Evet arkadaşlar lütfen bu yazıyı sonuna kadar okuyup fikirlerinizi belirtir ve konuyu öne çıkarma gibi bir şey varmış galiba öne çıkarırsanız çok memnun olurum. 19/09/2024 tarihinde(perşembe günü) itopya.com üzerinden bir sistem sipariş ettim. Malumunuz fiyatlar çok yüksek olduğu için verdiğim siparişi 2 farklı kredi kartından 2 farklı sipariş şeklinde verdim. Çünkü yıl olmuş 2024 ama hala daha ödeme kısmında 2 farklı kredi kartıyla tek siparişi ödeme gibi bir seçenek yok. Neyse siparişi verirken kasa ve içindeki tüm bileşenleri bir sipariş, monitör ve klavye bir sipariş olmak üzere toplamda 2 sipariş vermiş oldum. Siparişi verdikten 2 gün sonra yani 21/09/2024(cumartesi günü) tarihinde monitör ve klavye olan siparişim elime ulaştı. Perşembe günü verdiğim sipariş normal olarak cuma günü öğlene kadar kargoya verilmiş olmalı ki cumartesi öğlene kadarda elime ulaştı. Siparişin ne zaman kargoya verildiği ve ne zaman elime ulaştığını özellikle söylüyorum ki az sonra lazım olacak. Monitör ve klavye elime ulaştıktan sonra bende verdiğim kasa siparişini beklemeye başladım. 1 iş günü geçti sipariş hazırlanıyor 2 iş günü geçti sipariş hazırlanıyor 3,4 derken sonunda 7.iş gününe geldik. Tabi ben bu süreç içerisinde siparişin ne durumda olduğunu müşteri hizmetlerini arayarak öğrenmeye çalıştım. Benim anladığım sipariş hazırlanıyor kısmında siparişin hazırlanmasına dair hiçbir işlem yapılmıyor. Sadece parçalar depodan falan alınıp şubeye getiriliyor. Tam emin olmamakla birlikte bunlar benim tahminim onu da belirteyim. 5 iş günü sipariş hazırlanıyor kısmındayken tahmin edeceğiniz üzere siparişim hazırlanmadı. 6.iş günü sipariş hazırlanıyor sipariş faturalandırılıyor olarak değiştirildi. Bende tekrardan müşteri hizmetlerini aradım ve faturalandırma aşamasında tam olarak ne yapılıyor sordum. Söylediklerine göre faturalandırma aşamasında sistemin ''son testleri'' yapılıyor ve sistem montajlanıp kargoya veriliyor. Ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum ama hazırlanıyor kısmında yapılması gereken faturalandırılıyor kısmında yapılıyor çok değişik bir sistem. Peki sistem hazırlanıyor aşamasında ne yapılıyor o zaman ? Anladığım hiçbir şey asıl işlem sipariş faturalandırılıyor kısmında oluyor. 7.iş günü itibariyle hala daha sipariş faturalandırılıyor kısmında olduğu için müşteri hizmetlerini tekrardan aradım. Çünkü taahhüt ettikleri süre 7 iş günü maksimum 7 iş günü içerisinde kargoya verilecek diyorlar. En azından söylenen bu. Müşteri hizmetlerini arayıp 7 iş günü olduğunu ve siparişin ne durumda olduğunu sordum. Bu arada 7. iş günü cumaya denk geliyor bende cuma saatinden önce 12:00 sularında arayıp bu soruyu sordum. Müşteri hizmetlerinin bana söylediği siparişiniz kargoya verildi kargo takip numarası oluştuğunda size sms ile bilgi verilecektir dendi. Tamam dedim sipariş geliyor rahatlığıyla telefonu kapadım ve beklemeye başladım. Araya bir dipnot ekleyeyim. 5 ve 6'ıncı iş günleri içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp kargoyu daha hızlı veremez misiniz diye sorduğumda bana kargolar akşam saat 16:30 17:00 arasında hazır olduğunda ve bu saat aralığında kargo şirketi geldiğinde kargoya veriliyor demişlerdi bana. 7.iş günü öğlen saatlerinde aradığımda ise sevkiyat birimleri tarafından siparişimin kargoya verildiğini söylediler. Müşteri hizmetleri bu şekilde birbiriyle çelişen şeyler söyleyebiliyor. Neyse devam edeyim siparişimin kargoya verildiği söylendikten sonra kargo takip numarasının elime ulaşmasını beklemeye başladım. Hem siteleri üzerinden takip ettim oraya düşer diye hem de telefonuma baktım ama ne sms geldi ne siteye kargo takip numarası geldi. Hafta sonu müşteri hizmetleri kapalı olduğu için cuma akşam saatlerinde müşteri hizmetlerini bir daha aradım ve kargo takip numarasının hala elime ulaşmadığını belirttim. Onlarda yine aynı şekilde kargoya verildi herhangi bir sıkıntı yok takip numarası kargo şirketi tarafından size iletilecektir dediler tamam deyip tekrardan telefonu kapattım. Asıl güzel kısım ise buradan sonra başlıyor. 28/09/2024 yani bugün sabah saatlerinde kargo takip numarası hala daha bana ulaşmadığı için bu seferde yurtiçi kargoya müşteri hizmetleri üzerinden ulaştım. Durumu anlattım kargo verilmiş ama kargo takip numarası hala yok diye. Onlarda bana kargo takip numarasını güvenlik sebeplerinden dolayı paylaşamayız ama adınıza veya adresinize gönderilmiş bir kargo var mı bunu söyleyebilirim dedi. İsim/soyisim ve İl/İlçe gibi bilgileri söyledikten sonra adınıza yollanmış herhangi bir kargo yok dediler. Teşekkür edip telefonu kapadım. Yani anlayacağınız siparişim kargoya falan verilmemiş. Şimdi burada suçlu kim siz arkadaşlara sormak istiyorum. Siparişi kargoya verdik diyen itopya.com mu, adınıza herhangi bir kargo bulunmamaktadır diyen yurtiçi kargo firması mı yoksa siparişi veren ben mi ? Dünya para verip aldığım sistem 7 iş günü geçiyor ama hala daha kargoya verilmiyor. Asıl mesele kargoya verilmemesi de değil insanı salak yerine koyup siparişiniz kargoya verildi denmesi. Madem sipariş cuma günü öğlene kadar kargoya verildi neden bir önceki hafta olduğu gibi cumartesi günü kargo elime ulaşmadı ? Bir önceki hafta siparişimin bir tanesi kargoya verildiği gibi kargo takip numarası bana iletiliyorken bir hafta sonra ne değişti de sipariş kargoya veriliyor ama ne hikmetse kargo takip numarası bir türlü gelmiyor. Her şey bir kenara zaten kargo şirketini arayıp işin doğrusunu öğrendim bu firma insanları kandırırken hiç mi utanmıyor. Velhasıl kelam bu benim itopya.com üzerinden vermiş olduğum son sipariş. Bundan sonra değil %50 indirim üstüne para verseler bu firmadan herhangi bir şey sipariş etmem. Yayıncılara parayı basıp bir dünya reklam yapıyorlar şöyle müşteri memnuniyeti böyle hızlı kargo sorunsuz siparişler falan diye ama işin içine girildiği zaman öyle olmadığı anlaşılıyor. Başka sitelere girip bu firma hakkında yazılmış yüzlerce farklı şikayete de bakabilirsiniz. Aşağı yukarı şikayetler hep aynı konular üzerinden ve yıllardır aynı şikayetler devam etmesine rağmen itopya bu konularda bir arpa boyu kadar yol alamamış. Bu saatten sonra tek temennim sipariş elime ulaştıktan sonra herhangi bir parçada ekran kartında işlemcide falan bir sorun olmaması. Çünkü firmaya olan güvenim o kadar sarsıldı ki testlerini yaptık sorun yok demelerine rağmen bu söylediklerine de hiç inanmıyorum. Olur da sistem elime ulaşır ve test etme imkanım olursa ve herhangi bir parçada sorun yaşarsam asıl son darbeyi de o şekilde yemiş olurum. Çünkü parçayı iade et yenisinin gelmesini bekle derken aylarca uğraştırır dururlar. Yüksek ihtimal kargoyu pazartesi gerçekten kargo şirketine verirler ve salı yada çarşamba günü elime ulaşmış olur. Gerçi artık iş işten geçti müşteriyi bu kadar illallah ettirdikten sonra sipariş altın tepside gelse de bir kere soğudum o yüzden işin tadı kalmadı. Ama yine de sipariş elime ulaştığında olayla ilgili güncel bilgileri aktarırım. Buraya kadar bu konuyu okuyan herkese teşekkür ederim. Konuyla ilgili fikirlerinizi lütfen paylaşmaktan çekinmeyin. İyi forumlar |
Bildirim