Şimdi Ara

Kar a Batan aracımı çıkarmaya çalışırken Triger kayışı sıyırdı.4.650 tl masraf(Exper kabul etti) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
4.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sen bu araci kitapciginda yazan araliklarla servise gotuduysen ve onlar trigeri degistirmeyi atladilarsa bu onlarin sorunu senin garantin bozulmaz. Ama tabi sen bosver ya servise goturmeye ne gerek var dediysen garantiden tamir etmezler. Yine de kitapciga bak derim gercekten 100.000 mi yaziyor triger icin. 105 olsa bile kurtarirsin, bir de yine garanti kitapciginda yazar su kadar km gec goturebilirsin diye 4.000 olacagini sanmiyorum ama yine de kontrol etmek lazim.

    Sigortaya gelince mantikli bakarsak odemez cunku senin bakim ihmalinden olmus bir ariza gibi gorunuyor. ZAten kopacagi icin uretici su kadar km de degisitir diyor. Yani degistirmeyince kopacagi belli. Bu masrafi sigorta neden ustlensin.

    Bence sen sigortadan once garantiye yuklen servis tabiiki kendine kalmasin diye sigortaya yonlendirecek. Ureticiyi ara bunun hic mi guvenlik payi yok sadece 4000km gecikti diye kopar mi bir kayis falan diye biraz sinirlen.
  • Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar. Öncelikle Şunuda belirtmek istiyorum ben aracı 103 000 de aldım (2 hafta önce) ve aldığım kişide başka bir astsubaydan almış, aldığım kişi astsubayın trigerini değiştirdiğini söyledi ben de kontrol ettirmedim değiştirilip değiştirmediğini yoksa 400 tl den kaçmazdım kesinlikle değiştirirdim. Yanlız arkadaşlar triger sıfır olsa dahi sıyırma yapabiliyormuş karda çıkmaya çalışırken, çünkü tekerler resmen boşa dönmüş oluyor. kaskoda bu yuzden karşılamak zorundaymış kasko için km önemli değilmiş.
    Zaten eğer kasko karşılamazsa fiat a yükleneceğim. Bir arkadaş kullanım klavuzunda 120 000 km de değişmesi gerekir demiş yazılan yerin fotosunu koymanı rica edebilirmiyim sizden aceba?
  • şimdiye kadar onlarca arabayla yüzlerce kez kara batıp patinaj çektim.çok çok zorladığım zamanlar dahi oldu ama başıma hiç böyle birşey gelmedi..çok ilginç..
  • bende bir çok araba ile battım ve bendede sıkıntı çıkmadı ama demek olacağı vardı bu defa. dediğim gibi soğuğun da etkisi ıolabilir (-25 filan dı hava sıcaklığı)
  • dostum kasko şirketi de mutlaka %20 lik payı düşecektir. hepsini karşılamaz. şu payı bu payı derken fiyatı indirebildikleri kadar aşağı indirmeye çalışırlar. senin de bu durumda yapacağın tek şey delilleri toplayıp mahkemeye vermekte tehdit edersin en fazla o zaman masrafları ile birlikte ödeyecekleri için geri adım atacaklardır. az çok çalıştığım şirketin sigorta işlerini takip ettiğim için oradan biliyorum doğal afet yüzünden depoyu sel basıyor mallar ıslanıyor sigortayı arıyoruz adamlar bizim yapacağımız bişey yok diyorlar adam gönderin diyoruz gönderiyorlar adam geliyo 40 dereden su getiriyor adam ama allem ediyor kallem ediyoruz doğal afetleri sigorta kapsamına dahil ettiriyoruz onlar ödememek için uğraşacaklar ama sen uğraş elinde deliller olduğunu söyle yine bana pm at olayların gelişimi hakkında sigorta şirketi ne anadolu sigorta mı yoksa axa filan mı aman ha axa filansa işin var dostum Allah yardımcın olsun
  • Benim anlamadığım bir şey var. . Triger neden sıyırmış ki. Normal yolda bundan daha mı az yük biniyor ki?.. Nihayetinde tutunamayan lastikleri çeviriyor araç. Nasıl bir zorlamayla karşılaşacak ki sıyıracak anlamadım.

    Normalde patinaj çekerek kalkmak. . Yada maksimum tork devrinde araç dolu iken rampa yukarı gazı köklemek v.s. daha az yıpratıyor kayışı ?

    Eğer bilmediğim atladığım bir nokta yoksa sizin triger muhtemelen zaten sıyırmak üzereydi . Belkide 100 km sonra sıyıracaktı.
  • Geçmiş olsun.
  • Konu ile ilgili zaten para vermemek için ellerinden geleni yapan kasko şirketinin böyle bir durumda aracın masrafını karşılaması zor gibi geliyor bana. .
    Nihayetinde bakım süresi de geçirilmiş . . Olayın biraz teknik kısmına inersek karda zorlama ile yolda zorlama arasında ne gibi farklar var diyerekten. Bilirkişi trigerin zaten sıyırmak üzere olduğu sonucuna ulaşabilir. . Atladığım bir nokta yoksa sizin bu iş biraz sıkıntı verecek gibi...
  • Hep sigorta şirketlerine atılmış tutulmuş ama objektif olarak düşünün, bu hasar karda kayma kaynaklı mı kullanım hatası/bakım geciktirilmesi sonucu mu? araba karda kayıp saplandığında bir hasar oluşmuş mu? hayır, kendi imkanları ile kurtulmaya çalışırken zaten belkide 5 km sonra kopacak olan kayış kopmuş, ben eksper olsam bu şekilde olaya yaklaşırdım, sonuçta yolda giderken kayış sıyırınca bu olayı kasko karşılayacakmıydı? tabiki karşılamayacaktı.
  • Eğer triger yetkili serviste değişmedi ise zarar sizin.. Trigeri hasarını kasko karşılamaz...
  • kasko şirketinin yerinde olsam kaza anında kış lastiği ve gerekli ise zincir var mı ona bakarım. yoksa ödeme yapmam.

    bu durumda ise kusura bakmayın normali ödeme yapılmaması. bakımı yapılmadığından dolayı ortaya çıkan arızayı neden kasko ödesin?
  • Ya arkadaşlar kasko aracın bakımını filan sormaz, atıyorum fren balatasını değiştirmedim ve bundan dolayı frenim tutmadı kaza yaptım arac duramayıp ondekı araca çarptım, kasko neden fren balatanızı değiştirdiniz ödeme yapmayız mı der? belki yolda gitsemde kayış kopacaktı ama karda kaymadan dolayı zorlama ile oldu olay, kasko neden değiştirmedin diye birşey sormaz, sormadıda. ne zaman değişmesi lazım veya araç kaç km de vs vs sormadı hiç. araçta ise kar lastiği vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Benim anlamadığım bir şey var. . Triger neden sıyırmış ki. Normal yolda bundan daha mı az yük biniyor ki?.. Nihayetinde tutunamayan lastikleri çeviriyor araç. Nasıl bir zorlamayla karşılaşacak ki sıyıracak anlamadım.

    Normalde patinaj çekerek kalkmak. . Yada maksimum tork devrinde araç dolu iken rampa yukarı gazı köklemek v.s. daha az yıpratıyor kayışı ?

    Eğer bilmediğim atladığım bir nokta yoksa sizin triger muhtemelen zaten sıyırmak üzereydi . Belkide 100 km sonra sıyıracaktı.

    bende bunu anlamadım...karla ne alaka...
  • Aracın değişecek parçaları bunlar

    [simage]
     Kar a Batan aracımı çıkarmaya çalışırken Triger kayışı sıyırdı.4.650 tl masraf(Exper kabul etti)
    [/simage]

    [simage]
     Kar a Batan aracımı çıkarmaya çalışırken Triger kayışı sıyırdı.4.650 tl masraf(Exper kabul etti)
    [/simage]

    [simage]
     Kar a Batan aracımı çıkarmaya çalışırken Triger kayışı sıyırdı.4.650 tl masraf(Exper kabul etti)
    [/simage]

    [simage]
     Kar a Batan aracımı çıkarmaya çalışırken Triger kayışı sıyırdı.4.650 tl masraf(Exper kabul etti)
    [/simage]

    [simage]
     Kar a Batan aracımı çıkarmaya çalışırken Triger kayışı sıyırdı.4.650 tl masraf(Exper kabul etti)
    [/simage]




  • sadece En üstteki sarı renkteki parçanın fiyatı 1950 tl.
  • orj trigerle 104.000 km gitmek ayrı bir cesaret işi. herneyse eğer karşılamayıp masrafı size yıkarlar ise çıkma bir silindir kapağıalıp taktırın ama dikkat edin dolu kapak olsun subaplar ve egzantrikler. tahmini 1000 lira civarı bulunur triger ıvır zıvır derken 1500 2000arası bir rakama halledebilirsiniz. egzantrik kapağınızda çalışmayı engelleyecek bir hasar göremedim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SchwarzMoto

    orj trigerle 104.000 km gitmek ayrı bir cesaret işi. herneyse eğer karşılamayıp masrafı size yıkarlar ise çıkma bir silindir kapağıalıp taktırın ama dikkat edin dolu kapak olsun subaplar ve egzantrikler. tahmini 1000 lira civarı bulunur triger ıvır zıvır derken 1500 2000arası bir rakama halledebilirsiniz. egzantrik kapağınızda çalışmayı engelleyecek bir hasar göremedim ben.

    Bulunduğum yerde çıkma bulamamda internetten veya tanıdık aracılığı ile bursa-ist-ankaradan sordurabilirim. punto evo 2010 model 1.4 multiair motor desek hepsi aynımıdır aceba?
    1500-2000 e hallolurmu dersiniz hocam?
    ayrıca egzantirik kapağı hangi oluyor hocam en alttaki foto mu?
  • Konu karmasik degil eksper secme hakkiniz var. Policenizi iyice okuyun. Sonra da masrafi kabul eden eksperi talep edin onun yaptigi ekspertizi sigorta sirketi kabul etmek zorunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Konu karmasik degil eksper secme hakkiniz var. Policenizi iyice okuyun. Sonra da masrafi kabul eden eksperi talep edin onun yaptigi ekspertizi sigorta sirketi kabul etmek zorunda.

    Bakın işte bunu bilmiyordum hocam, peki bu arada Diyarbakır erzurum la aynı km de buraya oradan da exper isteyebilirmiyim?
  • Bakın herkes dikkatle okusun.

    Önemli bir tüyo vereceğim size...

    Kasko firmasının markası kadar kaskoyu yaptırdığınız acenta da çok önemlidir. Hatta firmadan daha önemlidir. (Bu arada da zannedildiği gibi çok marka acenataları seçmek iyi değildir. esneklik çok azdır.)

    Acenta neden önemlidir?

    Öncelikle her türlü kazanızda acenatınızı arayın akıl alın.

    Sonrasında özellikle yüksek cirolu büyük acentalarla çalışırsanız onların sigorta şirketlerinde yüksek prestijleri ve ilişkileri oluyor. Ve karşılıklı çıka ilişkisinden dolayı sigorta şirketinin yetkilileri azımsanmayacak sayıda olmayacak işi acentanın yüksek prim üretmesi nedeniyle kabulleniyor.

    Öyle internetten falan kasko yaptırmayın. Sözü muteber, cirosu yüksek acentalara yaptırın. Hileli iş hiç yapmadım ama bu anlattıklarımın çok faydasını gördüm. Mesela en son direğe çarptık, normalde başka araç olmadığı için polis çağırıp tutanak doldurtacaktık. Acentam araba hareket ediyorsa salla polisle ugraşma foto çek, servise git, gerisini ben halldereim dedi ve halletti. benzer bir durumda altını vurup kartelayı kırdığımda yine olmuştu. Yine benzer bir durum arkadan iett otobüsüne vurduğumda olmuştu. ama otobüs olduğundan olan bana olduyud Hepsi gerçek kazaydı ama hiç birinde tutanak polis ugraşmadım.

    Konu sahibine gelince tamamen kişisel insiyatiflere kalmış. Ne yap et acentana baskı yap, rica et halletsinler. Ama şunu bil kasko da dediğin durum yok. Zoraki talep etme hakkın yok. İyi niyetle ve açıkçası ilişkilerle çözebilirsin. Zaten yapmamışsında şu saatten sonra bir üçkağıtta yapamazsın. Yapma da zaten, kul hakkı, doğru değil. Tek şansın kaskonun, experin iyi niyetli yaklaşımı... Niye bana göstersinler diyorsan sana değil seni temsil eden acentanın gücüne bağlı...

    tekrar geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karabatak58 -- 15 Şubat 2012; 23:22:46 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.