Şimdi Ara

Kamyona çarptı, bu hale geldi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
4.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Kamyona çarptı, bu hale geldi

     Kamyona çarptı, bu hale geldi

    Kaza, saat 07.15 sıralarında TEM’in Bolu Dağı Tüneli çıkışında meydana geldi. İstanbul’dan Bolu’ya giden Hakan Şen yönetimindeki araç, yağmur nedeniyle kayganlaşan yolda sürücüsünün direksiyon kontrolünü yitirmesi sonucu önünde giden İsmail Üneş yönetimindeki kamyona arkadan çarptı. Hafif ticari araç parçalanırken içerisindekiler yola savruldu. Tünel Kontrol Merkezi’nin önünde meydana gelen kazayı gören görevliler, 112 Acil Servis’i arayarak yardım istedi.

    Aklıma gelen ilk 2 soru acaba bilindik canavar ticari sürücüsü müydü ?
    bir araba hangi açıyla ve nasıl çarpar da kağıt gibi parçalanır ?
  • bence hızlı gidiyordu sol şerit doluydu sağdan geçip gideyim dedi, baktı kamyon var yerlerde kaygan kurtaramadı yan açıyla sürttü kamyon kasasına. Ama bukadar açılması ilginç gerçekten. Allah rahmet eğlesin yazık olmuş. Şu havalarda biraz daha dikkatli gitmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    bence hızlı gidiyordu sol şerit doluydu sağdan geçip gideyim dedi, baktı kamyon var yerlerde kaygan kurtaramadı yan açıyla sürttü kamyon kasasına. Ama bukadar açılması ilginç gerçekten. Allah rahmet eğlesin yazık olmuş. Şu havalarda biraz daha dikkatli gitmek lazım.
    emniyet kemeri taksalardı belkide hayatta olabilirlerdi. bu arada o connect değilmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legend1982

    emniyet kemeri taksalardı belkide hayatta olabilirlerdi. bu arada o connect değilmi

    Alıntıları Göster
    bolu tüneli yolundan hiç geçmedim ama bu kadar fazla kaza oluyorsa ki her daim "bolu tünelinde meydana gelen kazada" başlığına rastlıyoruz, yolun düzgünlüğünden şüpheliyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legend1982

    emniyet kemeri taksalardı belkide hayatta olabilirlerdi. bu arada o connect değilmi

    Alıntıları Göster
    İlginç kaza arabanın alt takım da çok hasar yok, üstü gitmiş, sanki yandan vurma sırasında sağ

    tarafı kamyonun arka kapağını kapatmak için kullanılan çengeli demirlerine takılmış tavanı ve

    sağ tarafı yırtmış atmış gibi,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legend1982

    emniyet kemeri taksalardı belkide hayatta olabilirlerdi. bu arada o connect değilmi


    Emniyet kemeri burada sadece sürücü ve eğer varsa arkasında oturan yolcuyu kurtarabilir sağ tarafta oturanları kurtarabilecek hiçbir güvenlik önlemi yok malesef. Kamyonun arka tamponu bar şeklinde aracın kasanın altına girmesini engelleyecek nitelikte olsa connect bu hale gelmezdi.

    Haberde giden kamyondan bahsedilmiş ama kamyon emniyet şeridinde park halinde ve çarptığı noktada emniyet şeridinde belli zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erain -- 4 Aralık 2012; 14:37:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legend1982

    emniyet kemeri taksalardı belkide hayatta olabilirlerdi. bu arada o connect değilmi

    Alıntıları Göster
    Biraz sürat varmış gibi duruyor sanki Allah rahmet eylesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Biraz sürat varmış gibi duruyor sanki Allah rahmet eylesin.

    Alıntıları Göster
    Allah rahmet eylesın korkuttu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pasha37

    Allah rahmet eylesın korkuttu.

    Alıntıları Göster
    Kaynaktan mı çalmışlar ne ne kadar düzgün yırtılmış, makasla kessen olmaz o kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    kamyonun dorsesine hızla giderken neyle vurursanız vurun hele ki emniyet kemeriniz de takılı değilse Allah yardımcınız olsun.
    Allah rahmet eylesin ne diyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pasha37

    Allah rahmet eylesın korkuttu.

    Alıntıları Göster
    nasıl gidiyordu nereden darbe aldıda bu hale geldi insanın tüyleri ürperiyor Allah rahmet eylesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    kamyonun dorsesine hızla giderken neyle vurursanız vurun hele ki emniyet kemeriniz de takılı değilse Allah yardımcınız olsun.
    Allah rahmet eylesin ne diyelim.

    Alıntıları Göster
    Birincisi dorseye vurmuş hızıda varsa yapacak birşey yok kağıt gibi yırtılması normal.İkinciside belki aracın daha önceden kaza vs kaportasının işlem görmüş olabileceği gibi bir durumda var.yada az çok bilirimki şirket aracı ise o arabada kabak lastik bile olabilir.Bizim araçların mesela 5-6 ayda bir lastik değiştirmesi gerekiyor ama kimi zaman filolar sorun çıkartabiliyor.Ama ne olursa olsun dorseye vurunca şansı yok.

    Kazanın büyük ihtimalle yağış,hız tünel çıkışı sürücünün dalmış olabilmesine bağlıyorum.o kadar sık geçtiğim bir tünel ki,karanlıkta bir süre gidip birden aydınlığa çıkınca 2-3 saniye dahi olsa gözleriniz kararabiliyor. o yüzden tünel çıkışlarında yavaşlayarak ışığı içeri daha yavaş alır ve gözlerimi kısarım biraz.Bütün bunlar üst üste gelmişse kaza kaçınılmaz olabiliyor.hafta içi hele hele sabah o saatlerde zaten bomboş olan bir yol sadece tır kamyon geçiyorsunuz tek tük araç oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    Birincisi dorseye vurmuş hızıda varsa yapacak birşey yok kağıt gibi yırtılması normal.İkinciside belki aracın daha önceden kaza vs kaportasının işlem görmüş olabileceği gibi bir durumda var.yada az çok bilirimki şirket aracı ise o arabada kabak lastik bile olabilir.Bizim araçların mesela 5-6 ayda bir lastik değiştirmesi gerekiyor ama kimi zaman filolar sorun çıkartabiliyor.Ama ne olursa olsun dorseye vurunca şansı yok.

    Kazanın büyük ihtimalle yağış,hız tünel çıkışı sürücünün dalmış olabilmesine bağlıyorum.o kadar sık geçtiğim bir tünel ki,karanlıkta bir süre gidip birden aydınlığa çıkınca 2-3 saniye dahi olsa gözleriniz kararabiliyor. o yüzden tünel çıkışlarında yavaşlayarak ışığı içeri daha yavaş alır ve gözlerimi kısarım biraz.Bütün bunlar üst üste gelmişse kaza kaçınılmaz olabiliyor.hafta içi hele hele sabah o saatlerde zaten bomboş olan bir yol sadece tır kamyon geçiyorsunuz tek tük araç oluyor

    Alıntıları Göster
    Bu kazada ölüm varsa tek sorumlusu görevini yapmayan polistir.

    Görüldüğü gibi kamyonun arkası çıkıntılı . Bu yasaktır mesela avrupa birliğine bu kamyonla giremezsiniz, kapıdan kovarlar. Yurt dışına giden TIRları görürsünüz hiç birinde dorse tampon hizasını geçiyor mu ? Oysa bu kamyon resmen giyotin gibi arkadan çarpanın kafasını kesmek için yapılmış gibi. ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 4 Aralık 2012; 15:20:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    Birincisi dorseye vurmuş hızıda varsa yapacak birşey yok kağıt gibi yırtılması normal.İkinciside belki aracın daha önceden kaza vs kaportasının işlem görmüş olabileceği gibi bir durumda var.yada az çok bilirimki şirket aracı ise o arabada kabak lastik bile olabilir.Bizim araçların mesela 5-6 ayda bir lastik değiştirmesi gerekiyor ama kimi zaman filolar sorun çıkartabiliyor.Ama ne olursa olsun dorseye vurunca şansı yok.

    Kazanın büyük ihtimalle yağış,hız tünel çıkışı sürücünün dalmış olabilmesine bağlıyorum.o kadar sık geçtiğim bir tünel ki,karanlıkta bir süre gidip birden aydınlığa çıkınca 2-3 saniye dahi olsa gözleriniz kararabiliyor. o yüzden tünel çıkışlarında yavaşlayarak ışığı içeri daha yavaş alır ve gözlerimi kısarım biraz.Bütün bunlar üst üste gelmişse kaza kaçınılmaz olabiliyor.hafta içi hele hele sabah o saatlerde zaten bomboş olan bir yol sadece tır kamyon geçiyorsunuz tek tük araç oluyor

    Alıntıları Göster
    Arabanın sağ kısmı dorsenin altından geçip gitmiş. A sütunu falan kalmamış. Büyük ihtimalle son anda direksiyonu kırdı, sürücü kısmını kurtardı ancak yolcu tarafi kurtaramadi altına girdi. Yüksek hız olduğu aşikar yoksa bu hale gelmezdi araç. Kaldıki son anda manevra yapilmaya çalışılması ya makas atması ile açıklanabilir yada hızla giderken sol şeritte yavaş biri vardi orta şeritte kamyon vs büyük bir araç görüşü kapatıyordu sağdan kaçıyım derken birden karşısına bu kamyon çıktı, başka birşekilde açıklanamaz dümdüz yolda bir kamyona nasıl arkadan çarpabilirsinizki ?

    Emniyet kemeri takılmaması ise sürücünün ölümüne neden olmuş.
  • Bu arabayı bu böyle kağıt gibi kestigine göre baya baya uçuyordu galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Arabanın sağ kısmı dorsenin altından geçip gitmiş. A sütunu falan kalmamış. Büyük ihtimalle son anda direksiyonu kırdı, sürücü kısmını kurtardı ancak yolcu tarafi kurtaramadi altına girdi. Yüksek hız olduğu aşikar yoksa bu hale gelmezdi araç. Kaldıki son anda manevra yapilmaya çalışılması ya makas atması ile açıklanabilir yada hızla giderken sol şeritte yavaş biri vardi orta şeritte kamyon vs büyük bir araç görüşü kapatıyordu sağdan kaçıyım derken birden karşısına bu kamyon çıktı, başka birşekilde açıklanamaz dümdüz yolda bir kamyona nasıl arkadan çarpabilirsinizki ?

    Emniyet kemeri takılmaması ise sürücünün ölümüne neden olmuş.

    Alıntıları Göster
    aracın yarısı kamyonun altına girmiş gibi gözüzüküyor. koltuklar ve kafalıkları dahil yan yatmış. sürücü tarafındaki koltuklar ise sağlam duruyor. yağmurlu kaygan zeminde dikkatli olmak gerek.

    Vefat edenlere Allah'dan rahmet diliyorum.
  • Dorse altı koruyucu barlar kanunen zorunlu olmadıkça daha çook can yitiririz. Bakanlıklar ve trafik şube uyusun daha..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Dorse altı koruyucu barlar kanunen zorunlu olmadıkça daha çook can yitiririz. Bakanlıklar ve trafik şube uyusun daha..
    kazaların yüzde 90ninda oldugu gibi aşırı hız ve dikkatsizlik.Allah rahmet eylesin.
    ne olur sanki 90la gidip zamanında gitsek...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.