Şimdi Ara

Jeep Grand Cherokee 5.2 Alindi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
3
Favori
23.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeolojici

    quote:

    Orijinalden alıntı: pC_moNSteR

    Arkadaslar sonunda grand cherokee'mi aldim. 94 model 162bin kmde. Eski sistem lpgli. Lpg deposunu 117tlye fulledim. 80kmde su anda. Lpg de 4tane isik var. su anda genelde 4te olmakla birlikte arada 3. Isiga inmekte. 100km de tekrar doldurucam bakalim ne olucak.

    Bu arada yorumlarini esirgemeyen tum arkadaslara tesekkurler Allah daha iyilerini sizlere nasib eder insallah.

    Bizi unutmayıp ; genel bakımları , çıkardığı sorunlar , parça fiyatları ve yakıtı hakkında bir kullanıcı olarak bilgilendirirseniz seviniriz.

    + kaç liraya aldıgınızı ve ilandaki aracımı aldıgnızı söylerseniz sevinirz hayırlı ugurlu olsun özellikle YAKITI SÖYLERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM




  • hayirli olsun.
  • Hayırlı olsun, yakıt tüketimini çok merak ediyorum.
  • Satici 6aylik vergisini 486tl olarak odemis. Yalniz her vergi odemesini yaparken kasko bedeli dusuk oldugu icin bi alt vergi diliminden odemek icin dilekce vermem gerek. Yakiti daha tam olcemedim. Lpgyi doldurali 90km oldu daha isik sonmedi. Bakimi uygun fiyatli aslinda. Orjinal yag filtresi 25tl mesela. Orta susturucu 300tl.
  • Ilandaki araci almadim. Farkli bi arac. 15000e aldim. Daha temiz daha toplu bi arac.
  • Hayırlı olsun
  • hayırlı olsun..
    ancak şanzımanı ve
    yakıtı seni belki üzebilir.
  • biraz daha bekleyip para biriktirip daha gencini alabilirdin diye düşünüyorum. yedek parça sıkıntısı çekmezsin belki ama 5.2 motor. açılmamamış olma ihtimali sıfır. yani çok yakar. 18 yaşında arabada şanzıman yağına dikkat et derim ben çünkü en ufak bir hatan sana baya pahalıya patlar. 2003 yılında babamın arkadaşı otomatik vites için 1.5 milyar vermiş yani 1500 TL öyle lüks bir araç ta değil o yıllar için bile .kısacası şanzıman ve yakıt durumu üzmezse herşey iyi gider. bu arada hayırlı olsun .Allah uzun yıllar kazasız belasız binmeyi nasip etsin
  • Bencede vites gecislerinde sarsinti var ise hemen sanziman yagini ve filtresini degistir. Kafan rahat eder.
  • böyle bir aracı yollarda düşünemiyorum


  • Hayırlı uğurlu olsun.
  • çok sağlam bir araç almışsın.
  • çok güzel araç,hayırlı olsun.
  • Jeep grand chereokee zj 93-98 alırken dikkat edilmeli yerler

    ------------------------------------------------------------------------------------------


    1- Camurluk kenarlarina ( ice kivrilan kisimlarina) bak buralarda paslanma varmi ? Bunun sebebi buralardan herhangi bir kaldirma islemi olmussa zayif oldugu icin kivrim yerlerinden boya patlar ve paslanmaya acik olur. Daha sonra kapi üstlerinde tavan ile birlesim noktalarinin altinda pas varmi bak. bagaj kapagini ac, yukari kaldir, üst ice katlama yerlerinde pas varmi bak. Marspiyelerin ön camurlukla birlesim noktalarinin altlarina bak paslanma veya ezikler varmi. Bu noktalar ZJ lerde en zayif yerlerdir. Paslanmalar ilk bu noktalardan baslar.

    2- Farlarin camlarina bak ( genelde plastiktir) soluk ve sarilasmismi. Farlari elinleköselerinden bastirarak yokkla, yerlerinden oynuyorlarmi ?( Far baglanti tirnaklari cok zayiftir ve genelde kiriktir > far ayari yaptiramassin sonra)

    3- Arabanin yerini birkac metre degistir > yerde bir yag akintisi varmi ( ne olabilir ? özellikle kecelerden yag kacagi olabilir)

    4- Koltuklara bak > özellikle söför koltugu sol taraftan asinir. Koltuk kumanda dügmelerinden ön koltuklara komut ver > motorlari calisiyormu ( ZJ kullanim kitabi topiginden
    kullanim talimatini incele)

    5- Tüm camlarin komutlara cevap verip vermedigini kontrol et.

    6- Ortada gögüste ve tavanda bulunan yol bilgisayari calisiyormu?

    7- Dikkat; toplam yaptigi km degil Mil`dir...!!

    8- Arka koltugun altinda sol tarafta orjinal amfisi (infinity) olacak, yerindemi? Cok degerli bir ampfidir.
    diger koltuk altinda kriko ve aletler yerindemi?

    9- Koltuk isitmalari ve klima calisiyormu?

    10- Arka bagaj perdesi varmi? ,calisiyormu? ( kendini geri topluyormu?)

    11- Stepne kilifi varmi?

    12- Bagaj kapagi amortisörleri calisiyormu? yoksa kapak kafanami iniyor?

    13- Arabanin uzaktan kumandasi varmi? calisiyormu ( bu kumandayi sonradan bulmak cok zor ve pahalidir)

    14- Arabanin altina bak, ön saft varmi? ( Jeep kullanmakla alakasi olmayan tipler az yaksin, gereksiz parca diye cikartirlar veya mecbur kalirlar eger ön difransiyelde bir ariza varsa)

    15- Motoru calistir > D`ye taktiginda arabada sarsinti varmi veya tak diye bir ses alttan geliyormu.

    16- Geriye tak ve 30 saniye kadar ayagin firende beklet > alttan bir inleme sesi geliyormu?

    17- Vitesi bosa al ve Soldaki arazi sanzimanini hizli bir hareketle 4 LOW konumuna getir ve kalkmayi dene ( calisiyormu? > yani araba kalkiyormu?)

    18- Araba gazli ise benzine gecir ve sadece benzinli konumda bir kac dakika calistir ( motorda sarsinti vuruntu varmi? )

    19- Motor kapagini ac ve söför tarafinda önde bulunan hava filtresi kazanini kontrol et kirikmi?

    20- Motor kapagi alt koruma kece örtüsü saglammi?

    21- Kalorifer sisitemini muhakkak kontrol et > genelde soguk sicak ayrim motorlari ariza yapar.

    22- Tavan dösemesinde sarkma, kabarma varmi > bilincsiz yikama veya temizlikten dolayi tavan dösemesi bozulur > ön cam birlesme noktalarindan ilk
    önce atar.

    23- Yol testine cik, özellikle 100 km`de giderken ön difransiyelde inleme varmi?

    24- Vitesler hissettirmeden ve zamaninda geciyormu?

    25- 100 Km ile glderken vitesi bosa at ve sag arka aksi dinle > inleme veya normal olmayan bir gacirti sesi geliyormu? ( Kronik hastaliktir > daha sonra aks koluna ya yüzük takilir veya kol degistirilir)

    26- Hafif yokusa gel ve dur > direksiyonu tam sag yap ve yavasca kalkis yap > arka difransiyelden cat..! cat..! diye ses geliyormu ? Limited kilit pullari bozuksa yapar ) ayni islemi
    direksiyonu tam sol yaparak dene.

    27- Direksiyonda bosluk varmi?

    28- Dik bir yokustan asagi inerken vitesi 1 konumuna getir ve arabayi asagi sal > motor arabayi firenliyormu?

    29- Katalizatör yerindemi? cikartilmismi?

    Bunlara bakıldıgı sürece ve sorunsuz çıkarsa gönül rahatlıgı ile senelerce binebilirsiniz.




  • Yakıt olarak ise 30 litrenin altına inmez kanıtları bende arazide 1 kuruş yakar kimse demesin şehiriçinde 40-45 kuruş yakıyor 70-80 kuruşun altına inmez boru değil 5200 cc 2000 cc lpg li araç 400 kuruş yakıyor yol bilgisayarındaki yakıt kısmını kapatınız yoksa kanser olabilirsiniz.
  • casper detected
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeecan

    Jeep grand chereokee zj 93-98 alırken dikkat edilmeli yerler

    ------------------------------------------------------------------------------------------


    1- Camurluk kenarlarina ( ice kivrilan kisimlarina) bak buralarda paslanma varmi ? Bunun sebebi buralardan herhangi bir kaldirma islemi olmussa zayif oldugu icin kivrim yerlerinden boya patlar ve paslanmaya acik olur. Daha sonra kapi üstlerinde tavan ile birlesim noktalarinin altinda pas varmi bak. bagaj kapagini ac, yukari kaldir, üst ice katlama yerlerinde pas varmi bak. Marspiyelerin ön camurlukla birlesim noktalarinin altlarina bak paslanma veya ezikler varmi. Bu noktalar ZJ lerde en zayif yerlerdir. Paslanmalar ilk bu noktalardan baslar.

    2- Farlarin camlarina bak ( genelde plastiktir) soluk ve sarilasmismi. Farlari elinleköselerinden bastirarak yokkla, yerlerinden oynuyorlarmi ?( Far baglanti tirnaklari cok zayiftir ve genelde kiriktir > far ayari yaptiramassin sonra)

    3- Arabanin yerini birkac metre degistir > yerde bir yag akintisi varmi ( ne olabilir ? özellikle kecelerden yag kacagi olabilir)

    4- Koltuklara bak > özellikle söför koltugu sol taraftan asinir. Koltuk kumanda dügmelerinden ön koltuklara komut ver > motorlari calisiyormu ( ZJ kullanim kitabi topiginden
    kullanim talimatini incele)

    5- Tüm camlarin komutlara cevap verip vermedigini kontrol et.

    6- Ortada gögüste ve tavanda bulunan yol bilgisayari calisiyormu?

    7- Dikkat; toplam yaptigi km degil Mil`dir...!!

    8- Arka koltugun altinda sol tarafta orjinal amfisi (infinity) olacak, yerindemi? Cok degerli bir ampfidir.
    diger koltuk altinda kriko ve aletler yerindemi?

    9- Koltuk isitmalari ve klima calisiyormu?

    10- Arka bagaj perdesi varmi? ,calisiyormu? ( kendini geri topluyormu?)

    11- Stepne kilifi varmi?

    12- Bagaj kapagi amortisörleri calisiyormu? yoksa kapak kafanami iniyor?

    13- Arabanin uzaktan kumandasi varmi? calisiyormu ( bu kumandayi sonradan bulmak cok zor ve pahalidir)

    14- Arabanin altina bak, ön saft varmi? ( Jeep kullanmakla alakasi olmayan tipler az yaksin, gereksiz parca diye cikartirlar veya mecbur kalirlar eger ön difransiyelde bir ariza varsa)

    15- Motoru calistir > D`ye taktiginda arabada sarsinti varmi veya tak diye bir ses alttan geliyormu.

    16- Geriye tak ve 30 saniye kadar ayagin firende beklet > alttan bir inleme sesi geliyormu?

    17- Vitesi bosa al ve Soldaki arazi sanzimanini hizli bir hareketle 4 LOW konumuna getir ve kalkmayi dene ( calisiyormu? > yani araba kalkiyormu?)

    18- Araba gazli ise benzine gecir ve sadece benzinli konumda bir kac dakika calistir ( motorda sarsinti vuruntu varmi? )

    19- Motor kapagini ac ve söför tarafinda önde bulunan hava filtresi kazanini kontrol et kirikmi?

    20- Motor kapagi alt koruma kece örtüsü saglammi?

    21- Kalorifer sisitemini muhakkak kontrol et > genelde soguk sicak ayrim motorlari ariza yapar.

    22- Tavan dösemesinde sarkma, kabarma varmi > bilincsiz yikama veya temizlikten dolayi tavan dösemesi bozulur > ön cam birlesme noktalarindan ilk
    önce atar.

    23- Yol testine cik, özellikle 100 km`de giderken ön difransiyelde inleme varmi?

    24- Vitesler hissettirmeden ve zamaninda geciyormu?

    25- 100 Km ile glderken vitesi bosa at ve sag arka aksi dinle > inleme veya normal olmayan bir gacirti sesi geliyormu? ( Kronik hastaliktir > daha sonra aks koluna ya yüzük takilir veya kol degistirilir)

    26- Hafif yokusa gel ve dur > direksiyonu tam sag yap ve yavasca kalkis yap > arka difransiyelden cat..! cat..! diye ses geliyormu ? Limited kilit pullari bozuksa yapar ) ayni islemi
    direksiyonu tam sol yaparak dene.

    27- Direksiyonda bosluk varmi?

    28- Dik bir yokustan asagi inerken vitesi 1 konumuna getir ve arabayi asagi sal > motor arabayi firenliyormu?

    29- Katalizatör yerindemi? cikartilmismi?

    Bunlara bakıldıgı sürece ve sorunsuz çıkarsa gönül rahatlıgı ile senelerce binebilirsiniz.

    of hocam offf,ben boyle bilgilendirmr gormrdim helal olsun,seni tebrik ederim bu nekadar bilgi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doğuşbyrk

    merhaba bende 97 model cherokee ltd 5.2 var boyasız kazasız. Tam Off road aksesuarlı dğünümüz olacağı için nakit sıkıntısından dolayı satıyorum.Çevrenizde de ilgilenen arkadaşlar varsa haber verirseniz sevinirim ayrıca
    yorumları okudum bu arabaya 2 yıldır binen biri olarak şunu söylemeliyim ki bu kadar rahat konforlu bir araca binmedim hafta sonu off road yaparak aktivite yapmış olup çevre ediniyorsunuz. Jeep Grand Cherokee 5.2 Alindi
     Jeep Grand Cherokee 5.2 Alindi
     Jeep Grand Cherokee 5.2 Alindi


    Salakmısın arkadaşım nişanlının resmini neden atıyosun ?




  • Dugun sebebiyle satisin kaniti sanirsam. 😅

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.