Şimdi Ara

İŞTE YENİ OPEL ASTRA! (773. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.642
Cevap
36
Favori
1.787.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 771772773774775
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DonjuanTR kullanıcısına yanıt
    O zaman sikinti yok demektir hocam :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OPEL ASTRA SEDAN COSMO 1.6 CDTİ 136HP TEST

    Arkadaşlar merhaba.Bu video da sizler için yeni motoruyla Astra 1.6 cdti'yi test ettim.Umarım bu arabayı alacaklar için bir fikir verir.Video'da araç hakkında uzun uzadıya yorum yapamadığım için araç hakkındaki genel izlenimlerimi bu bölümde sizlerle paylaşacağım.Test aracımız Opel'in yeni piyasaya çıkardığı 1.6 litre hacmindeki yeni dizel vitesli versiyonuydu.Test aracımız en üst donanım seviyesi olan "Cosmo" donanıma sahipti.Araç, doanım olarak yeterli bir seviyedeydi.Otomatik kararan dikiz aynası,yağmur sensörlü silecekler,otomatik yanan farlar,çift bölmeli otomatik klima,hız sabitleme,çok fonksiyonlu direksiyon simidi,deri vites topuzu ve direksiyon simidi,radyo/cd/mp3 çalar,aux ve usb girişi,gündüz yanan led farlar,afl far sistemi,start-stop...Araçta navigasyonlu dokunmatik ekran ve açılır cam tavan opsiyonel olarak alınıyor.
    DIŞ TASARIM/ÖN KONSOL/KONFOR:
    Aracın dış tasarımı gayet spor görünüyor.Baktığımızda İnsignia'nın biraz küçüğüymüş gibi bir algı oluşuyor.Ayrıca araçta yer alan 225/65 R17 jantlar oldukça hoş görünüyor.Led farların bumerang tarzı görünümüde araca hoş bir hava katmış.İç mekana gelince;ön konsolda bulunan kalabalık tuş takımı açıkçası benim gibi sade kokpitleri sevenler için hoş bir görüntü oluşturmuyor.Bu tuşların yeni İnsignia'daki gibi dokunmatik ekrana toplanması bence daha iyi olur.Ayrıca aracı kullanırken,tuşları kullanmaya çalışmak sürüş güvenliği açısından da tehlikeli olabilir.Aracın genel malzeme kalitesi kendi sınıfı için oldukça başarılı.Ön konsolda kullanılan yumuşak malzemeler aracın kalite algısını arttırmış.Ayrıca sıfır araçlarda oluşan plastik kokusu bu araçta kaliteli malzeme nedeniyle oldukça az hissediliyor.Yarı deri-kumaş koltukların sürüş pozisyonu ve sürücüyü sarması oldukça başarılı.Ayrıca aracın dizel olmasına rağmen ses yalıtımını çok beğendim.Araç gayet sessiz ve konforlu.
    MOTOR/ŞANZIMAN/YAKIT TÜKETİMİ:
    Opel'in yeni geliştirdiği 1.6 litrelik motor 2000 devir/dakika'da 320nm tork,4000 devir/dakika'da da 136 bg güç üretiyordu.Aracın fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 100 km'de 3.8 litre.Kullandığımız test aracında ise yol bilgisayarı ortalama yakıt tüketimini 9.6 litre olarak gösteriyordu.Test aracı olduğu için ve motorun rodaj dönemini tamamlamadığı için bu tüketimlerde olduğunu düşünüyorum.Yaptığım test sürüşü esnasında aracın sanki 136 bg değilde daha düşük bir güce sahip olduğu gibi bir his uyandı içimde.Kendi aracım Seat Leon 1.6 tdi 105hp ile karşılaştırdığımda böyle bir sonuca vardım.Belki de aracın konforlu olmasından kaynaklanan bir algıydı.Çünkü aracın fabrika verilerine göre 0-100 km çıkış zamanı 10.3 saniye.
    İÇ MEKAN VE BAGAJ GENİŞLİĞİ:
    Aracın iç mekanda sunduğu genişlik rakiplerini göz önüne aldığımızda (VW Jetta,Skoda Octavia,Toyota Corolla,Renault Fluance) yetersiz.Eğer benim gibi 1.86 cm boyunuz varsa koltuğu kendinize göre ayarladığınızda arkadaki diz mesafesi oldukça daralıyor.Ayrıca aracın sunduğu 420 litrelik bagaj hacmi rakiplerinin çok gerisinde.
    SONUÇ:
    Aracın sport+stil paketli versiyonuna Antalya bayisinde 73.000tl'lik bi fiyat aldım.Satış fiyatı,aracın sunduğu konfor ve donanım göz önüne alındığında şuan için piyasadaki en cazip araç halini alıyor.Rakiplerine göre sunduğu yüksek çekiş gücü ve düşük yakıt tüketimini de göz önüne alırsak; C sınıfı sedan arabaların içinde liste de kendine birinci sırada yer edinmesi için hiçbir engelin olmadığını görüyoruz.Tabi buna Almanların sağlamlığını ve yüksek mühendisliğini de eklemeyi unutmayalım.

    TEST VİDEOSU İLE İLGİLİ LİNK:
    https://www.youtube.com/watch?v=BVhwOYqaXy8&list=UUbYDIPUcG_JgD09S4zM4Mhg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilds

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bozo Luluk

    Arkadaşlar selam,
    Sıfır 1.4 140 Turbo Benzinli Sport HB için 59.000 fiyat aldım. Sizce uygun mudur? Ayrıca bu motoru ve donanımı kullanan arkadaşların tavsiyesi nedir? Yakıt tüketimi ne alemdedir? Aracın genel olarak artı ve eksileri nedir?
    2012 Auris 'imi satıp Astra J kasaya geçmeyi düşünüyorum. Şu an kullandığım aracın da ilk sahibiyim henüz 34000 km deyim. Sizce biraz daha bekleyip bir üst kasayı mı bekleyeyim? 2016 gibi geleceğini söylüyorlar?



    Cuma günü Aydın Surtaşta sormuştum 1.4 140 Turbo Sport benzınlı. 57.000 verıyoruz dediler. benım arac da aynı oldugu için son fiyatı nedır dıye sormustum.


    ortalama yakıt tüketimi kaç ? araçtan memnun musunuz?




  • gencuse kullanıcısına yanıt
    Bende Astra 1.6 hb cosmo mevcut hocam. Araci ilk aldigimdan beri yol bilgisayarini sifirlamadim orda 7 litre gosteriyor. 2. Kez depoyu fulledim diger yol verisini sifirladim oda suan 6,5 gosteriyor. İstanbulda yasiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki haftalık Astram da ön konsolda resimdeki gibi koyulaşmalar mevcut. Yarın servise gitmeyi düşünüyorum arkadaşlar. Daha önce böyle bir olayla karşılaşan var mı ? Sizce neyden kaynaklı olabilir. hiç bir maddeyle silmedim. Islak bez bile değmedi. Otoparka girerken fark ettim bende.
  • Arkadaşlar selam,
    Aracı almayayım bekleyeyim dedim ama şeytan dürttü gittim aldım artık ben de astra kullanıcısıyım
    Bu J kasanın usb 'den müzik mevzusu hakkında bir sorum olacak size. Aracı henüz kurcalamadığım için bulamadım.
    Mp3 leri flash diskten dinlediğimde klasörler dahil karıştırıp rastgele çalıyor. Ben istediğim klasördeki müzikleri sırayla nasıl çaldırabilirim?
    Saygılar

    Edit : Dün teybi kurcalarken buldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bozo Luluk -- 14 Ağustos 2014; 8:32:38 >
  • Arkadaşlar depo 288 liraya fullendi. Opel bayisinden çıkarttığımda depoda hiç benzin yoktu. Toplamda 55 litre aldı.
    Menzil 560 km gösteriyordu ilk. Bunu şehir içi değerlere göre mi söylüyor? Sizce nasıl bu değer?
    Yarın akşam 600 km yol yapacağım şehir dışı. Uzun yolda sakin kullanımda (110 - 120) bu depo beni getirip götürür mü ??

    Siz yazadurun , ben gidip kullanım klavuzunu alıp azcık okuyayım
  • Bozo Luluk B kullanıcısına yanıt
    Arac benzin mi dizel mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    Arac benzin mi dizel mi

    Hocam merhabalar,
    Araç benzinli fakat şimdi bir şey dikkatimi çekti.
    Araç ile beraber verilen kartta motor tipi A14NET diyor. Sürücü el kitabı sayfa 300 'de motor tipleri mevcut. Sadece A14NET için yakıt türü Benzin / LPG yazıyor. Diğerlerinde LPG belirtilmemiş sadece benzin yazıyor. Bir forumda A14NET motorlara lpg nin sorunsuz takıldığını okumuştum. Sanırım bana piyango vurdu
  • Aracta lpg uyumu mevcut o zaman hocam. Belki ilk depoda menzil az gosterir zamanla duzene girer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmett_

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilds

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bozo Luluk

    Arkadaşlar selam,
    Sıfır 1.4 140 Turbo Benzinli Sport HB için 59.000 fiyat aldım. Sizce uygun mudur? Ayrıca bu motoru ve donanımı kullanan arkadaşların tavsiyesi nedir? Yakıt tüketimi ne alemdedir? Aracın genel olarak artı ve eksileri nedir?
    2012 Auris 'imi satıp Astra J kasaya geçmeyi düşünüyorum. Şu an kullandığım aracın da ilk sahibiyim henüz 34000 km deyim. Sizce biraz daha bekleyip bir üst kasayı mı bekleyeyim? 2016 gibi geleceğini söylüyorlar?



    Cuma günü Aydın Surtaşta sormuştum 1.4 140 Turbo Sport benzınlı. 57.000 verıyoruz dediler. benım arac da aynı oldugu için son fiyatı nedır dıye sormustum.


    ortalama yakıt tüketimi kaç ? araçtan memnun musunuz?

    Ortalama 350 kuruş yakıyor. Bu şehir içi -şehir dışı, klimalı -klimasız, yaz şartları kış şartları hepsinin ortalamasıdır.




  • Arkadaşlar 1.4 140 HP Turbo Sport (Otomatik Vites) ilk izlenimlerimi kısa notlar halinde sizinle paylaşmak isterim;

    + Bu araca 2012 model 1.3 Atmosferik motorlu Toyota Auris'ten geçiş yaptım. Önceki aracıma memnuniyet olarak 10 üzerinden 6 verebilirim. Toyota (hatta bir çok japon otomobil üreticisi) yenilikçi teknolojiden çok kanıtlanmış teknolojiyi kullanmayı seviyor. Auris'in Astra ile arasında elektronik-sensör vs anlamında dağlar kadar fark var. Auris daha mekanik bir araç. Bunu aracı kullanırken de hissedebiliyordum. "Keçi gibi araba, her yola geliyor" diyordum Auris'i kullanırken. Tabi mekaniğin yarattığı olumlu hissiyatı, konfor baltalıyordu. Auris'te ön gövdeden, yarım açık camlardan -hatta plakalardan- gelen tıkırdı, bagajı kaparken duyulan teneke sesi bana illallah dedirtmişti. Şehirlerarası seyahatlerde hafif bozuk yola girdiğimde ön sileceklerin altındaki plastiğin, camın sağ alt tarafına denk gelen kısmında acaip sinir bozucu bir plastik sesi mevcuttu. Toyota'ya defalarca götürdüm servise. Her seferinde düzelttik dediler fakat problem devam etti. İşin ilginci şirketimizdeki filoda da Auris tercih ediliyor. Bir kaçını kullandım, aynı sesi onlarda da duydum. Forumlarda yaptığım araştırmalarda markadan çok japon otomobillerinde insanlar hep tıkırtılardan, çıtırdılardan muzdaripti.

    Astra 'da durum farklı biraz. Araç içinde kafamı nereye çevirsem tuş var, config e basıyorum elli çeşit seçenek, ayar vs mevcut. Aracın sağı solu sensör dolu. Almanlar bu arabayı tasarlarken ince detaya çok girmişler. Auris ile konfor anlamında aralarında dağlar kadar fark var. Auris ile gittiğim güzergahı kullanıyorum. Şartar aynı, araçlar farklı. İnanılmaz fark var.. Yolu içerde neredeyse hiç hissetmiyorum.Yol tutuşu, oturaklılığı harika.. Sahip olduğum araçların arasında ilk defa seyahat sırasında kendimi bu derece güvende hissediyorum desem yeridir. Aracın içi akustik anlamda çok sessiz.O kadar sessiz bir sürüş var ki; yarımdan biraz dolu cam suyu şişesini bagaja atmıştım, dur-kalk yaptığımda çalkantısını duyuyordum öyle söyleyeyim. Yüksek devirlerde bile müziği fazla açmadan sakin bir şekilde dinleyebiliyorum.Bir çok astra sahibi teybe, hoparlörlere olumsuz yorum yazmış. Şahsen katılmıyorum. Yine Auris ile kıyaslayacak olursam ses kalitesi iyi düzeyde. Bangır bangır müzik dinleyen birisi değilseniz bas-tiz uyumu çok iyi diyebilirim. Malzeme kalitesi olarak bana göre eski ve yeni kasa Auris'in çok üstünde. Hatta uzun süre kıyasladığım,almaktan kaskosunun yüksek olması ve sürücü profilinin çoğunluğunu ergen-apaçi tiplerin oluşturmasından dolayı son anda vazgeçtiğim yeni kasa Leon'dan da çok çok iyi. Adamlar flexride bagaj bölmesini bile kafam kadar kalın suntadan yapmışlar, yetmemiş onu halı gibi yumuşak bir malzeme ile kaplamışlar Flexride bölmenin altında, stepnenin üstünde bir kaplama daha var. Bu sayede özellikle bagajdan gelen yol sesi inanılmaz az. Tabi demin belirttiğim Astra'daki sensör-elektronik aksam yoğunluğu beni biraz tırstırıyor. Veya böylesi elektronik bir araca ilk defa bindiğimden ötürü evham yapıyorum bilemedim

    + Motor konusunda Auris'im 1330 falandı (ruhsata göre), Astram 1395 küsür cc lerde.Birbirlerine bu kadar yakınlar fakat beygir ve torkta Astra bariz bir şekilde üstün. Tabi TURBO büyük bir etken. Baktığınızda motorlar birbirine cc olarak çok yakın. Ama arada dağlar kadar fark var anlayacağınız.. Auris ile birçok yokuşu motoru bağırtarak, aracı yığarak çıkardım. Hele sol şeritte tırmanma yapıyorsam arkamdan sellektör yapan elemanlar bana iyice eziyet olurdu. İki araç çıktığımız tatillerde (diğer araç 1.6 tdi jetta) hepten moralim bozulurdu çoğu zaman bacanağa yavaşlaması için sellektör yapıyordum "ben hızlı gitmiyorum sen yetiş diye basmıyorum bile" diyip iyice bunalıma sokmuştu beni. Ha, yetişmeye yetişirdim -bir ümit- Auris ile ama bunun için aracı inanılmaz yüksek devirde kullanmak gerekiyor. E böyle olunca ne anladım 1.3 ün yakıt tasarrufundan? Onun aracı 250 nm tork üretiyor. Benim şimdiki araç ise 200 nm. Bakalım bu sefer ne olacak... Yolun bazen tek şerite düştüğü şehirlerarası seyahatlerde önümde hantal seyreden aracı sollamadan evvel bir kaç defa direksiyon başında şu şekilde düşünüyordum :http://imgim.com/3060incii116475.jpg Yeni Auris'in 1.6 otomatik vitesini de test ettim yok abi.. Astra 1.4 Turbo gibi güçlü değil.

    Astra'yı Auris ile bu anlamda kıyaslamam ayıp olur. Araç hızlanırken turboyu açtığında iş daha da keyifli bir hal alıyor. Auris ile eziyet çektiğim bütün yolları Astra ile tekrar geçtim. Gaza sonuna kadar abanmadan, aracı kick down triplerine sokmadan, klima açık olmasına rağmen çok güzel tırmanıyorum. Aracın torku, benzinli motorun sessizliği yolda yılan gibi gittiğimi hissettiriyo. Hatta düz yolda geçen şöyle bir olay oldu; ışıklarda bekliyordum yeşil yandı harekete geçtim. sol şeritteyim, sola dönüş var gayet normal dönüyordum. Sağdan beyaz bir peugeot 308 in içinde 3 tane apaçi trafiği katlede katlede döndüğüm yere girdi. Millet sellektör yapıyor, korna çalıyor bunlara.. Klasik makasçı gençler.. Yol vermedim triplere girdi eleman. Yan yana giderken göz göze geldik, bakışırken gazı kökledim araba uzadı. Ama bu hareketi herifin suratına bakarken yaptım Ben sol şeritte düz devam ediyorum bu arkamdan yetişmeye çalışıyor biraz yavaşlıyorum sağıma geliyor tam önüme kıracak bir daha uzuyorum, iki - üç defa yaptım deli oldu. Arkadan sellektör yapıp duruyor. İlerde ışıklarda işaret ettim yanıma çekti camı açtım "ne var la" diye sordum. Herifin dediği laf şu "sen çok tehlikeli araç kullanıyorsun, üç kere sana çarpmamak için manevra yaptım." "makas ata ata sen geliyordun bilader. Hem yetişemedin ne çarpmasından bahsediyorsun hauahuhah" diyip ayı gibi gülüp uzadım. Yanındakiler de buna bakıp sırıttı Akşam arabayı yakmış olabilir. Ha üç değil iki kişi olsalardı jop u alıp aşağı inerdim, diyaloğu tercih ettim Özetle çok kasmadan adamı bunalıma soktum. Vitesi manuel kumanda etseydim adamı aynada göremezdim.

    Araç henüz 75 km 'de olduğu için tüketim konusunda bir şey diyemeyeceğim. Absürd bir yorum olacak belki ama şimdilik şunu diyebilirim; depoda 1 litre benzin vardı (malum bayi-benzinci yakıtı) araç 288 lira benzin aldı. Göstergede 8 çizgi var. Daha sabah baktım işte 75 km oldu full 'den bir çizgi düşükte şu an. Nasıl desem... İlk çeyreğin yarısında işte.. 75 km boyunca klimayı hiç kapatmadım, bu mesafenin yarısı kafadan yokuş tırmanma olarak geçti. Bu akşam fulleyip yaklaşık 400 km lik bir yolu gidip geleceğim (toplam 800 km) bakalım şehirlerarası ne yakacak araba.. LPG 'ye uyumlu bir motoru var A14NET midir nedir ondan. Forumlarda çok tartışması döndü. LPG taktıran tüketimden acaip memnun. Kitapçıkta da bu motor için yakıt türünde Benzin / LPG diyor. Diğer hiçbir motor tipinde lpg yazmıyor sadece benzin veya dizel yazıyor. Opel Almanya ve İtalya gibi ülkelere bu motor kodundaki araçları fabrika çıkışlı LPG 'li de satıyor. Tam bir yıl kullanıp lpg taktırıp taktırmayacağıma öyle karar vericem. Auris'te Prins vardı. Çok memnundum.. Aynı bayi Landi Renzo'nun da yetkili bayisi. Yetkilisiyle görüştüğümde 1.4 140 'lık turbolara çok lpg taktık şikayet gelmedi hiç dedi. Subap eriyor bilmemne hikaye. LPG 'den yaptığın tasarruf ile kaç subap yatırırsın bir de öyle düşün

    Bunların dışında kısa kısa :

    + Eski aracımda bozuk para biriktirdiğim plastik kapalı küllük, Astra'nın küllük yuvasına cuk oturdu. Renkleri de tutuyor
    + Astra'da daha çok saklama gözü olmasına rağmen henüz Auris'teki işlevselliği tutturamadım. Otopark kumandasını ve telefonu vitesin önündeki yuvaya koyuyorum. Adamlar biraz derin ve dar yapmış orayı, kumandayı alacağım zaman biraz mücadele ediyorum (ellerim fırıncı küreği gibi) kapaklı saklama zımbırtısının içinden bir şey almak için kol dayamayı geri itiyorum. Aynı şekilde kol dayamanın içindeki bölmeden de bir şey almak için yine destek yerini geriye çekmek lazım ki kilide ulaşabilesin. Gözlük koyma yeri yok (Auriste vardı da neyime yarıyordu hemen söyleyeyim : Ruhsatı oraya koyuyordum. Şimdi kol dayamanın içine atıyorum)
    + Hız sabitleme - hız sınırlama olayı çok eğlenceliymiş. Artık 123 ile radara girdiğim günler geride kaldı
    + Park sensörünün mesafeyi göstermeyip, sesli uyarması biraz tuhafıma gitti. Eski araçta 20 cm'ye kadar park edebiliyordum. Bunda da alışıcaz artık. Cyclone kit taktırana kadar idare edicem.
    + Gece ambiansı çok güzel aracın. İlk zamanlar içerideki yoğun kırmızı ışık kullanımı beni sıkıntıya sokar diye düşünmüştüm ama en yüksek ışık ayarında dahi gece kullanımında kesinlikle rahatsız etmiyor.
    + Astra'da arka koltuğun zemininde çıkıntı var. Auriste bu çıkıntı yoktu. Ortada oturan için bu bir dezavantaj.
    + Arka kol dayama yok. Olaydı iyiydi.
    + Arkada oturanlar için klima havalandırmaları yok. Bu da olaydı iyiydi.
    + Arkada perde hava yastıkları yok. Auris'in en boş paketinde bile vardı. Sanırım Astra Türkiye arkadaki yolcuları adam yerine koymuyor Yurtdışı paketlerine bakıyorum araç alarmından, şerit takip sistemine kadar seçenekerle dolu. Bize dımdızlak geliyor.
    + Araçta hem önde hem arkada iki adet 12V soketi mevcut. Sigara içmiyorum fakat uzun amatör balıkçılık seyahatlerimde elektrikli buzdolabını daha rahat kullanabilirim artık
    + Emniyet kemeri acaip yumuşak. Çekiyorum yağ gibi geliyor.
    + Aracı satan bayi arka kapılarda hoparlör olmadığını söyledi, sport paket sahibiyim. Sesi ayarlarda arkaya verdiğim zaman ses geliyor? Sanırım adamlar yanlış biliyor.
    + ESP güzel bir şeye benziyor. Şimdilik adam akıllı test edemedim. Sadece şehir içi güzergahım üzerindeki trafiğin hiç olmadığı bomboş dönüşlerde ve kavşaklarda denedim. Auris ile girdiğim hızda astra ile giriyorum en ufak bir savurma yok. Auriste aynı virajlara biraz hızlı girdiğimde arkanın hafiften kaymaya meyillendiğini hissediyordum.
    + Yokuş kalkış desteği iyi. Geri kayma kesinlikle yapmıyor fakat fazlaca dik - mühendislik hatalarıyla dolu bir yokuşta (bahsettiğim yokuş Esenyurt - Kıraç bölgesinde kaçak evlerden oluşan bir ara mahallede yakşalık 50 derece) aracı deneme amaçlı durdurup kaldırdığımda biraz patinaja düştü. O kadarcık da olsun yani


    Vesselam

    Aracın özellikle bu donanımını almak isteyen arkadaşların aklına takılan , "şunu yapsana noluyor" gibisinden merak ettiği, kurcalamamı-incelememi istediği bir şey olursa belirtsin.


    Edit : "La fakire bak üçü beşi denkleştirip astra almış burda bik bik ötüyor" diyecek olan arkadaşlar, Bu aracın artı ve eksilerini bizzat sahip olduğum eski araçlarımla kıyasladım. VW 'nize, Audi'nize, Porsche 'nize, Honda'nıza laf diyen yok Yazdıklarım tamamen benim yorumum yani. Daha iyisi sizlerin olsun tabii. İmkan ve vicdan buna el verdi gittim aldım. İkinci el BMW 3 veya A3 de alabilirdim. Azcık kassaydım ikinci el Mercedes C serisi bile bakabilirdim ama bunu tercih ettim. Herkesin düşüncesi farklıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bozo Luluk -- 15 Ağustos 2014; 11:26:03 >




  • Bozo Luluk B kullanıcısına yanıt
    Hocam hevesinizi kırmak gibi olmasın ama o yavaşladığınızda duyduğunuz su sesi sanırım benzin deposundan geliyor. Bir arkadaş foruma yazmıştı Türkiye ye gelen arabalarda benzin dalga kırıcı mevcut değilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Furkan61~

    Hocam hevesinizi kırmak gibi olmasın ama o yavaşladığınızda duyduğunuz su sesi sanırım benzin deposundan geliyor. Bir arkadaş foruma yazmıştı Türkiye ye gelen arabalarda benzin dalga kırıcı mevcut değilmiş.

    Yok hocam o dediğiniz sesi Seat Leon'lar için okumuştum forumlarda. Doğuş oto'da aracı test ettiğimde bilerek dur kalk yapmıştım. Leon'un depodan çalkalanma sesi geliyordu.
    Bu tamamen silecek suyuyla alakalı, nerden biliyorum; şişeyi araçtan alıp evin balkonuna bıraktım. O ses yok artık
  • Bozo Luluk B kullanıcısına yanıt
    İyi o zaman bu başlığa bir arkadaş yazmıştı da ondan demiştim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar stil paket içeriğinde start+stop özelliği var mıdır?
  • Arkadaşlar selam

    Astra HB 1.4 Turbo Otomatik Sport Neptün Mavi araç almış bulunuyorum. Araç bana 60.000 TL'ye mâl oldu. Bayide şu anda mavi renkli araç olmadığı için ayın 25'inde teslim alacağım.

    Bu arada aracı aldığım bayi İstanbul ATM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolbro -- 16 Ağustos 2014; 19:30:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_sevki

    arkadaslar stil paket içeriğinde start+stop özelliği var mıdır?

    stil pakettle alkasi yok diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b_sevki B kullanıcısına yanıt
    Bunun start stop ile alakası yok. Seçeceğiniz modelle alakalı yani edition, business, enjoy active, sport, cosmo olmasıyla alakalı. Bildiğim kadarıyla bir tek edition modelde start stop yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    İki haftalık Astram da ön konsolda resimdeki gibi koyulaşmalar mevcut. Yarın servise gitmeyi düşünüyorum arkadaşlar. Daha önce böyle bir olayla karşılaşan var mı ? Sizce neyden kaynaklı olabilir. hiç bir maddeyle silmedim. Islak bez bile değmedi. Otoparka girerken fark ettim bende.


    Hocam servise gittiniz mi, merak ettim sonucu...

    Yaz sonuna doğru ben de aracımı Astra 1.4T Sport alarak upgrade etmeyi düşünüyorum da, ufak ufak araştırmalara başladım...




  • 
Sayfa: önceki 771772773774775
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.