Şimdi Ara

K2 bir cevap geldi. Yarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Thank you for contacting your K2 Payments Team. We have forwarded this request to the appropriate staff for resolution. Please make note that it may take some time for this issue to be resolved. We greatly appreciate your patience and understanding.

    Yardımlarınız için şimdiden Teşekkürler



  • bize ulaştığınız için teşekkür ederiz.sorununuz uygun personele iletilecektir.sorunun çözülmesi biraz zaman alacaktır. sabrınız için teşekkür ederiz

    gibi bişey
  • oke Teşekürler.
  • Eğer sorun çözülür ban açılırsa diğer ban yiyen arkadaşlara emsal teşkil eder. (sonuca göre paylaşım yapıcam) 999. ban yiyen char için gelen cevaptır.

    Saygılar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.