Şimdi Ara

KabloNet Modem Değerleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,


    Yaklaşık 4 yıldır KabloNet kullanıyorum ve çok mutluydum. Evin uzak odalarında çekmeme problemini de wireless dağıtımını Xiaomi Mi 4AC Router ile çözdük.

    Ama son 6 aydır bağlantım sürekli kopuyor ve inanılmaz dalgalanma var.


    Modem değerlerim aşağıdaki gibi. Bu verilerin en iyi koşulda nasıl olmaları lazım?

    KabloNet Modem Değerleri



  • Dowstream Kanal Ayarları olması gereken değer aralığı -8 DB ile +15 DB arası olması gerekmektedir. Upstream Kanal Ayarları olması gereken değer aralığı 30 DB ile 50 DB arasında olucak. Sizin derdiniz sinyal değerleri ile alakalı değil öncelikle sorunu tespit etmeniz lazım. Modem kablolu mu yoksa kablosuz mu kopuyor. kablolu olarakta kopuyorsan daire içi tesisat yada şebekeden sorunu mevcuttur. Kablosuz olarakta Xiaomi Mi 4AC Router'dan mı kopmanız var yoksa modemin kendi kablosuz ağından mı kopma yaşıyorsunuz modemden kopuyorsa test modem isteyin yok sadece routerdan kopuyorsa bağlantınızı modemden router'a cat5 çekerek bağlantı yapmanızı tavsiye ederim. Günümüz pandeminden dolayı çevredeki diğer modemlerin wifi kanal bandlarında yoğunluk yaratmakta vede sizin modemin kanal band aralığı değiştirmeniz yada 5 GHZ bandından kullanmanız daha mantıklı olur. Tabiki öncelikli olarak modeminizin yada routerınızın desteklemesi lazım destekliyorsada kullandığınız Pc, tablet ve telefonlarında desteklemesi lazım.





  • Merhaba,


    Hem kablolu, hem de kablosuz bağlantıda problem yaşıyorum. Bağlantı koptuğunda, tüm cihazlarda kopuyor, sonra geri geliyor. SpeedTest'te ölçüyorum mesela, 96mbit gözüküyor, 15 saniye sonra ölçüyorum 20mbit, sonra 60mbit, sonra disconnected. Sürekli toplantı halindeyim, evden çalışıyorum. Her toplantıda en az 3-4 kere düşüp tekrar geri geliyorum


    Router ve modem kablolu bağlı, modemin wifi sinyalini kapattım, sadece router'dan yayın yapıyorum. Aynı odadaki cihazlar 5G, diğer odadakiler 2.4G'den bağlı.


    Müşteri hizmetlerini aradım, sorun olduğunu kabul ettiler. Eve geldiler, kontrol yapıp switc'in gevşediğini söylediler, onu sıkıp, sorunun çözüldüğünü söyleyip gittiler. Ama bağlantı kopmaya devam ediyor. :(

  • Gyepesto kullanıcısına yanıt

    O değerler anlık. Demek ki sinyal dalgalanması yaşanıyor. Bu kesintiler yaşandığında Düzeltilmiş/Düzeltilmemiş tablolarda değişim oluyordur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 21 Kasım 2020; 22:45:47 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.