Şimdi Ara

Kamyona çarptı, bu hale geldi (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
4.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _K_A_İ_N_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: _K_A_İ_N_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Dorse altı koruyucu barlar kanunen zorunlu olmadıkça daha çook can yitiririz. Bakanlıklar ve trafik şube uyusun daha..

    Tamam da murat abi adam uçarak geldikten sonra bar yapsan ne olur yapmasan ne olur.

    Edit:İmla

    Şu olur Kaan'cım;


    Bu adam dorsenin altına girmek yerine bara çarpar. Birincil darbeyi kabin/ A Sütunu değil, çarpışmaya daha dayanıklı kaput/tampon alır. Havayastıklarının anlamı olur, araba kağıt gibi yırtılmaz. Kabinin korunması gerçekleşmiş olur.


    Peki murat abi senin dediğin kaç km'ye kadar koruyabilir.Biliyorsundur gaza basmayı seven bir milletizdir ve 150-160 km olsa da koruyabilir mi acaba?

    150-160 km ile kurtulmanın imkanı yok elbette. Ama 100 km hızla gidip frenleyerek 70 km hıza düştüğünde ve bu şekilde çarptığında, dorse barı olursa kurtulma ihtimalin çok çok çok daha yüksektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    bolu tüneli yolundan hiç geçmedim ama bu kadar fazla kaza oluyorsa ki her daim "bolu tünelinde meydana gelen kazada" başlığına rastlıyoruz, yolun düzgünlüğünden şüpheliyim.



    Tunelde hiz limiti 70, radar da var. Hala nasil kaza yapiyorlar hayret ediyorum.

    Yuruyerek gitsen kaza yapma ihtimalin daha yuksek.

    Ben de onu diyorum, çeşme otobanında , aydın otobanında kaza dediğinde 130 bin sonuç, bolu tünelinde kaza dediğinde 1 milyon 400 bin sonuç çıkıyor google da.

    Buradaki kazaları sadece sürücü hatasına , hıza bağlamak mantıklı gelmiyor. Ayrıca buzlanma varsa 70 km ile giden araçta bile hayati tehlike olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridleyscott -- 4 Aralık 2012; 20:05:39 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    bolu tüneli yolundan hiç geçmedim ama bu kadar fazla kaza oluyorsa ki her daim "bolu tünelinde meydana gelen kazada" başlığına rastlıyoruz, yolun düzgünlüğünden şüpheliyim.



    Tunelde hiz limiti 70, radar da var. Hala nasil kaza yapiyorlar hayret ediyorum.

    Yuruyerek gitsen kaza yapma ihtimalin daha yuksek.

    Ben de onu diyorum, çeşme otobanında , aydın otobanında kaza dediğinde 130 bin sonuç, bolu tünelinde kaza dediğinde 1 milyon 400 bin sonuç çıkıyor google da.

    Buradaki kazaları sadece sürücü hatasına , hıza bağlamak mantıklı gelmiyor. Ayrıca buzlanma varsa 70 km ile giden araçta bile hayati tehlike olur.

    Bolu dagi tunelinden cok gectim.

    Buzlanma ve sis olabiliyor, dogru, ama hiz limitlerine uyulsa ve biraz daha dikkatli olunsa o kadar da fazla kaza olmaz.

    Ayrica tunel cok basarili bir proje. Eskiden bolu daginda kaza risko cok cok daha fazlaydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç kaportadan vurmamış.Cam hızasından kamyonun kasasına girmiş.Çarpışmanın etkisiyle aracın üst kısmı adeta alt kısımdan kağıt gibi ayrılmış.Allah kimseye göstermesin trafikde dikkat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Arkadaşlar fotoğrafa iyi bakın tünel çıkışı hemen arkada. O tünelde hız sınırı 70 km/h ve belli ki sürücü tünelden ya hızlı geçti ya da hemen çıkışında bayır aşağı gaza abandı. Yokuş iniyorsun, hava yağmurlu! Temkinli kullansaydı bu kaza olmazdı sanırım.

    Yollarda sık sık görmüyor muyuz? Sürücülerin çoğu mıcır olsun, yağmur, sis olsun hız kesmeden sanki kuru asfaltta gibi gitmeye devam ediyorlar. Ben ne yapıyorum, aklımı başıma alayım diyen yok.

     Kamyona çarptı, bu hale geldi


    O el ölen kişimi

    ne göz varmış arkadaş sende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Arkadaşlar fotoğrafa iyi bakın tünel çıkışı hemen arkada. O tünelde hız sınırı 70 km/h ve belli ki sürücü tünelden ya hızlı geçti ya da hemen çıkışında bayır aşağı gaza abandı. Yokuş iniyorsun, hava yağmurlu! Temkinli kullansaydı bu kaza olmazdı sanırım.

    Yollarda sık sık görmüyor muyuz? Sürücülerin çoğu mıcır olsun, yağmur, sis olsun hız kesmeden sanki kuru asfaltta gibi gitmeye devam ediyorlar. Ben ne yapıyorum, aklımı başıma alayım diyen yok.

     Kamyona çarptı, bu hale geldi


    O el ölen kişimi

    ne göz varmış arkadaş sende

    Sen görmedin mi
  • Ölenlere Allah rahmet eylesin çok kötü bir kaza olmuş, bu konuyu okuyanların arasında bu şekilde araç kullanma alışkanlığı bulunan var ise fotoğraflardaki durumdan ders alıp 100km'yi geçen her aracın sağlayacağı güvenliğin ne kadar olacağını açık açık görmüş olması gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    Bu kazada ölüm varsa tek sorumlusu görevini yapmayan polistir.

    Görüldüğü gibi kamyonun arkası çıkıntılı . Bu yasaktır mesela avrupa birliğine bu kamyonla giremezsiniz, kapıdan kovarlar. Yurt dışına giden TIRları görürsünüz hiç birinde dorse tampon hizasını geçiyor mu ? Oysa bu kamyon resmen giyotin gibi arkadan çarpanın kafasını kesmek için yapılmış gibi. ..



  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: usnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Arkadaşlar fotoğrafa iyi bakın tünel çıkışı hemen arkada. O tünelde hız sınırı 70 km/h ve belli ki sürücü tünelden ya hızlı geçti ya da hemen çıkışında bayır aşağı gaza abandı. Yokuş iniyorsun, hava yağmurlu! Temkinli kullansaydı bu kaza olmazdı sanırım.

    Yollarda sık sık görmüyor muyuz? Sürücülerin çoğu mıcır olsun, yağmur, sis olsun hız kesmeden sanki kuru asfaltta gibi gitmeye devam ediyorlar. Ben ne yapıyorum, aklımı başıma alayım diyen yok.

     Kamyona çarptı, bu hale geldi


    O el ölen kişimi

    ne göz varmış arkadaş sende

    Sen görmedin mi

    sen diyince gördüm kötü oldum
  • Cihanair ve usnn inanın ben o fotoğraftaki şeyin farkında değildim ve forumda paylaşılmasıni doğru bulmuyorum.
    Kendi mesajimi duzelttim, lütfen siz de alintilarinizdan kaldırır misiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Dik bir iniş var Düzce'ye doğru.Defalarca gittim geldim bu yoldan.Aracın bulunduğu yer itibariyle boş viteste neredeyse araç 130 km hızda iniyor aşağı.KAygan yol+ hız+esp nin olmaması giib nedenlerle olmuş kaza.Allah rahmet eylesin....

    Araçta ESP mevcut..

    Nereden anladınız?

    10 senedir Connect'e biniyorum bırakın da anlayayım. Araç GLX donanımlı, dolayısıyla ESP var. Hatta 2011 model ve üstü olduğunu da söyleyebilirim..

    Lütfen sakin olun...Sadece basit bir soru sordum...
  • Hep aşırı hız umarım ölü yoktur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gar1diyan

    Hep aşırı hız umarım ölü yoktur

    konuyu nasıl okudun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Dik bir iniş var Düzce'ye doğru.Defalarca gittim geldim bu yoldan.Aracın bulunduğu yer itibariyle boş viteste neredeyse araç 130 km hızda iniyor aşağı.KAygan yol+ hız+esp nin olmaması giib nedenlerle olmuş kaza.Allah rahmet eylesin....

    Araçta ESP mevcut..

    Nereden anladınız?

    10 senedir Connect'e biniyorum bırakın da anlayayım. Araç GLX donanımlı, dolayısıyla ESP var. Hatta 2011 model ve üstü olduğunu da söyleyebilirim..

    Lütfen sakin olun...Sadece basit bir soru sordum...

    Gayet sakinim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: gar1diyan

    Hep aşırı hız umarım ölü yoktur

    konuyu nasıl okudun

    yola savruldukları yazıyor öldükleri yazmıyor bir ikincisi kaygan yolda frenleme yapmanızı gerektiricek haketlerden kaçınmanız gerekir çünkü aracın kontrolünü frene bastığınız an kaybedersiniz . Bloklamıştım zorla açtırıp cevap attırıyosun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gar1diyan

    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: gar1diyan

    Hep aşırı hız umarım ölü yoktur

    konuyu nasıl okudun

    yola savruldukları yazıyor öldükleri yazmıyor bir ikincisi kaygan yolda frenleme yapmanızı gerektiricek haketlerden kaçınmanız gerekir çünkü aracın kontrolünü frene bastığınız an kaybedersiniz . Bloklamıştım zorla açtırıp cevap attırıyosun

     Kamyona çarptı, bu hale geldi


    Dünya göz hastanesine git bunu göremiyorsan

    Eminiyet şeridine girmiş yasak olmasına rağmen ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unixslax -- 4 Aralık 2012; 22:40:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: gar1diyan

    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: gar1diyan

    Hep aşırı hız umarım ölü yoktur

    konuyu nasıl okudun

    yola savruldukları yazıyor öldükleri yazmıyor bir ikincisi kaygan yolda frenleme yapmanızı gerektiricek haketlerden kaçınmanız gerekir çünkü aracın kontrolünü frene bastığınız an kaybedersiniz . Bloklamıştım zorla açtırıp cevap attırıyosun

     Kamyona çarptı, bu hale geldi


    Dünya göz hastanesine git bunu göremiyorsan

    Eminiyet şeridine girmiş yasak olmasına rağmen ...

    zaten gidicektim bu aralar gözümün önünde siyah şeylerden uçuşuyo
  • sürekli gidip geldiğim yol.

    sürekli geçtiğim tünel.

    en zorlu hava şartlarında hız kurallarına uyarak, hatta kendi güvenliğimi düşünerek hızımı fazlasıyla düşürerek geçtiğim yollar. bir kere bile tehlike atlatmadım ÇOK ŞÜKÜR.

    yol boyu 120- 130 ile giderken ve buna alışmışken , tünelde 70 ile gitmek çok zor oluyor, arabayı bıraksan 90 a çıkıyor zaten.

    tünelde RADAR var. Gerçi bi kere unutmuştum, 100 le geçmiştim ceza gelmedi. ne kadar çalışan bir sistem sorgulamak lazım.

    nitekim ; 120 ( hatta 150 ye ) alışan biri 70 le giderken azap çeker gibi gidiyor, tünelin sonuna doğru da gazlıyor malesef.

    ayrıca tünel içindeki ve dışındaki ışık farkına göz bir süre sonra adapte olabiliyor. geçici bir körlük olabilir bazı durumlarda.

    diyeceğim şudur, hız sınırı denen şey üfürükten teyyare değil. Dünyadaki her kural bir olumsuzluk üzerine konulur. okul bölgesinde ara sokakta 30 ile git diyorsa bir sebebi var, tünelde 70 ile git diyorsa bir sebebi var.

    Allah ölenlerin yakınlarına sabır versin, Allah rahmet eylesin.
  • Ovv facia ya momentumu büyük olan araçlardan kaçın en korktuğum şey tonajlı arabalara çarpmak.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.