Şimdi Ara

Toyota auris 1.4 d otomatik incelemem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Araç mevcut kasanın makyajsiz olanı.

    -Iç mekan

    Aracın malzeme kalitesi kesinlikle yetersiz, B ile C segmenti arası diyebiliriz. Tek hosuma giden malzeme konsolun büyük bir kısmını kaplayan kahverengimsi parlak malzeme, gerçekten çok hoş duruyor, piano blackin yerine kullanilabilir. Araçta yumuşak plastik bulmak zor, kol dayama yerleri konforsuz. Arka kapılarda tutma yeri bile yok. Genişliği gayet yeterli, bagaj arka hacime gore biraz kucuk geldi, saft tuneli yok. Gosterge ve on konsol tasarımı çağdısı bence, konsol surucuye yonelik değil. Direksiyon simidi spor sevenlerin hoşuna gitmez. Koltukları ise begendim, güzel sarıyor ve insanı yormuyor. Vites calisma sistemi de aynı şekilde çağdışı; yapsanıza sunu dümdüz, neyin nerde olduğu belirsiz. Ic fosfor isiklari mavi, onu begendim.
    Işçilik hataları da var; parçalar arasında boşluklar mevcut.

    -Motor ve şanzıman-

    Araç az yakıyor, motorin 5.75. 825 km yolu (bunun 70 kmsi full yokuş ve viraj köy yolu) genelde 120 km hizla otobanda 130 140 gittik 230 tl tuttu. Araba hic gitmiyor, yokus yukari 130u duz yolda 170i gecemedim. 3 kisi + full bagaj ve bir kisinin yerini kaplayan yük vardı. Şanzıman adama namaz kıldırır, vitesi ne zaman degistirecegini de bilmiyor. Manuel kullanmak lazim. Ayni zamanda motor yağ yakıyor. Gürültüsü de cabası, sanki 6.0 dizel araba kullanıyoruz.

    -Donanım-

    Amcam arabayı full diye verdi bana ama sanmam, cam tavan falan yok, cc yok. Aynalar elektronik ama tuşlu. Geri gorus kamerasi var, farlar manuel. Ortadaki ekran dokunmatik, fena da değil hassasiyeti. Direksiyon arkasında f1 kulakçıkları mevcut.
    Farlar mercekli halojen, 3 tane de led ampulu var.

    -Diğer dinamikler-

    Yalıtım yetersiz, 120de ruzgar sesini hissediyorsunuz zaten 140 150 dedim mi ortalık karışıyo. Yol sesinde ise segment ihtiyaclarinı karsilar
    Frenlerini cok begendim bizim 2014 a4 ile yarısır o derece iyi, az dozlanma hissiyatini vermiyor.
    Yol tutuş konusunda arabayı çok zorlamadım ama güven veriyor yani bir problemi yok, olsa hissettirirdi diye dusunuyorum.
    Direksiyonu hissiz kesinlikle ama kullanimi rahat.
    Arabada soyle bir problem sezdim araba yokusta kalkarken geri kaciriyor, bu ilginc geldi yine denicem bunu.

    Dış tasarımını ise etkileyici buluyorum ben, hb bu kasaya yakismis, guzel tasarlamislar arkayı. Corolla gibi değil

    Performans aramayan, 2.ele onem veren aile sahipleri alabilir ama ben almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenİcraEdenAvukat -- 12 Haziran 2018; 17:26:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • okurken dusterden bahsediyor sandım aurismiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    okurken dusterden bahsediyor sandım aurismiş
    Hangi disiplinde duster sandiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasadaki en mantıksız otomatiklerden biri.Düz vitesi iyi ama otomatik olunca 15 saniyede 100'e çıkıyor,ayrıca yazdığınız gibi konforsuzluğu da cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea bence aurisden vites,motor ve donanım olarak çok daha iyi.Keza megane da.Ama foruma sorarsanız toyota bakımdan bakıma servise gider diye herkes corolla ya da auris tavsiye eder.Araba da bozulacak bir donanım yok ki servise gitsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokusta frene sert basmaniz lazim geri kacirmamasi icin. Yanlis hatirlamiyorsam ekranda da bir isik yaniyordu.



    Performans zayif, konfor zayif onun disinda sinifina gore siradan bir arac. Saglam, sorunsuz, az yakar ve ikinci eli iyi olumlu yanlari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    Auris premium da olmayip egeada olan donanim ne var mesela?



    Adamlar sorunsuz olmasi icin ugrasiyor. Buna onem veriyorlar ve daha sorunsuz. Fiatla falan kiyaslanmaz bu konuda, gercekten cok basarili. 99 model 240bin kmdeki aracin elektrikli koltugu, elektrikli bel destegi, sunroofu, orjinal cd calari, cam otomatikleri vs vs her seyi calisiyordu ve ariza cikardigini hic gormedim. Mesela eski ford vardi bizde yolda giderken cam dusuyordu. Elektrikli cami o kadar ariza cikariyordu ki iptal edip manuel kol taktirmistik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tarafsız inceleme için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Yokusta frene sert basmaniz lazim geri kacirmamasi icin. Yanlis hatirlamiyorsam ekranda da bir isik yaniyordu.



    Performans zayif, konfor zayif onun disinda sinifina gore siradan bir arac. Saglam, sorunsuz, az yakar ve ikinci eli iyi olumlu yanlari.
    Sağolun hocam denicem o sert basma olayını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. 4 dizel bir araçla, içerisinde de 3 kişi varken 170 yapmışsın daha gitmiyor diyorsun. Bi de inceleme diye başlık atmışsın. Sesden bahsederken 6 lt motor örneğini asıl burda araba 1.4 ama 6 lt gibi gitmiyor anlamadım diyerek verebilirdin.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Corolla premium dizelde CC yok,egeada var.

    Bu iki araca da sahip değilim,17 ay önce araç alırken corolla denedim.1.4 dizel otomatik.Bence en kötü motor,vites C segmentte corolla da.Uzun yolda büyük rahatlık da sağlayan cc yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat severler gene gelmiş modern şahini övüyorlar. Araç teneke olduktan sonra donanımın ne önemi var. B segment bir aracı A6 gibi donatamaz mı isteyen? Bal gibi donatır ama b segmente biniyorsun kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Hayatımda hiç fiat sahibi olmadım.Bu motor ve vites ile toyotadan memnunsanız hayırlı sürüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 d4-d motor en sessiz dizellerden birisi sayılırken sizin gürültülü demeniz garibime gitti. İncelemeniz için teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Egeayı hiç sevmem ama auris-egea hb kıyası yapacak olursak;



    -egea daha geniş, daha güçlü dizel motor ve daha sağlam ve konforlu şanzımana sahip. Toyotanın 1.4 dizel motoru Halen yağ yakıyor. Auriste hız sabitleyici dahi yokken egeada Adaptif hız sabitleyici var. Fiat bakım aralığı 20 bin km auriste 10 bin km. Aurisin ise tek avantajı güvenlik ve marka algısı.



    -2013 yılında sıfır alıp 40 binde sattığımız 1.6 cvt advance corollada 3 senede göğüs kabardığı için tamamen değişti araç bir 4 gün serviste kaldı.Balatalar ses yaptığı için daha araç 2 aylıkken değişti. USB bağlantısı bozuldu, değişti. Geri görüş kamerası bozuldu değişti. Ayrıca araçtan gelen trim sesleri yüzünden nefret ettim ve sattım aracı.



    Japon sorunsuzluğu günümüzde hurafe. Atmosferik + cvt kombinasyonu ile sorun yaşayan marka Yok zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    Toyotada ariza yapacak donanim yok diyorsun sonra hiz sabitleyici disinda ornek yok. Hiz sabitleyici de sadece dizel otm modellerde yok.



    Peki auris premiumdaki cam tavan, anahtarsiz giris, calistirma, isitmali koltuklar, kaza onleme, serit takip, uzun far asistani vs gibi donanimlar egeada var mi? Hani donanimsizdi o yuzden sorunsuzdu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İncelemeniz için teşekkürler.

    Ancak bazı noktalara açıklık getirmek istiyorum. 2014 1.6 Advance CVT sahibiyim.

    İncelemesini yaptığınız aracın, makyajlı kasanın bir önceki demenizden hareketle sanıyorum benzer araca sahibim.

    Benzinli ve dizel arasında donanım olarak farklılıklar mevcut. Dizel'in en üst donanım olan premium da bile hız sabitleyici yok.

    Benzinli de arka süspansiyonlar tam bağımsız iken dizellerde değil.

    Dizel motordaki şanzıman, yukarıda yorum yapan bir arkadaşın dediği gibi CVT değil. Multimode olarak isimlendirilen tek kavramalı robotize vites. Yakıt ekonomisi sağlar ama oldukça konforsuzdur. Dur kalklarda ve rampalarda her robotize şanzıman gibi saçmaladığı olur.

    Aracın modeli ve donanımından bahsetmediğiniz için HillHolder var mı bilmiyorum. Bunu anlamak için rampada durduğunuzda, frene kuvvetli basarsanız, kalkış anında ayağınızı frenden çektikten sonra, iki saniye kadar araç geri kaymıyorsa vardır.

    Konsolun büyük bir kısmını kaplayan kahverengimsi parlak malzemeden bahsetmişsiniz. Aşağıya kokpit fotoğrafı ekliyorum. Bahsettiğiniz metalik görüntüsü verilmiş plastik parça mı anlayamadım.

    Toyota auris 1.4 d otomatik incelemem

    Direksiyondan benim de bazı şikayetlerim var. Önceki aracımda direksiyonda düğme falan yoktu. bununla direksiyonu çevirirken özellikle müzik sistemi mode seçme düğmesine dokunup değiştirdiğim çok oldu. Ya düğme yerleşiminde bir hata var, ya da daha önce hiç uzun dönemli direksiyonunda düğme olan araç kullanmadığımdan, alışmak için benim zamana ihtiyacım var.

    Motorlar farklı olduğu için yorum yapamayacağım. Ama aracımda bulunan ve CVT vites ile kombine edilmiş 132 BG.lik motorun performansı 50 yaşında bir aile babası olarak bana oldukça yeterli geliyor. Bence, 11.1 saniyelik 0-100 değeri otomatik vites ve atmosferik bir araç için oldukça başarılı. Ancak, 20'li yaşlarımda olsaydım, belki daha farklı yorumum olabilirdi.

    Bu araçların donanımları Active-Advance ve Premium olarak sıralanıyor. Benim aracımda hız sabitleyici, yağmur sensörü ve far sensörü mevcut. Ayrıca arabayı kilitlediğim zaman, yan aynalar otomatik katlanıyor.

    Panoramik cam tavan, Active ve Advance'ta SkyPack olarak donanım ismine eklenirken, Premium'da standart olarak sunuluyor. İki önceki aracımda bulunan Sunroof nedeniyle sanayici esnafıyla akraba olduğumdan, panoramik cam tavan veya SunRoof kesinlikle istemedim. Forumlarda bazı kullanıcıların, gelen trim seslerinden şikayetçi olmaları da bu kararımın doğruluğunu pekiştiriyor.

    Toyota dizel araçlarını, yakıt ekonomisi öncelikli düşünen kitleye hitap etmek için çıkardı. Biraz zorlama oldu yani. Zaten artık dizel üretmeyi bırakarak Hybrid e yöneldi.

    Sonuç olarak, imkanının olursa CVT vitesli ve benzinli bir Auris'i de test edip, daha objektif sonuçlara varabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    1.4 d4-d motor en sessiz dizellerden birisi sayılırken sizin gürültülü demeniz garibime gitti. İncelemeniz için teşekkürler.
    Gerçekten çok sesli çalışıyor hocam özellikle düşük hızlarda ve yokuş çıkarken, sanzımanla uyumsuzlugundan olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    İncelemeniz için teşekkürler.

    Ancak bazı noktalara açıklık getirmek istiyorum. 2014 1.6 Advance CVT sahibiyim.

    İncelemesini yaptığınız aracın, makyajlı kasanın bir önceki demenizden hareketle sanıyorum benzer araca sahibim.

    Benzinli ve dizel arasında donanım olarak farklılıklar mevcut. Dizel'in en üst donanım olan premium da bile hız sabitleyici yok.

    Benzinli de arka süspansiyonlar tam bağımsız iken dizellerde değil.

    Dizel motordaki şanzıman, yukarıda yorum yapan bir arkadaşın dediği gibi CVT değil. Multimode olarak isimlendirilen tek kavramalı robotize vites. Yakıt ekonomisi sağlar ama oldukça konforsuzdur. Dur kalklarda ve rampalarda her robotize şanzıman gibi saçmaladığı olur.

    Aracın modeli ve donanımından bahsetmediğiniz için HillHolder var mı bilmiyorum. Bunu anlamak için rampada durduğunuzda, frene kuvvetli basarsanız, kalkış anında ayağınızı frenden çektikten sonra, iki saniye kadar araç geri kaymıyorsa vardır.

    Konsolun büyük bir kısmını kaplayan kahverengimsi parlak malzemeden bahsetmişsiniz. Aşağıya kokpit fotoğrafı ekliyorum. Bahsettiğiniz metalik görüntüsü verilmiş plastik parça mı anlayamadım.



    Direksiyondan benim de bazı şikayetlerim var. Önceki aracımda direksiyonda düğme falan yoktu. bununla direksiyonu çevirirken özellikle müzik sistemi mode seçme düğmesine dokunup değiştirdiğim çok oldu. Ya düğme yerleşiminde bir hata var, ya da daha önce hiç uzun dönemli direksiyonunda düğme olan araç kullanmadığımdan, alışmak için benim zamana ihtiyacım var.

    Motorlar farklı olduğu için yorum yapamayacağım. Ama aracımda bulunan ve CVT vites ile kombine edilmiş 132 BG.lik motorun performansı 50 yaşında bir aile babası olarak bana oldukça yeterli geliyor. Bence, 11.1 saniyelik 0-100 değeri otomatik vites ve atmosferik bir araç için oldukça başarılı. Ancak, 20'li yaşlarımda olsaydım, belki daha farklı yorumum olabilirdi.

    Bu araçların donanımları Active-Advance ve Premium olarak sıralanıyor. Benim aracımda hız sabitleyici, yağmur sensörü ve far sensörü mevcut. Ayrıca arabayı kilitlediğim zaman, yan aynalar otomatik katlanıyor.

    Panoramik cam tavan, Active ve Advance'ta SkyPack olarak donanım ismine eklenirken, Premium'da standart olarak sunuluyor. İki önceki aracımda bulunan Sunroof nedeniyle sanayici esnafıyla akraba olduğumdan, panoramik cam tavan veya SunRoof kesinlikle istemedim. Forumlarda bazı kullanıcıların, gelen trim seslerinden şikayetçi olmaları da bu kararımın doğruluğunu pekiştiriyor.

    Toyota dizel araçlarını, yakıt ekonomisi öncelikli düşünen kitleye hitap etmek için çıkardı. Biraz zorlama oldu yani. Zaten artık dizel üretmeyi bırakarak Hybrid e yöneldi.

    Sonuç olarak, imkanının olursa CVT vitesli ve benzinli bir Auris'i de test edip, daha objektif sonuçlara varabilirsin.
    O malzeme değil hocam.



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-hatasiz-boyasiz-gerigoruslu-auris-dizel-553063885/detay



    Bu ilanda mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.