Şimdi Ara

iyi şöfor nasıl anlaşılır (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
4.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi şöför kim bilmiyorum ama kesin bildiğim bir şey var; ben değilim. Artık "suç karşıdakindeydi" masallarını da bıraktım. Ne olursa olsun iyi şöför ortalama 6 ayda bir (son 2 kaza arası 2 ay) kaza yapar mı kardeşim?

    Allah'tan bütün kazalarım tampon/çamurluk seviyesinde kalıyor. Bütün dingiller beni bulduğu için şanssız mıyım yoksa hep ufak tefek şeylerle atlattığım için şanslı mıyım ben de anlamadım. Ama artık emin olduğum bir şey var ki 2.el araç arayışımdaki ana kriteri konfordan ucuz servise kaydırıyorum.
  • İyi şöför emniyet kemerini kullanandır..
  • kara murat benim diyesim geldi nedense birden
  • dikkat ,hoşgörü,saygı kurallara uymak uymayanları uyarmak nazikçe. aracı tanımak ve limitlerini bilmek ve içerdekilere koli muamelesi yapmamak incitmeden kullanmak trafik bilmecesinin içinde kayıp bir parça olmamak yer yer polis gibi olup akışı kordine etmek geçiş hakkı vermek beklemek ve sabırlı olmak diyelim bu anlatılanlar zor şeyler diyeceksiniz şimdi..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer
    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde
    quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril
    Ne zaman bir şöförlük konusu açılsa istisnasız; dönüp dolaşıp bayanlara getiriliyor laf ve okunduğunda kalp kırabilecek bir iki mesaj yazılıyor, kimin yazdığı hiç önemli değil, şaşkınlıkla tanık oluyorum, aslında gerek yok. -

    Şoförlüğün cinsiyetle doğrudan bir ilişkisinin olduğunu sanmıyorum. Kadınları araç kullanmaktan ve trafiğe çıkmaktan korkutan ne yazık ki erkek milleti olmuştur. Kendim dahi eşimin yıllarca araç kullanmasını ve trafiğe çıkmasını türlü bahanelerle engellemiş ve daha sonra bundan felaket derecede çok pişmanlık duymuş ve yaptığım hatanın ne kadar vahim olduğunun geç de olsa farkına varmıştım. Eşim benden daha iyi araç kullanır.

    BAYANLAR,20-25 YAŞ ARASI FUTBOL TOPU GİBİDİR.22 KİŞİ PEŞİNDEN KOŞAR...25-30 ARASI BASKET TOPU GİBİDİR. 10 KİŞİ PEŞİNDEN KOŞAR....30-35 ARASI TENİS TOPU GİBİDİR. 2 KİŞİ PEŞİNDEN KOŞAR...40 YAŞINA GELDİĞİ ZAMAN YAKAN TOP GİBİDİR.ATARSIN VE HERKES KAÇIŞIR TANER ABİ...




    Kesinlikle! Sabah zaten bir fıstığa bakmaktan Passat'ı şeritte zor tuttum da ESP devreye girdi...

     iyi şöfor nasıl anlaşılır
     iyi şöfor nasıl anlaşılır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 28 Nisan 2009; 9:00:16 >




  • dün e5 den 120 ile filan gidiyorum, en sol şeritten, biraz sonra bir arabaya yaklaştım hızı baya düşüktü, en sol şeritte 8o le filan gittiğine göre önü dolu olmalıydı, bende baktım sağ şeritler boş sağ şerite geçtim , baktım önümdeki aracın önü bomboş ama o salak gibi en sol şeritten en fazla 80 le gidiyor, bu dedim garanti bayan şöfördür, bu kadar salaklığı hiç bir erkek yapmaz, sağından geçerken baktım harbiden bayan şöfördü, onu geçtikten sonra aynadan baktım tüm trafik o bayan yüzünden aksıyordu, gelen sağdan geçmeye çalışırken onun önü hala bomboş ve yavaş yavaş, hiç tınmadan gidiyordu, istanbulda trafik sorunu yok, bayan şöför sorunu var. bayan şöförlere




  • kurallara uymadıkça iyi soför olunmaz isterse 50 yıllık şoför olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jagler_78


    quote:

    Orjinalden alıntı: Alp Akar

    iyi şöför trafikte diğerlerini kollamaktır...;)

    evet güzel kardeşim, cuk oturdu diyebilirim... iyi şoför karşıdakini gözetmektir, hatalarını düzeltmektir

    bir adamın direksiyon tutuşu, arabaya oturuşu, serinkanlılığı ne kadar şoförlüğü olduğunu anlatır


    +1 Katılmamak elde değil
  • e-5 karayolunda hız sınırı 90km dir...

    İstanbuldaki trafik sorununu bayanlara bağlamanızda ilginç? % kaç bayan şöfor gördünüz şu trafikte; makas atıp önünüze giren, dönmek için cepte sıra beklerken sıranın en önüne gelip duran, sıkışık trafikte milim milim ilerlerken emniyet şeridinden giden? örnekler çoğaltılabilir...

    quote:

    Orjinalden alıntı: aaykun

    dün e5 den 120 ile filan gidiyorum, en sol şeritten, biraz sonra bir arabaya yaklaştım hızı baya düşüktü, en sol şeritte 8o le filan gittiğine göre önü dolu olmalıydı, bende baktım sağ şeritler boş sağ şerite geçtim , baktım önümdeki aracın önü bomboş ama o salak gibi en sol şeritten en fazla 80 le gidiyor, bu dedim garanti bayan şöfördür, bu kadar salaklığı hiç bir erkek yapmaz, sağından geçerken baktım harbiden bayan şöfördü, onu geçtikten sonra aynadan baktım tüm trafik o bayan yüzünden aksıyordu, gelen sağdan geçmeye çalışırken onun önü hala bomboş ve yavaş yavaş, hiç tınmadan gidiyordu, istanbulda trafik sorunu yok, bayan şöför sorunu var. bayan şöförlere




  • her zaman makas atmam sadece yol sıkışık olduğu zaman ve trafikten sıkıldığım zaman atarım ve bu sıf bu yüzden kendimi iyi şöför demiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    her zaman makas atmam sadece yol sıkışık olduğu zaman ve trafikten sıkıldığım zaman atarım ve bu sıf bu yüzden kendimi iyi şöför demiyorum


    hızlı giden vs. hadi bir nebze olsada bu makas atanlar biliyormu ki sadece ve sadece diğer şöförlerin hoşgörüsü sayesinde hayattasınız. sözüm sana değil, genel olarak söylüyorum, bunu yapanlar şöyle düşünsün; bir gün biri yaptığınızı saygısızlığa kızıpta o aralardan girmenize engel olursa ozaman kendinizi nerde bulursunuz bi düşünün.
    en nefret ettiğim şey...
  • İyi şöför,
    - döneceği yeri arkasındaki ve önündekine bildiren,
    - hızlı gitmesi gereken yerde hızlı, yavaş gitmesi gereken yerde yavaş giden,
    - temkinli, refleksleri hızlı ve güçlü,,
    - altındaki arabasına göre "trafik kurallarını unutmadan" davranan
    - kendi canını, araç içindekilerin canını, diğer araçların içinde bulunan insanların canını ve sokaktaki insanların canını tehlikeye atmadan araba kullanandır...

    Babam bana ilk sinyal kolunu kullanmayı öğretti... İyi ki de öğretmiş... Öyle ki sinyal vermeden virajı dönen, virajı dönmeden sinyali yakıp yine virajı dönmeden söndüren ya da virajı döndükten sonra sinyal veren bir toplum içindeyiz maalesef...
    Bu sadece sinyal için geçerli değil, hız, dikkat, önlem konularında da ülkemiz sürücülerinin tabiri caizse "ehliyeti bakkaldan almış" olanların kolaylıkla fark edildiği bir trafik sistemindeyiz ne yazık ki...
    yurt dışında ana yoldan giden bir araba sürücüsü gibi acaba şimdi ara yoldan bi araba çıkacak mı korkusu olmadan, ana yoldan giden sürücünün "fren pedalının yerini unuttuğu" trafik sistemine bizim ülkemizde ulaşılması, "şu anki trafik kurallarına göre" çok güç...

    Ülkemiz trafiğini düzeltmekle görevli trafik polisleri bile kurallara uymayabiliyor... İmamı şey olan cemaatin..... hesabı da önemli aslında..




  • yol sıkışık olduğunda / sıkıldığınız zaman trafikte yol alan diğer insanların hayatlarını tehlikeye atmaya hakkınız yok!

    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    her zaman makas atmam sadece yol sıkışık olduğu zaman ve trafikten sıkıldığım zaman atarım ve bu sıf bu yüzden kendimi iyi şöför demiyorum
  • kurallara uyan freni az kullanan ve benim görüşüm bu kırmızı ışıkta geçmeyen
  • iyi şöfor kendini ve aracını tanıyan ve aynı zamanda kendine ve aracına bakandır.

    kendini tanıyan
    eğer hız merakın varsa "sizi pistlerde görmek isteriz."

    aracını tanıyan
    eğer altında nerdeyse hurdaya gidecek kadar kötü bir araba varsa değil 180 km/s, 100 km/s hız bile yapma.

    kendine bakan
    uykusuz, alkollü, dalgın araç kullanma

    aracına bakan
    aracın bakımlarını yaptırmak hem canınızı hem de cebinizi korur. motorun iyi olması kadar frenin iyi olması, lastiklerin iyi olması da önemlidir.

    emniyet kemerini takıp sıkılmak ve vakit kaybetmek, ışıkta beklerken sıkılıp vakit kaybetmek, sıkışık trafikte emniyet şeridinden gitmeyerek vakit kaybetmek hayatınızı kaybetmekten veya başka birinin ya da bir sevdiğinizin hayatını kaybetmesine vesile olmaktan daha iyidir.

    iyi şöfor de herşeyde olduğu gibi yaptığı işi bilinçli yapandır.

    kadınlara gelince o iş zor. hiç girmemek lazım.




  • bu işte ne kadar az bilirseniz o kadar çok bildiğinizi sanarsınız.
    ben bundan 5 yıl önce nasıl araba kullandığımı düşünüyorumda.
    şu anda kendimi çok ama çok şanslı hissediyorum.
  • (Allah yalandan korusun) Daha iki saat kadar önce gözümün önünde bir polis otosu kırmızı ışıkta hiç frene basmadan geçti. hemen ardından gelen bir araç ise durdu ve bu olaya benim gibi yaya veya şoför birçok kişi şahit oldu... İnsan donup kalıyor: Kuralları, kanunları uygulatacak olan, takipçisi pozisyonundaki insan bunu yaparsa artık gerisini siz düşünen akıllara havale ediyorum... İyi şoförden ziyade "iyi insan" olmalıyız. İYİ İNSAN=iYİ ŞOFÖR.
  • KÖRFEZ PİSTİNDE ANLASILIR
  • trafikte iyi bir şöför olduğunu düşündüğün an bittiğin andır
  • iyi şöför hiç kazaya karışmayan şöfördür

    hem kendisi iyi olacak hem de etraftan gelen tehlikeleri önceden sezip önlemini alabilecek olan şöfördür
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.