Şimdi Ara

Kamyona çarptı, bu hale geldi (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
4.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Yukardaki Touareg ticariymiş..

    N O K T A
  • Çok ilginç bir kaza aslinda. Aracın sol yanındaki camlar patlamamış bile. Sol taraf hasarsız gibi. Tavan Tavan kaynak yerlerinden konserve kutusu gibi açılmış resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emniyet şeridinden yardır yardır yardıran sürücünün hatası kimse kusra bakmasın. O kadar yardırınca aracın karoseri de yarılmış.
  • Tenekeleri kaynaklayıp kaynaklayıp gönderiyorlar.Transitlere baktığımda köşeli saçları kaynaklayıp araba yapmışlar gibi gelir gözüme hep.Millet de bunların köşeli hatlarına aldanıp ford şöyle iyi araba böyle kemikli araba diyip duruyor.Gerçi başka marka olsa da bundan daha az bir hasar almazdı belki ama özellikle fordlar gözüme hiç sağlam bir araç gibi gelmiyor.Zaten transit minübüsler dört teker bir direksiyondan farksız.İçine bindiğinde sanki arabada süsoansiyon hiç yokmuş gibi geliyor.Bunların yaptığı araba hasar almasa bile içindeki adam her yan saç,teneke olduğu için bir yere çarpıp ölür.Bir de Sprinter,crafter,jumper,ducato gibi araçlar varken niye gidip odun gibi transitleri aldıklarını anlamıyorum.
  • Arkadaşların da dediği gibi çelik bar olmazsa daha çok araç kamyonun altına girer. Ivır zıvır şeyler isteneceğine koruyucu çelik bar zorunluluğu olmalı.
  • Allah ölenlere rahmet eylesin
    Maşallah yine herkez bilirkişi kesilmiş.Esp yokmuş park lambası 5 wattmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: er76.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sen kamyonet ile otomobil guveni hizi konforu ararsan

    Sonucu bu olur hepsi bu



    Sen binek araçla çarpsalardı oradan sağ çıkabileceklerine gerçekten inanıyormusun?Bu kazayla konforun ne alakası var?Allah ölenlere rahmet etsin.

    binek araçla da sonuç aynı olur ama ilk mesajdaki arkadaşın demek istediği farklı bence. binek araçla kaza yapma riskin daha az, ne kadar güvenli olsalar da ticarilerde yüksek hızlarda savrulma çok oluyor, arabayı toplamak da bir o kadar zor.
  • bolu tünelinden ben de defalarca geçtim, üstelik sabah 4-5 gibi kimsenin yolda olmadığı aslında daha tehlikeli saatlerde. bildiğim yol olmasına ragmen hep dikkat etmişimdir, yol boş diye de basmıyorum hiçbir zaman. istanbul ankara arası gaza bassan da maksimum 1 saat erken gidebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: er76.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sen kamyonet ile otomobil guveni hizi konforu ararsan

    Sonucu bu olur hepsi bu



    Sen binek araçla çarpsalardı oradan sağ çıkabileceklerine gerçekten inanıyormusun?Bu kazayla konforun ne alakası var?Allah ölenlere rahmet etsin.

    binek araçla da sonuç aynı olur ama ilk mesajdaki arkadaşın demek istediği farklı bence. binek araçla kaza yapma riskin daha az, ne kadar güvenli olsalar da ticarilerde yüksek hızlarda savrulma çok oluyor, arabayı toplamak da bir o kadar zor.

    Bu söylediğinizde haklısınız,gerçekten ticariler ağır ve yüksek oldukları için aracı toplamak daha zor.Ama şuda bir gerçek ticariler kasa olarak yük taşıyacakları için daha sağlamdır.İşin bütün püf noktası AŞIRI HIZ felakettir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Tenekeleri kaynaklayıp kaynaklayıp gönderiyorlar.Transitlere baktığımda köşeli saçları kaynaklayıp araba yapmışlar gibi gelir gözüme hep.Millet de bunların köşeli hatlarına aldanıp ford şöyle iyi araba böyle kemikli araba diyip duruyor.Gerçi başka marka olsa da bundan daha az bir hasar almazdı belki ama özellikle fordlar gözüme hiç sağlam bir araç gibi gelmiyor.Zaten transit minübüsler dört teker bir direksiyondan farksız.İçine bindiğinde sanki arabada süsoansiyon hiç yokmuş gibi geliyor.Bunların yaptığı araba hasar almasa bile içindeki adam her yan saç,teneke olduğu için bir yere çarpıp ölür.Bir de Sprinter,crafter,jumper,ducato gibi araçlar varken niye gidip odun gibi transitleri aldıklarını anlamıyorum.

    Bütün araçlar tenekeden kaynatılarak imal ediliyor sizin görüşünüze göre. Tüm araçlar tampondan darbe alacak şekilde imal edilir. Her araç aşağı yukarı aynı şekli alır, yukarıda fotoğrafı konulan Touareg gibi. Bu kaza örneği çok ekstrem bir durumdur, genelleyip önyargı sahibi olmak yanlıştır. Transitler ve Connect'ler çok sağlam ve dayanıklıdır, normal kullanımla yıpratmak zordur. Tercih sebebi de budur. Connect geçen yılın en çok satan aracı oldu. Evet sert araçlardır, tabiri caizse dangıl dunguldur. Emniyet kemeri takılırsa, bu gibi ekstrem kazalar haricinde, kimse kolay kolay ölmez..

    Fotoğrafta gözükmeyen Uno pert oldu. Kazanın şiddetini açılan airbaglerden anlayabilirsin. Sadece ızgara düştü..

     Kamyona çarptı, bu hale geldi

    Kazadan yarım saat sonrası:

     Kamyona çarptı, bu hale geldi
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.