İneternette dolaşan malum videodan sonra bi telaşla kablonet çağrı merkezini aradım. Toplam 6 farklı müşteri temsilcisi ile görüştüm. Hiç biri diğer firmalar hakkında bilgi iletmemektedir. Videoda belirtilen gibi ne bir gelen bilgilendirmeden bahsediliyor ne de Haziran ayında zorunlu olacağından.
Yaptığım görüşmeler neticesinde videoda müşteri temsilcisinin yanlış anlama durumu olabileceği aklıma gelmektedir. diğer 6 personel bu bilgiyi vermiyorsa bi yerlerde hata olabileceğini düşünüyorum.
Bir müşteri temsilcisinin belki hata ile belki dalgınlıkla söylediği bir durum söz konusu olabilir. Keşke videoyu yayınlayan arkadaşlar kesme yapmadan tamamını yayınlasalar. Videoda görüşme devam ederken bir anda kesiliyor ve böyle bir bilgi verildiği paylaşılıyor.
Aynen videonun tamamını atsaymis keske. Bende aradım iki kere üst üste yok öyle bir bilgi vermiyorlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Yalan yahu, diğer servis sağlayıcıların böyle bir şey yapacağı yok.
quote:
Orijinalden alıntı: ziggystardust
Yalan yahu, diğer servis sağlayıcıların böyle bir şey yapacağı yok.
vodafone golü attı nasıl yok?
Malum videoyu görmedim . Link alabilir miyim ?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme