Merhaba, bugun auris ot.dizel kullandim..acikcasi c4 mcp conf plus i 3 kez test etmistim ama o kadar kotu yorumlar okudugum toyotanin otomatigi sarsintisiz vites gecisleriyle beni cok sasirtti..bu hafta c4 conf plus mcp icin kapora yatirdim ama acikcasi ya c4 deki sisteme alismak icin zaman gerekiyor yada aurisin yari ot. Sanzumani c4 ten iyi.. Ama isin kotu yani full auriste cruise control, far/yagmur sensoru yani hicbirsey yok..bundan onceki aracim 1.3 yeni astra j sporttan sonra cok fakir geldi..satma sebebim sadece dpf merak edenlere..bir yandan da 50 civarinda 2011 sportage mi alsam diyorum ama yakit cok korkutuyor ki lpg takilmiyor..diger yandan 2011-2012 a3 lere tup takiliyor ama donanim zayif..yada 2008 model lpgli 3.16i .. Offf cok arada kaldim..var mi fikri ve tecrubesi olan?
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
C4'te beni rahatsız eden iki husus;
1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.
2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.
Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.
c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.
86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...
Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.
Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...
Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.
Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...
Saygılarımla...
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
C4'te beni rahatsız eden iki husus;
1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.
2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.
Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.
c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.
86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...
Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.
Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...
Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.
Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...
Saygılarımla...
''arkadaşın teyzesinin oğlunun kocasının damadının kızı c4 almış kapısı kapanırken düşmüş''duyumlarla olmaz bu iş.hocam sen 20 bin km civarı soyulmalar ve sesler demişsin.ben de forum burada kullanıcılar burada kimin c4 ünün bi yeri soyulmuş,soyulmaz mı soyulabilir ancak sanki hepsi problemli gibi lanse etmeyin diyorum ben adres gösteriyorum forumdaki c4 sahiplerini.araç 1 yıldır piyasaya çıkmış araçların genelinde olan kronik bir sorun çıkmamış henüz.km veriyorum 90 bin bakımı için gidip yağı suyu değişip çıkan araçlar var dedim,problem illaki olacaktır.ben kusursuz araç demedim ki bmw değil,mercedes değil bu kaldı ki bunlar bile kusursuz değil.ılımlı biriyim ancak burayı okuyup araç tercih edenler var.olmayan bir şey varmış gibi lanse edilince itiraz ediyorum o kadar yine inanan inanır inanmayan da inanmaz.
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
C4'te beni rahatsız eden iki husus;
1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.
2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.
Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.
c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.
86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...
Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.
Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...
Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.
Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...
Saygılarımla...
''arkadaşın teyzesinin oğlunun kocasının damadının kızı c4 almış kapısı kapanırken düşmüş''duyumlarla olmaz bu iş.hocam sen 20 bin km civarı soyulmalar ve sesler demişsin.ben de forum burada kullanıcılar burada kimin c4 ünün bi yeri soyulmuş,soyulmaz mı soyulabilir ancak sanki hepsi problemli gibi lanse etmeyin diyorum ben adres gösteriyorum forumdaki c4 sahiplerini.araç 1 yıldır piyasaya çıkmış araçların genelinde olan kronik bir sorun çıkmamış henüz.km veriyorum 90 bin bakımı için gidip yağı suyu değişip çıkan araçlar var dedim,problem illaki olacaktır.ben kusursuz araç demedim ki bmw değil,mercedes değil bu kaldı ki bunlar bile kusursuz değil.ılımlı biriyim ancak burayı okuyup araç tercih edenler var.olmayan bir şey varmış gibi lanse edilince itiraz ediyorum o kadar yine inanan inanır inanmayan da inanmaz.
Yazdıklarımı tekrar okuyun lütfen;
bahsettiğim 86.000 km.deki aracı gidip beraber aldık ve bizzat şahidim.
Zaten ben C4 kötü bir araç demedim,diyemem,sadece dışı ve içi son derece kaliteli olan bu araçtaki gözlemlediğim ve olabilecek problemleri belirttim,almak isteyen kişilerle de bunu burada ve yüzyüze paylaşıyorum,hepsi bu.
O teyze kızları,damatlar,çat diye kapanan kapılar belki burada çok yazılmıştır,siz de buna tepki gösterirsiniz elbette...
Körükörüne bir araca çok iyidir,çok kötüdür denmez ve bence bunu da çok uzatmamıza gerek yok.Forumlar bilgi ve fikir paylaşımı içindir,ben de şahsen fikirlerimi kırmadan,incitmeden belirtmeye çalışıyorum,hepsi bu...
1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.
2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.
Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.
c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.
86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...
Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.
Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...
Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.
Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...
Saygılarımla...
''arkadaşın teyzesinin oğlunun kocasının damadının kızı c4 almış kapısı kapanırken düşmüş''duyumlarla olmaz bu iş.hocam sen 20 bin km civarı soyulmalar ve sesler demişsin.ben de forum burada kullanıcılar burada kimin c4 ünün bi yeri soyulmuş,soyulmaz mı soyulabilir ancak sanki hepsi problemli gibi lanse etmeyin diyorum ben adres gösteriyorum forumdaki c4 sahiplerini.araç 1 yıldır piyasaya çıkmış araçların genelinde olan kronik bir sorun çıkmamış henüz.km veriyorum 90 bin bakımı için gidip yağı suyu değişip çıkan araçlar var dedim,problem illaki olacaktır.ben kusursuz araç demedim ki bmw değil,mercedes değil bu kaldı ki bunlar bile kusursuz değil.ılımlı biriyim ancak burayı okuyup araç tercih edenler var.olmayan bir şey varmış gibi lanse edilince itiraz ediyorum o kadar yine inanan inanır inanmayan da inanmaz.
Yazdıklarımı tekrar okuyun lütfen;
bahsettiğim 86.000 km.deki aracı gidip beraber aldık ve bizzat şahidim.
Zaten ben C4 kötü bir araç demedim,diyemem,sadece dışı ve içi son derece kaliteli olan bu araçtaki gözlemlediğim ve olabilecek problemleri belirttim,almak isteyen kişilerle de bunu burada ve yüzyüze paylaşıyorum,hepsi bu.
O teyze kızları,damatlar,çat diye kapanan kapılar belki burada çok yazılmıştır,siz de buna tepki gösterirsiniz elbette...
Körükörüne bir araca çok iyidir,çok kötüdür denmez ve bence bunu da çok uzatmamıza gerek yok.Forumlar bilgi ve fikir paylaşımı içindir,ben de şahsen fikirlerimi kırmadan,incitmeden belirtmeye çalışıyorum,hepsi bu...
eyvallah hocam sorun yok kırdıysan özür dilerim.ben de fikirlerimi söyledim.fanatik değilim.
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
C4'te beni rahatsız eden iki husus;
1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.
2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.
Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.
c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.
86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...
Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.
Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...
Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.
Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...
Saygılarımla...
''arkadaşın teyzesinin oğlunun kocasının damadının kızı c4 almış kapısı kapanırken düşmüş''duyumlarla olmaz bu iş.hocam sen 20 bin km civarı soyulmalar ve sesler demişsin.ben de forum burada kullanıcılar burada kimin c4 ünün bi yeri soyulmuş,soyulmaz mı soyulabilir ancak sanki hepsi problemli gibi lanse etmeyin diyorum ben adres gösteriyorum forumdaki c4 sahiplerini.araç 1 yıldır piyasaya çıkmış araçların genelinde olan kronik bir sorun çıkmamış henüz.km veriyorum 90 bin bakımı için gidip yağı suyu değişip çıkan araçlar var dedim,problem illaki olacaktır.ben kusursuz araç demedim ki bmw değil,mercedes değil bu kaldı ki bunlar bile kusursuz değil.ılımlı biriyim ancak burayı okuyup araç tercih edenler var.olmayan bir şey varmış gibi lanse edilince itiraz ediyorum o kadar yine inanan inanır inanmayan da inanmaz.
Yazdıklarımı tekrar okuyun lütfen;
bahsettiğim 86.000 km.deki aracı gidip beraber aldık ve bizzat şahidim.
Zaten ben C4 kötü bir araç demedim,diyemem,sadece dışı ve içi son derece kaliteli olan bu araçtaki gözlemlediğim ve olabilecek problemleri belirttim,almak isteyen kişilerle de bunu burada ve yüzyüze paylaşıyorum,hepsi bu.
O teyze kızları,damatlar,çat diye kapanan kapılar belki burada çok yazılmıştır,siz de buna tepki gösterirsiniz elbette...
Körükörüne bir araca çok iyidir,çok kötüdür denmez ve bence bunu da çok uzatmamıza gerek yok.Forumlar bilgi ve fikir paylaşımı içindir,ben de şahsen fikirlerimi kırmadan,incitmeden belirtmeye çalışıyorum,hepsi bu...
eyvallah hocam sorun yok kırdıysan özür dilerim.ben de fikirlerimi söyledim.fanatik değilim.
Rica ederim,hassasiyet olarak böyle güzel insanlarla fikir paylaşımı yapmak çok güzel...
C4 mcp dizel modelini test ettim ve bana gore basarisiz bir arac.dis kasa guzel fakat ic kismi eskisi gibi hayal kirikligi.Arac yumusak fakat kesinlikle otomatik vitesi tavsiye etmiyorum eger one yigilmalar hosunuza gidiyorsa alabilirsiniz.Auris dis olarak guzel ama D4D vergi dilimi ile 1.3 dizel almak daha mantikli bu da Asta olurdu herhalde.i30 motor olarak iyi otomatik sanzimani basarili eger,fakat aklima takilan Renault 130hp dizel motoru 320NM tork ile basta gelecek fakat megane da gorunum ve ic dizayn olarak hayal kirikligi.Neticede 1.6 dizel i30 tercihim...
kardeş sen aracı ne ara aldın kullandın bide memlekete götürüp sattın anlayamadım ben
Merhaba arkadaşlar değerli yorumlarınız için sizlere çok teşekkür ederim sonunda kararmı verdim ve c4 confort+plus donanımını aldım şu aracım 400 km geldi.Arac çok hoşuma gittiği ve yakıtı iyi olduğu için aldım şimdilik bir sorunum yok Allah herkese sıfır araca binmeyi nasip etsin tekrar teşekkürler
ben i30 tercih ederdim
Bazı arkadaşlar Aurisi direkt geçin felan yazmışlar :) Bir kere toyota kalitesi her iki marka ile de kıyaslanamaz. Güvenlik ve dayanıklılık bakımından auris bu iki araçtan da güzel. Tek eksiği yeni kasa çıkacak olduğundan yüzü eskiyebilir. Fakat yeni araç çıkarsa da 55-60 arasında olacağı düşünüldüğünde 10 lira daha aza almış olacaksınız.
arkadaşlar bende çok kararsızım.i30 mu c4 mü artık iki bayiyede gidip gelmekten inanın gına geldi.tavsiyelerinizi heyecanla bekliyorum.
Senden önce konuyu açan arkadaş aynı tereddütü yaşamış zaten. Sonunda da C4 almış işte.
4 aylık derin araştırmalar sonucu C4 aldım, 5 ayrı birbiriyle alakası olmayan C4 kullanıcısı ile bizzat görüştüm, araçlarını gördüm.. ne soyulma vardı ne de bir sorun , araçlar 20-30.000 km'lerde lerdi..
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
4 aylık derin araştırmalar sonucu C4 aldım, 5 ayrı birbiriyle alakası olmayan C4 kullanıcısı ile bizzat görüştüm, araçlarını gördüm.. ne soyulma vardı ne de bir sorun , araçlar 20-30.000 km'lerde lerdi..
Sorması ayıp ne kadara aldınız aracı? çünkü bu hafta bende almayı düşünüyorum aynı aracı! antalya bayisi adam akıllı indirim yapmıyor beni caydıran ise sadece bu konu :)
quote:
Orijinalden alıntı: red007
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
4 aylık derin araştırmalar sonucu C4 aldım, 5 ayrı birbiriyle alakası olmayan C4 kullanıcısı ile bizzat görüştüm, araçlarını gördüm.. ne soyulma vardı ne de bir sorun , araçlar 20-30.000 km'lerde lerdi..
Sorması ayıp ne kadara aldınız aracı? çünkü bu hafta bende almayı düşünüyorum aynı aracı! antalya bayisi adam akıllı indirim yapmıyor beni caydıran ise sadece bu konu :)
ben geçtiğimiz ay sonu aldım, 1 hafta önce.. 57.500 TL'ye geldi bana..
quote:
Orijinalden alıntı: red007
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
4 aylık derin araştırmalar sonucu C4 aldım, 5 ayrı birbiriyle alakası olmayan C4 kullanıcısı ile bizzat görüştüm, araçlarını gördüm.. ne soyulma vardı ne de bir sorun , araçlar 20-30.000 km'lerde lerdi..
Sorması ayıp ne kadara aldınız aracı? çünkü bu hafta bende almayı düşünüyorum aynı aracı! antalya bayisi adam akıllı indirim yapmıyor beni caydıran ise sadece bu konu :)
57.500'e aldım ben..
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
quote:
Orijinalden alıntı: red007
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
4 aylık derin araştırmalar sonucu C4 aldım, 5 ayrı birbiriyle alakası olmayan C4 kullanıcısı ile bizzat görüştüm, araçlarını gördüm.. ne soyulma vardı ne de bir sorun , araçlar 20-30.000 km'lerde lerdi..
Sorması ayıp ne kadara aldınız aracı? çünkü bu hafta bende almayı düşünüyorum aynı aracı! antalya bayisi adam akıllı indirim yapmıyor beni caydıran ise sadece bu konu :)
57.500'e aldım ben..
Navigosyon ve cam tavan dahil mi? Eğer dahil ise iyi fiyat çünkü bana verieln fiyat 58000 lira navigasyon ve cam tavan hariç :( ve tabiki bana çok yüksek geldi bu fiyat!
selam arkadaşlar.bence 1.auris 2.hyundai 3.yok.cıtroeni 3. sıraya almayı bile düşünmüyorum.saygılar..
quote:
Orijinalden alıntı: red007
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
quote:
Orijinalden alıntı: red007
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
4 aylık derin araştırmalar sonucu C4 aldım, 5 ayrı birbiriyle alakası olmayan C4 kullanıcısı ile bizzat görüştüm, araçlarını gördüm.. ne soyulma vardı ne de bir sorun , araçlar 20-30.000 km'lerde lerdi..
Sorması ayıp ne kadara aldınız aracı? çünkü bu hafta bende almayı düşünüyorum aynı aracı! antalya bayisi adam akıllı indirim yapmıyor beni caydıran ise sadece bu konu :)
57.500'e aldım ben..
Navigosyon ve cam tavan dahil mi? Eğer dahil ise iyi fiyat çünkü bana verieln fiyat 58000 lira navigasyon ve cam tavan hariç :( ve tabiki bana çok yüksek geldi bu fiyat!
imzamdaki araç, navigasyonum var, cam tavan yok.. açıkçası cam tavan'a gerek te yok çünkü açılmıyor, sadece dış görüntü güzel..