Şimdi Ara

K&N HAVA FİLTRELERİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
43.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Intercooler kaça mal olur acaba?

    Atmosferik araçta faydalı mıdır?


    en.wikipedia.org
    Intercooler - Wikipedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler


    Atmosferik motorda uygulandığını duymadım ben.

    yukardaki pinpon toplu test, hakkında ne dersin? bana saçma geldi bir hile varmış gibi geldi. neticede kağğıt filtre topu milim oynatmıyor. fan iki yönlü olabilir kağıt takılı iken ters yöne dönüyordur. topun hiç oynamaması çok saçma o fanlar mutlaka bir miktar hava çekeciktir...

    Satış hilesi diyebiliriz.

    Test mutlaka doğrudur ama oradaki fan ile motorun hava emişi arasında dağlar değil kıtalar var. Elinizi koyup bir gaza basın

    Arkadaşımın 360 modenasında filitre değişitirilirken sırf denemek için yaptık, araba elimi yuttu.

    Evet normal hava filitresi, performans tipi filtrelerden çok daha kalın, dolayısı ile hava akışı daha az(görece olarak) ama otomobil üreticisinin teknik verilere yazdığı deerleri karşılmak için yeterli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Intercooler kaça mal olur acaba?

    Atmosferik araçta faydalı mıdır?


    en.wikipedia.org
    Intercooler - Wikipedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler


    Atmosferik motorda uygulandığını duymadım ben.

    yukardaki pinpon toplu test, hakkında ne dersin? bana saçma geldi bir hile varmış gibi geldi. neticede kağğıt filtre topu milim oynatmıyor. fan iki yönlü olabilir kağıt takılı iken ters yöne dönüyordur. topun hiç oynamaması çok saçma o fanlar mutlaka bir miktar hava çekeciktir...

    Satış hilesi diyebiliriz.

    Test mutlaka doğrudur ama oradaki fan ile motorun hava emişi arasında dağlar değil kıtalar var. Elinizi koyup bir gaza basın

    Arkadaşımın 360 modenasında filitre değişitirilirken sırf denemek için yaptık, araba elimi yuttu.

    Evet normal hava filitresi, performans tipi filtrelerden çok daha kalın, dolayısı ile hava akışı daha az(görece olarak) ama otomobil üreticisinin teknik verilere yazdığı deerleri karşılmak için yeterli.



    yok yok dikkatli izledim. kağıt filtre takılı iken fanlar topu çekiyor, k&n filtre takılı iken itiyor. bu testi canlı olarak kendim yapmam lazım aksi halde inanmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Stock filtreyi kaldırdığımda da aynı tozlu görüntü vardı kutu içerisinde her türlü toz geçiriyor bunlar o zaman..

    Kutunun filitrenin altında kalan kısmında, eser miktarda toz olabilir, özellikle filitre değişiminin süresinde yapılmaması halinde çok kirlenmiş bir filitreden toz kutuya yağabilir.

    Ancak eğer parmağınızı sürdüğünüzde baya baya toz toplanıyorsa, o zaman filitrede bir sorun var demektir.

    Çok bir toz yok ama 0 toz var diyemem. Normal demek ki..




  • Ben kutu içi filtreyi performans için isteyenlere tavsiye etmiyorum, alacağınız şey birazcık gaz tepkisidir o kadar. Ayrıca kuru tip filtreler herzaman tercih sebebidir, yağlı filtrelerde kelebek çabuk yağlanıyor bu da istenilen bir durum değil.

    Açık hava filtresinde durum türkiye şartlarında 6-7bin kmde filtrenin temizlenmesi olayı. Ben HKS mantar filtre öneririm temizliği felan çok kolay oluyor, ayrıca güzel de filtre. Ama sadece filtreyle 10hp aldım diyenlere de inanmayın (1.6-2.0 hacminde araçlar için konuşuyorum), emme manifoltu vs değişmesi lazım ki filtre tam manasıyla kendini göstersin. En azından polish yapılması gerekiyor manifolta. Kimi zaman hava/yakıt ayarı da saçma değerlere gidiyor bu işlemler sonucunda, en azından SAFC2 almak durumundasınız. E emme işi halloldu sıra eksoz diyorsunuz. O bitiyor egzantirik. O bitiyor yay şapka ve daha dereceli egz vs vs. Sonu gelmiyor bi türlü




  • Beyler bu KN filtreleri neyle temizliyorsunuz ? vw caddy aracımda kullanıyorum geçen baktım biraz tozlanmış neyle temizlemek gerek orjinal temizleme kiti çok pahalı , millet suyla yıkayıp wd-40 ile yağlıyor ne dersiniz ?
  • Orjinal filtrem var, her 2000 km de bir değiştiriyorum. Zaten 10 liralık parça...

    Filtreyi yağlama olayı bana ters geliyor, zaten tozlu bir ortam, birde yağ olursa sensörlerin yüzeyi çamurlaşır, görevlerini yapamazlar,zamanla çekiş düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben yaklaşık 10 aydır K&N hava filtresini aracımda kullanıyorum. Ses olarak 10 numara:) performans olarakta öyle çok bir fark yok, tepkiler biraz daha iyileşiyor sadece o kadar. Kullanalı yaklaşık 10 bin km oldu. Yakıt olarak herhangi bir farklılık olmadı, ha çok fazla ses duyacam diye basarsanız yakıt artar o ayrı mevzu. takdırdığım yer 20 binde bir temizlemeye getir yeter dedi. Şimdi söksek filtreyi heralde büyük eksiklik hissederim o kadar alıştım:)
  • bence çok kullanışlı bir filtre yağ olayı da gelişi güzel yağlanmış filtre tabiki sensörü bozar ancak bu filtre çok yağlanmaz çok hafif yağlanır ve filtrenin toz tutuşu artar. bazı kullanıcılar filtrelerini temizledikten sonra ıslatırcasına yağladıklarından araba hava emerken fazla yağı da emer ve sensör, akışmetre bozulabilir. bu yüzden k&n filtre kullananların filtrelerini çok az yağlamaları tavsiye olunur. benim aracımın hava filtresine 74 TL orijinal kağıt filtresine söylediler, ben 2 kullanma fiyatına ömürlük k&n takarım daha iyi hesap ortada.
  • Arkadaşlar ben Erzurum da yani 1800 rakımda oksijenin çok az olduğu bir şehirde yaşıyorum. Burada sahil kesimine göre motor performansı oldukça düşük ve yakıt sarfiyatı fazladır. Bir süre önce toyota 4d4 dizel motorlu aracıma k&n kutu içi performans filtresi taktım. İster inanın ister inanmayın performans çok iyi ve yakıt ortalaması da bayağı düştü. Yaklaşık 1800 - 2000 devirlerde az ama çok tatlı bir sesi var. Özellikle filtreden sonraki boruların içini kontrol ettiğimde en ufak bir toz zerresine bile rastlamadım. Yaklaşık 1500 km şehir içi trafiğinde kullandım. Beni en çok endişelendiren de buydu. Filtrenin temizlik zamanı geldiğinde yine toz kontrollerini yapıp size yazacağım. Herhangi bir toz geçirme olayı varsa zaten bende kullanmam. Ama şimdilik herşey mükemmel. Hatta kabin içi filtre şu an Türkiye de yok yurt dışından getirtmeyi düşünüyorum. Ben olumsuz hiç bir tarafını görmedim. Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kutu içi filtre baya alıcısı var sanırım, işe yaramasa bu kadar alıcısı olmaz heralde :) bende arada kaldım taksam mı takmasam mı diye :)

    http://www.tacirim.net/oto-aksesuar/tuning-urunleri/kutu-ici-filtreleri/k-n-33-3004-volkswagen-golf-7-kutu-ici-filtre

    nasıldır bu ürün ??
  • Ahaliye çok satılması işe yaradığını yada başarısını göstermez özellikle otomotiv konusunda türkiye de :)
    binek günlük otomobiller için üzerlerinde ki filtreler yeterlidir.
  • bazı kimseler de arabasını alır almaz 2-3 tane de filtre alıyor.. :) bende bilmiyorum işin açıkcası :)
  • K&N filtre Citroen C2 1.4 Hdi aracımda Mayıs 2014'ten beri kullanmaktayım.

    Dün motor yağı değiştirirken durumuna baktım.Resimlerhttps://goo.gl/photos/8Gav9DLxjrUMpVtn7

    Kısaca özetlemek gerekirse,bence uğraşmaya değer bir yanı yok.

    K&N filtre 200 lira civarı,temizlik kiti 100 lira civarı,yani yaklaşık 300 lira maliyeti var.Kağıt filtre 15-20 lira.Yaklaşık 3000 km'de bir kağıt filtre alsan o kadar para arabanın ömrü boyunca gitmez.

    Kazandırdığı tartışılır.Psikolojik olarak belki iyi gelebilir o kadar para verince.

    Ayrıca fabrikanın belirttiği aralıkların çok çok daha altında bizim ülkemizde kontrol edilmeli ve temizlenmeli.Benim filtrenin gördüğü yol en fazla 15000 km'dir ama felaket bir hale gelmişti.




  • Dikkatle izlemek lazım. Stage 2 aracım var. Orijinal filtre kullanıyorum halen. Açık filtreler kayda değer güç sunuyor. Panel filtrelerde kazanım daha az. Ödenen bedele değip değmediği tartışılabilir.


  • selam dostlar 2.0 190 hp dizel araca bir getirisi olurmu bu filtrenin 2 bin tl ye yakın bi fiyatı var kararsız kaldım açıkcası

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.