Şimdi Ara

kararsızlık yeni i30 mu yeni c4 mü-auris mi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
0
Favori
21.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun kardeşim! allah kaza bela vermesin!
  • japon sizi hem yakıt sarfiyatıyla hemde sürüşüyle diğer araçlara göre biraz daha ağır basacaktır..ama şekil olarak belki biraz hoşunuza gitmeyebilir..genç koreliler bu aralar atakta kia ceed hyundai i30 sürüş dinamikleri ve iç kabinleriyle kia hyundai önyargısı takıntılı olanları bile ''iyiymiş'' dedirtircek türden..fransızlardan uzak durun..alımlı çalımlı arabalar yaparlar ama keşke bir citröen yada peugot almasaydım diyebilme ihtimaliniz çok yüksek olabilir..siz en iyisi toyata ve hyundai araçlarını bir deneyin hangisi kafanıza yatarsan hem kalben hem mantiken seçiminizi yapın..
  • vatandaş almış bile aracı hayırlı olsun
  • Evet aracım 9000 km oldu ve canımı sıkan sorun yaşamadım aracımı seviyorum herkese teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seco_74

    arkadaşlar bende çok kararsızım.i30 mu c4 mü artık iki bayiyede gidip gelmekten inanın gına geldi.tavsiyelerinizi heyecanla bekliyorum.

    Kardeş inan çok kişi bu ikilemde kaldı. Eğer otomatik alacaksan i30 konforlu ama yakıt tüketimi düşük değil. C4 vites tam otomatiğe göre konforsuz ama artısı yakıt tüketimi. Senin beklentilerinde önemli burada. Benim için yakıt tüketimi önemli.O nedenle i30 u eledim ve c4 aldım. Şu an için aracımdan memnunum.
  • C4 ü sallayın i30 alın derim. Çünkü parça konusunda C4 ile sorun yaşarsınız i30 ilerde bu konuda rahatlatır seni ayrıca ikici el piyasası i30 un daha iyi.
  • cevaplarınız için teşekkür ederim.okmydanında elmas var.hem cıtroen hemde hyundai bayi.bugün bi kez daha gidip ikisini inceliycem artık.ve inşallah bu sefer karar verebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell


    C4'te beni rahatsız eden iki husus;

    1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.

    2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.

    Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.



    c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.

    86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...

    Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.

    Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...

    Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.


    Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...


    Saygılarımla...

    aracım 180 bin km de bir c4. ne trim sesi ne de soyulma var. sallama yorumda bulunmayınız.
    km sine bakmayan aracı 80 binde sanabilir. bu zamana kadar yağı ve filtreler dışında tek tl masraf çıkarmadı.
    çok hırpaladım, daima dağ tepe, bozuk yollarda kullanıldı, banamısın demiyor saat gibi
    triger seti-baskı balata 10 bin km önce ilk defa değişti. kendi c4 ümden memnun olmamızdan mütevellit babama da berlingo aldık.
    Kullanıcı yorumudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adk80 -- 8 Ocak 2013; 23:33:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The West

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell


    C4'te beni rahatsız eden iki husus;

    1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.

    2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.

    Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.



    c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.

    86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...

    Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.

    Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...

    Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.


    Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...


    Saygılarımla...

    aracım 180 bin km de bir c4. ne trim sesi ne de soyulma var. sallama yorumda bulunmayınız.
    km sine bakmayan aracı 80 binde sanabilir. bu zamana kadar yağı ve filtreler dışında tek tl masraf çıkarmadı.
    çok hırpaladım, daima dağ tepe, bozuk yollarda kullanıldı, banamısın demiyor saat gibi
    triger seti-baskı balata 10 bin km önce ilk defa değişti. kendi c4 ümden memnun olmamızdan mütevellit babama da berlingo aldık.
    Kullanıcı yorumudur.

    Bana söyler misiniz hangi triger seti 170.000 km.de değişiyor? Sizi uyaran kimse olmadı mı?

    Net 22 senedir otomobillerle yaşıyorum,hayatta sallama yorum yapmam.

    192.000 km.ye gelmiş Ford Focus'ta tedbir sebebiyle 2 kere triger seti değiştirdim.Siz triger setinin kaç binde değişeceğini tekrar bir sorun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    Bana söyler misiniz hangi triger seti 170.000 km.de değişiyor? Sizi uyaran kimse olmadı mı?

    Net 22 senedir otomobillerle yaşıyorum,hayatta sallama yorum yapmam.

    192.000 km.ye gelmiş Ford Focus'ta tedbir sebebiyle 2 kere triger seti değiştirdim.Siz triger setinin kaç binde değişeceğini tekrar bir sorun.





    Eski kasayı bilmiyorum ama yeni c4 1.6 dizellerin triger seti 160 000 km veya 10 yıl.
  • Araç alınmış fakat benim tercihim i30 olurdu.

    Araba dedigin birazda kendini gosterecek. Heleki 50.000 lira veriyorsanız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    Bana söyler misiniz hangi triger seti 170.000 km.de değişiyor? Sizi uyaran kimse olmadı mı?

    Net 22 senedir otomobillerle yaşıyorum,hayatta sallama yorum yapmam.

    192.000 km.ye gelmiş Ford Focus'ta tedbir sebebiyle 2 kere triger seti değiştirdim.Siz triger setinin kaç binde değişeceğini tekrar bir sorun.





    Eski kasayı bilmiyorum ama yeni c4 1.6 dizellerin triger seti 160 000 km veya 10 yıl.

    En nihayetinde bu kauçuk bir kayıştır ve ne olursa olsun tedbir amaçlı maksimum 100.000 km.'de bir veya kilometre yapmasa dahi 5-6 sene sonra triger kayışı değiştirilmeli diye düşünüyorum.Bazı araçlarda kayış bazılarında set olarak değiştiği için maliyetler değişkenlik gösteriyor ama her koşulda 160.000 km. bir kayışa güvenmek için çok uzun bir kilometre...


    Keyifli,kazasız sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Araç alınmış fakat benim tercihim i30 olurdu.

    Araba dedigin birazda kendini gosterecek. Heleki 50.000 lira veriyorsanız.

    İşte o dediğiniz yerde işin içine kişisel beğeni giriyor. Benim c4 e bakmamın en önemli sebebi aracın ön tarafını gösterişli bulup beğenmem olmuştu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: The West

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell


    C4'te beni rahatsız eden iki husus;

    1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.

    2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.

    Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.



    c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.

    86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...

    Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.

    Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...

    Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.


    Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...


    Saygılarımla...

    aracım 180 bin km de bir c4. ne trim sesi ne de soyulma var. sallama yorumda bulunmayınız.
    km sine bakmayan aracı 80 binde sanabilir. bu zamana kadar yağı ve filtreler dışında tek tl masraf çıkarmadı.
    çok hırpaladım, daima dağ tepe, bozuk yollarda kullanıldı, banamısın demiyor saat gibi
    triger seti-baskı balata 10 bin km önce ilk defa değişti. kendi c4 ümden memnun olmamızdan mütevellit babama da berlingo aldık.
    Kullanıcı yorumudur.

    Bana söyler misiniz hangi triger seti 170.000 km.de değişiyor? Sizi uyaran kimse olmadı mı?

    Net 22 senedir otomobillerle yaşıyorum,hayatta sallama yorum yapmam.

    192.000 km.ye gelmiş Ford Focus'ta tedbir sebebiyle 2 kere triger seti değiştirdim.Siz triger setinin kaç binde değişeceğini tekrar bir sorun.







    Aracın kullanım kılavuzunda 180.000 km'de değiştirileceği yazılı. Tam zamanında değiştirildiğini söyledi usta.
    Merak buyurmayın ben de yıllardır otomobille yaşıyorum. Bu iş biraz da şans işi. Kullanım işi. Aracım yağ ve filtre değişimi harici sorunsuz 100 bin km daha gider. Şu an 185 binde.
    Kusura bakmayın biz de sallama yorum yapmıyoruz.
    Saygılar sunarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The West

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: The West

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell


    C4'te beni rahatsız eden iki husus;

    1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.

    2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.

    Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.



    c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.

    86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...

    Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.

    Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...

    Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.


    Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...


    Saygılarımla...

    aracım 180 bin km de bir c4. ne trim sesi ne de soyulma var. sallama yorumda bulunmayınız.
    km sine bakmayan aracı 80 binde sanabilir. bu zamana kadar yağı ve filtreler dışında tek tl masraf çıkarmadı.
    çok hırpaladım, daima dağ tepe, bozuk yollarda kullanıldı, banamısın demiyor saat gibi
    triger seti-baskı balata 10 bin km önce ilk defa değişti. kendi c4 ümden memnun olmamızdan mütevellit babama da berlingo aldık.
    Kullanıcı yorumudur.

    Bana söyler misiniz hangi triger seti 170.000 km.de değişiyor? Sizi uyaran kimse olmadı mı?

    Net 22 senedir otomobillerle yaşıyorum,hayatta sallama yorum yapmam.

    192.000 km.ye gelmiş Ford Focus'ta tedbir sebebiyle 2 kere triger seti değiştirdim.Siz triger setinin kaç binde değişeceğini tekrar bir sorun.







    Aracın kullanım kılavuzunda 180.000 km'de değiştirileceği yazılı. Tam zamanında değiştirildiğini söyledi usta.
    Merak buyurmayın ben de yıllardır otomobille yaşıyorum. Bu iş biraz da şans işi. Kullanım işi. Aracım yağ ve filtre değişimi harici sorunsuz 100 bin km daha gider. Şu an 185 binde.
    Kusura bakmayın biz de sallama yorum yapmıyoruz.
    Saygılar sunarım.

    Ben ülkemizin yol şartlarında mümkün mertebe 15.000 km. yerine 10.000 km.'de bir yağ değiştirmeyi uygun gördüğüm için kitapçıkta 180.000 km. yazsa dahi trigerin
    riske atılmaması gerektiğini düşünüyorum;açacağı problemler büyüktür ama seçim sizin,karar sizindir.

    Siz sallama yorumdan bahsedince ben otomobille uzun süredir içiçe olduğum için yazdım yoksa kimsenin ne sallama yorum yaptığını ne de tecrübesini tartışırım.

    Bilmukabele..

    Keyifli,kazasız sürüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: The West

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: The West

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell


    C4'te beni rahatsız eden iki husus;

    1)otomatik vitesli(ki robotize edilmiş manuel olması sebebiyle) geçişlerdeki sarsıntılar...Vites değişimlerinde ayağı haifçe kaldırarak bu aşılıyor ama bu fiyat ve sınıftaki araçlar artık çift kavramayı hakediyorlar.

    2)Arka süspansiyondan gelen vuruntu sesi;bağımsız olmayan süspansiyon maalesef önceki birçok Citroen modelinde de vardı hatta benim C2 VTR'yi satmama sebeplerden birtanesi de buydu.

    Onun haricinde C4 derli toplu bir otomobil;fakat 20.000 km. civarlarında başlayabilecek plastik soyulmalarına ve trimlerden gelecek tıkırtılara dikkat etmek gerek diyorum.



    c4 topiğini oku yeni c4 ile bizzat forumdan 45 bin km yapan var,ayrıca servise 90 bin bakımı için gidip yağını suyunu değiştirip çıkıyor yeni c4 ler.sor bakalım nereleri soyulmuş ya da kronik problem var mı?yeni c4 eskisinden çok daha dayanıklı ve sorunsuz olmuş.ayrıca i30 un motoru ile c4 ün motoru nerede karşılaştırılmış ta i30 un motoru daha başarılı çıkmış?insanları oto experi edalarıyla yönlendirmeyin bilmediğinize bilmiyorum deyin olsun bitsin.

    86.000 km.de 2 kere direksiyonu,2 kere de vites topuzu soyulmadan dolayı değişen,şimdi de koltuğu kırışan C5'i var beraber çalıştığım arkadaşımın.Debriyajdaki kavrama probleminden dolayı(ki bir bilya sorun çıkarmış aslında),servis komple baskı-balatayı değiştirelim dedi;2.500TL.ye...

    Yeni C4 alıp benzer problemi yaşamak üzere olan(direksiyon ve vites topuzundaki yıpranma) arkadaşım da var.

    Siz bir gidin servise,bunlar doğru mu değil mi diye bir araştırın...Oto eksperi değilim ama bırakın bu fanatizmi...

    Vites değişimleri doğru değil mi?Değil diyen varsa beri gelsin.


    Eleştiriyi kabul edin,edemiyorsanız cevap vermeyin,olur biter... Ama kimseyi tanımadan öyle yok 'oto eksperi edası,yok bilmiyorum deyin',yargılamayın...


    Saygılarımla...

    aracım 180 bin km de bir c4. ne trim sesi ne de soyulma var. sallama yorumda bulunmayınız.
    km sine bakmayan aracı 80 binde sanabilir. bu zamana kadar yağı ve filtreler dışında tek tl masraf çıkarmadı.
    çok hırpaladım, daima dağ tepe, bozuk yollarda kullanıldı, banamısın demiyor saat gibi
    triger seti-baskı balata 10 bin km önce ilk defa değişti. kendi c4 ümden memnun olmamızdan mütevellit babama da berlingo aldık.
    Kullanıcı yorumudur.

    Bana söyler misiniz hangi triger seti 170.000 km.de değişiyor? Sizi uyaran kimse olmadı mı?

    Net 22 senedir otomobillerle yaşıyorum,hayatta sallama yorum yapmam.

    192.000 km.ye gelmiş Ford Focus'ta tedbir sebebiyle 2 kere triger seti değiştirdim.Siz triger setinin kaç binde değişeceğini tekrar bir sorun.







    Aracın kullanım kılavuzunda 180.000 km'de değiştirileceği yazılı. Tam zamanında değiştirildiğini söyledi usta.
    Merak buyurmayın ben de yıllardır otomobille yaşıyorum. Bu iş biraz da şans işi. Kullanım işi. Aracım yağ ve filtre değişimi harici sorunsuz 100 bin km daha gider. Şu an 185 binde.
    Kusura bakmayın biz de sallama yorum yapmıyoruz.
    Saygılar sunarım.

    Ben ülkemizin yol şartlarında mümkün mertebe 15.000 km. yerine 10.000 km.'de bir yağ değiştirmeyi uygun gördüğüm için kitapçıkta 180.000 km. yazsa dahi trigerin
    riske atılmaması gerektiğini düşünüyorum;açacağı problemler büyüktür ama seçim sizin,karar sizindir.

    Siz sallama yorumdan bahsedince ben otomobille uzun süredir içiçe olduğum için yazdım yoksa kimsenin ne sallama yorum yaptığını ne de tecrübesini tartışırım.

    Bilmukabele..

    Keyifli,kazasız sürüşler

    Muktedir yaklaşımınızdan ötürü teşekkür ederim. Kazasız sürüşler dilerim.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.