Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (55. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bizim işyerinden bir arkadaşım da 2005 ve sonrası Elite CVT Jazz arıyor, Ankara olması tercih edilir..
  • Sıfırlara gelen zamdan sonra ikinci ellerin değeri artar belki.
    Zamdan sonra Jazz Fun ishift'in fiyatı gerçekten düşündürücü.
  • Zaten düzgün bir 2.el bulmak mümkün değil gibi.Çok sıradışı birşey olmadıkça adam Jazz'ını niye satsın ki.Bizde kayınpedere 2005 astra enjoy spor paket 50000 de 24000.-Tl ye aldık.Çok gezen biri değil.Uzun yolu var yılda 2 - 3 defa.Araba da güzeldi.Kısmet Astra'ymış...
  • Arkadaşlar jazz elite modelinde aux giriş var mı?
  • 2005 modelden sonrakilerde var. Vitesin orda.
    2005'ten öncekilere de uygulanabiliyor ama teybin sökülmesi gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 11 Şubat 2009; 18:22:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    2005 modelden sonrakilerde var. Vitesin orda.
    2005'ten öncekilere de uygulanabiliyor ama teybin sökülmesi gerekiyor.


    Teşekkürler..2008 model , mp3 player bağlayabilirim yani..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yıldırans


    quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    2005 modelden sonrakilerde var. Vitesin orda.
    2005'ten öncekilere de uygulanabiliyor ama teybin sökülmesi gerekiyor.


    Teşekkürler..2008 model , mp3 player bağlayabilirim yani..


    Evet bağlayabilirsiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yıldırans


    quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    2005 modelden sonrakilerde var. Vitesin orda.
    2005'ten öncekilere de uygulanabiliyor ama teybin sökülmesi gerekiyor.


    Teşekkürler..2008 model , mp3 player bağlayabilirim yani..


    Çakmağın yanında.Üzerinde minik bir kapak var.
  • Malesef benim aracım(2005 jazz)'da çakmağın yanındaki o plastik kapağın içi boş..: ( Olsaydı uzun yolda çok işe yarardı..
  • Yeni Jazz kullanan kişiler görüşlerini paylaşabilir mi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tayfun000

    Yeni Jazz kullanan kişiler görüşlerini paylaşabilir mi


    Merak ettiğiniz noktalarda yardımcı olabilirim. 2009 jazz fun+ i-shift kullanıyorum.
    Otomobilim içi gayet geniş. Bi corsa veya polo gibi değil. İlk gözüme çarpan özelliği yol bilgisayarı oldu. Ben daha önce hiç yol bilgisayarlı araba kullanmadım ama kullananlarda bu kadar özelliklisini görmedik diyor. iki ayrı ortalam yakıt tüketimi, anlık yakıt tüketimi, arka koltukların emniyet kemeri düzenini dahi gösteriyor. Ön yolcu koltuğunda biri oturursa bunu algılıyor ve emniyet kemeri uyarısı veriyor. Arka koltukları algılıyor fakat sesli uyarı vermiyor. Far açık uyarı veya anahtar uyarısını sesli ve görüntülü veriyor. Ses sistemi yeterli. Cam tavan muhteşem bi olay. Şanzumana hala tam alışamadım. Kontrolün bende olmadığı hissini atamadım. Kafasına göre vites değiştiriyor. Gaz pedalına nasıl bastığınıza göre vitese hükmedebiliyorsunuz. (Ben hala başaramasamda. ) 2 vitesten 1. vitese geçiş sarsıntılı. Bu yüzden 1 e geçeceğini anladığım zaman iyice yavaşlayıp sonra gaza basıyorum. İlk kullandığım zaman performansını hiç beğenmedim. Gaza hafif bastığınızda 60 km/sa hızda 6. vitese atıyor. vitese + , - yaparsanız hem manuele geçiyor hemde komutu uyguluyor. Gaza yüklenirseniz yüksek devirlerde vites atıyor. Bu otomobil tam bi ekonomi ustası. Depoyu fulleyip 540 km yaptım. 110 TL ile tekrar fulledim. 6,9 lt yaktı. (tamamı şehir içi - 0,203 TL/km) yeni olduğunu düşünürsek bu değer dahada düşecek. Ayrıca burası erzurum ve otomobil hep - sıcaklıkta çalıştı. Yazın daha az yakar. Baya nazik kullandım. Bunuda gözardı etmemek lazım. Hız sabitleyiciyi çok beğendim. Frene basıp yavaşladıktan sonra accel tuşu ile eski hızına seri bi şekilde ulaşıyor. Gaza basıp hızlanırsanız, gazı bıraktıktan sonra eski hızında tekrar kendi sabitliyor. Süspansiyonlar biraz sert. Kasislerde çok rahatsız oluyorum. Her sesi çok çabuk algılıyorum. Alıştıkça bu kadar hassas olmam umarım. Bagajda çok bakalit kaplama var. Bunlarda ister istemez ses yapıyor. Bagaj kapağının iç kaplamasının altına sünger döşettim. Ses azaldı ama kesilmedi. Arka koltukları ve bütün bagaj kaplamalarını söktürüp hassas bi yalıtım yaptıracağım. Çamurlukların altında (Lastiğe bakan yeri) davlumbaz yok. Direkt saç. Bu yüzden tekerin sıçrattığı her taş saça değiyor. Çıkan ses çok rahatsız edici. Burayıda yumuşak bi malzeme ile kaplatmak şart. Kısaca ben bu arabayı çok beğeniyorum. Negatif yönlerinin hepsinin çözümü var. Sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım.




  • Çok teşekkürler ayrıntılı yanıtınız için.Bende 2009 jazz fun+ manuel aldım.

    En kısa sürede görüşlerimi paylaşacağım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: devrimkaratas


    quote:

    Orjinalden alıntı: tayfun000

    Yeni Jazz kullanan kişiler görüşlerini paylaşabilir mi


    Merak ettiğiniz noktalarda yardımcı olabilirim. 2009 jazz fun+ i-shift kullanıyorum.
    Otomobilim içi gayet geniş. Bi corsa veya polo gibi değil. İlk gözüme çarpan özelliği yol bilgisayarı oldu. Ben daha önce hiç yol bilgisayarlı araba kullanmadım ama kullananlarda bu kadar özelliklisini görmedik diyor. iki ayrı ortalam yakıt tüketimi, anlık yakıt tüketimi, arka koltukların emniyet kemeri düzenini dahi gösteriyor. Ön yolcu koltuğunda biri oturursa bunu algılıyor ve emniyet kemeri uyarısı veriyor. Arka koltukları algılıyor fakat sesli uyarı vermiyor. Far açık uyarı veya anahtar uyarısını sesli ve görüntülü veriyor. Ses sistemi yeterli. Cam tavan muhteşem bi olay. Şanzumana hala tam alışamadım. Kontrolün bende olmadığı hissini atamadım. Kafasına göre vites değiştiriyor. Gaz pedalına nasıl bastığınıza göre vitese hükmedebiliyorsunuz. (Ben hala başaramasamda. ) 2 vitesten 1. vitese geçiş sarsıntılı. Bu yüzden 1 e geçeceğini anladığım zaman iyice yavaşlayıp sonra gaza basıyorum. İlk kullandığım zaman performansını hiç beğenmedim. Gaza hafif bastığınızda 60 km/sa hızda 6. vitese atıyor. vitese + , - yaparsanız hem manuele geçiyor hemde komutu uyguluyor. Gaza yüklenirseniz yüksek devirlerde vites atıyor. Bu otomobil tam bi ekonomi ustası. Depoyu fulleyip 540 km yaptım. 110 TL ile tekrar fulledim. 6,9 lt yaktı. (tamamı şehir içi - 0,203 TL/km) yeni olduğunu düşünürsek bu değer dahada düşecek. Ayrıca burası erzurum ve otomobil hep - sıcaklıkta çalıştı. Yazın daha az yakar. Baya nazik kullandım. Bunuda gözardı etmemek lazım. Hız sabitleyiciyi çok beğendim. Frene basıp yavaşladıktan sonra accel tuşu ile eski hızına seri bi şekilde ulaşıyor. Gaza basıp hızlanırsanız, gazı bıraktıktan sonra eski hızında tekrar kendi sabitliyor. Süspansiyonlar biraz sert. Kasislerde çok rahatsız oluyorum. Her sesi çok çabuk algılıyorum. Alıştıkça bu kadar hassas olmam umarım. Bagajda çok bakalit kaplama var. Bunlarda ister istemez ses yapıyor. Bagaj kapağının iç kaplamasının altına sünger döşettim. Ses azaldı ama kesilmedi. Arka koltukları ve bütün bagaj kaplamalarını söktürüp hassas bi yalıtım yaptıracağım. Çamurlukların altında (Lastiğe bakan yeri) davlumbaz yok. Direkt saç. Bu yüzden tekerin sıçrattığı her taş saça değiyor. Çıkan ses çok rahatsız edici. Burayıda yumuşak bi malzeme ile kaplatmak şart. Kısaca ben bu arabayı çok beğeniyorum. Negatif yönlerinin hepsinin çözümü var. Sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım.




  • Davlumbazlar arka çamurluk içlerinde değil önde olur. Otomobillerin % 95 inde böyledir. Ayrıca arka çamurluk içlerinde sac üstüne direk boya atılmamıştır, çürümeyi önleyici pütürlü bir kimyasal madde ile kaplandıktan sonra boyanmıştır. Önemli olan yağmurlu havada su birikintilerinden geçerken lastiklerin çamurluk içlerine sıçrattıkları suyun sesinin ne kadarını kabin içine aldığıdır. Benim arabada, arkadan acaip su sesi geliyor her geçişte. Sanki su içerden dışarı akıyor gibi...
  • Arka veya ön demedim. Tekerin değdiği her taşın sesi içeride.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Davlumbazlar arka çamurluk içlerinde değil önde olur. Otomobillerin % 95 inde böyledir. Ayrıca arka çamurluk içlerinde sac üstüne direk boya atılmamıştır, çürümeyi önleyici pütürlü bir kimyasal madde ile kaplandıktan sonra boyanmıştır. Önemli olan yağmurlu havada su birikintilerinden geçerken lastiklerin çamurluk içlerine sıçrattıkları suyun sesinin ne kadarını kabin içine aldığıdır. Benim arabada, arkadan acaip su sesi geliyor her geçişte. Sanki su içerden dışarı akıyor gibi...
  • arkadaşlar bu bahsettiğiniz su sesleri bende hiç yok, üstelik arka çamurluk içilerindeki o siyah pütürlü zift, daha ilk ayarda dökülüp gitti, astar boyayla duruyor, ama yinede bahsettiğiniz su sesleri hiç yok, acaba bagaja koyduğum b.havuzu sesi engelliyor olabilirmi
  • Ya piyasanın kırık olmasından ya da fiyatın biraz yüksek olmasından ya da......
    İzmir'de şu ana kadar yanına park ettiğim Yeni Jazz ve trafikte gördüğüm bir elin parmaklarını geçmeyecekler dışında görmedim.Halbuki sırf bu topikte çıkmasını bekleyen o kadar kişi vardı.Çevremi de sayarsak sırf onlar alsa daha çok görürdüm heralde...:-((
  • Bu fiyatlarla yüksek satış rakamlarına ulaşacağını sanmıyorum.
  • http://www.hondajazz.org/forum/forum_posts.asp?TID=687&PN=1&RN=1

    burdaki ankete göre fiyatlar çok fazla
  • Sanırım yeni Jazzların satışları beklendiği kadar degil. Bende almak istiyorum ama ne kadar donanım olsada dizel araçlardan bile daha pahalıya geliyor.
    Hele şu anda Punto nun en üst modeli Emotion 90bg dizel modeli bile daha ucuz kalıyorki, hem yakış hem performans olarak Jazz dan çok daha iyi duran bir araç

    1.4 olması vergi yüzünden sogutuyor insanı. Dizelde yok. Fiyatıda yüksek olunca ne kadar istesemde almak gelmiyor içimden. Ister istemez Punto ya kayıyorum. Honda nın daha insaflı olması lazım

    7-8 lt yakacak anlaşılan şehir içi. Eh buda çok ekonomik gelmiyor bana.
  • 7-8 de kalsa şükret
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.