öncelikle iyi günler.çarşamba günü s7 edge telefonumu batarya sorunu ve sim kart okumama sorunu yüzüdenden kadıköydeki başarı isimli garantiye verdim.verdiğim günü akşamı cihazı sitesinden takip ederken -850tl masraf gözüküyordu.diğer gün gidip sorduğumda ise cihazın ekranı çatlak dediler.bende verirken böyle değildi filan dedim ücretsiz değiştiricez filan bişeyler dediler.arkadaşlar ben şahsen ekranın değişmesini istemiyorum sonuçta bi işlem yapılıcak kendi hataları.acaba para iadesi yada cihaz değişimi yaptırabilir miyim ?elimde belgede var cihazı verirken not düşmeleri lazımmış ekran çatlak diye not düşmemişler.şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme