Şimdi Ara

Jetta TDI verilip Giulietta JTD alınırmı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
7.801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast
    tamam mükemmel senin vw motorun süper.
    vw dediğin firma, fiat'ın bulduğu common rail sayesinde 2008 den sonra sessiz dizel üretebilmeye başladı.
    kaldı ki 1.6 multijet çok daha üstün bir ünite. neyi kanıtlamaya çalışıyorsun? ne güzel yoktunuz ortalıkta yine başladınız ibadete.

    burda bir hata var,

    VW-Audi zaten farkındaydı common-rail teknolojisindeki yükselişin. çok daha önceden kullanmaya başlayabilirlerdi, bosch ile VW grubu arasında hayli sıkı bir ilişki mevcut. ancak Bosch 2000 yılından 2009'lara kadar ancak dayanabildi pompa-meme sistemlerini üretmeye çünkü VW grubundan başka hiçbir üreticinin bu konuda bir çalışması yoktu. en önemli sebebi de maliyetli olması idi. Bosch pompa teknolojisinin üretimini bırakacağını açıklayınca VW grubu mecburen common-rail'e geçti.

    tamamı ile teorik olarak pompa meme teknolojisi, yakıt enerjisini daha verimli kullanan bir teknolojidir. enjektörün pompa görevi görmesi ve her silindir için ayrı yakıt yolu ve özel püskürtme değerleri toplam basıncın daha yüksek olmasını sağlıyor bu da=daha yüksek verim demek. her bir çevrimde daha yüksek jul enerji değerleri elde edilebiliyor. sesli çalışması çok problem değil, bunun önüne zamanla geçilebilirdi üzerinde ciddi anlamda çalışılsaydı ama partikül filtresi probleminin önüne geçmek imkansız gibi birşey. pompa-meme teknolojisini bitiren olay budur, kükürt ve sülfür atıklarının aşağıya çekilememesi. üstüne common-rail'in düşük üretim maliyeti eklenince sonuç kaçınılmaz oldu.

    VW'e kalsa ve ağır emisyon kısıtlamaları olmasa, VW bu teknolojiyi ciddi biçimde geliştirecekti.

    konuyla çok alakalı değil ama belirtmek istedim.


    bu arada Giulietta kesinlikle 1.4 multiair motorla alınmalı, 1.6 JTD hem pek performanslı değil (320nm tork gözüküyor ama örneğin 1.6 TDCI motorun üzerine denerseniz imkanı yok torku hissedemezsiniz) hemde burunda fazla ağırlık yapıyor. 2.0JTD 170hp'lik makinadır bu arabanın hakkı. Avrupada Giu'ların çoğunluğu 2.0JTD.

    Golf olsaydı, satıp Giu almak ne kadar tatmin eder bilmem, orası kişisel biraz ama Jetta üzerine alınacak kalitede bir alet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 15 Ağustos 2012; 1:09:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast
    tamam mükemmel senin vw motorun süper.
    vw dediğin firma, fiat'ın bulduğu common rail sayesinde 2008 den sonra sessiz dizel üretebilmeye başladı.
    kaldı ki 1.6 multijet çok daha üstün bir ünite. neyi kanıtlamaya çalışıyorsun? ne güzel yoktunuz ortalıkta yine başladınız ibadete.

    burda bir hata var,

    VW-Audi zaten farkındaydı common-rail teknolojisindeki yükselişin. çok daha önceden kullanmaya başlayabilirlerdi, bosch ile VW grubu arasında hayli sıkı bir ilişki mevcut. ancak Bosch 2000 yılından 2009'lara kadar ancak dayanabildi pompa-meme sistemlerini üretmeye çünkü VW grubundan başka hiçbir üreticinin bu konuda bir çalışması yoktu. en önemli sebebi de maliyetli olması idi. Bosch pompa teknolojisinin üretimini bırakacağını açıklayınca VW grubu mecburen common-rail'e geçti.

    tamamı ile teorik olarak pompa meme teknolojisi, yakıt enerjisini daha verimli kullanan bir teknolojidir. enjektörün pompa görevi görmesi ve her silindir için ayrı yakıt yolu ve özel püskürtme değerleri toplam basıncın daha yüksek olmasını sağlıyor bu da=daha yüksek verim demek. her bir çevrimde daha yüksek jul enerji değerleri elde edilebiliyor. sesli çalışması çok problem değil, bunun önüne zamanla geçilebilirdi üzerinde ciddi anlamda çalışılsaydı ama partikül filtresi probleminin önüne geçmek imkansız gibi birşey. pompa-meme teknolojisini bitiren olay budur, kükürt ve sülfür atıklarının aşağıya çekilememesi. üstüne common-rail'in düşük üretim maliyeti eklenince sonuç kaçınılmaz oldu.

    VW'e kalsa ve ağır emisyon kısıtlamaları olmasa, VW bu teknolojiyi ciddi biçimde geliştirecekti.

    konuyla çok alakalı değil ama belirtmek istedim.


    bu arada Giulietta kesinlikle 1.4 multiair motorla alınmalı, 1.6 JTD hem pek performanslı değil (320nm tork gözüküyor ama örneğin 1.6 TDCI motorun üzerine denerseniz imkanı yok torku hissedemezsiniz) hemde burunda fazla ağırlık yapıyor. 2.0JTD 170hp'lik makinadır bu arabanın hakkı. Avrupada Giu'ların çoğunluğu 2.0JTD.

    Golf olsaydı, satıp Giu almak ne kadar tatmin eder bilmem, orası kişisel biraz ama Jetta üzerine alınacak kalitede bir alet.

    Güzel bilgi vermişsin arkadaşım ama bir ekleme de ben yapmak istiyorum izninle:

    İlgili distribütörün 2000'li yılların ortalarına kadar ülkemizde vermiş olduğu gazete reklamlarında ve araç broşürlerinde pompa meme sisteminin, "EN İYİ SİSTEM" olduğu 8 sütuna manşet olarak belirtiliyordu.


    Bosch ile VW arasındaki bağdan da haberdarım.

    Ama bu bağa rağmen en iyi dedikleri sistemi bırakıp rakiplerin kullanmakta olduğu ve uzun süre boyunca reklamlarında o kadar iyi olmadığını savundukları bir sisteme geçmeleri gelişmeleri takip edenlerin nezdinde firmanın düştüğü durumu göstermektedir.


    Zaten bugün forumda bu firmayı fanatikçe savunanların büyük bir kısmı bu gelişmeleri takip etmeyip sadece iddialı sloganlardan etkilenen kısım olmuştur diye düşünüyorum.



    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: afas03

    BENCE İLERİYE DÖNÜK BİR TERCİH YAP VW JETTA AL DERİM DİZEL MOTORU OLSUN KONFORU OLSUN MALZEME KALİTESİ OLSUN YETERLİ SEVİYEDE AMA Yolda giderken aracıma baksınlar diyorsun kesinlikle Tasarım olarak ALFA ROMEO giulietta derim giuliettanın dizel moturuda arkadaşların dediği gibi vw den kalır yanı yok...

    Adam Jetta kullanıcısı zaten

    Tamamda anladım kardeşim ama bende düşüncemi söyledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Yahu aklindan zoru olan insanlar ben sadece ses konusunda ustun dedim..

    Aklında zoru olan sensin. Saçmalayanda sensin.

    Fiat Bravo 1.6 Mjet
    Rölantide-49db


    Muhteşem Golfünüzün değerlerini siz biliyorsunuzdur zaten. Hareket halindeki verileri yazmadım çünkü motorun sesinden bahsediyoruz.

    kendisi yazamaz, büyük ihtimal bilmiyordur veya rezil olmamak için yazamıyordur ben yazayim 74db
    bakınız kaynak:
    http://www.car-emissions.com/cars/view/44422
    buda 1.6 multijet değerleri (fiat doblo 71.5 db):
    http://www.car-emissions.com/cars/view/45437
    kendisinin merak edip bakması içinde ona şöyle bir gaz vereyim araştırsın öğrensin,
    vw dizelleri ile fiat dizellerini ses olarak karşılaştır nedenmi? vw jetta 71 db fiat doblo 1.6 multijet 71.5 db (elma-armut ilişkisi ama ben ticari ile binek aracı bilerek karşılaştırdım)
    e hani dağlar kadar fark vardı? doğru fark var ama fiat lehine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Bu arada 1.6 multijet aracın gürültülü çalıştığını bu konuda ben paylaştım.

    Ancak Bravonun yalıtımı cidden iyiydi.

    Aracın motor kaputu açıkken duyulan ses ile aracın dışından duyulan ses arasında çok fark olduğu gibi bu sesin çok küçük bir kısmı kabin içine yansıyordu.

    Bunu da dipnot olarak düşeyim. :)


    Ustad okadar 1.6tdi test ettiniz rolentide kaputu actiginda hangisi daha sesli idi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Bu arada 1.6 multijet aracın gürültülü çalıştığını bu konuda ben paylaştım.

    Ancak Bravonun yalıtımı cidden iyiydi.

    Aracın motor kaputu açıkken duyulan ses ile aracın dışından duyulan ses arasında çok fark olduğu gibi bu sesin çok küçük bir kısmı kabin içine yansıyordu.

    Bunu da dipnot olarak düşeyim. :)


    Ustad okadar 1.6tdi test ettiniz rolentide kaputu actiginda hangisi daha sesli idi ?

    Test ettiğim - kullandığım 1. 6 tdi motorlu araç sayısı muhtemelen 10 civarındadır.

    Bacanağımda da 2010 jetta 1.6 tdi var ve de onunla da sıkça yol yapıyoruz.


    Ancak hiçbirinde motor kaputunu açıp ses dinleme olayı olmadı.

    Daha doğrusu yanlış hatırlamıyorsam yapmış olduğum 70 kadar test sürüşünün hiçbirinde kaputu açarak ses dinlemedim.


    Ancak şunu söyleyebilirim:

    Yeni 1.6 tdi motorlardan standart olanları rölantide ya da devirlenirken rahatsız edici (en azından 1.6 mj motordaki gibi beni rahatsız edici) bir gürültü üretmezken bluemotion olan 1.6 motorların daha bir gürültülü - hırıltılı (beni rahatsız edecek şekilde gürültülü) çalıştığına kanaat getirdim.

    Bu dediğim 1.6 passat bluemotion için geçerli.

    Bunlar da 28 Haziran 2011 tarihinde yapmış olduğum Passat bluemotion test sürüşünden sonra yazdığım izlenimlerden:

    quote:

    Polo 1.6 tdi 90 bg ve Jetta 1.6 tdi 105 bg testi sonunda VW'nin Common Rail dizel motorunun gayet sessiz ve sarsıntısız bir ünite olduğuna kanaat getirmiştim.

    Polo bluemotion testinde ne sessiz ne de sarsıntısız olduğunu gördüm. Ama yalıtımdan olabileceğini düşünmüştüm.

    Maalesef Passat bluemotion da gürültülü ve sarsıntılı çalışıyor.

    Onca yalıtıma rağmen çalışma karakterinden pek memnun kalmadım.

    Yukarıda da yazdığım gibi performansı iyi ama rafine olmayan bir çalışma tarzı var. İlk çalıştırmada da böyle, gaza basınca da.


    Bu da link:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49551522/mpage_12/f_/key_//tm.htm

    Yeni Polo 1.2 tdi bluemotion da bence çok keyifsiz bir çalışma karakterine sahip bu arada.

    Buna bir de aracın zayıf olan yalıtımı eklenince ondan da hiç memnun kalamadım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_49551522/mpage_11/f_/key_//tm.htm

    Tabii bunlar benim görüşlerim.

    Tüm test sürüşlerimden sonra benim test ettiğim aracı almayı düşünenlerin bu araçla mutlak surette test sürüşü yapıp kararı kendilerinin vermeleri gerektiğini vurgulamaya çalışırım.

    Sonuçta 1.6 multijet de 1.6 tdi bluemotion da benim standartlarımın üstünde gürültülü çalışıyor.

    Standart 1.6 tdi motorları yeterince sessiz buluyorum ama.:)




  • Julyet'in jetta'dan geri kalacağı tek nokta bagaj hacmi olur.
    2.el piyasası muhabbeti eskilerde kaldı artık her araç az çok aynı değer kaybına uğruyor, VW'in 2.eline sıfırından daha fazla verip alan enayilerin olması diğer markaların suçu değil.
  • Haluk abi biz burda normal tdi ile mjet 1.6yi kiyasladik ve ben vw 1.6tdi daha sessiz dedim anladigim kadari ile sendr bu gorustesin abi..

    Diger arkadaslara gelince sizin anti vw lik gozunuzu dondurmus yahu ben mjet kotu tdi iyimi dedim hemen konulari nereye cektiniz vallahi pes ben sadece 1.6 tdi daha sessiz dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Haluk abi biz burda normal tdi ile mjet 1.6yi kiyasladik ve ben vw 1.6tdi daha sessiz dedim anladigim kadari ile sendr bu gorustesin abi..

    Diger arkadaslara gelince sizin anti vw lik gozunuzu dondurmus yahu ben mjet kotu tdi iyimi dedim hemen konulari nereye cektiniz vallahi pes ben sadece 1.6 tdi daha sessiz dedim

    yukarıdaki desibel degerlerini gormedin mi?
    Gecen hafta Linea 1,3 mjet ile kırmızı ısıkta beklerken yanıma yeni kasa caddy tdi geldi ve benim aracın sesini bastırdı sok oldum.
    Hali hazırda jetta 1,6 tdi dsg kullanıcısıyız bir ara gidip julyet bulur yan yana testini ederlm. Ama bana gore tdi cr lerde hatırı sayılır ses cıkartıyorlar :D

    Konuya donersek jetta kullanıcısıyız, giulietta dururken hele bide gencsem asla jettayı tercih etmem giulietta alır keyfime bakarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Haluk abi biz burda normal tdi ile mjet 1.6yi kiyasladik ve ben vw 1.6tdi daha sessiz dedim anladigim kadari ile sendr bu gorustesin abi..

    Diger arkadaslara gelince sizin anti vw lik gozunuzu dondurmus yahu ben mjet kotu tdi iyimi dedim hemen konulari nereye cektiniz vallahi pes ben sadece 1.6 tdi daha sessiz dedim

    yukarıdaki desibel degerlerini gormedin mi?
    Gecen hafta Linea 1,3 mjet ile kırmızı ısıkta beklerken yanıma yeni kasa caddy tdi geldi ve benim aracın sesini bastırdı sok oldum.
    Hali hazırda jetta 1,6 tdi dsg kullanıcısıyız bir ara gidip julyet bulur yan yana testini ederlm. Ama bana gore tdi cr lerde hatırı sayılır ses cıkartıyorlar :D

    Konuya donersek jetta kullanıcısıyız, giulietta dururken hele bide gencsem asla jettayı tercih etmem giulietta alır keyfime bakarım.

    Ustadim 1.6diyorum ben yahu 1.6 dizel mjet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neyin tartışmasını yapıyorsunuz. Dizelin babası Volkswagendir. Geri fasa fiso... Heleki Fiat ile VW yi karşılaştıran adamda otomobil bilgisinin esamesi okunmaz o kadar.

    Türkiye piyaysası için konuşuyorum.

    Mercedes
    BMW
    Audi
    Volkswagen
    Skoda- Opel
    Seat

    Ve diğerleri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Haluk abi biz burda normal tdi ile mjet 1.6yi kiyasladik ve ben vw 1.6tdi daha sessiz dedim anladigim kadari ile sendr bu gorustesin abi..

    Diger arkadaslara gelince sizin anti vw lik gozunuzu dondurmus yahu ben mjet kotu tdi iyimi dedim hemen konulari nereye cektiniz vallahi pes ben sadece 1.6 tdi daha sessiz dedim

    yukarıdaki desibel degerlerini gormedin mi?
    Gecen hafta Linea 1,3 mjet ile kırmızı ısıkta beklerken yanıma yeni kasa caddy tdi geldi ve benim aracın sesini bastırdı sok oldum.
    Hali hazırda jetta 1,6 tdi dsg kullanıcısıyız bir ara gidip julyet bulur yan yana testini ederlm. Ama bana gore tdi cr lerde hatırı sayılır ses cıkartıyorlar :D

    Konuya donersek jetta kullanıcısıyız, giulietta dururken hele bide gencsem asla jettayı tercih etmem giulietta alır keyfime bakarım.

    Ustadim 1.6diyorum ben yahu 1.6 dizel mjet

    Lineaylaydım tesadufen denk geldigi icin yazdım birde 1,3 mjette guzel ses cıkartır :d
    Mobildeyim bakamıyorumda 1,3 mjetin rolanti desibel degeri nedir bulabilen var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Haluk abi biz burda normal tdi ile mjet 1.6yi kiyasladik ve ben vw 1.6tdi daha sessiz dedim anladigim kadari ile sendr bu gorustesin abi..

    Diger arkadaslara gelince sizin anti vw lik gozunuzu dondurmus yahu ben mjet kotu tdi iyimi dedim hemen konulari nereye cektiniz vallahi pes ben sadece 1.6 tdi daha sessiz dedim

    yukarıdaki desibel degerlerini gormedin mi?
    Gecen hafta Linea 1,3 mjet ile kırmızı ısıkta beklerken yanıma yeni kasa caddy tdi geldi ve benim aracın sesini bastırdı sok oldum.
    Hali hazırda jetta 1,6 tdi dsg kullanıcısıyız bir ara gidip julyet bulur yan yana testini ederlm. Ama bana gore tdi cr lerde hatırı sayılır ses cıkartıyorlar :D

    Konuya donersek jetta kullanıcısıyız, giulietta dururken hele bide gencsem asla jettayı tercih etmem giulietta alır keyfime bakarım.

    Ustadim 1.6diyorum ben yahu 1.6 dizel mjet

    tamam 1.6 nınki yazıyor işte

    yukarıda arkadaşın yazdığını ben yazayımda bari:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    kendisi yazamaz, büyük ihtimal bilmiyordur veya rezil olmamak için yazamıyordur ben yazayim 74db
    bakınız kaynak:
    http://www.car-emissions.com/cars/view/44422
    buda 1.6 multijet değerleri (fiat doblo 71.5 db):
    http://www.car-emissions.com/cars/view/45437
    kendisinin merak edip bakması içinde ona şöyle bir gaz vereyim araştırsın öğrensin,
    vw dizelleri ile fiat dizellerini ses olarak karşılaştır nedenmi? vw jetta 71 db fiat doblo 1.6 multijet 71.5 db (elma-armut ilişkisi ama ben ticari ile binek aracı bilerek karşılaştırdım)
    e hani dağlar kadar fark vardı? doğru fark var ama fiat lehine
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Linklere tıklayıp görebilirsin ses düzeylerini
    ne oldu bizim dağlar kadar fark?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 15 Ağustos 2012; 3:03:31 >




  • Normal tdi nin desibelini koyun normalini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Normal tdi nin desibelini koyun normalini

    Normali:
    http://www.car-emissions.com/cars/view/44416

    yetmedi mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Normal tdi nin desibelini koyun normalini

    Normali:
    http://www.car-emissions.com/cars/view/44416

    yetmedi mi

    Kaput acik verilermi bunlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Normal tdi nin desibelini koyun normalini

    Normali:
    http://www.car-emissions.com/cars/view/44416

    yetmedi mi

    Kaput acik verilermi bunlar ?

    ben ölçmedim valla bilemem.
    değerler benzer olduğuna göre bütün araçlar için standart bir ölçüm yapıyorlar demektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Normal tdi nin desibelini koyun normalini

    Normali:
    http://www.car-emissions.com/cars/view/44416

    yetmedi mi

    Kaput acik verilermi bunlar ?

    ben ölçmedim valla bilemem.
    değerler benzer olduğuna göre bütün araçlar için standart bir ölçüm yapıyorlar demektir

    Arastirmak sart ozaman emin konusmak icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Güzel bilgi vermişsin arkadaşım ama bir ekleme de ben yapmak istiyorum izninle:

    İlgili distribütörün 2000'li yılların ortalarına kadar ülkemizde vermiş olduğu gazete reklamlarında ve araç broşürlerinde pompa meme sisteminin, "EN İYİ SİSTEM" olduğu 8 sütuna manşet olarak belirtiliyordu.


    Bosch ile VW arasındaki bağdan da haberdarım.

    Ama bu bağa rağmen en iyi dedikleri sistemi bırakıp rakiplerin kullanmakta olduğu ve uzun süre boyunca reklamlarında o kadar iyi olmadığını savundukları bir sisteme geçmeleri gelişmeleri takip edenlerin nezdinde firmanın düştüğü durumu göstermektedir.


    Zaten bugün forumda bu firmayı fanatikçe savunanların büyük bir kısmı bu gelişmeleri takip etmeyip sadece iddialı sloganlardan etkilenen kısım olmuştur diye düşünüyorum.



    Selamlar.

    selam,

    açıkçası ilgili bir ülke distribütörü bu konuda ne demiş, bu benim bahsettiğim konu ile ilgili değil. distribütörün reklam seçiminde pek fazla denetime tabi tutulmadığını da düşünmüyorum doğrusu. kaldı ki böyle bir çıkarımda bulunacaksak, yani ortada markanın "düştüğü bir durum" olduğunu ileri süreceksek, örneğin BMW M bölümünü yerin dibine sokmamız gerekecek, zira Gerhard Berger 2001 yılında E46 M3 lansmanında, hiçbir BMW otomobilinde asla turbo motorlar kullanılmayacağını ve atmosferik yüksek devirli bir motorun yerini hiçbir şeyin tutmayacağını belirtip, üstüne zamanında çıkan C30 AMG'ye karşılık dizel bir ünite olup olmayacağı sorusuna, dizel ile M harfinin yanyana gelmeyeceğini de belirtmişti. Suv M'ler konusundaki görüşlere girmiyorum. Posche'nin dizel motorlar hakkındaki zamanında sarf ettiği düşüncelere de girmiyorum, hatta Mercedes SBCfren sistemi konusunda 4 yıla kalmadan tüm lüks otmobillerde kullanılacak deyip de, SL serisinde bu fren sistemi yüzünden kazalarda yaralanan şahıslara tazminat ödemekten bıkıp, apar topar sistemi hasır altı etmesine hiç hiç girmiyorum :) mevzu tükürdüğünü yalamaksa, VW'nin şuandaki PD-CR konusundaki durumu, diğerlerinin yanında deyim yerindeyse, "osuruk". sabit fikirlerin, duygusal yaklaşımların otomotiv sektörü gibi muazzam dinamizme sahip bir oluşumda ağır Fail durumları yaşatması kaçınılmaz denebilir ;)

    burdan konu yukarıda bashettiğim duruma geliyor, benim açıklık getirmeye çalıştığım konuya, düzeltmeye çalıştığım hata ile karşılık vermişsiniz. Bosch PD düzeneğini geliştirmeyi durdurdu. VW PD'den CR'ye geçmedi. bunu VW'ne teknoloji sağlayan bir supplier olarak Bosch zorunlu kıldı. VW Euro 5 lafları geçene kadar, hatta AB komisyonu 2015'e kadar 130g/km ortalama istiyoruz, diyene kadar küçük hacimlerde PD'de ısrarcı idi, ama özellikle zorunlu partikül filtresi olayı tamamen noktayı koydu. karbon emisyonu olarak son derece başarılı olan bu düzenek, Nox emsiyonunu filtreleyecek bir sisteme imkan tanımıyor. dolayısı ile hiçbir PD motor Euro 5 ve üzeri kategorilerde bulunamıyor.

    bu geçiş VW'nin tercihi değil, yasal ve sağlayıcı bazlı zorunluluklar sonucu meydana geldi yani.

    aynı şekilde şu da var, CR teknolojisi üzerinde o kadar ciddi yoğunlaşıldı ki, şuan modern CR sistemler harika bir teknolojiye sahip. emsiyon kısıtları olmasa bile PD sistemin kullanılması için geçerli bir neden kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 15 Ağustos 2012; 4:42:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Normal tdi nin desibelini koyun normalini

    Normali:
    http://www.car-emissions.com/cars/view/44416

    yetmedi mi

    Kaput acik verilermi bunlar ?

    Yok doblonun sol arka kapısı caddy nin sağ ön kapısı açık



    vw kim dizel kim daha yeni enjektör fiyaskosu çalkalanıyor 2.0 lar için




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.