınmadan stop edilmiş olma ihtimali dur kalk yapmasından daha çok kafa yoruyor.
    Dur kalk yapan arabanın en çok baskı balatası yıpranır bir de çok yakar. Onun dışında sürekli dur kalk motoru çok da yormaz. Baskı balatası yıpranan bir arabanın da baskı balatası değişir.
    İstanbul'daki araba diriyse alınır yani niye alınmasın?

    Bir araç 100 kilometreyi 2 saatte gidiyor. Diğer araç 8 saatte. İkisinin çevirdiği devir aynı mıdır? Tabi ki bu bir çok etkene bağlı. Ama istanbulla anadolu şehrindeki araba aynı şartlarda aynı kilometreyi yaparsa istanbuldaki kat kat fazla yıpranır + Dolandırıcısı çok olur.



    Sebeplerine gelirsek



    Doğru düzgün park yeri yok sağı solu sürtülmüş oluyor çoğunun.

    Sürekli dur kalk trafikte araçlar. Adam akıllı hızlanıp yol alamıyor hep vitesle oynuyor sürücü.

    Nem yüzünden kasası daha erken paslanıyor. Kışında yediği tuzu temizletmiyor çoğu sürücü. O da pasa sebep oluyor.







    Şimdi şöyle söyleyeyim, soğuk çevrilmiş devir de var. Ben mesela kontağı çevirdim mi 12 kilometreden az gitmiyorum (Ki bu aralar 30 km), ama Eskişehir'deyken gittiğim en uzak mesafe 8 kilometreydi, günlük 4 kilometre işe gidip geliyordum ve bunun 2. kilometresine gelmeme doğru motor harareti tam 90'a vuruyordu. Kısaca yapacağım 1000 kilometrenin 500'ü soğuk motorla.
    Bir de, her İstanbul trafiğindeki araç her gün ölümüne dur-kalka girmiyor. Ben mesela önceki iş yerime giderken evden çıkıp iş yerine varana kadar tek bir an olsun trafiğe kalmıyordum, Sabiha Gökçen'den Tersane köprüsüne inen yolu kullanıp oradan da sahile iniyordum. Saatte 90 km hızla rahat rahat akıyordum. İstanbul'da böyle bir güzergahı olan tek kişi ben değilim.
    Kaldı ki motorlar devir çevirmek için yapılmıştır, tamam devir çevirmek ömründen yer ama motor yıkıma uğrayana kadar aracın yürüyen aksamı, mekaniği yorulur.
    Özellikle 2000 model bir araçta en son bakılması gereken şeylerden birisi motordur. Kaldı ki motor kötü durumda dahi olsa (Yıkık bir motordan bahsetmiyorum) 3-4 sene gayet rahat "idare" edebilir ve bütçeniz rahatladığı bir zaman motora güzel bir masraf edip evladiyelik kullanabilirsiniz.
    Ben 2000 model bir araç alacak olsam, şu anda kullandığım 2000 model araçtan edindiğim tecrübeye göre, ne motor ne kaportaya ustaya gitmem. Götürürüm rot balansa, bütün seceresi oradan çıkıyor. Daha uzun uzadıya yazmak isterdim ama şu anda müsait değilim, evde detaylıca yazarım.




  • Baban kötü bakmıştır, x kişisi iyi kullanmıştır, hangisini alırsın? Bilemezsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buradaki km farkı az değil bir kere bunu göz ardı etmemek lazım. Ben olsam düşük km alırım. Çünkü 20 30 bin km bile fark ediyor. Ayrıca hangisine daha iyi bakılmışsa onu alın derim.
  • İyi de 17 yaşındaki iki arabanın da sıfırdan beri aynı şehirde olduğu ne malum? belki istanbuldaki araç daha önce farklı şehirlerdeydi ya da kütahyadaki araç daha önce istanbuldaydı?
  • Önemli olan nerde değil nasıl kullanıldığıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne farkeder ya, az kmli olanı al işte
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.