Şimdi Ara

JETTA ŞİKAYETLER (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
1
Favori
61.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956

    yeni aldığım jetta 1.6 tdi dsg highline aracımın deposu yarımken durkalklarda ses yapıyor herhalde deponun içinde ayırıcı yok sinir bozucu bir şey bir fren yapıyorum 3-5 saniye su şampırtısı dinliyorum ..bu ne ya gıcık oldum en yakın zamanda servise gideceğim ama sonuç ne olur bilmiyorum


    Bu ses benim araçta da var.Ama artık duymuyorum. Zamanla insanın kulağı alışıyor. Servista bir sonuç çıkacağını zannetmiyorum Çünkü deponun iç yapısyla ilgili olduğu forumda yazılmıştı.
    Kafaya takan birisi bu depoyu yeniden yaptırabilir ama...
  • Bende direksiyon ile ilgili güzel şeyler okumadım yoksa incelemeye gidecektim...
  • 2011 model eski kasa aldım.Daha 2200 kmdeyim Ancak.İlk kalkarken ses bendede oluyor bu normal mi? Şimdi servis kablolardan vs den bahsetti.Bağladım ses gelmes dedi.Yine geliyor.Artık duymamaya çalışıyorum.Yoksa güzel araba.Ha bir de herkesin muzdarip oldupu yol sesini lastik sesini çok alıyor.Camdan rüzgar sesi de geliyor.( eski arabam 2001 model vectraydı çok daha rahattı yolculuklar)) Dışı sizi içi beni yakar hesabı.Keşke Almanya üretim olsaydı.O kadar paraya daha iyisini yapmalıydılar...:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samilto -- 25 Mayıs 2011; 23:56:08 >
  • Ben Haziran ayında 2011 Jetta 1.2 TSİ Comfortline modelini test etmiştim. Yaklaşık 5km kadar kullandım. VW çoğu modelini kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim.

    1- Süspansiyon klasik VW sertliğinde, kasislerde sertliği epeyce hissttiriyordu.
    2- Yolda oturaklı gidiyordu.
    3- Gaza her basışımda ayağım pedalın dibine gidiyordu. Motorun pedala tepkiai geç olduğu için, ayakta alışık olmadığından böyle olabileceğini düşündüm.

    Dışarıdan hakikaten çok şık bir araç, ancak yavaş yavaş göz alışmaya başladı. Bundan sonra eskisi kadar cezbedici görülmeyebilir.

    Bayi banada renk seçme şansımın olmadığını, gelecek 2 araçtan seçebileceğimi, istediğim aracı ancak 4-6 ay sonra teslim edebileceğini söylemişti.

    Bende bunun üzerine Fluence bakmaya gitmiştim. Fluence bana kullandığım Symbol'den konfor farkı hissettirmedi. Citroen C5'e bakmaya gittim çok alımlı olmasına rağmen Citroen sorun-maliyet konuları tereddüt oluşturdu.

    Ancak daha sonra tesadüfen bir Toyota bayiine uğradım ve hiç aklımda olmamasına rağmen birdenbire Verso alıverdim. 5 kişilik bir aile için çok ideal bir araçmış.

    İyiki almışım diyorum. Eğer Verso almasaydım kesin Passat düşünürdüm.




  • arkadaslar bende yeni kasa jetta kullanıcısıyım 1.2 comfortlıne dısına aldanmayın 1 yıl oldu alalı 6.aydan itibaren ses gelmeyen yeri kalmadı aracın içinde her yerinden zırıltı sesi geliyo ve bir cok parcası 6 cı ayda degısım gordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hopehunter

    arkadaslar bende yeni kasa jetta kullanıcısıyım 1.2 comfortlıne dısına aldanmayın 1 yıl oldu alalı 6.aydan itibaren ses gelmeyen yeri kalmadı aracın içinde her yerinden zırıltı sesi geliyo ve bir cok parcası 6 cı ayda degısım gordu


    Ne gibi sorunlar yaşadınız ? Hangi parçalar değişti ? Biraz daha ayrıntılı anlatırsanız iyi olur.
  • bu vw cileri anlamıyorum bu ne kendini beğenmişlik hiçbir hatası yok sözde araçların ama sanayi esnafı hiç de böyle söylemiyor bu vw olmasa aç kalırız diyorlar 2-3 yılda belki bi arıza çıkartmaz ama sonrası muamma....
  • Jetta'lar Meksika üretimi. Meksika, global sermayenin bir kolu olan Vw için, işçilik ve maliyetler yönünden Çin statüsünde bir ülke denilebilir.

    Dolayısıyla, her nekadar kurumsal kimlik sahibi bir altyapı ile üretilse de, Meksika üretimi araçların çabuk dökülmesi normal karşılanmalıdır.

    Bence Türkiye üretimi araçlar dünyada Almanya, Fransa, İtalya gibi sektör lideri ülkelerde üretilenlerden sonra en iyisi.

    Türkiye'deki otomotiv sanayi alt yapısı ve işçilik kalitesi gerçekten çok yükseldi.

    Fiat, Renault ve Toyota'nın TR fabrikaları kendi aralarında boşuna birincilik almıyorlar.
  • VW Meksika'da değil "Papua Yeni Gine'de" de üretilse sonuçta Alman teknolojisi ve kalitesi. Sony'de birçok ürününü Çin'de üretiyor. O zaman Sony'de çakma Çin malıdır diyelim. Apple firmasının tüm ürünleri Çin'de üretiliyor. Bunlar sadece birer örnek. Birçok tanınmış dünya markasının farklı ülkelerde üretim fabrikaları var.

    VW'in Meksika'da fabrikasının olmasının kaliteyle, teknolojiyle vb. hiçbir alakası yoktur. Burada fabrika olmasının sebebi, bu ülkedeki işçilik, vergi, nakliye vb. toplam maaliyetin düşük olmasıdır. Jetta ABD pazarında çok daha fazla satan bir model. Golf ve passat ise öyle değil. Bu modellerde ABD de satılsaydı yine Meksika fabrikasında üretilirdi.

    Meksika hükümeti araba üreten fabrikalara yönelik bazı vergi indirimlerine son vereceğini geçen aylarda açıklamıştı. Toplamda %10 kadar maaliyetlerin yükseleceği konuşuluyor. Belki de ilerleyen günlerde VW maaliyet yönünden bir avantajı kalmadığı için buradaki fabrikayı kapatabilir.

    Şimdiye kadar birçok VW'imiz oldu. Hatta 2006 model sıfır alınmış bir jettamız hala bizde duruyor. Hiçbir aracımızda 1 arıza bile yaşamadık. Hepsi sadece servis bakımlarına gider gelir. İsteyen istediği markayı alır kullanır. Adamlar silah zoruyla satmıyorlar bu araçları.

    Şu an VW'in birçok modelinde 3 - 6 ay hatta 1 sene sıra var. Yukarıda adı geçen markaları aynı gün plazadan alıp evinize gidebilirsiniz. Benim araç standart bir araç olmasına rağmen bunu bile 1.5 ayda zor aldım. Milletin var demek ki bir bildiği. Peynir ekmek gibi araç satılıyor. Fahiş fiyatla satılmasına rağmen sanki bedava dağıtılıyormuşçasına bu araçlar satın alınıyor. Ne mutlu alabilene kullanabilene.

    Son olarak bu konuda sorun yaşayan arkadaşlar somut olarak ne yaşadıklarını paylaşırlarsa daha yararlı olacaktır. Örneğin şu arıza oldu, şu işlem yapıldı, şu parçalar değişti şeklinde. Örneğin manuel vites konusunda sorun yaşayan beni bulsun. Sıfır araç alıp viteslerin zor geçtiğini düşünenler varsa mesela. Benim bu konuda bir sorunun olmuştu. Yardımcı olabilirim.

    İyi günler arkadaşlar...




  • teknık olarak pek bılgı sahıbı degılım ama amaortısorlerden gıcırtı gelıodu onunla ılgılı parcalar degıstı
    dıreksıyondan gıcırtı gelıodu ıcındekı parcalar degıstı
    yag lambası yanıyodu degıstı koltuk degıstı
    kapı fıtıllerı degıstı
    hafıf bozuk yolda gıderken arabanın heryerınden ses gelıyo ıc kısımlarda zırıltı seklınde hız gostergelerındekı ısık suzme yapıyor
    bunların hepsı bır degıldı her ay farklı bır ses duymaya basladım he benım arabam kusurlu cıktıysada bısey dıyemem ama hala da sıkıntılarım var dıger arabalarımızda bole bı sıkıntı olmadı dıyolar yetkılı servıste buda benı cok rahatsız edıo korkuyorum garantısı bıtınce kıme gıdıcez bıde sureklı garantıden ıslem goruyo acıkcası sogudum arabadan bu sırf benım arabamda yapıyosada aracımın degısmesını ısterım kımse aracının zırt pırt orasını burasını parcalarının sokulup takılmasını ıstemez bu garantı dahılı bıle olsa
  • Vw asla kalitesiz bir marka değildir.

    Vw'nin TR'de genel anlamda yayılması için en geniş altyapı Doğuş Otomotiv ile kurulmuş ve Vw'yi tercih edilen marka haline getiren ise ağırlıklı olarak ticaride Transporter, bineklerde Polo ve Passat modelleridir.

    Bundan önceki distribütör Çiftçiler döneminde Vw belli bir kesimin ilgi duyduğu, halka yayılmamış bir markaydı. 1995 sonrası Polo, 1997 sonrası Passat, 1998 sonrası Transporter ve Caravelle modelleri ile markanın ürünleri albenili ve cazip hale gelerek, Doğuş'un akıllı pazarlama stratejileri ile birleşti ve Vw'yi TR'de bu günlere taşıdı.

    Şunuda kabul etmek gerekirki;

    Önceki yazımda da belirtmiştim. He nekadar kurumsal kimliğe sahip bir marka tarafından farklı ülkelerde kurulmuş fabrikalar aynı kaliteye sahiptpr gibi düşünülse de maalesef fiili durum farklıdır.

    Örn; Sony TV'ler Çin'den önce İngiltere, İspanya, Almanya ve Japonya'da üretilirlerdi. Diğerleri birer Avrupa ülkesi olmasına rağmen en kaliteli ve dayanıklı ürün Japon fabrikasında üretilenlerdi.

    Bunda, çalışan bölge insanının disiplin anlayışı ve prensipli olma durumu farkettiriyor. Sonuçta dünyada tüm işleri gören el'dir. Eli dünyadan çektiğin anda tüm işler durur. Dolayısıyla elin kime ait olduğuda burada önem arzediyor.




  • valla nedersenız deyın benım gozumde yeni kasa wolkswagen jetta 5 para etmez benim saydıklarım daha degısen parcalardı daha araba gene servıse gıdecek motor ısınana kadar falan havalandırmanın ordan tıkır tıkır ses gelıyo cok rahatsız edıcı bı ses zırıltı cok heryerınden gelıyo su anda arabadan sogudum dıger saydıgınız modeller ıcın bısey dıyemem jetta eskı kasa ıcınde bısey dıyemem ama yenı kasa jetta kullanıcısı olarak 5 para etmez dıorum verılen paraya yazık dıorum
  • Günümüzde otomobil üretim sürecinin % 90 ını zaten robotik makineler yapmaktadır. İşçilik faktörünün kaliteye etkisi neredeyse binde bir denecek kadar azdır. VW'in araç üretim sürecini gösteren videoları izleyin. İşçi robotu yönlendiriyor. Tüm işi zaten robot yapıyor.

    Başka ülkelerde üretim yapılmasının sebebi işçilik vb. bazı maaliyetlerin düşük olmasıdır. Örneğin avrupada 1 işçinin firmaya maaliyeti 3.000 euroysa, meksikada 1.000 eurodur. Yani 1 işçi fiyatına 3 işçi çalıştırılabilmektedir. İşçilikten doğan hata binde bir olur. O da örneğin bir parçanın montajını yanlış yapar. Bu hata da garanti sürecinde ortaya çıkar ve düzeltilir. Yoksa dünyanın her yerinde üretimin %90 unu makineler yapıyor. İşçiliğin önemi çok azdır. Almanya'da üretilen model iyidir, Meksika'da üretilen kötüdür yorumları efsaneden ibarettir.




  • yeni jetta comfort modeline sahibim,1000 km olan arabamda bazen marş almıyordu.çorlu çalışkan servisine götürdüm,servis hemen ilgilendi 15 günde motor beyin kısmı yenisi getirildi ve garanti kapsamında değiştirildi.şu anda bir sorunum yok.volkswagen müşteri sorunlarıyla ilgilenmesi kendisine yakışıyor çorlu çalışkan servisine teşekkür ederim.
  • bende wolkswagenın servıs hızmetınden kesınlıkle cok memnunum hızmetlerıne dıyecek lafım yok fakat arac hakkında aynı dusunceye sahıp degılım koltuklardanda ses gelmeye basladı kasıslerden gecerken gıcırtı sesı gelıyo ya benım arabam baslı basına bı sorun yada 10000 km ye gelen herkesın aracı aynı sıkıntıları gorucek bole gıderse benım aracımda ellenmedık sokulmedık yerı kalmayacak buda benı arabadan soguttu sadece ıyı hızmet vermek de bı yerde yeterlı olmuyor ben kalıteden memnun degılım hep garantı bıttıgınde elımde kalıcak korkusu coktu ıcıme coktan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hopehunter

    bende wolkswagenın servıs hızmetınden kesınlıkle cok memnunum hızmetlerıne dıyecek lafım yok fakat arac hakkında aynı dusunceye sahıp degılım koltuklardanda ses gelmeye basladı kasıslerden gecerken gıcırtı sesı gelıyo ya benım arabam baslı basına bı sorun yada 10000 km ye gelen herkesın aracı aynı sıkıntıları gorucek bole gıderse benım aracımda ellenmedık sokulmedık yerı kalmayacak buda benı arabadan soguttu sadece ıyı hızmet vermek de bı yerde yeterlı olmuyor ben kalıteden memnun degılım hep garantı bıttıgınde elımde kalıcak korkusu coktu ıcıme coktan


    Koltuklardan ses gelmesi normal değil fakat kasislerden geçerken tüm jettalardan ses gelir. Bu ses amortisörlerden değil yaylardan gelmektedir. Bunun için araçlarınızı kurcalatmayın. Bu bir arıza değil de durum diyelim. Benim araçta da bu ses var. Kasislerden normal (yavaş) geçerken ses çıkmıyor ama biraz hızlı geçerseniz yaylar gıcırtı yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hopehunter

    teknık olarak pek bılgı sahıbı degılım ama amaortısorlerden gıcırtı gelıodu onunla ılgılı parcalar degıstı
    dıreksıyondan gıcırtı gelıodu ıcındekı parcalar degıstı
    yag lambası yanıyodu degıstı koltuk degıstı
    kapı fıtıllerı degıstı
    hafıf bozuk yolda gıderken arabanın heryerınden ses gelıyo ıc kısımlarda zırıltı seklınde hız gostergelerındekı ısık suzme yapıyor
    bunların hepsı bır degıldı her ay farklı bır ses duymaya basladım he benım arabam kusurlu cıktıysada bısey dıyemem ama hala da sıkıntılarım var dıger arabalarımızda bole bı sıkıntı olmadı dıyolar yetkılı servıste buda benı cok rahatsız edıo korkuyorum garantısı bıtınce kıme gıdıcez bıde sureklı garantıden ıslem goruyo acıkcası sogudum arabadan bu sırf benım arabamda yapıyosada aracımın degısmesını ısterım kımse aracının zırt pırt orasını burasını parcalarının sokulup takılmasını ıstemez bu garantı dahılı bıle olsa


    Bu mesajınızı da şimdi okudum. Yetkili servisler biraz da kendilerine iş arıyorlar. Bir başka değişle gerekmeyen parçaları boşu boşuna değiştiriyorlar. Sonuçta bir şekilde iş yapıp para kazanacaklar. Özellikle garanti kapsamında hemen işlem yapıp firmadan parasını alıyorlar.

    Rüzgar sesi var diyorsunuz, kapı fitillerini değişiyorlar. Gıcırtı var diyorsunuz amortisörleri değişiyorlar. Habuki ses yapan amortisör değil yay. Değişse de yine ses yapar.

    Kullanıcı olarak aracı biraz tanımalı ve gereksiz işlemler yaptırmamalıyız. Örneğin yine bir arkadaş 4 lü flaşör ile ilgili bir sorun yaşadı. Sıfır araca garantiden 2.000 tl. lik işlem yapıldı. Elektrik kontrol ünitesi değişti. Yine aynı arızayı yapınca bu sefer akımla ilgili çok basit bir sorun olduğu anlaşıldı. Ölçüm ve yazılımla bu sorun giderildi. Bu arada yapılan 2.000 tl. lik işlem boşuna yapılmış oldu.

    Bu yazdıklarımdan yetkili servisler kötü, aracınızı götürmeyin anlamı çıkmasın. Ben de araçlarımı her zaman yetkili servislere götürürüm. Sonuçta aracı tanıyorlar ve gerekli eğitimleri alıyorlar. En kötü yetkili servis bence en iyi ustadan daha iyidir. En azından yapılan işin garantisi vardır. Sadece biraz uyanık olup servislerin her dediğine ok dememek lazım.

    İyi günler...




  • Arkadaşlar 2007 Model 102 Hp jetta primline var bende son 2-3 aydır acayip şekilde buharlanma yapıyor. ön camı bile çözmekte zorlanıyorum. yan camları çözmek ise neredeyse imkansız neden olabilir acaba. böyle bir problem yaşayn arkadaş oldumu servis bana bayağı uzak olduğu için gidemedim. sanayiyede aracımı götürmek istemiyorum. bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmasını istiyorum
  • Jettaların Meksika'da üretilmesi o kadar çok abartılıyor ki duyan ve bilmeyen biri "merdiven altı" diye tabir edilen bir yerde üretildiğini zannedecek. Yukarıdaki videoyu izleyin. Allah aşkına bu üretim süreci Almanya'da, Meksika'da yada Papua Yeni Gine'de yapılmış ne fark eder. Sonuçta üretimin %90 ını Alman teknolojisi robotik makineler yapıyor.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.